Hirdetés

2024. május 12., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#123201) kabelmania27 válasza gduck (#123190) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Csillapító nélkül, egy osztó után elfogadható a 46-os érték, 50-es érték magas mert közel van a tűréshatárhoz, régebbi modemek pl ubee, tc négy csatornán 52 alatti értékkel tudnak adni.
Földkábeles bekötésnél kisebb a téli-nyári értékek között a különbség mint légkábeles övezetben.

[ Szerkesztve ]

(#123202) kabelmania27 válasza zsoltapagyi (#123191) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Igen, ha veszel gigabites routert akkor a modemet át lehet állítani modem üzemmódba, ilyenkor a router funkció kikapcsol és sima modemként működik.
ITT segítenek a tipus kiválasztásában. Lehet ennyi eszközt a modem router része nem tud stabilan kezelni.

[ Szerkesztve ]

(#123203) kabelmania27 válasza CaRlose (#123196) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Ha megírod, hogy milyenek a modemértékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek. Amennyiben azt is megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax kábel és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség. Amennyiben a modem oldalán nem találod a modem üzemmódot 1270-es számon vagy my vodafone oldalon kapcsold ki az ipv6-ot.

(#123204) quint


quint
aktív tag

Böngészőből (Firefox) nem enged be a Voda Tv-be, azt írja, hogy "Elérted a maximum készülékszámot. Törölj egy készüléket a fiókod alól. (WA204)". 2 hete még tutira működött, egy telefon, egy noti és egy tv (ez utóbbi hiába) volt bejegyezve, ami a soktól (ha jól emlékszem valamikor 10 volt a lehetséges) messze van.

De semmi gond, ott van a Fiókod kezelése link... hmmm, ami 404-es hibára vezet.

Nem ügy, belépek a fiókomba, régen simán meg lehetett találni, hol lehetett eszközöket hozzáadni, kivenni. Most sehol semmi... Nem tudja valaki, hogy merre lehet most eszközöket törölni? Vagy mi a kukimat lehet csinálni WA204 hibánál?

p.s.: Elfelejtettem írni, hogy a mobilalkalmazás működik.

(#123205) kezo0 válasza quint (#123204) üzenetére


kezo0
addikt

Már nem lehet a My Vodafone fiókban eszközt törölni. A naaaaaagy informatikai átállás óta csak a Vodafone TV boxon, a SelfCare appban lehet ezt elvégezni. Akinek meg nincs ilyen boxa, hívhatja a 1270-et.

(De amúgy sokat segít a kereső használata a topikban, mert kb. minden nap megkérdezi ezt itt valaki.)

[ Szerkesztve ]

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#123206) quint válasza kezo0 (#123205) üzenetére


quint
aktív tag

Óh, baz+, hogy az Úr húzná a farkára ezt az agybeteg bandát. Örököltek a UPC-től egy viszonylag tűrhetően használható rendszert, és azt kitartó munkával sikerült lenullázniuk. Az egyedüli sikerük az, hogy a UPC neve kifényesedett az emlékezetemben. Valószínűleg ez lesz majd a Vodával is, ha átveszi a 4iG...

Köszi a segítséget!

(#123207) TheHardOne


TheHardOne
tag

zsoltapagyi, CaRlose, meg aki még jelezte.

"örülök", hogy gyűlünk ide. természetesen jó eséllyel (95-99%) nem nálatok van a hiba, nem is a kábelezésben (gondolom ott is évek óta működött bárminemű változás nélkül, csak a felvásárlás, majd modem firmware változás óta van gond). Ahhoz, hogy mi magunk tudjunk rájönni az okára, ha már a Voda szerint minden rendben van, az alábbi, két dologra egy igen/nem-el ha válaszolnátok nekem, az szupi lenne.

1. Mobiltelefonjaitokon, ha Telekomosok vagy DIGIsek vagytok, engedélyezve van-e a VoWIFI, azaz amikor az otthoni hálózat Wifijéhez csatlakoztok, a mobil hanghívások is a vezetékes Voda neten bonyolódnak-e.

2. Tartósan eléritek vagy meghaladjátok-e egyidejűleg a 450-500 nyitott portkapcsolatot TCP és UDP együtt a külvilág felé, azaz fut-e sokminden, pl. torrent, plex, discord, streamek, böngészés, ftp, frissítések, spoti, multiplayer játétok stb. az összes PCk-telefonok-tvk-nas stb. tekintetében, illetve hogy inkább akkor szarakodik-e, amikor sokan használjátok egyszerre.

Ugyanis valószínűleg újabban QoS problémák, meg egyéb szolgáltató oldali kapacitás korlátozások merülnek fel, ami rendszeresen megfekteti a modemet. Vagy csak szimplán elégtelen már a fehér és a fekete (500as) modem képessége 2022 (2023) felhasználói igényeinek kezelésére.

[ Szerkesztve ]

(#123208) pkaresz válasza TheHardOne (#123207) üzenetére


pkaresz
senior tag

1 nem
2 igen

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#123209) cocka válasza TheHardOne (#123207) üzenetére


cocka
veterán

Súgok valamit. A grimbuszok oka főleg a csodás modemeikben keresendő, kiszórják a sok szart, amik vagy hardveresen és/vagy szoftveresen szarok + olyan sávszélességeket kínálnak a usereknek, amikre még mindig nincs kész a hálózat. A kettő együtt okozza ezt a szívássorozatot.

Merthogy én a régi modememmel meg a 150 megabites csomagommal semmi problémát nem tapasztalok, kivéve a pdfben előre jelzett karbantartásokkor.

Szóval ez SEM user errorok miatt történik.

(#123210) zsoltapagyi válasza TheHardOne (#123207) üzenetére


zsoltapagyi
friss újonc

1. nem, wifire sem csatlakozom hónapok óta, mert olyan jó a net
2. talán, nem tudom hogy mennyi a 450-500 nyitott port kapcsolat. streamek, spotify, online multi játék menne ha engedné a net. Egyedül használom, konstans rossz volt.

(#123211) TheHardOne


TheHardOne
tag

Köszönöm szépen a válaszokat mindkettőtöknek.

(#123212) TheHardOne válasza cocka (#123209) üzenetére


TheHardOne
tag

Van ebben is valami. De amit egy ideje próbálnánk megfejteni, az a "mit basztak el" kérdésre adott válasz, és ugye egyre többeknél van probléma. Ugyanis a hálózat, kiépítés, stabilitás, működés stb. valamikor volt. Voltak gondok UPC időkben is, de olyan is volt, hogy két évig egyhuzamban fel se kellett hívni a 1221-t. Mostanában legalább 2 hónapja a 1270-et napi 3x felhívhatnám, de már nincs értelme. Még nem is a felvásárláskor instant kezdődtek a problémák, ami betette a kaput az a firmware frissítés (és feltehetően a hozzá kapcsolódó backend, CMTS stb. variálások) volt, még ha sokan kételkednek is ebben. Ezért lenne fontos tudni, hogy pontosan mi okozza a problémákat, hogy vissza lehessen csinál(tat)ni. Hacsak nem valami szándékos (üzletpolitikai) döntés. Sajnos a szolgáltató részéről semmiféle hajlandóság nincs a transzparenciára, műszaki részletek hozzáértő megvitatására. Még úgy sem, hogy néha találni segítőkész kollégát az ügyfél(elhárító)szolgálaton.

(#123213) kezo0 válasza kezo0 (#123118) üzenetére


kezo0
addikt

Na, valami alakul... A végösszegekre a matek még nagyon nem jön ki, de legalább már újra megjelentek a kedvezmények. ;]


Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#123214) cocka válasza TheHardOne (#123212) üzenetére


cocka
veterán

hálózat, kiépítés, stabilitás, működés stb. valamikor jó volt.

