Hirdetés
-
LOGOUT.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yutani
nagyúr
válasz Oliverda #31898 üzenetére
Majd pár negyedév múlva megnézzük, hogy ezek mennyit számítottak a bevételben, a profitban, illetve piaci részesedésben, mert ugyebár az AMD és az Nvidia számára is ezek a legfontosabb mutatók.
Valószínűleg nem fogsz látni emiatt túl sok növekedést. Sőt, ki merem jelenteni, hogy ezt nem is tudod lemérni. Főleg, mert nem amiatt vesznek majd az emberek Vegát, hanem mert végre lesz 1070-1080 körüli kínálata az AMD-nek.
Szerk: Ja, meg a bányászok, ha jó lesz a hashrate.
[ Szerkesztve ]
#tarcsad
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Oliverda #31902 üzenetére
Miről? A memóriatechnológiák járulékos költségeiről? Szerinted hányan osztják meg ezeket? Még az interposer költségei sem ismertek. Ezért sem számoltam ezekkel, mert senki sem árulja el a számokat. De ha nem ismered a routing és az árnyékolás problémáját, akkor nem tudom, hogy hol éltél az elmúlt tíz évben. Gondolom addig világos, hogy a memóriából a GPU-ba és fordítva nem valami varázslat viszi el az adatot, így kell a fizikai összeköttetés. Na most 384 és 512 bites buszokkal ez azért igencsak bonyolult dolog a NYÁK tervezése, és rendkívül költséges is lesz a gyártása. Ezért próbálnak a gyártók a minél alacsonyabb memóriabuszra menni, mert nagyok a VGA-k (elsődlegesen a megfelelő árnyékolás biztosítása miatt), és az alkalmazott többrétegű NYÁK igen drága lesz végül. Ettől a problémától egy HBM-es dizájn teljesen mentes, nem vezeted ki a NYÁK-ra a memóriacsatornát, viszont itt az interposer lesz költséges.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Oliverda #31904 üzenetére
Nem, de fentebb leírtam a lényeget, csak el kellene olvasni. Ezt a személyeskedési kísérletet pedig elnézem, mert itt eleve hasztalan és gyerekes viselkedésnek minősül. Ha nem tudsz érdemben hozzászólni a témához, akkor nem érdemes erőltetni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Oliverda #31906 üzenetére
Ebben az esetben viszont szeretnélek megkérni arra is, hogy ez a cikkeimre is vonatkozzon, nem szeretem máshol olvasni azokat az információkat, amelyeknek utánajártam, és az AMD direkt megmondta nekem, hogy csak én kérdeztem rá, hogy mire valók az újítások (amit jól jelez, hogy máshol sem írtak róluk ilyen részletesen a CES-sel párhuzamosan). Nem akartam balhét belőle, de a tüske viszont azóta is bennem van.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Z_A_P
addikt
Mindketten jokat irtok ha szakmarol van szo, ne csinaljatok mar, peace
OK
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Oliverda #31908 üzenetére
Primitive Discard Accelerator. Senki más nem írta le rajtam kívül a CES-sel párhuzamosan, hogy mire való. Nézd nyugodtan vissza az angol oldalakat. Az AMD-s kontakt még csodálkozott is rajta, hogy csak én kérdeztem rá. De te egy nappal később saját magadtól kitaláltad. Csak te, egyetlen ismertebb külföldi oldal sem próbált találgatni:
Enyém: Ez nagyrészt fixfunkciós hardveres blokként működik, és az a dolga, hogy az egyes primitívekről a lehető leghamarabb megmondja, hogy nem fognak látszani a végső képen, így a hardver ezek számításával nem is törődik tovább.
Tied: A GPU-ba egy új egység is került, az úgynevezett Primitive Discard Accelerator feladata a kirajzolt kép szempontjából irreleváns háromszögek elhagyása. A fixfunkciós blokk ezen próbál tovább javítani úgy, hogy a primitívekről a lehető leggyorsabban megmondja, hogy azok hasznosak vagy sem.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Malibutomi
nagyúr
Szerintem ezt rendezzetek maganban, ne itt.
Igy is eleg takaritanvalom lesz ha visszaerek a szabirol.
