Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#122601) polonic válasza kezo0 (#122595) üzenetére


polonic
félisten

Itt is ugyanez történt.
És nálunk is azt hiszem a régi upc-s időben állítottam még be a csoportos beszedést.

[ Szerkesztve ]

(#122602) pjen válasza woodworm (#122600) üzenetére


pjen
félisten

Azért irtam, hogy nem biztos a csak voda hiba estleg a bank sincs topon.

(#122603) woodworm válasza pjen (#122602) üzenetére


woodworm
veterán

Utaláskor egyértelműen azonosítod magad a közleménybe beírt új ügyfélszámoddal. A bank elküldi, vodafone fogadja, működik az új rendszer.

Csoportos esetén megváltoztatta a nevét, nem otp-s bank esetén a csoportos azonosítóját, és a régi vagy az új ügyfélszám helyett, egy a régiből módosított hibridet küld. Nem is csodálkozok, hogy egy értelmes banki rendszer visszadobja a kérést. Szerintem egyértelműen a voda a sáros, vagy ne terjesztette volna, hogy nincs semmi tennivaló, vagy rendesen lekommunikálta volna a bankokkal a változásokat.

(#122604) Toth_Jani válasza woodworm (#122603) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Az átállás után az első alkalommal még jó volt, levonták rendesen.
De érdekes más szolgáltatónál (Gáz), sehol nincs számla, az ügyfélfiokban sem, és mégis a szokásos havidíjat levonták.

(#122605) catroot válasza kezo0 (#122595) üzenetére


catroot
veterán

Szintén zenész, régi UPC-s beszedési beállítással.

"I live in the weak and the wounded, Doc."

(#122606) vlevi


vlevi
nagyúr

1270-et felhívtam, és már mondja is az automata, hogy baj van a csoportos beszedéssel, ezért újra megpróbálják majd levonni. A meglévő beszedéseket nem kell módosítani.

(#122607) woodworm válasza vlevi (#122606) üzenetére


woodworm
veterán

Másfél hónap alatt nem sikerült javítani, most hirtelen menni fog.

(#122608) pkaresz válasza vlevi (#122606) üzenetére


pkaresz
senior tag

Én is ezt a választ kaptam, tegnap.

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#122609) vlevi válasza woodworm (#122607) üzenetére


vlevi
nagyúr

Felvettem a hívást...
[link]
Ha 2 évig nem tudják megoldani, akkor 2 évig nem kapnak pénzt...
:D

[ Szerkesztve ]

(#122610) Zoz válasza vlevi (#122606) üzenetére


Zoz
őstag

És most majd az lesz, hogy aki módosította annak nem fog menni? :)
Ja és aki közben kifizette a weboldalon, annak lefogják vonni még egyszer? Kinézem belőlük...

(#122611) #82860288 válasza woodworm (#122607) üzenetére


#82860288
törölt tag

Igen, ez pont így működik. Valaki valamit elfelejtett, most rájöttek, így már tudják mit kell(ett volna) csinálni.

(#122612) pkaresz válasza Zoz (#122610) üzenetére


pkaresz
senior tag

Én egyszer voltam így, az első csoprtos beszedéseknél, hogy kifizettem, majd le is vonták, s
továbbra is levonták, és mindíg túlfizetésem volt.
Úgy tudtam megoldani, hogy a banknál egy hónap kifizetést le kellett állítatni, majd a következőnél vissza.
Tök macera volt, most intézzék ők, megígérték a telefon beszélgetés rögzítve van.
Bár ez lehet mobilszámla volt, s nem UPC.
Régen volt.

[ Szerkesztve ]

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#122613) catroot


catroot
veterán

Nekem már csak az nem világos a csoportos beszedéssel, hogyha én maximalizáltam a beszedhető összeget 10E forintban, akkor gond lesz-e, ha egyszerre terhelnek meg pl. 3db 4800-as számlával...? :)

"I live in the weak and the wounded, Doc."

(#122614) LouiS22 válasza catroot (#122613) üzenetére


LouiS22
veterán

A három számlának eltérő sorszáma, azonosítója, stb. lesz. Ez technikailag három különböző terhelés.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#122615) catroot válasza LouiS22 (#122614) üzenetére


catroot
veterán

Köszönöm az infót, valami ilyesmiben reménykedtem! :R

"I live in the weak and the wounded, Doc."

(#122616) cocka válasza pjen (#122602) üzenetére


cocka
veterán

Hát hogyne. És mi a valószínűsége annak, hogy az ide csoportos beszedési ügyben beírók ugyanannál a banknál vannak? Vagy hogy több különböző banknál is fellép ugyanaz a hiba? Gyanús.

(#122617) Toth_Jani válasza cocka (#122616) üzenetére


Toth_Jani
őstag

OTP, de a számlázási rendszerük miatt a múlt hónapban nem volt számlám, most viszont kettő lesz.