Hát csak akkor nem 250, 500 és 1000 volt a három csomag, hanem kicsit lejjebb voltak a generált igények. De ha még ezekkel a sebességekkel is jó volt, akkor gyanús, hogy a modemek vagy ha úgy tetszik HGW-k a szarok.

Ezért lenne fontos tudni, hogy pontosan mi okozza a problémákat, hogy vissza lehessen csinál(tat)ni.

Még ha esetleg meg is tudnád, biztos, hogy minden érintettnek lenne ideje és energiája arra, hogy a vodkafont győzködje, hogy márpedig állítsa vissza a korábbi szoftvert, mert azzal még jó volt?

Sajnos a szolgáltató részéről semmiféle hajlandóság nincs a transzparenciára

Másik szolgáltatásuknál sincs. Nevezetesen: vodkafon TV médiabox. Lényegében szinte semmi nem állítható be rajta, ki vagy téve a hibaüzeneteiknek. Weben is meg appban is meg csak odabiggyesztenek egy WT1807-et és majd én sakkozzam ki, hogy szerintem mi lehet a probléma oka. Jegyzék erről nuku. Majd ha mi, felhasználók összeírjuk és statisztikát vezetünk arról, hogy kinek melyik hibakód milyen esetben és milyen körülmények közt jött elő, akkor talán majd tudunk bővebb felvilágosítást adni bárki másnak is, csak az a probléma, hogy ezzel nem nekünk kéne foglalkozni.

És valahogy ez a hibakódmutogatás is afféle vodafone-os szürrealitás. Tapasztalok valamilyen hibajelenséget, aminek okát egy hibakóddal írják le és bár a hibát én tapasztalom, azt nem tudhatom meg még az ügyfélszolgálattól meg a technikusoktól sem, hogy az adott hibakódot mi miatt írta a rendszer, és miután az ok ismeretlen marad, így azt sem, hogy a hiba érdemben hogy orvosolható. Bizonyos hibakódok esetén puffogtatnak bizonyos hibaelhárítási sablonokat, amik aztán adott esetben vagy működnek vagy nem.
Azaz olyan, mintha direkt nem akarnák, hogy tudd, hogy mi a hiba oka, viszont az érdemi kijavításra sem törekednek, hiszen a webes és appos szolgáltatás csak egy plusz, ami valójában az alapszolgáltatásnak nem része. Így aztán nem is kötelezi őket semmi arra, hogy lehetővé tegyék az ügyfeleknek a zökkenő- és hibaüzenetektől mentes használatot. :C

(#123215) Nordik válasza labeda (#123199) üzenetére


Nordik
őstag

Könnyedén megoldották az üzletben?

Eskuszom a sok negatív vélemény miatt félek bemenni. :U

Egyebkent valóban érthetetlen miért nem lehet online felületen befizetni. A konkurenciánál ez is megoldott…

[ Szerkesztve ]

(#123216) labeda válasza Nordik (#123215) üzenetére


labeda
aktív tag

Ott már ment egyszerűen. Mondjuk a pandémia időszakában kényszerítettek személyes megjelenésre, mert online nem tudják intézni. Ami a pláne, hogy Pécsett egyetlen egy üzlet van, az Árkádbán: (volt) Upc és Vodafone ügyfelek egyben, állandó sorral. Nyitásuk előtt fél órával már odaálltam, így végeztem "hamar".

(#123217) Pharaoh válasza woodworm (#123200) üzenetére


Pharaoh
aktív tag

Köszi, ez volt a gond ipv6 on is volt

(#123218) z67


z67
őstag

Van esetleg tippetek arról, hogy hol találok bővebb infót, hirdetményt a hűségidő alatti díjkorrekcióról? Mikor lett ez meghirdetve?

Köszönöm szépen!

(#123219) MiZo1990 válasza z67 (#123218) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

A szolgáltató honlapján, az ÁSZF változások között.
08. 18-tól került be.