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
Atyaúristen
GPU-val kapcsolatos témákban (eddig) két forrást olvasok el, aminek ráadásul a fele nem angol. Az egyik az AnandTech, a másik a Hardware.fr. Most, hogy utóbbitól Damien Triolet elment az AMD-hez dolgozni, valószínűleg nem lesznek annyira információ dús cikkek, mindenesetre vélhetően nem az elmúlt pár hónapban került közelebb a céghez, mert már tavaly januárban is elég jó információi voltak:
"Enfin, AMD mentionne un Primitive Discard Accelerator, soit un système d'éjection des triangles masqués du pipeline de rendu. Pour rappel, statistiquement, à peu près la moitié des triangles d'un objet tournent le dos à la caméra et peuvent être éjectés du rendu dès que cet état est confirmé. Pouvoir le faire rapidement permet de booster les performances géométriques en situation réelle. "
...de még az AnandTech is kitért rá röviden:
"Meanwhile in an improvement for the GPU front-end, GCN 4 will be adding a primitive discard accelerator – and again we don’t have any further details than this – but it should help the architecture clamp down on getting rid of unseen geometry."
Ennyi a titokzatos nagy egyezés oka, na meg akkor arról is ennyit, hogy senki más nem írta róla a CES-sel párhuzamosan.
Malibutomi: Sorry, és jogos.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
TTomax
félisten
Mivel ezt az információ nem igazán publikus így se te se én nem tudjuk az igazunkat alátámasztani.Legyen igazad,viszont nem igazán látom a tételek között a nagyságrendekkel több selejtet a HBMes megoldásnál,ami bizony könnyen átbillenti a mérleget,illetve logikusan végiggondolva az nVidia sem hülye,ha olcsóbb lenne ez a megoldás akkor ezt alkalmaznák ők is.Az AMD viszont kénytelen mert nincs mozgástere a fogyasztás miatt,ezért rakták már a Furyra is,hiszen minden Watt számított,meg maga az arch is sokkal mem. sávszél igényesebb lett...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Ren Hoek
veterán
A GDDR5X jelenleg a legdrágább. A HBM2 olcsóbb nála. Már csak azért is, mert GDDR5X-ből 8-10-12 stack kell egy VGA-ra, míg HBM2-ből elég csak két stack. Az utóbbi időben lehetett hallani pletykákat, hogy mennyi lehet a HBM2 ára, és ez alapján a HBM2-nél még a GDDR5 is drágább jelenleg...
vs.
Miről? A memóriatechnológiák járulékos költségeiről? Szerinted hányan osztják meg ezeket? Még az interposer költségei sem ismertek.
Tehát magyarul nem tudjuk melyik mennyibe kerül ténylegesen a végére. A fentebb említett selejtarány mellé még idevenném a brutális fejlesztési időt, nehézségeket, tesztelést és költségeket. Kötve hiszem, hogy az NV mérnökei + végtelen mennyiségű R&D keret ne lenne elég rá. Egyszerűen sok felesleges szívást úsztak meg vele jelenleg, még ha többe is kerül. Időre kitudtak jönni a chipekkel, és letarolták a piacot. Fogyasztásba is belefértek simán. A HBM2 tényleg csak egy kényszermegoldás szerintem is... koránt sem az optimális (jelenleg). Részemről ez nem AMD kritika, csak egyszerűen még nincs itt a HBM ideje tömegtermelésben, olcsóbb szegmensben.
[ Szerkesztve ]
-
Yany
addikt
Ha már szóba kerültek a DX12 nyűgök: hogy van az, hogy azok a játékok, amik támogatnak több API-t, a DX12 nem hoz teljesítménytöbletet, sem gyorsabb futást. Sőt, néhol éppen hogy lassabb. Mindezt úgy, hogy évtizedes fejlesztői igényt elégít ki elviekben a vékonyságával és a minimális overheadjével. Erre pl. ott a BF1, mint érett program (mert ugye a Bf4-nél még jó kifogás volt, hogy mert nem DX12-re tervezték), ahol SEMMIT nem hozott a DX12-es kánaán. Csak 1 példa, de ha kell hozok még: [link] Ajánlom a BF1 dx11 vs dx12-es grafikonokat, főleg az 1440p-t, mert arra még az RX480-asok is megfelelőek és így relevánsabbak, mintha 4K-t néznénk, amire amőgy sem okés. Csak azért kérdezem, mert így félve nézek a Vega újításainak jövőjébe...
