Hirdetés

2024. május 21., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#11901) Kelecar válasza Atomgeszi (#11853) üzenetére


Kelecar
aktív tag

Van ennél szebb az udvarba' :)

(#11902) Tibiajax


Tibiajax
nagyúr

sziasztok, fékcsere lett esedékes, komplett első, hátsók.. volvo c30 2011 D2
ami a szívem vágya, az egy brembo-szett. tudom, van ezen kívül is más jó márka is, de imádom a brembo-fékbetét látványát :B és ha már cserélek, akkor mi lenne ha ilyen valamire.
kérdésem, bármilyen brembo-tárcsákat nézek, azok brembós fékbetétes cuccok lesznek? vagy ebből a márkából is vannak olcsók, amik aztán tök ugyanúgy fognak kinézni majd kívülről, mint más mezei tárcsa és csak a nagy és drága kategória szól a brembo-s feliratról meg színes fékbetétekről?
bocs a laikusságomért, előre is

(#11903) aero. válasza Tibiajax (#11902) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Feliratot max a feknyergen latsz.:) Az nem olcso mulatsag es 4db kell.
Utcai használatra nincsenek tul jo hirben a brembo cuccok minoseg teren.

[ Szerkesztve ]

(#11904) Tibiajax válasza aero. (#11903) üzenetére


Tibiajax
nagyúr

Bárdi Autó - Autóalkatrész, felszerelési cikk, olaj és adalék webshop
nna szóval ilyet akarok. ...de lehet fekete is :))

(#11905) aero. válasza aero. (#11903) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Mivel egydugattyus, pici feknyerged van, ebbol nem is gyartanak olyat. link

(#11906) Tibiajax válasza aero. (#11905) üzenetére


Tibiajax
nagyúr

aha.. na akkor ez az első kézzel fogható info. szóval akkor tehetek le az álmomról.. és kb mindegy is lesz, milyen márkájú új fékeket rakatok fel. csak normálisabb minőség legyen

(#11907) Kelecar válasza Tibiajax (#11902) üzenetére


Kelecar
aktív tag

Mint azt az előttem szóló már említette, valószínűleg a nyeregre gondoltál mivel a betét nem nagyon látszik kívülről. De egy mezei brembo nyereg sem úgy néz ki mint amit szeretnél. Amire te gondolsz azok a nagy tuning 4-8 dugattyús fék szettek amik magukban is majdnem annyiba kerülnek mint maga az autó nem beszélve a beszerelési költségről ( új konzol, fékcsövek, stb,stb.) Egyszóval valószínűleg nem ezt akarod :) Ha tárcsát cserélsz én egyébként semmilyen lyuggatott, mintás fancy tárcsát nem javaslok, konszumer kategóriában semmi hasznuk, max menőbbnek néznek ki, viszont a minőségük silányabb (enyémre előző tulaj valami lyugatott csodát tett ami egy nagyobb fékezés után már hullámos is volt... azóta új gyári van rajta és tökéletes). A legjobb valszeg a gyári amit a TRW gyárt (nem Volvo feliratos TRW tárcsát és betét kb harmad annyiért kapsz mint volvó-sat és nem sok különbség van köztük :) ) De még az ATE tárcsák is elég jók és árban sem vészesek, nekem hátul az van.

(#11908) Kelecar válasza Tibiajax (#11906) üzenetére


Kelecar
aktív tag

Viszont ha fel akarod dobni a kinézetét akkor lefestheted akármilyen színűre a nyerget. Nem egy bonyolult művelet és sokat tud dobni az esztétikán. Az internet is tele van DIY leírásokkal hozzá. A lényeg: érdemes alaposan megtisztítani a nyerget a rozsdától, szépen körbe kell maszkolni hogy csak a nyereg fém részeire (valamint furataiba ne) menjen a festék, aztán lehet is fújni, persze hőálló (van direkt féknyergekhez való is) festékkel.

(#11909) haxxika válasza Tibiajax (#11906) üzenetére


haxxika
senior tag

Még mindig létezik az aliexpresses megoldás. Mondjuk ez inkább tuning jóska módszer.

OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika

(#11910) Tibiajax válasza Kelecar (#11907) üzenetére


Tibiajax
nagyúr

nagyon köszi ezt a sok infót.
elszomorodtam, de legalább meg is világosodtam végre.. sejtettem én valahol, hogy nem nagyon kéne álmodni olyan fék-látványokról, amit egy m5-ös bmw-n látok.. van persze c30 is brembo fékekkel [link] [link] , de nyilván a T5-ök, és ezek szerint -ahogy írtál is-, ott egész más eleve a felépítés, mint egy 1,6 dízel variánsnál

na mindegy. kicsit álmodoztam.
akkor lesz majd egy korrekt TRW-szett, találtam már szervízt is, ahol kinézik az ügyféllel együtt, aztán egész gyors fel is dobálják őket, a régik helyére

(#11911) Kelecar válasza Tibiajax (#11910) üzenetére


Kelecar
aktív tag

Az első képen szerintem csak a tárcsák "tuningok" az első nyereg csak festve van.Szerk. megnéztem, tényleg brembo szett van elöl, nem lehetett olcsó muri :D A második képen egy Polestar van a gyári 6 dugattyús fékével, az komoly cucc, de lehet a brembonál is drágább :D
Ez az alis megoldás is aranyos, dobhat ez is külsőre, bár én nem merném felrakni mert estére már rajtam nevetne az egész PEC :DDD Nézz utána a nyeregfestésnek szerintem, nekem is be van tervezve, a gyári festék már lekopott :)

[ Szerkesztve ]

(#11912) Tibiajax válasza Kelecar (#11911) üzenetére


Tibiajax
nagyúr

:R
a fekete c30-as az valami egyedi sorozat lehetett, GT-néven. jól nézett ki. de hát, amerikai cucc, az ottani szerencséseknek
az etalon C30 az azért még mindig ez nekem..
https://prohardver.hu/dl/upc/2020-06/09/25750_exsjab4pgfaqdlcw_c30_2.jpg

estére már rajtam nevetne az egész PEC na igen, bohócot azért nem akarnék csinálni magaból se, a kocsimból se.. gagyi lenne

ha fent lesznek az új fékek, megnézem ezt a festés dolgot. lehet az is, hogy rábízom a szervízes fiúkra, hátha megcsinálják nekem, lehet szétszerelve könnyebb. viszek egy palack tűzpiros festéket nekik

(#11913) FeRRaR1 válasza haxxika (#11900) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Szia,

Volt egy első verzió mint a korábbi képeken, ott nekem is egy régi tönkrement széknek az alja került alá, az még ezüst volt, és ott megvolt a sín, tudtad előre hátra állítani mint a kocsiban, biztonsági öv is rajta volt, mondom milyen geek fícsör lesz hogy be lehet kötni poénból.

Aztán soha nem volt bekapcsolva, kicsit magasabb is volt minimum állásban mint kellett volna. Ezért rendeltem pár 10 fontért egy új fekete talpat ebayről, legkisebb gázrugóval. Van hozzá kerék és sima csúszó talp is, most az utóbbi van fent.

Naszóval kimentem a bőrt letakartam, leflexeltem amit tudtam az aljáról, síneket, állítót, biztonsági öv dolgait, volt egy ilyen alsó fém keret azt is. Csak az maradt ami muszáj.

Itt van pár kép, ez most egy ideiglenes teszt állapot hulladék OSB-ből.

Kicsit szépíthetnék rajta meg lefesthetném feketére, akkor kb jó is lenne véglegesnek.
Amint látod a csavarokat sem vágtam még le.

A végső terv hogy legyártatom fémből előfúrt lyukakkal ami most fa, egy darabból, akkor azt lefestem feketére, vékonyabb erősebb elegánsabb lesz.

És ami a lényeg, már egy ember is fel tudja emelni a műanyag lábakkal és a sok fém sallang nélkül, mert eddig két emberes volt :)

(#11914) FeRRaR1 válasza Tibiajax (#11904) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Ez nem fog így működni. A képen egy több dugattyús komolyabb fék szett van, ami a gyári az meg sima egydugattyús úszó tárcsafék.

Most festettem le a porvédőt ezüstre, mögötte meg mindent az agyat és környékén feketére. Ha lyuggatott lemezt akarsz akkor csak a TAROX játszik, az összes többi gyártó vagy nem gyárt már, vagy kínai dobdel kategória, és hullámosodik, repedezik hamar.

Szóval új tarox tárcsa, új EBC yellow stuff betétek. Így megvan a kinézet, biztonság, teljesítmény.

A kamu aliexpresses műanyag burkolatokat nem ajánlom. Brembo oldalán is le vannak írva a veszélyei, megolvadnak, jobban koszolódik alatta minden, inkább fessed le mint ahogy én is tettem.

Illetve osztom a korábbiakat, utcai brembo az hulladék és még agyon hamisítják mellé.

Amit rendeltem még az egy ELEVATE fém fékcső szett.

[ Szerkesztve ]

(#11915) Tibiajax válasza FeRRaR1 (#11914) üzenetére


Tibiajax
nagyúr

hú, jó cuccok.. ez a komplett elevate szett mondjuk nem lenne rossz
1600dodó+posta :/

TAROX-ot Mo-n nem is forgalmazzák?

(#11916) Kelecar válasza FeRRaR1 (#11914) üzenetére


Kelecar
aktív tag

Szép vas :K
Jól állnak neki a polestar felnik :)

(#11917) FeRRaR1 válasza Tibiajax (#11915) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Nem vagyok képben a Magyar helyzettel, ma holnap 10 éve Angliában nyomom. Csak a kinézet miatt nem költenék ennyit. Amennyiben elégedett vagy egyébként a fékkel, egy jó betét + tárcsa, jó fék folyadék, és esetleg egy szép festés a gyári szettre. Jobb lesz, szebb lesz nem került horrorba, főleg ha egyébként is esedékes egy pad / tárcsa csere.

Kelecar

Köszi, szerintem is jó lett.

Más:

Mellékesen jegyzem meg, hogy az EBC padokat nem ajánlom. Nekem is ez volt az első és utolsó szett. Nem szörnyűek de nem is jobbak mint a sima gyári. Könnyebb kocsikon állítólag szuper, de az S80 nem pehely súlyban játszik ugye...

[ Szerkesztve ]

(#11918) Atomgeszi


Atomgeszi
veterán

Diesel ENG (Fuel system/combined system)
ECM-7700 Motorvezérlő modul (ECM)

és

ABS-0109 Kommunikáció a vezérlőmodulok között. Kommunikáció a kormányszög érzékelővel. Belső hiba.

Ezekkel mennyire kell foglalkozni, megcsinálni?
(2008-as XC90)
Az elsőt nem tudom mi, a második miatt nem megy a menetstabilizátor valószínűleg.

(#11919) syIex válasza FeRRaR1 (#11914) üzenetére


syIex
veterán

Pfff, gyönyörű autó! :C
Az a felni is komoly nagyon! :K
V8 szóval ez alá gondolom kell is az a fék! :DDD

The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.

(#11920) aero. válasza Tibiajax (#11915) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Sima fekszettbol ami ajanlott az a TRW, Zimmermann, ATE. Utobbibol van a Powerdisc verzio ceramic betetekkel, azt dicserik nagyon, mert kevesebb a fekpor.

(#11921) FeRRaR1 válasza syIex (#11919) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Köszönöm, már 6 éve dúl a szerelem lassan.

Kell, pláne ahogy én megyek, féktávon végig darál az ABS :)

aero.

Én is gondolkozom egy Ceramic ATE szetten. Alig találok róla értelmes infót. Nem tudod milyen a hideg harapása, illetve mennyire kell neki a hő hogy jól működjön? No meg érdekelne hogy a gyárihoz képest mennyivel fárad el később. Mikor már nagyon zselés a pedál érzet. Illetve hogy nehezebb autón hogyan viselkedik.

Amennyiben ezt mind megtudnád válaszolni, idén már mást nem kérek :DDD

[ Szerkesztve ]

(#11922) haxxika válasza FeRRaR1 (#11913) üzenetére


haxxika
senior tag

Köszi, ez így is korrekt.
Akkor meglesz a nyári projekt valamikor.
Kérdés, hogy könyöklőt a szélére lehetne-e felrakni, vagy csak mókolással.

OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika

(#11923) p4atrik 500


p4atrik 500
friss újonc

Üdv! 2003-as 102 lovas 1.9 D-re rá lehet rakni a 115 lovas turbóját? Ha jól tudom az nagyobb, ezen kívül milyen különbségek vannak még a két változat között? Előre is köszönöm a válaszokat. :)

(#11924) aero. válasza FeRRaR1 (#11921) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Nekem nemsoká cseres a fekem, azt neztem ki. Elvileg nem igazi keramia a cucc, az dragabb lenne sokkal, ez szinte olcso. Talan tartalmaz valamennyit? Engem a fekpor miatt erdekelne.