(#123220) z67 válasza MiZo1990 (#123219) üzenetére


z67
őstag

Köszönöm szépen! :R :R :R

Most beszéltem velük, és azt állította az ügyintéző, hogy a meglévő szerződésre ez nem vonatkozik. Furcsállottam, így elkértem a beszélgetés számát. Márciusig érvényes a hűség. Egyelőre többet nem tudok tenni ezügyben. Felmondtam volna, de így marad.

(#123221) woodworm válasza z67 (#123220) üzenetére


woodworm
veterán

Persze, mert márciusban kapod az értesítést a számlán, hogy a következő hónaptól magasabb előfizetési díjat fizetsz.

(#123222) z67 válasza woodworm (#123221) üzenetére


z67
őstag

De ez eddig is így volt. A többi cégnél az a sztori, hogy a hűség alatt is emelhetnek az infláció mértékével az új ÁSZF-ek szerint. Vagyis megszűnt a védettség, konkrétan ezt tegnap beszéltük a Telekomos flottás kapcsolattartóval. És szerintem itt is ez a terv.

(#123223) woodworm válasza z67 (#123222) üzenetére


woodworm
veterán

Nem terv, konkrétan ez már így van.
Arra válaszoltam, hogy az ügyintéző azt mondta a meglévő előfizetésedet nem érinti. Azért, mert mire alkalmaznák rajta, lejár a szerződött idő. Természetesen, ha tovább viszed, akkor emelni fogják.

(#123224) MadMancs válasza woodworm (#123223) üzenetére


MadMancs
veterán

Így van ÁSZF tartalmazza.
És a szolgáltatás igénybevételével elfogadod a mindenkori ÁSZF-et. Szóval de, minden régi ügyfelet is érint.
Ügyfélszolgálat sose volt a helyzet magaslatán. Nem ritka eset hogy nem valósat állítanak ha a cég érdeke úgy kívánja. Mint pl most esetében. Jól tetted hogy elkérted a beszélgetés azonosítóját.
Bár nem tudom ezt mennyi ideig kötelesek megőrizni, lehet márciusban már meg se lesz.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#123225) pinnacle


pinnacle
nagyúr

Sziasztok! Mai napon, amikor lejár a hűség, jött egy email, hogy határozatlan időre hosszabbítva Vodafone Home HD Plus + Net M (TV+Internet csomag e-Pack kedvezménnyel) 6890 Ft/hó-ra változik, az eddigi 4890 Ft-os előfizetési díj. Mi a tapasztalat, ha 1 vagy 2 évre hűséget vállalok, mennyi kedvezményt adnak? Egyébként határozatlan idejű előfizetési díjon is emelhetnek időnként?

[ Szerkesztve ]

(#123226) Nordik válasza labeda (#123216) üzenetére


Nordik
őstag

El is számolták normálisan? Nem volt keveredés a későbbi számlákkal? :DDD

(#123227) kavics válasza pinnacle (#123225) üzenetére


kavics
csendes tag

Érdekes, nekem tegnap járt le a hűségem és ma kaptam e-mailt.
Leírják, hogy a határozott idejű szerződésem átment határozatlan idejűbe, de egy szó sincs arról, hogy ettől változna az ár...
Tettek viszont egy ajánlatot újabb hűség esetére, ami pontosan 100 forinttal kevesebb, mint amennyit most fizetek :)

[ Szerkesztve ]

(#123228) pinnacle válasza kavics (#123227) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Neked milyen előfizetésed van? Lehet a mienk annyira olcsó volt, hogy mindenképpen emelni kellett rajta?
Másik lakásban, ahol DIGI is van, ez az ajánlat. Net M-et nem tudok választani. Régebben mondták, hogy lemondással lehet kedvezményt kapni, de én csak azt mondtam idáig, hogy maradnánk hűségidővel, ha kapunk jobb ajánlatot. Idáig bejött, de lehet ennek vége van már.

29-es körzetben ez van, májusban járt le, ott nem jött email.

