Hirdetés

2024. május 29., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2016-03-18 13:02:18

LOGOUT.hu

Windows 10 Mobile (Windows Phone) felhasználók szakmai topikja. Off és warez tilos!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#5110) hektor24


hektor24
aktív tag

Sziasztok!

Samsung Omnia 7 készülékem van, a Windows Phone 7 jelenlegi verziója 7.10.8112.7. Már jó pár hónapja nem tudom megoldani a frissítési problémáját. A Zune szoftver kiírja, hogy van új frissítés (7.10.8773.98), rányomok a telepítésre, majd az installálás után restartolja a telóm és kiírja, hogy sikertelen frissítés, error code 80180048. A következő leírás szerint már csináltam hard resetet is, de ez sem segített:
"Dial ##634# from the phone pad press the call button when the diagnostic screen appears type *2767*3855# to preform a full restore.
This wipes out all of the data, apps, and settings.
Once I did this, then re-connected to Zune, I was able to update successfully."

Próbáltam a Windows Phone Support Tool progit is, de ezt írja ki annak ellenére, hogy tényleg Connect to PC állapotban (kikapcsolás után bekapcsoltam a Power gombbal, majd egyből nyomtam a kamera gombot folyamatosan, amíg meg nem jelent az ábra) csináltam:
"Communicating with device. Please wait for Recover button to be enabled. Support Tool version 4.8.2345.0
The phone is not in the 'Connect to PC' state. Please make sure that you follow the instructions and your phone shows the 'Connect To PC' image."

Valakinek van még ötlete, hogy mielőtt szervizbe viszem mit lehetne még kipróbálni?

Előre is köszönöm a segítséget! :R

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.