(#11925) FeRRaR1 válasza aero. (#11924) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Igen , ez rendes kerámia pad, de nem a kerámia tárcsákhoz való komoly szett, ha nem az acél tárcsákhoz fejlesztett. Két teljesen külön dolog. Ahogy olvasok utána elég jókat írnak róla.

Fékpor az minimális, az is világosabb színű és nem is tapad meg a felnin.

Viszont nekem nem tudom mennyire lenne jó. Azt írják a nagy hőt nem bírja annyira jól. (Sok erős fékezés, pl egy pálya napon, nem azt mondom hogy ez mindennapos, de sokan a fórumokon cserélgetik a padot pályán és közúton. Odáig nem akarok elmenni......)

p4atrik 500

Minimálisat kellett volna csak vissza olvasni.

[ Szerkesztve ]

(#11926) dellfanboy válasza p4atrik 500 (#11923) üzenetére


dellfanboy
őstag

eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei

(#11927) Weareus


Weareus
addikt

Üdv. Kézi, 2001-es V70 D5-ös kocsink most kapottt vezérléscserét. Minden ok, de a szerelő szólt - meg én is hallottam már előzőleg is -, hogy a kettőstömegű csereérett. Milyen költségei vannak ennek? Elsősorban az alkatrész érdekel.Kb. több 100k-ra tippelem.

[ Szerkesztve ]

Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.

(#11928) aero. válasza Weareus (#11927) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Kb 250k alkatreszarral szamolhatsz. Alkatresz webshopokban megtudod nezni a kereskedelmi árát. Munkadíj 50k körül.

(#11929) Weareus válasza aero. (#11928) üzenetére


Weareus
addikt

Uhhh. Köszi. :Y

Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.

(#11930) aneda válasza Weareus (#11929) üzenetére


aneda
aktív tag

Teli áron 500k fölött van! :))

Az oroszok már a spájzban vannak!

(#11931) Kelecar válasza Weareus (#11927) üzenetére


Kelecar
aktív tag

[link] Itt érdemes szétnézni. Tapasztalatok alapján korrekt és elég kedvező árak vannak.

(#11932) molnarpeter válasza Weareus (#11927) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

[link] csak a lendkerék úgy 180k

(#11933) nesa


nesa
veterán

Megkérdezem itt is hátha valakinek hever a fiókba egy működő ilyen modul, lehet vevő lennék rá.

(#11934) kelekyle


kelekyle
őstag

Ahogy láttam a fórumot Magnetti Marelli ETM-et még senk nem újított fel magánakcióban, pedig nem nagy trükk. Vagy mégis lenne valaki?
Megtaláltam a contactless TPS gyártóját és írtam nekik, hogy közvetlen mennyiért pattintják ide (sajnos a webshopukban nincs fent, de ott 20$ a szállítás, ebayen meg kb 30k+pk)
Sacer SA300
Vagy hasonlót tud valaki?

Xbox: MarkokaZj33 █ Steam: kLe

(#11935) garambe


garambe
tag

Sziasztok!

Tud valaki segíteni, hogy a P000102-es hiba kód melyik alkatrész hibáját jelentheti?

(#11936) syIex


syIex
veterán

Sziasztok!
2012-es Volvo S80-al kapcsolatba lenne egy kérdésem.
Amikor beeállítom a My Car menün belül, hogy az ajtók autómatikusan egyszerre nyiljanak ki nem történik semmi amikor rá nyitok a vezető oldali ajtóval csak, ha az ajtó nyitó gombbal nyitom ki őket.
Ez direkt ilyen vagy nálam nem jó valami?
Az előző autómnál (2009-es 407) így működött csak azért nem tudom, hogy ennél más-e. :DDD

The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.

(#11937) FeRRaR1 válasza syIex (#11936) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Nálam is így van az S80-on. Nekem korábbi rendszer van, de gyanítom azt jelenti hogy amikor távirányítóval nyitod, egy nyomásra csak a sofőr ajtót nyitja, kettőre a többit is. Legalább is a Lexusomon így van.

(#11938) syIex válasza FeRRaR1 (#11937) üzenetére


syIex
veterán

Igen a külső nyitásnál rá jöttem, de a belsőre gondolok.
Tehát, ha csak én nyitom ki a vezető oldali ajtót akkor csak az nyílik ki és a többi nem. Ez így van rendjén Volvo terén? :))

The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.

