Új hozzászólás Aktív témák

  • Landon

    addikt

    Hali,

    Nem teljesen a témához tartozik de végtére is VGA-val kapcs lenne egy kérdésem. :) Hogyan működik ez a nyűves garanciáztatás? Ladtam kb 1.5 hete a Sapphire 5870esemet ipon-nál és akkor azt mondták 1.5-2hét-be telik a dolog és cserélik ha ott is jelentkezik a hiba. Na most én naivan azt gondolnám, hogy leadom a VGA-m majd másnap elkerül a nagykerbe(én úgy tudom van Mo-n Sapphire nagyker de javítsatok ha nincs igazam) ott vmi hozzá húde értő személy ráengedi azokat az alkalmazásokat amik alatt nálam jelentkezett a probléma (minden ami 3D) és ha ott is előjön akkor csere rossz esetben másnap. Most ezt akár hogy is nézem ha leadtam hétfőn akkor ha ez így működne következő hétfőre legkésőbb kéne kapnom egy új VGA-t... de ez ugye nem így van. A garis cuccokat akkor ezek szerint valami nagyszerű futárszolgálat ne adj ég a postán keresztül kerül oda ahol vmit kezdenek is vele? Mert akkor már sejtem mi kerül 2 hétbe... Meg nekem ez félelmetesen korruptnak tűnik. Most mi van ha visszaküldik, hogy a vga-nak semmi baja? Mert ugye én nem voltam ott nem tudok semmiről simán megtehetik. Még akár azt is, hogy le se tesztelik. Akkor mit tudok tenni? Küldhetem a Sapphire Tech EU-hoz ki a fenébe külföldre? Akkor gondolom jövőre se lesz másik VGA-m... :W Félelmetes hogy Mo-n ez mennyire nyögvenyelősen működik. UK/USA-ba ha személyesen visszaviszed akkor sokszor azonnal kapsz egy új terméket. Ha meg gariztatni kell mindenképp akkor van ilyen Track & Trace RMA amivel nyomon lehet követni és tudod h mi a helyzet. Nah mind1 ugy se tudok mit tenni csak kíváncsi lenék, hogy ez pontosan, hogy is működik. :)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés