Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#122951) pjen válasza cof (#122948) üzenetére


pjen
félisten

A tornyokat nem kapták meg. A Tv egy.másik utca.

(#122952) kezo0 válasza mattheus (#122949) üzenetére


kezo0
addikt

Sokszor leírtuk már itt: téged nem „a Vodafone” hívott fel, hanem egy külsős üzletkötő, aki jutalékért dolgozik. Az ilyenek pedig sosem adnak jó ajánlatot, nekik ugyanis ez nem érdekük. És annak érdekében, hogy rábeszéljenek a maguk cseppet sem kedvező ajánlatára, még olyan, enyhén tisztességtelen húzásokra is képesek, hogy azt füllentik, kivezetésre kerül a meglévő csomagod. Megkockáztatom, hogy amennyiben régebbi csomagod van, akkor annyi igaz ebből az állításból, hogy új előfizetőknek már nem értékesítenek ilyen csomagot, de akinek már ilyen van régebbről, annak nem kötelező új csomagra váltania.
Szóval mindenképpen te keresd meg a Vodafone-t, ha kedvező ajánlatot akarsz kapni.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#122953) kezo0 válasza kezo0 (#122883) üzenetére


kezo0
addikt

Ma reggel felhívtam a 1270-et, és jeleztem, hogy a múlt csütörtökön újonnan kötött szerződésem dokumentumait nem lehet letölteni a My Vodafone fiókomból, mert nincsenek ott, ahol lenniük kéne aszerint a 4 db tökegyforma e-mail szerint, amelyeket erről küldtek nekem. Ígéretet kaptam, hogy elküldik a dokumentumokat.
Ugyancsak jeleztem, hogy nem kaptam meg az új tévés csomagomhoz járó, Filmbox+ szolgáltatás használatához szükséges kódot/kupont.

Eredmények:
– dokumentumok még mindig sehol,
– délután küldtek egy kódot az RTL Most+-hoz…

Azt hiszem, t***n szúrom magam.

[ Szerkesztve ]

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#122954) Kicsirics77 válasza kezo0 (#122953) üzenetére


Kicsirics77
veterán

Azt ugye tudod,hogy 14 napod van és elálhatsz a szerződéstől minden féle kötöttség vagy büntetés nélkül?

.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

(#122955) kezo0 válasza Kicsirics77 (#122954) üzenetére


kezo0
addikt

Igen, de miért akarnék elállni? Ha elállok, akkor utána jobb lesz?

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#122956) Kicsirics77 válasza kezo0 (#122955) üzenetére


Kicsirics77
veterán

Én most megint a számlázással küzdök,így ha lejár a hűség szerintem dobbantok,de addig még van 9 hónap így lesz időm átgondolni rendesen,a szolgáltatással semmi gondom nincs,egyszerűen csak annyi a bajom hogy vodafone.

.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

(#122957) kolyokhun válasza tzs12 (#86089) üzenetére


kolyokhun
friss újonc

Szia!

most futottam bele ugyanebbe...DCI-362 és nincs a listában.

Sagemcom-ot kell kiválasztani, majd a modellnél ne DCI-re stb keress rá, hanem vodafone-ra.

Ott pedig majd a Vodafone vagy Vodafone TV-t kell kiválasztani.

(#122958) kezo0 válasza kezo0 (#122890) üzenetére


kezo0
addikt

Na, akkor ahogy ígértem, mutatom az egyes szolgáltatásokért fizetendő összegeim kiszámításának bontását. Látható, hogy pár kedvezmény igencsak hasraütésszerűnek tűnik (nekem ott helyben meg sem mutatta ezeket az ügyintéző, csak utólag látom a My Vodafone fiókomban):


Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#122959) cocka válasza kezo0 (#122955) üzenetére


cocka
veterán

Qrva egyszerű:

Új ajánlatot kérsz a 1270-en, amikor elmondja, megkérdezi, hogy elfogadod-e ezt vagy maradjon a régi. Ha elfogadod az újat, az "a 14 napos elállással való élésnek" számít.

(#122960) kezo0 válasza cocka (#122959) üzenetére


kezo0
addikt

Fogalmam sincs, miért kéne új ajánlatot kérnem. Nem érted, hogy az a problémám, hogy nem kaptam meg, és le sem tudom tölteni az újonnan megkötött szerződésem dokumentumait, és az, hogy nem küldték el a FilmBox+ kódot?
Ezek megoldódnának, ha elállnék a csütörtökön kötött szerződéstől, és kötnék egy másikat???
Tehát NEM AZ ÁRRAL VAN PROBLÉMÁM!

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#122961) cocka válasza kezo0 (#122960) üzenetére


cocka
veterán

Mindenesetre okafogyottá válnának, mert új dokumentumokat küldenének.

[ Szerkesztve ]

(#122962) kezo0 válasza cocka (#122961) üzenetére


kezo0
addikt

Csakhogy már nem küldenek semmilyen dokumentumot, csak egy linket, hogy a My Vodafone fiókodban hol találod a dokumentumokat. Ott viszont nincsenek az újak, csak a régi szerződések, és azok sem kattinthatók.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#122963) Grave_444 válasza kezo0 (#122962) üzenetére


Grave_444
nagyúr

Én sem találtam meg a szerződésem, talán az elején egyszer láttam, de eltűnt.

(#122964) pjen válasza kezo0 (#122960) üzenetére


pjen
félisten

Szinte fillérre ugyanezt fizetem, ugyanezen szolgáltatásért, csak nekem 50Ft vel több a 3 box miatt. Szerintem ez egész jó ár.

(#122965) Petykemano


Petykemano
veterán

Sziasztok!

Tünetek alapján nekem is ugyanaz a problémám, mint nekik: [link] [link] [link]

Kb 1 hete tapasztaljuk, hogy az internet különböző hibaüzenetek (TLS handshake error, timeout, host not found, stb) mellett "szakadozik".
Eléggé véletlenszerű, egyik percben minden oldalletöltésbe beleáll akár 20-30 másodpercig is, vagy míg meg nem szakad / fel nem adja a fenti hibaüzenetek valamelyikével, a következő percben pedig működik nagyjából rendesen.

Nem sávszélességgel kapcsolatos a gond, ugyanakkor persze a speedof.me mérésre is érvényes, hogy egyik percben kiméri a névleges sávszélességet, a következő percben amikor épp "szakad a vonal", akkor beszakad a mért sávszélesség is.

Próbáltam már újraindítani, áramtalanítani, lehúzni más eszközöket, de nem javult meg.

Tegnap volt kint Vodafone-os technikus. Mindent rendben talált. Azt mondta, jó a jelerősség, a modemen nincs hibalog.
Érdekes módon, amikor itt volt, aznap délután és este tényleg pont jó volt minden, tehát még csak megmutatni sem tudtam volna. Egy szoftverfrissítést telepített. (CH7465VF-NCIP-6.15.20.2-2-NOSH)
Be van szerelve egy jeltompító, arra direkt rákérdeztem, de azt mondta, a jelerősség pont így jó.

Ma délelőtt viszont újra szakadozik.

A router logjában elvétve (napi 1-2) látok néhány "No Ranging Response received - T3 time-out" hibát.

Átnéztem a fenti kérdésekre adott válaszokat.
- IPV6 ki van kapcsoltatva

Az adatok:

A technikus mondott valami olyasmit, hogy szól majd a kollégáknak, hogy nézzék meg a háztömbi jeltovábbítót/jelerősséget is. És hogy ha jövő hétig sem múlik el, akkor jelentsem be újra, mert akkor már ki fogják tudni cserélni a modemet, viszont ezt most még nem látja indokoltnak.

Egyébként azt is próbáltam már, hogy a másodlagos DNS szervert kicseréltem a DHCP által adottról a 8.8.8.8-ra. De nem változtatott semmit.
Nálunk semmi nem változott. Szemközt van egy többlakásos társasház építkezése, ami lassan átadáshoz közelít.

