Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Kenyér
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Kelecar
aktív tag
Tibiajax
nagyúr
sziasztok, fékcsere lett esedékes, komplett első, hátsók.. volvo c30 2011 D2
ami a szívem vágya, az egy brembo-szett. tudom, van ezen kívül is más jó márka is, de imádom a brembo-fékbetét látványát és ha már cserélek, akkor mi lenne ha ilyen valamire.
kérdésem, bármilyen brembo-tárcsákat nézek, azok brembós fékbetétes cuccok lesznek? vagy ebből a márkából is vannak olcsók, amik aztán tök ugyanúgy fognak kinézni majd kívülről, mint más mezei tárcsa és csak a nagy és drága kategória szól a brembo-s feliratról meg színes fékbetétekről?
bocs a laikusságomért, előre is
Feliratot max a feknyergen latsz. Az nem olcso mulatsag es 4db kell.
Utcai használatra nincsenek tul jo hirben a brembo cuccok minoseg teren.
[ Szerkesztve ]
Tibiajax
nagyúr
nna szóval ilyet akarok. ...de lehet fekete is
Mivel egydugattyus, pici feknyerged van, ebbol nem is gyartanak olyat. link
Tibiajax
nagyúr
aha.. na akkor ez az első kézzel fogható info. szóval akkor tehetek le az álmomról.. és kb mindegy is lesz, milyen márkájú új fékeket rakatok fel. csak normálisabb minőség legyen
Kelecar
aktív tag
Mint azt az előttem szóló már említette, valószínűleg a nyeregre gondoltál mivel a betét nem nagyon látszik kívülről. De egy mezei brembo nyereg sem úgy néz ki mint amit szeretnél. Amire te gondolsz azok a nagy tuning 4-8 dugattyús fék szettek amik magukban is majdnem annyiba kerülnek mint maga az autó nem beszélve a beszerelési költségről ( új konzol, fékcsövek, stb,stb.) Egyszóval valószínűleg nem ezt akarod Ha tárcsát cserélsz én egyébként semmilyen lyuggatott, mintás fancy tárcsát nem javaslok, konszumer kategóriában semmi hasznuk, max menőbbnek néznek ki, viszont a minőségük silányabb (enyémre előző tulaj valami lyugatott csodát tett ami egy nagyobb fékezés után már hullámos is volt... azóta új gyári van rajta és tökéletes). A legjobb valszeg a gyári amit a TRW gyárt (nem Volvo feliratos TRW tárcsát és betét kb harmad annyiért kapsz mint volvó-sat és nem sok különbség van köztük ) De még az ATE tárcsák is elég jók és árban sem vészesek, nekem hátul az van.
Kelecar
aktív tag
Viszont ha fel akarod dobni a kinézetét akkor lefestheted akármilyen színűre a nyerget. Nem egy bonyolult művelet és sokat tud dobni az esztétikán. Az internet is tele van DIY leírásokkal hozzá. A lényeg: érdemes alaposan megtisztítani a nyerget a rozsdától, szépen körbe kell maszkolni hogy csak a nyereg fém részeire (valamint furataiba ne) menjen a festék, aztán lehet is fújni, persze hőálló (van direkt féknyergekhez való is) festékkel.
haxxika
senior tag
Még mindig létezik az aliexpresses megoldás. Mondjuk ez inkább tuning jóska módszer.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
Tibiajax
nagyúr
nagyon köszi ezt a sok infót.
elszomorodtam, de legalább meg is világosodtam végre.. sejtettem én valahol, hogy nem nagyon kéne álmodni olyan fék-látványokról, amit egy m5-ös bmw-n látok.. van persze c30 is brembo fékekkel [link] [link] , de nyilván a T5-ök, és ezek szerint -ahogy írtál is-, ott egész más eleve a felépítés, mint egy 1,6 dízel variánsnál
na mindegy. kicsit álmodoztam.
akkor lesz majd egy korrekt TRW-szett, találtam már szervízt is, ahol kinézik az ügyféllel együtt, aztán egész gyors fel is dobálják őket, a régik helyére
Kelecar
aktív tag
Az első képen szerintem csak a tárcsák "tuningok" az első nyereg csak festve van.Szerk. megnéztem, tényleg brembo szett van elöl, nem lehetett olcsó muri A második képen egy Polestar van a gyári 6 dugattyús fékével, az komoly cucc, de lehet a brembonál is drágább
Ez az alis megoldás is aranyos, dobhat ez is külsőre, bár én nem merném felrakni mert estére már rajtam nevetne az egész PEC Nézz utána a nyeregfestésnek szerintem, nekem is be van tervezve, a gyári festék már lekopott
[ Szerkesztve ]
Tibiajax
nagyúr
a fekete c30-as az valami egyedi sorozat lehetett, GT-néven. jól nézett ki. de hát, amerikai cucc, az ottani szerencséseknek
az etalon C30 az azért még mindig ez nekem..