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #31914 üzenetére
Ezek nagyon picike lapkák, lényegében ugyanazon a gyártástechnológián készítve. A memóriagyártásban a selejtarány egy jóval kisebb probléma, mint a nagy és komplex lapkáknál.
Az NV is csinálja a HBM-et, csak nem gyártják ezt a memóriát akkora mennyiségben, amekkorára nekik szükségük lenne. Amúgy ők is mennének a HBM-re.(#31915) Ren Hoek: Az egyik magának a memóriának az árát hasonlítja, míg a másik az implementáció amúgy ismeretlen költségeiről szól. De kb. hasonlóan költséges a routing és az árnyékolással járó problémakör, mint az interposer. Tehát nem olyan a dolog, hogy az egyik implementációja az maga a Kánaán, míg a másiké pokol. Összességében ennyire komplex VGA-knál mindegyik út implementációja hasonlóan drága.
A HBM2 ellen is szólnak dolgok. Például az, hogy a gyártás felfutásban van, tehát bele kell számolni azt, hogy esetleg a legyártott mennyiség nem felel meg xy gyártó igényeinek. Ilyenkor bármennyire is jó a memória, nem lehet annyit rendelni, hogy elég legyen a legyártott hardverekre, tehát kiesik.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
HSM
félisten
Az első nagy kérdés, vajon ugyanazt számolja-e a két módon a kártya? Tehát hogy konkrétan nincsenek-e extra terhelések a DX12 módban? Ugyanazt a minőséget jelenti-e az "Ultra" a két módban?
Nekem BF4-ben volt tapasztalatom DX11 és Mantle módban, és minden tekintetben jobb volt a Mantle, de nem hozott lényegesen több átlag FPS-t. Érdekes módon, jóval később a DX11 valamennyire utolérte a Mantle módot, a friss játékverzióban én már nem éreztem azt a fajta előnyt, mint a megjelenés után fél évvel a Mantle oldaláról. Mindenesetre nagyon érdekes, hogy a játék friss korában mennyivel jobban futott rajta, mennyivel több idő kellett, hogy a DX11 mód is elérje azt a futási minőséget.
[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
Még a végén kihozod hogy amd olcsóbban és jobb hibaaránnyal gyárt vegát mint az 1080
Ezt nevezem elfogultságnak...
Csak tudnám akkor miért kell várnunk hónapok óta a játékos vegára. (a legutóbbi hírek szerint azért hogy legyen elég kártya legyártva)[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Raymond
félisten
AMD Radeon RX Vega 64 von HIS wird 599 Euro kosten
"Der Partner HIS hat jetzt allerdings erstmals einen Preis für Deutschland inklusive MwSt. genannt: 599 Euro für die HIS Radeon RX Vega 64 Air Black mit Luftkühlung."
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Jack@l
veterán
válasz Raymond #31920 üzenetére
Helyi kisker még rádob erre 10%-ot + 7% áfa, az mindjárt 215e ft. Kicsit karcos egy léghűtésesért.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Omli85
őstag
-
-Solt-
veterán
Az eddigi gyakorlat alapján az alábbi képlet szokott érvényesülni indulásnál,
MSRP x aktuális USD árfolyam + 27% áfa, vagyis jelenleg: 499 x 258 + 27% = ~163500.-Ft. Erre jöhet még pár százalék felár indulásnál, majd a szürke import beindulásával az ÁFA értékének a fele is eltűnhet. Természetesen ez akkor igaz, ha van megfelelő készlet.
www.smart-bus.hu
-
Ren Hoek
veterán
válasz -Solt- #31923 üzenetére
A kriptorecskázás miatt kb bármeddig felmehetnek :/ Rettentő pofátlan árazásra számítok első körben. Talán Karácsonyra lesz értelmes készlet/árcédula. Addigra talán bedől az Ether is végre.