Fenti adatokból leolvasható a hiba? Legalább az, hogy valami időnként tényleg nem stimmel? Mert jó, elvagyok még egy hetet, aztán újra bejelentem, de jó lenne nem úgy beszélni az ügyfélszolgálattal, hogy bemondásra én időnként érzékelek némi kellemetlenséget, miközben ők mindenhol mindent rendben találnak. Kicserélik a modemet, aztán vagy megjavul, vagy nem.
Vagy ez így megy, mint a bőrgyógyásznál? :D

Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

(#122966) kabelmania27 válasza Petykemano (#122965) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Ha nem találod a modem oldalán a modem üzemmódot my vodafone oldalon vagy 1270-es számon kapcsold ki az ipv6-ot.
Jónak tűnnek az értékek. Ha megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség.

(#122967) Petykemano válasza kabelmania27 (#122966) üzenetére


Petykemano
veterán

az IPV6 ki van kapcsolva
A készülék menüjében van "Modem mode"

Elosztó
3DSS3U
3-way splitter 5-1218Mhz
A +10dB

A három kivezetésnél pedig
-4dB, -7.5dB, -7.5dB

(Ebből egyet nem használunk, de nem tudom pontosan melyik lehet. 5 éve így van, eddig nem volt gond)

Jelcsillapító
az elosztói bemenet előtt van.
egymás után
- egy PAM-03 Attenuator (sötétkék betűkkel)
- meg egy másik, amire piros betűkkel az van írva, hogy 6dB (Amikor 5 éve beszelték, azt mondták csillapító)

Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

(#122968) kabelmania27 válasza Petykemano (#122967) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Köszi az infókat. Ez egy jófajta elosztó, üres kimenet problémát okozhat ha nincs rajta lezárás. Meg kellene nézni, hogy az elosztó melyik kimenetére van a modem kötve.

[ Szerkesztve ]

(#122969) -Maujuri- válasza kabelmania27 (#122966) üzenetére

Szia. Ne haragudj, de a myvodafone oldalon hol lehet kikapcsolni az ip6 ot?

(#122970) Ledi válasza -Maujuri- (#122969) üzenetére


Ledi
aktív tag

Sehol. Csak a 1270 tudja.

(#122971) TheHardOne válasza Petykemano (#122965) üzenetére


TheHardOne
tag

Valami disznóság van mostanában (megint). Miután legutóbb megírtam, hogy újabban napi többször lekéri az említett firmware a konfigurációs fájlt, és utána mindig újraindul, azóta az érdekes módon megszűnt, viszont helyette naponta többször teljsen megáll 1-2 percre, nulla forgalomra visszaesik, weboldalak timeoutolnak, VPN lecsatlakozik stb., DE a modem nem indul újra, és idővel -viszonylag gyorsan - magától helyrejön. Tipikus túlmelegedésnek tűnne, ha júniust írnánk, így szeptember utolsó hetében nem tudom ennek betudni.

[ Szerkesztve ]

(#122972) Petykemano válasza kabelmania27 (#122968) üzenetére


Petykemano
veterán

ok megnézem majd meló után.
Egyébként milyen jelentősége lehet, ha az elmúlt hétig jó volt és a technikus szerint is jó a jelerősség?

Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

(#122973) bozsozso


bozsozso
őstag

Sziasztok,

Vezetékes otthoni szolgáltatásokat hogyan tudom lemondani legegyszerűbben?
-van valami felület hozzá?
-fel kell hívni az ügyfélszolgálatot?
-menjek be vigyem be az eszközöket?

Melyik a leggyorsabb? Nem kérek másik ajánlatot csak le akarom mondani.

Van egy boxom illetve médiacard és a modem amit le kell adnom. Szükséges a tápon kívül mást vinni hozzá?

MyVodafone-ban nem találok lemondási lehetőséget.

(#122974) Ledi válasza bozsozso (#122973) üzenetére


Ledi
aktív tag

Szia!

Vezetékes otthoni szolgáltatásokat hogyan tudom lemondani legegyszerűbben?