estére már rajtam nevetne az egész PEC na igen, bohócot azért nem akarnék csinálni magaból se, a kocsimból se.. gagyi lenne
ha fent lesznek az új fékek, megnézem ezt a festés dolgot. lehet az is, hogy rábízom a szervízes fiúkra, hátha megcsinálják nekem, lehet szétszerelve könnyebb. viszek egy palack tűzpiros festéket nekik
FeRRaR1
őstag
Szia,
Volt egy első verzió mint a korábbi képeken, ott nekem is egy régi tönkrement széknek az alja került alá, az még ezüst volt, és ott megvolt a sín, tudtad előre hátra állítani mint a kocsiban, biztonsági öv is rajta volt, mondom milyen geek fícsör lesz hogy be lehet kötni poénból.
Aztán soha nem volt bekapcsolva, kicsit magasabb is volt minimum állásban mint kellett volna. Ezért rendeltem pár 10 fontért egy új fekete talpat ebayről, legkisebb gázrugóval. Van hozzá kerék és sima csúszó talp is, most az utóbbi van fent.
Naszóval kimentem a bőrt letakartam, leflexeltem amit tudtam az aljáról, síneket, állítót, biztonsági öv dolgait, volt egy ilyen alsó fém keret azt is. Csak az maradt ami muszáj.
Itt van pár kép, ez most egy ideiglenes teszt állapot hulladék OSB-ből.
Kicsit szépíthetnék rajta meg lefesthetném feketére, akkor kb jó is lenne véglegesnek.
Amint látod a csavarokat sem vágtam még le.
A végső terv hogy legyártatom fémből előfúrt lyukakkal ami most fa, egy darabból, akkor azt lefestem feketére, vékonyabb erősebb elegánsabb lesz.
És ami a lényeg, már egy ember is fel tudja emelni a műanyag lábakkal és a sok fém sallang nélkül, mert eddig két emberes volt
FeRRaR1
őstag
Ez nem fog így működni. A képen egy több dugattyús komolyabb fék szett van, ami a gyári az meg sima egydugattyús úszó tárcsafék.
Most festettem le a porvédőt ezüstre, mögötte meg mindent az agyat és környékén feketére. Ha lyuggatott lemezt akarsz akkor csak a TAROX játszik, az összes többi gyártó vagy nem gyárt már, vagy kínai dobdel kategória, és hullámosodik, repedezik hamar.
Szóval új tarox tárcsa, új EBC yellow stuff betétek. Így megvan a kinézet, biztonság, teljesítmény.
A kamu aliexpresses műanyag burkolatokat nem ajánlom. Brembo oldalán is le vannak írva a veszélyei, megolvadnak, jobban koszolódik alatta minden, inkább fessed le mint ahogy én is tettem.
Illetve osztom a korábbiakat, utcai brembo az hulladék és még agyon hamisítják mellé.
Amit rendeltem még az egy ELEVATE fém fékcső szett.
[ Szerkesztve ]
Tibiajax
nagyúr
hú, jó cuccok.. ez a komplett elevate szett mondjuk nem lenne rossz
1600dodó+posta :/
TAROX-ot Mo-n nem is forgalmazzák?
Kelecar
aktív tag
Szép vas
Jól állnak neki a polestar felnik
FeRRaR1
őstag
Nem vagyok képben a Magyar helyzettel, ma holnap 10 éve Angliában nyomom. Csak a kinézet miatt nem költenék ennyit. Amennyiben elégedett vagy egyébként a fékkel, egy jó betét + tárcsa, jó fék folyadék, és esetleg egy szép festés a gyári szettre. Jobb lesz, szebb lesz nem került horrorba, főleg ha egyébként is esedékes egy pad / tárcsa csere.
Kelecar
Köszi, szerintem is jó lett.
Más:
Mellékesen jegyzem meg, hogy az EBC padokat nem ajánlom. Nekem is ez volt az első és utolsó szett. Nem szörnyűek de nem is jobbak mint a sima gyári. Könnyebb kocsikon állítólag szuper, de az S80 nem pehely súlyban játszik ugye...