(#11939) molnarpeter válasza syIex (#11936) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Rémlik valami, hogy távirányítóval lehet váltani a módot. Talán a nyitás és zárás gombokat kell egyszerre nyomni, vagy nyomva tartani, úgy vált összes ajtó egyszerre nyit és csak sofőr ajtó nyitás között.

(#11940) focvis válasza syIex (#11938) üzenetére


focvis
veterán

A belülről nyitásra szorítkozva: igen, így nyílik a V60 is. Tehát, ha én kinyitom belülről a sofőr ajtaját, attól a többi ajtón még nem nyit a zár.
Fura, de megszokható.

(#11941) syIex válasza focvis (#11940) üzenetére


syIex
veterán

Igen akkor erre rá kell szokni csak. :D
Köszi szépen mindenkinek! :R

The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.

(#11942) haxxika válasza focvis (#11940) üzenetére


haxxika
senior tag

Egyébként régebbi Volvokon is ugyanilyen. 2002-es a kocsi. Ha lezárom a központit, akkor kilinccsel nyitva csak az adott ajtó nyílik ki, többi marad zárva.

OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika

(#11943) mody123


mody123
tag

Sziasztok,
2005 s80-ra ha szeretnék rátenni egy 17-es felnit akkor ezek a méretek jók?
Felni: 7,5x17 ET49 5x108
Gumi: 225/50 R17

Válaszotokat előre is köszönöm

(#11944) Kelecar válasza mody123 (#11943) üzenetére


Kelecar
aktív tag

Tökéletes. Mind a felni , mind a gumi gyári méret.

(#11945) haxxika válasza mody123 (#11943) üzenetére


haxxika
senior tag

Még arra figyelj, hogy agyméret 65.1mm. Újabb modelleknek már kisebb.

OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika

(#11946) daninet


daninet
veterán

Sziasztok!
Volvo V60 2012

Cseréltem olajat és szűrőket, a franciakulcsos figyelmeztetést szeretném eltűntetni ami az olajcsere esedékessége miatt jelent meg.
T2-re állítom az odométert, egyszerre nyomom a gyújtást és az odopöcköt, és 162-es kódit ír ki a sípolás után.
Neten azt írják, hogy ez annyit jelent a nullázás nem sikerült próbáld újra. Nos én próbáltam sokszor.

Meg tudom én ezt oldani diagnosztika nélkül?

Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>

(#11947) focvis válasza daninet (#11946) üzenetére


focvis
veterán

Helló!
Tavaly elszórakoztam vele mire meglett a tuti megoldás (V60 2014):

1. Set the vehicle to ignition position I.
2. Press and hold in the reset button for the trip meter. (utána elengeded)
3. Press and hold in the OK-button on the left steering wheel stalk
4. Ignition switch position II. (csak hosszan megnyomod, utána elengeded)
5. Wait 10 seconds.
6. Release the reset OK button when the information light starts to flash. (ilyenkor már rég elengedted a reset gombot, tehát az OK gombot kell elengedni!)
7. Set the ignition to the OFF position for at least 3 minutes. (csak megnyomod röviden a start / stop gombot, hogy kikapcsold a gyújtást és vársz 3 percet)

The instrument beeps when resetting has been successful.

A művelet közben végig bekapcsolva a biztonsági öv!

(#11948) mody123 válasza haxxika (#11945) üzenetére


mody123
tag

Köszönöm. Ha nagyobb az agyméret arra jó a tehermentesitő gyűrű nem?

Igazából még csak nézegetek vásárlási szándék még nincs de azokkal a paramétereket amiket irtam nem is találok eladó felnit...

Tudtok oldalt ajánlani ahol lehet nézegetni ? ha külföldi az sem baj.

(#11949) daninet válasza focvis (#11947) üzenetére


daninet
veterán

kipróbálom :K bár a tied újabb. az enyémnek még nem a színes műszerfala van.
barátomnak volt egy kínai indításgátlója ott kellett ennyit b@szakodni, hogy a kocsi beinduljon :DDD

[ Szerkesztve ]

Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>

(#11950) focvis válasza daninet (#11949) üzenetére


focvis
veterán

Igen, gondoltam erre én is, hogy a Tiéd még nem a faceliftes; de szvsz ez nem befolyásolja a szerviz-resetet.
Ne feledd: a művelet közben legyen végig bekapcsolva a biztonsági öved!

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.