Lehet becélzok egy 1080 perf-est addigra, 1070-t váltva. Kb 150-160K amit kiadnék ezért a kártyáért, és azt is csak akkor, ha 2018-ra legalább valami használja már a hiperhajtóművét.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Raymond #31920 üzenetére
Hát ezt most nehéz értelmezni - a 240 USD-s RX480 8G 270 EUR körül indult akkor, amikor az EUR kb. 10%-kal volt az USD felett. Most majdnem 20%-kal van, úgyhogy nem sokkal 500 EUR felett kellene az 500 USD-s Vega 64-nek startolnia. Hogy lesz ebből 600?
[ Szerkesztve ]
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
Raymond
félisten
Lehet mar eleve a realitashoz igazitottak az arakat, az RX580 8GB kartyak (amik kaphatok is most) mar kozel 400EUR-ert mennek: [link] Ilyen helyzet mellett azert nem lenne egyszeru 500EUR-ert kinalni az RX Vega 64-et.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
nagyúr
válasz Raymond #31927 üzenetére
Ezt értem, de akkor az USA-ban miért 500? Ezért nem áll össze...
(#31928) cain69: ez így nem igaz - sokkal inkább 1 USD = USD / EUR * (1+MWST). Amikor 250 volt a dollár és 300 az EUR, akkor 1 USD = 1 EUR volt. Amikor 290 felett volt az USD, akkor majdnem igaz volt, amit írtál.
(#31929) .Ishi: kellene a többi paramétert is ismerni, valamint azt, hogy milyen memóriát használ.
[ Szerkesztve ]
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
-Solt-
veterán
válasz velizare #31928 üzenetére
De ez nem korrekt váltás, mert jelenleg 1 euró majdnem 1,2 dollárt ér, ergo az ÁFA tartalomnak el kéne "tűnnie" az árfolyam különbözet miatt, tehát megint a régi képletnek kéne élnie, vagyis 1 dollár + "EU-s ÁFA" = 1 euró!
(#31932) TESCO-Zsömle: Ne feledd az árfolyam különbözetet, ma már nem annyi a dollár mint pár hónapja!
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
Raymond
félisten
Mert az a $499 ar amit tudsz AMD-s MSRP, a HIS termek ara amit megerositettek pedig inkabb a logikus street price-hoz van kozelebb. Egyebkent szerintem jo az eselye hogy meg attol is dragabb lesz valamivel. A kereslet a Vega-ra eleve felnyomja majd az arat az elso hetekben.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
TTomax
félisten
Nem értem mit találgatunk amikor itt van nekünk a 1080 500dolcsis MSRPvel,az se nagyon van 200.000HUF alatt ha jól tudom.... ez is pontosan annyi lesz.Persze bányász láz előtt olcsóbb volt....
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
nagyúr
válasz TTomax #31936 üzenetére
és ki ígért itt korrekt árazást?
@TTomax: szerintem se megy az elején 1080 áron. nála jobban fogja hajtani az árat a mining, mint a 1080nál, még akkor is, ha a belengetett 100mhashnak csak a fele
igazrealizálódik, és zabál, mint a gyesznyó. plusz hajtja felfelé a dolgot az újdonság, stb.[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
TTomax
félisten
válasz -Solt- #31938 üzenetére
A giga árakkal nem érdekes foglalkozni mert a magyar giga termékek 99%a szürke,meg azt is nézd hogy ezek már "beállt" ára a termék több mint egy éve piacon van,szerintem ne nagyon várjátok 200K alatt a 64es RX Vegat,rajtkor.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
actival63
aktív tag
válasz Ren Hoek #31925 üzenetére
Az Ether napok óta szárnyal. Egyenlőre nem akar bedőlni sőt lassan megint 300 forint lesz az ára. Egy hete 200 alatt volt. Ami bizakodásra adhat okot az hogy az ether bányászása egyre nehezebb mert az árfolyam emelkedés ellenére nem csökken a nehézségi szint így hiába termel a vega olyan gyorsan nem éri meg megvenni. Ez megmentheti a kártyákat.
Phenom II X4 B97, 3200 MHz. ATI Radeon HD 4200
-
.Ishi.
aktív tag
Köszi a válaszokat, kíváncsi leszek majd akkor a végleges Vega IGP specifikációkra. Remélem sikerül összehozni egy RX 550 szintet, bár ez lehet, hogy megmarad reményként
-
nagyúr
válasz Raymond #31935 üzenetére
A CB cikkben szerepel az is, hogy az USA ár 499 USD lesz.