[ Szerkesztve ]
Atomgeszi
veterán
Diesel ENG (Fuel system/combined system)
ECM-7700 Motorvezérlő modul (ECM)
és
ABS-0109 Kommunikáció a vezérlőmodulok között. Kommunikáció a kormányszög érzékelővel. Belső hiba.
Ezekkel mennyire kell foglalkozni, megcsinálni?
(2008-as XC90)
Az elsőt nem tudom mi, a második miatt nem megy a menetstabilizátor valószínűleg.
Pfff, gyönyörű autó!
Az a felni is komoly nagyon!
V8 szóval ez alá gondolom kell is az a fék!
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
Sima fekszettbol ami ajanlott az a TRW, Zimmermann, ATE. Utobbibol van a Powerdisc verzio ceramic betetekkel, azt dicserik nagyon, mert kevesebb a fekpor.
FeRRaR1
őstag
Köszönöm, már 6 éve dúl a szerelem lassan.
Kell, pláne ahogy én megyek, féktávon végig darál az ABS
aero.
Én is gondolkozom egy Ceramic ATE szetten. Alig találok róla értelmes infót. Nem tudod milyen a hideg harapása, illetve mennyire kell neki a hő hogy jól működjön? No meg érdekelne hogy a gyárihoz képest mennyivel fárad el később. Mikor már nagyon zselés a pedál érzet. Illetve hogy nehezebb autón hogyan viselkedik.
Amennyiben ezt mind megtudnád válaszolni, idén már mást nem kérek
[ Szerkesztve ]
haxxika
senior tag
Köszi, ez így is korrekt.
Akkor meglesz a nyári projekt valamikor.
Kérdés, hogy könyöklőt a szélére lehetne-e felrakni, vagy csak mókolással.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
p4atrik 500
friss újonc
Üdv! 2003-as 102 lovas 1.9 D-re rá lehet rakni a 115 lovas turbóját? Ha jól tudom az nagyobb, ezen kívül milyen különbségek vannak még a két változat között? Előre is köszönöm a válaszokat.
Nekem nemsoká cseres a fekem, azt neztem ki. Elvileg nem igazi keramia a cucc, az dragabb lenne sokkal, ez szinte olcso. Talan tartalmaz valamennyit? Engem a fekpor miatt erdekelne.
FeRRaR1
őstag
Igen , ez rendes kerámia pad, de nem a kerámia tárcsákhoz való komoly szett, ha nem az acél tárcsákhoz fejlesztett. Két teljesen külön dolog. Ahogy olvasok utána elég jókat írnak róla.
Fékpor az minimális, az is világosabb színű és nem is tapad meg a felnin.
Viszont nekem nem tudom mennyire lenne jó. Azt írják a nagy hőt nem bírja annyira jól. (Sok erős fékezés, pl egy pálya napon, nem azt mondom hogy ez mindennapos, de sokan a fórumokon cserélgetik a padot pályán és közúton. Odáig nem akarok elmenni......)
p4atrik 500
Minimálisat kellett volna csak vissza olvasni.
[ Szerkesztve ]
(#11926) dellfanboy válasza p4atrik 500 (#11923) üzenetére
dellfanboy
őstag
Weareus
addikt
Üdv. Kézi, 2001-es V70 D5-ös kocsink most kapottt vezérléscserét. Minden ok, de a szerelő szólt - meg én is hallottam már előzőleg is -, hogy a kettőstömegű csereérett. Milyen költségei vannak ennek? Elsősorban az alkatrész érdekel.Kb. több 100k-ra tippelem.
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
Kb 250k alkatreszarral szamolhatsz. Alkatresz webshopokban megtudod nezni a kereskedelmi árát. Munkadíj 50k körül.
Weareus
addikt
Uhhh. Köszi.
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
aneda
aktív tag
Teli áron 500k fölött van!
Az oroszok már a spájzban vannak!
Kelecar
aktív tag
[link] Itt érdemes szétnézni. Tapasztalatok alapján korrekt és elég kedvező árak vannak.
molnarpeter
nagyúr
[link] csak a lendkerék úgy 180k
nesa
veterán
kelekyle
őstag
Ahogy láttam a fórumot Magnetti Marelli ETM-et még senk nem újított fel magánakcióban, pedig nem nagy trükk. Vagy mégis lenne valaki?
Megtaláltam a contactless TPS gyártóját és írtam nekik, hogy közvetlen mennyiért pattintják ide (sajnos a webshopukban nincs fent, de ott 20$ a szállítás, ebayen meg kb 30k+pk)
Sacer SA300
Vagy hasonlót tud valaki?
Xbox: MarkokaZj33 █ Steam: kLe
garambe
tag
Sziasztok!
Tud valaki segíteni, hogy a P000102-es hiba kód melyik alkatrész hibáját jelentheti?
Sziasztok!
2012-es Volvo S80-al kapcsolatba lenne egy kérdésem.
Amikor beeállítom a My Car menün belül, hogy az ajtók autómatikusan egyszerre nyiljanak ki nem történik semmi amikor rá nyitok a vezető oldali ajtóval csak, ha az ajtó nyitó gombbal nyitom ki őket.
Ez direkt ilyen vagy nálam nem jó valami?
Az előző autómnál (2009-es 407) így működött csak azért nem tudom, hogy ennél más-e.
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
FeRRaR1
őstag
Nálam is így van az S80-on. Nekem korábbi rendszer van, de gyanítom azt jelenti hogy amikor távirányítóval nyitod, egy nyomásra csak a sofőr ajtót nyitja, kettőre a többit is. Legalább is a Lexusomon így van.
Igen a külső nyitásnál rá jöttem, de a belsőre gondolok.
Tehát, ha csak én nyitom ki a vezető oldali ajtót akkor csak az nyílik ki és a többi nem. Ez így van rendjén Volvo terén?
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
molnarpeter
nagyúr
Rémlik valami, hogy távirányítóval lehet váltani a módot. Talán a nyitás és zárás gombokat kell egyszerre nyomni, vagy nyomva tartani, úgy vált összes ajtó egyszerre nyit és csak sofőr ajtó nyitás között.
A belülről nyitásra szorítkozva: igen, így nyílik a V60 is. Tehát, ha én kinyitom belülről a sofőr ajtaját, attól a többi ajtón még nem nyit a zár.
Fura, de megszokható.
Igen akkor erre rá kell szokni csak.
Köszi szépen mindenkinek!
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
haxxika
senior tag
Egyébként régebbi Volvokon is ugyanilyen. 2002-es a kocsi. Ha lezárom a központit, akkor kilinccsel nyitva csak az adott ajtó nyílik ki, többi marad zárva.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
mody123
tag
Sziasztok,
2005 s80-ra ha szeretnék rátenni egy 17-es felnit akkor ezek a méretek jók?
Felni: 7,5x17 ET49 5x108
Gumi: 225/50 R17
Válaszotokat előre is köszönöm
Kelecar
aktív tag
Tökéletes. Mind a felni , mind a gumi gyári méret.
haxxika
senior tag
Még arra figyelj, hogy agyméret 65.1mm. Újabb modelleknek már kisebb.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
daninet
veterán
Sziasztok!
Volvo V60 2012
Cseréltem olajat és szűrőket, a franciakulcsos figyelmeztetést szeretném eltűntetni ami az olajcsere esedékessége miatt jelent meg.
T2-re állítom az odométert, egyszerre nyomom a gyújtást és az odopöcköt, és 162-es kódit ír ki a sípolás után.
Neten azt írják, hogy ez annyit jelent a nullázás nem sikerült próbáld újra. Nos én próbáltam sokszor.
Meg tudom én ezt oldani diagnosztika nélkül?
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
Helló!
Tavaly elszórakoztam vele mire meglett a tuti megoldás (V60 2014):
1. Set the vehicle to ignition position I.
2. Press and hold in the reset button for the trip meter. (utána elengeded)
3. Press and hold in the OK-button on the left steering wheel stalk
4. Ignition switch position II. (csak hosszan megnyomod, utána elengeded)
5. Wait 10 seconds.
6. Release the reset OK button when the information light starts to flash. (ilyenkor már rég elengedted a reset gombot, tehát az OK gombot kell elengedni!)
7. Set the ignition to the OFF position for at least 3 minutes. (csak megnyomod röviden a start / stop gombot, hogy kikapcsold a gyújtást és vársz 3 percet)
The instrument beeps when resetting has been successful.
A művelet közben végig bekapcsolva a biztonsági öv!
mody123
tag
Köszönöm. Ha nagyobb az agyméret arra jó a tehermentesitő gyűrű nem?
Igazából még csak nézegetek vásárlási szándék még nincs de azokkal a paramétereket amiket irtam nem is találok eladó felnit...
Tudtok oldalt ajánlani ahol lehet nézegetni ? ha külföldi az sem baj.
daninet
veterán
kipróbálom bár a tied újabb. az enyémnek még nem a színes műszerfala van.
barátomnak volt egy kínai indításgátlója ott kellett ennyit b@szakodni, hogy a kocsi beinduljon
[ Szerkesztve ]
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>