-1270 hívása vagy üzlet.

Az eszközöket csak postán adhatod fel díjmentesen. A feladóvevényt őrizd meg ameddig meg nem kapod a végszámlát.

Arra készülj fel, hogy a lemondástól 2 hétig is eltart mire végleg törlik az előfizetést a rendszerből.

Én szeptember 6-án mondtam le telefonon az előfizetést és 21-én törölték. A végszámlára még várok. ;]

(#122975) ztibor válasza TheHardOne (#122971) üzenetére


ztibor
senior tag

Ugyanez, újraindulás alig mióta múlt héten modemet cseréltek újra, de ilyen 1-2 perces megakadások vannak bőven helyette.

(#122976) TheHardOne válasza ztibor (#122975) üzenetére


TheHardOne
tag

Van egy elméletem, amit szűkebb körben már vizsgálunk, mert gyanúsan megszaporodtak a problémák, mióta páran elkezdtünk Vowifit használni, annyit megírhatnál, hogy mobilod Telekomos-e és a Vowifi engedélyezve van-e. Magyarul ha otthon vagy, neten (wifin) bonyolódnak-e a mobilhívásaid. Aztán persze lehet, hogy teljesen véletlen egybeesés.

(#122977) bozsozso válasza Ledi (#122974) üzenetére


bozsozso
őstag

De a lemondás napjáig számolnak fel díjat nem? Vagy ne legyek ilyen naív? :F

(#122978) ztibor válasza TheHardOne (#122976) üzenetére


ztibor
senior tag

Nincs vodás mobilom, és nem használom a netet telefonálásra se.

(#122979) gduck válasza tomp (#122676) üzenetére


gduck
addikt

Pénteken nálam is frissült az Arris:
AR01.02.068.11_092320_711.SIP.10 ---> AR01.04.046.17_060822_7244.SIP.10.X1

[ Szerkesztve ]

(#122980) kezo0 válasza Flashcash (#122064) üzenetére


kezo0
addikt

Szóval volt ez a hír még augusztusban, mely szerint ha a Voda tárgyalásai nem vezetnek eredményre az AMC Networks-szel, akkor az AMC-s csatornák október 1-től kikerülnek a Vodafone kínálatából:

Eltűnhet a Vodafone kínálatából a Sport 1 és a TV Paprika, valamint több más népszerű tévécsatorna

Vajon mi van ezzel? Igencsak közeledik a határidő.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#122981) tomp válasza gduck (#122979) üzenetére


tomp
félisten

Amióta frissült azóta 2-4naponta mindig újraindul a modem éjszaka... :DD

(#122982) labeda válasza kezo0 (#122980) üzenetére


labeda
aktív tag

Én felhívtam őket, mert hűség-hosszabbítással nyaggatnak, (és csak akkor akarok hosszabbítani, ha ezek továbbra is elérhetőek lesznek,) és azt a felvilágosítást kaptam, hogy újabb tájékoztatást küldenek mindenkinek, ha döntés születik. :C

(#122983) Nikaré


Nikaré
őstag

Hi!
Mérsékelten laikusként kérdezem.
:B
Vodafone net szolgáltatása milyen csatlakozóval üzemel az rj45, cat5 vagy cat6?
(amúgy van ennek jelentősége?)

(#122984) kezo0 válasza labeda (#122982) üzenetére


kezo0
addikt

Durván kiakadnék, ha kivennék az AMC-t, most, hogy épp adják a Better Call Saul utolsó évadát (igen, persze, tudom, hogy… khm… máshogy is hozzá lehet jutni), és nem lenne Sport1-2, a kézilabda BL miatt.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#122985) Nikaré válasza kezo0 (#122984) üzenetére


Nikaré
őstag

AMC, Spektrum... ezek nekem is hiányoznának, a többi nem is érdekelne a listából!

(#122986) kezo0 válasza Nikaré (#122985) üzenetére


kezo0
addikt

És tényleg, a Spektrum is! Most is épp az megy nálam.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#122987) pjen válasza Nikaré (#122983) üzenetére


pjen
félisten

Cat5e bőven elég, voda is azt ad.