[ Szerkesztve ]

(#123229) kavics válasza pinnacle (#123228) üzenetére


kavics
csendes tag

Vodafone Home HD Max + Net XL
Azt nem mondtam, hogy nem fognak emelni, csak azt, hogy erről nem írtak :)
A 100 forint csökkentést meg úgy élem meg, mintha maradt volna a jelenlegi....egyelőre nem hosszabbítok

(#123230) Toth_Jani válasza pinnacle (#123228) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Nekem 30.-án járt le, és nem igazán foglalkoznak vele, most 6200 forint és Prémium HD TV + 500-as Internet (Koax) van benne, 1 kártyával a TV-hez.

(#123231) Nordik


Nordik
őstag

Nekem pár napja járt le a husegem. Nem kerestek és nem is kaptam egyelőre semmit. :U

(#123232) labeda válasza Nordik (#123226) üzenetére


labeda
aktív tag

Minden rendben zajlott.

(#123233) zsoltapagyi válasza kabelmania27 (#123202) üzenetére


zsoltapagyi
friss újonc

Köszönöm a sok segítséget, szereztem egy TP-Link Archer AX72-t. Nagyon úgy néz ki hogy így minden rendben van (kopp, kopp). Valószínű, hogy egyik napról a másikra egyszerűen nem bírta a Vodás router ezt a készülékszámot, kérdés hogy akkor ezt miért nem ajánlotta/mondta egyik ügyfélszolgálatos/technikus kolléga sem?

(#123234) pinnacle válasza Toth_Jani (#123230) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Köszi! Szerintem nekünk túl jó áron volt idáig. Egyáltalán van olyan, akinek a Vodafone Home HD Plus + Net M hűség lejárta után is maradt 4890Ft?

(#123235) #82860288


#82860288
törölt tag

8. kerben működik nálatok a net rendesen?

(#123236) -Maujuri- válasza #82860288 (#123235) üzenetére

Szia. Igen, 500 as net maxal robog. Szigony utca

(#123237) LeadR válasza CaRlose (#123196) üzenetére


LeadR
csendes tag

Csatlakozom CaRlose-hoz, és még egy jópár emberhez itt.

Már hetek/hónapok óta szarakodik az internet, valamivel azután kezdődött, hogy elkezdtek kijönni az új vodás firmware-ek, nyár végére, szeptemberre egyre rosszabb lett.
Pár napja cserélték a régi fehér upc-s routert egy új feketére, hogy azzal majd megoldódik, mert biztos összeakad a hw a fw-rel. Hát persze... Azóta konkrétan szinte tényleg használhatatlan az internet, még modem módban is, a router módot nem is említem. Az új routeren a webes felület egyszeri beállítás után kb. elérhetetlen (előzővel is bőven volt már gond etéren), teljes reset kell neki, ha újra be szeretnél állítani valamit. Az én oldalamról amit lehetett kipróbáltam már (már a fehérrel is), de maximum ideiglenesen sikerült javítani a helyzeten. A jelszintek nem a világ vége (3-4, néhány 5).
Egyszerűen se kábellel, se wifi-n nem sikerült értelmes megoldást találni, se kevés, se sok eszközzel.
(Amúgy a koaxnál van egy kettes elosztó, ha számít valamit)

Home office-ból ez így tűrhetetlen (meg amúgy is).

Mi a francot lehetne már csinálni ezzel a retekkel? (Elnézést)

(#123238) #82860288 válasza -Maujuri- (#123236) üzenetére


#82860288
törölt tag

Köszi, közben sikerült rájönnöm, hogy lehet egy FF addon okozza a problémát. 😬

(#123239) LeadR válasza TheHardOne (#123207) üzenetére


LeadR
csendes tag

1. Nem
2. Igen, bőven... (Netstat 1500-at dob ki az egyik pc-n, ebből néhány UDP)
Bár szerintem akkor sem működik rendesen, ha csak néhány eszköz megy a routerről.

(#123240) kabelmania27 válasza LeadR (#123237) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ezek a letöltési értékek rendben vannak. Milyenek a feltöltési értékek?