(#31940) TTomax: van Palit is 165-ért - 500 * 258 * 1,27 kb. annyit ad ki. Vagyis annyi rajta az extra profit, amit az ÁFÁ-ból elcsalnak Nyilván az elején a Vega nem ennyi lesz.
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
-Solt-
veterán
válasz TTomax #31940 üzenetére
Én ezért fogalmaztam úgy, hogy normális készlet esetén mennyinek kéne lennie az árának... természetesen benne van a pakliban, hogy alig lesz belőle, és akkor gyakorlatilag bármennyit elkérhetnek érte, de szerintem az is benne van a pakliban hogy lesz belőle bőven készlet (már, ha igazak a hírek) és a korrekt árán nyit, a nyerészkedő kereskedőkön meg rajta marad a feláras 570/580.
www.smart-bus.hu
-
pengwin
addikt
-
nagyúr
válasz -Solt- #31923 üzenetére
Épp azt néztem a dollár mennyire szárnyal a héten.
Ez nekünk magyaroknak/európaiaknak talán segíthet picit, már ha valaki tervez venni mostanában PC cuccot/Vega-t majd...
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
-Solt-
veterán
válasz FollowTheORI #31947 üzenetére
Engem is meglepett, de nincs ellenemre a jelenlegi USD árfolyam...
www.smart-bus.hu
-
Yany
addikt
válasz velizare #31939 üzenetére
Egyelőre nem kell félni a bányagépektől. Claymore is csak hallomásból találkozott ezekkel a számokkal, mert saját méréseivel nem tudja egyelőre alátámasztani. Többen is a fórumokban írják, hogy throttlingolnak a Vegák, mint a sz@r, amint 40 MH/s közelébe megy, főleg dual mininggal. Szóval egyelőre még az is kérdéses, hogy ha kijön vmi csoda driver és valami csoda miner progi, akkor is jó eséllyel szétfőné magát az a szerencsétlen. Az egyetlen esély, ha valami olyan kódutat sikerül csinálni, amit nem nyers erővel, hanem valahogy okosan (spéci utasítások, vagy valami trükk) tudja kitolni magából a plusz hasheket. Szóval egyelőre a max. 40 MH/s-el lehet számolni, de egy 1060/3gb páros is kihozható ennyire töredék árcsökkenéssel, töredék ráfordítással és töredék fogyasztással. Legfeljebb egy kezdeti tüske lesz, vagy azok a bányászok veszik, akik valami mást találtak vele bányászni, nem Ethert.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A legtöbb motor strukturálisan még nem igazodott a DX12 bekötési modelljéhez. Ez azért fontos, mert amint igazodnak hozzá a DX11-et már csak wrapperen keresztül tudják támogatni. Ez egy olyan váltás, amit ma megéri bevállalni, mert a Windows 10 játékosok vannak többen, de pár hónapja a Windows 7 volt az elterjedtebb, és akkor nem érte meg őket kiszolgálni egy wrapper alól.
Van egy másik probléma is, mégpedig a divergens indexelés. Ez a GCN-nek csupán 64 bájtba kerül a skalár regiszterben, míg a Pascalnak 4 kB-nyi vektorregiszterébe kerülhet. Emiatt a DX12-re szabott bekötés nagyon ronthatja a Pascal teljesítményét, és ezt próbálgatják elkerülni a fejlesztők addig, amíg nincs itt a Volta, ami egyébként már kezeli ezt a problémát.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- PALIT RTX 4080 16GB GDDR6X JetStream- Új, 2 év garancia - Eladó!
- KÉSZLETRŐL! - Új - 180 Fokos GPU PCIe Tápcsatlakozó Adapterek - NVIDIA AMD INTEL - A Több Olcsóbb!
- GeForce RTX 3060 Ti GAMING Z TRIO 8GB
- Sapphire nitro pulse rx 580 4gb /256 Bit BESZÁMÍTÁSSAL!
- AMD RX 7900 XTX 24GB EKWB EK-Quantum Vector 2 D-RGB Nickel + Plexi Vizesblokkal Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest