Élet az Egyesült Királyságban…
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [wapee:] Eltávozott a kis angyalom
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/krok640.gif)
KROK640
veterán
Aha, rájöttem, hogy miért rossz az amit írtam részben :
Mert ugye abból indultam ki, hogy a sarokról kifordulok (megállok, mert stop tábla) és a kormányt már álló helyzetben fordítanom kell valamennyire ha kanyarodni akarok (mert azaz út is szűk amire ráfordulok) és így ugye még áll az autó mikor már indexel. Ebből indultam ki, de szélesebb utakon ahol esetleg lendületből kanyarodsz, vagy sáv váltásnál, ott tényleg késői lehet az index bekapcsolása, de még mindig egy késői indexelés lenne, a semmi helyett.
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...