Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-08-30 10:47:05

LOGOUT.hu

A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#15899) Komplikato válasza Abu85 (#15884) üzenetére


Komplikato
veterán

Azért az elég feltűnő, hogy a Radeon vonal játékban az elméleti brutál számítási teljesítményt kenhette a hajára játékok alatt, míg nyers fillrate-ben mindíg alulmaradt és értem én, hogy a DX11-től várták a kiugrást, csak ez nem történt meg. Azért látni táblázaton, hogy a nyers textúrázásban egy GTX970 körül van a kártya, elég elszomorító, pláne mert ez erősen átjön az összes konkurenciának eddig is fekvő játéknál szerintem.

Más. Megnézve egy kazal 4K meg 5K tesztet azt kell mondanom, hogy akár Fury X, akár 980TI, akár Titan-X a legtöbb helyen kevés hozzá, mint mackósajtban a brummogás, de sok helyen még 2560 alatt is. Mert lehet a 30-40 fps elmegy egy stratégia játék alatt, de a PC userek mindig verték a mellüket a konzolosokkal szemben a 60HZ+ minimum kell dumával. És azt a 300K+ árú kártya SEM tudja. Kezdem érteni miért gyártanak sokan inkább 2560x1080-as kijelzőket, mert azon még csak csak.

Az csak engem lepett meg, hogy a BF 4 alatt nem várt módon rosszul, míg a Metro Last Lightban meg túl jól szerepelt a Fury X? :F :F

[ Szerkesztve ]

"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.