Hirdetés

2024. június 15., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-17 19:00:18

LOGOUT.hu

AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Megnyitott a Retro beárazás topik!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#98087) Czo válasza envagyok (#98086) üzenetére


Czo
őstag

Gondolom, nem ismered a Game Port fizikai mukodeset :D. A PC-s analog gameport ugy mukodik, hogy fejlesztokent irni kell a portra, ami a valosagban feltolt egy kondit a joyban. A PC-s joy analog, a kar X/Y/Z koordinataja 1-1 valtoztathato ellenalast jelent. Onnan tudod, hogy hol all a kar, hogy mennyi ido alatt valtozik meg a kiolvasott ertek az irast kovetoen (tehat, milyen hamar sul ki a kondi). Azaz, a szoftver, ami hasznalja a portot, folyamatosan irja es olvassa a portot. Ha a szoftver hibas (ez jellemzo jatekokra :DD), es nem a megfelelo sebessegu gepen futtatod, akkor vagy tul hamar, vagy tul gyorsan fog kisulni a kondi, igy viszont a jatek, nem fog tudni ertelmes adatot olvasni a portrol. Tehat, olyan portra van szukseged, aminel ez nem fog gondot okozni. En a Gravis portjat ismerem, az allithato sebessegu. Volt anno ESS688 kartyam, ott gondom volt pl az Another Worlddel es Gravis GamePaddal. Ha aktiv volt a turbo (tehat, gyors volt a gep), akkor nem ment a jobbra/balra a gamepadon, ha inaktiv volt a turbo, akkor lassu volt a jatek, de ment a jobbra-balra. Bekapcsolt turbo mellett, Gravisba dugva, a gravutilt hasznalva, minden a helyere kerult. Most nincs elottem mar, de mintha ez ugy mukodott volna, hogy elinditva a gravutilt, megker dolgokra, majd kikop egy vegeredmenyt, amivel beirva az autoexec batba, bootnal beallitja a joy port sebesseget megfelelore. Az SB16/AWE64 portjat nem iserem.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.