Ha tuningolni akarsz, sajnos meg tanulnod hogyan kell, mert neha hetekig stabilnak tunik a rendszer, aztan jon egy tipikus fagyas, reset, stb., es rajossz, hogy megsem az. A problema jellege alapjan pedig ki kell talalnod hova erdemes nyulni a beallitasok kozott. Ez tapasztalat, erre leiras sincs. Altalanos recept egyebkent is lehetetlen, mert minden egyes konfiguracio teljesen egyedi.
Linkelt egy topikot echterion, pl. annak az elso hozzaszolasaban van egy terjengos leiras arrol, hogy mi fan terem a tuning. Persze ennyivel meg nem mehetsz neki egy FM1-nek (alapvetoen AM2-hoz keszult), de legalabb kepet kapsz arrol, hogyan is kell nekifogni, mire kell figyelni.
Gondolom vezetsz. (Szokasos autos pelda, nem megkovezni! ) Mielott megtanulsz vezetni az is eleg ijeszto es nem is 5 perc az egesz. Aztan amikor belejossz akkor szorakozasnak sem utolso. Nem mellekesen olyan szabadsagerzetet ad, amirol igy utolag gondolom nem szivesen modanal le.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)