(#122988) Sanya válasza kezo0 (#122980) üzenetére


Sanya
nagyúr

a csatornák 90%-a hulladék, a maradék meg egy kicsit van a hulladék fölött sajnos. Nem is tudom mikor néztem utoljára hagyományos televíziót. :(

A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!

(#122989) pjen válasza Sanya (#122988) üzenetére


pjen
félisten

Nem vagyunk egyformák. :)

(#122990) Sanya válasza pjen (#122989) üzenetére


Sanya
nagyúr

Ami jó, hiszen ha mindenki egyforma, akkor ki különbözik és melyikünk melyik? :)

[ Szerkesztve ]

A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!

(#122991) pjen válasza labeda (#122982) üzenetére


pjen
félisten

A hűség hosszabbításnál kérdezz rá mindenre, mert ha hűség közben emelhetik az árakat, nem sok értelme van.

[ Szerkesztve ]

(#122992) labeda válasza pjen (#122991) üzenetére


labeda
aktív tag

Kapásból 500Ft-al magasabb árat mondtak. De ha nem hosszabbítom, akkor is emelik ugye? Nem is tudom mi a jobb?

(#122993) cof válasza Sanya (#122988) üzenetére


cof
veterán

Na igen... Nem is tudom mikor néztem a TV-ben utoljára filmet elejétől a végéig. Amennyi reklám van manapság teljesen elvesztette a szórakozás jellegét, pedig még nekik kellene fizetni azért, hogy nézzük a reklámaikat, és nem fordítva.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#122994) Nikaré válasza pjen (#122987) üzenetére


Nikaré
őstag

Köszi!

(#122995) kezo0 válasza Sanya (#122988) üzenetére


kezo0
addikt

Köszönöm, hogy megosztottad velem a véleményed az ún. hagyományos televíziózásról. Ugye nem baj, ha nem kezdek veled itt most vitázni, tekintve, hogy mindez nem tárgya ennek a topiknak, és az eredeti kérdésem megválaszolásához sem visz közelebb…? ;)

CoF: A műsorokat rögzíteni is lehet, és lejátszáskor átugrani/áttekerni bennük a reklámokat. Ez már a VHS-korszakban is lehetővé tette, hogy ne nézzen reklámot, aki nem akar. ;)

[ Szerkesztve ]

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#122996) cof válasza kezo0 (#122995) üzenetére


cof
veterán

Lehetni lehet, de ahhoz böngészni is kellene a műsorújságot. Bár nem hinném, hogy olyan filmet tudnak adni ami a virágboltba ne lenne fent, és nem agyonismételt. De ettől még az alapvető probléma megmarad, hogy mi fizetünk a reklámokért. Az élő sporton kívül manapság nem látom sok értelmét a realtime TV nézésnek.

Nálam is csak este megy háttérzajnak, Columbo, aztán elalváshoz meg jó az ID, szerencsére Digi is behozta. UPC után hiányzott ez a csatorna, és mostanában vannak 2021-22-es sorozatok is ott, reklám nulla a csatornán csak ajánló van hála az égnek szünetekben.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#122997) Grave_444


Grave_444
nagyúr

Megkérdezem mégegyszer, hátha valaki tudja.
Bekötés előtt 18ezret kellett utalni, amit elvileg valahogy visszakapok. Ez hogyan történik, mett a havi számlákon nem látszik. :F

(#122998) zzola válasza Grave_444 (#122997) üzenetére


zzola
félisten

Ez elég furcsa. Kaptál róla számlát illetve mit mondtak, miért kellett fizetni?

[ Szerkesztve ]

(#122999) Toth_Jani válasza Grave_444 (#122997) üzenetére


Toth_Jani
őstag

És ezt a szerelő mondta, és adta meg a számlaszámát? :)

(#123000) Rage47 válasza labeda (#122992) üzenetére


Rage47
veterán

Nekem nincs hűségem évek óta és évente olyan 100 forintot emelnek.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.