(#123241) pinnacle válasza pinnacle (#123234) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Érdemes megkérdezni, hogy 1 év hűségnél tudnak adni kedvezményt. Vodafone Home HD Plus + Net M+ Telefon S, 2db mediacard, 5990Ft.

(#123242) LeadR


LeadR
csendes tag

Jelszintekre gondolsz ugye?
Upstream ~41.

(#123243) kabelmania27 válasza LeadR (#123242) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Igen, ez az érték is rendben van.
Letöltési értékeknél az utolsó három oszlopot kellene megnézni, SNR, pre és post hibák mit mutatnak.

[ Szerkesztve ]

(#123244) LeadR válasza kabelmania27 (#123243) üzenetére


LeadR
csendes tag

RxMER: 37.xxx-40.xxx
Pre RS: 9 számjegyű értékek
Post RS: 0-100 között, az utolsó előtt 3000, az utolsó 65000.

(#123245) kabelmania27 válasza LeadR (#123244) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ezek az értékek is elfogadhatók, javítható hiba több mint a javíthatatlan.
Ellenőrizd, hogy a modemnél és az osztónál (ha van toldás akkor ott is) lévő F csatlakozók nincsenek-e kilazulva.

[ Szerkesztve ]

(#123246) oppo válasza quint (#123204) üzenetére


oppo
csendes tag

Az én kérdésem is az lenne hogy 2 db (PC és laptop) miért kapok "Elérted a maximum készülékszámot" üzenetet?
Ráadásul az ügyfélszolgálaton azt közölték velem hogy bármennyi készüléket be lehet regisztrálni csak egyidejüleg két eszközön lehet használni a Voda TV-t.

(#123247) vtommy


vtommy
aktív tag

Sziasztok!
Egy elég furcsa problémával fordulnék hozzátok. Új albérletbe költöztem, a házban elvileg jelen van a Voda internet optikai kábellel, amit egyébként láttam is a parkoló szinten.
A vodafoneos internetbekötéses címkeresőben megtaláltam bizonyos emeleteket, illetve lakásokat, de az én pontos ajtószámom nincs közte.
Bementem személyesen, egy kis kellemetlenkedés után elindították a bekötési kérelmet, foglaltunk időpontot a szerelő kiérkezéséhez stb, de közölte a srác, hogy ez a címhiba elég komoly, és nem biztos, hogy ki fog menni a szerelő. Másnap hívtak is, hogy nem lesz szerelés, még dolgoznak az ügyön, de ha szeretnék nyugodtan köttessek mással.
A helyzet az, hogy nincs az épületben más, csak egy 30mbites telekom, amely az IT homeoffice munkámhoz teljességgel használhatatlan. Ilyen esetben mit tudok csinálni? Előfordulhat, hogy meg tudják oldani? A közös képviselő annyit mondott, hogy márpedig van Voda a lakásban, és nem kell békénhagyni őket, amíg be nem kötik, de ezzel nem igazán vagyok kisegítve. Anno hasonló probléma a diginél 15 percet vett igénybe. :((

(#123248) polonic


polonic
félisten

Szánalom ez a vodofene. A csoportos beszedés mizéria miatt meguntam, befizettem online a számlákat és a megbízást is töröltem.
Most újra kreáltam a megbízást az új azonosítóval és természetesen nem vonták le az összeget.

Kérdezem, hogy az új előfizetők gyakorlatilag nem tudnak csoportos beszedéssel számlát fizetni? Mert ugye ők is ezeket az adatokat adnák meg a megbízáshoz.

(#123249) ledgeri válasza polonic (#123248) üzenetére


ledgeri
nagyúr

Az új azonosítód, ami a számlán szerepel "csoportos beszedési azonosító" alatt?

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#123250) polonic válasza ledgeri (#123249) üzenetére


polonic
félisten

A csoportos beszedési azonosító a szolgáltató azonosítója.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.