(#122618) Kicsirics77


Kicsirics77
veterán

Sziasztok, most én vagyok a hülye vagy a voda oldala a sz@r?
internet L csomagom van és a feltöltésnél 200 Mbit/s sebességet hoz a csomaginformációknál.

.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

(#122619) cocka


cocka
veterán

Most akkor tudja valaki, hogy egyáltalán ez a szolgáltatói azonosító használható még bármire is?

A10987278T001

https://www.vodafone.hu/szamlazas/szamlabefizetes

E szerint még igen, az ügyfélszolgálaton az automata ezt meg se említi csak az "otpst" => A11895927

https://www.vodafone.hu/static/egyeni/postpaid/segithetunk/ugyfelszolgalat/letoltes/felhatalmazas_csoportos_beszedesi_megbizas_teljesitesere.pdf

Ez egy 2007-es doksi, csak otps azonosítóval.

https://multimedia.vodafone.hu/pdf/lakossagi/egyeb/csoportos_beszedesi_megbizas.pdf

Ez meg egy 2020-as, a hosszabb, nem otps azonosítóval.

Na ezen igazodj el!

Tehát adódik a kérdés, valaki mondja már meg fixen, hogy nem OTP esetén melyik szolgáltatói azonosítót kell használni a vezetékes ill. a mobilszámlához? :W

(#122620) Kicsirics77 válasza Kicsirics77 (#122618) üzenetére


Kicsirics77
veterán

voda oldala már megint pontos :DDD
plussz a csoportos beszedési megint nem sikerült nekik, és a számlát sem lehet letölteni, jövőre búcsúzok, mostmár megvárom a hűségidő lejártát.

.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

(#122621) blakey válasza kezo0 (#122595) üzenetére


blakey
titán

Mivel változott a számlafizető azonosító, így értelemszerűen módosítani kell a csoportos beszedési megbízást is. téves info a Voda részéről, hogy nincs teendő csoportos beszedés esetén. Nálam is írták, hogy nincs teendőm, viszont azt is írták, hogy befizetés esetén az új számlafizető azonosítót kell feltűntetni.

#122619 cocka
A beállításnál beírod, hogy Vodafone, akkor automatikusan a A11895927 számot fogja felajánlani, tehát élő szám.

[ Szerkesztve ]

"Eladó: X96 Max+ Amlogic box" - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#122622) #82860288 válasza Kicsirics77 (#122618) üzenetére


#82860288
törölt tag

Hol laksz? Lenne pár YouTube feltöltésem. :DDD

(#122623) kezo0 válasza blakey (#122621) üzenetére


kezo0
addikt

Ja, hát ha majd egyértelműen azt mondják, hogy téves infó volt, hogy nincs semmilyen teendőm, akkor, és csak akkor kijavítom. Addig viszont azt tekintem irányadónak, hogy nincs semmilyen teendőm. Értelemszerűen.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#122624) Okosandroid válasza Kicsirics77 (#122618) üzenetére


Okosandroid
tag

Szia! Az utóbbi! Mármint a voda oldala sz@r :D Nekem is L csomagom van és nekem is 200 Mbit/s van feltöltéshez írva. Alá viszont apróbb betűvel, hogy a garantált ebből 15 Mbit/s.

(#122625) cocka válasza blakey (#122621) üzenetére


cocka
veterán

https://www.vodafone.hu/szamlazasi-kisokos

Ezt ugye sikerült elolvasni és sikerült idáig is eljutni:

Csoportos beszedési megbízás esetén nincs teendőd!

Ha nem My Vodafone fiókodon keresztül vagy csoportos beszedési megbízással fizeted be számláidat, a sikeres számlabefizetés érdekében ügyelj rá, hogy ne korábbi ügyfélszámodat, hanem új számlafizető azonosítódat add meg.

Ez meg azért baromság, mert nem teljesen egyértelmű. Honnan kéne azt nekem tudnom egy ilyen szerencsétlen megfogalmazásból, hogy a vagy utáni részre is vonatkozik a nem?

Leszakadt volna a fogalmazó karja ha a vagy után rak egy nemet megint. De mivel így hagyta, úgy értelmezem, ahogy nekem tetszik, csak az nem biztos, hogy összhangban lesz azzal, ahogy a költő gondolta.

téves info a Voda részéről, hogy nincs teendő csoportos beszedés esetén.

Még jó, hogy a 1270-en az automata is ezt mondja be. :DD

A beállításnál beírod, hogy Vodafone, akkor automatikusan a A11895927 számot fogja felajánlani,

Rohadtul bankfüggő. A bankomnál nem is lehet a szolgáltató nevét beírni, csak az azonosítóját. Szóval erről ennyit.

(#122626) cocka


cocka
veterán

Na jó. Megadtam egyszerre többet is, aztán majd kisakkozzák, hogy szerintük melyik az érvényes. Ha meg duplán vonnak, az egyiket letiltom és kész.

(#122627) Ledi válasza Ledi (#122556) üzenetére


Ledi
aktív tag

Sikerült(?) lemondani a nyaralóban lévő előfizetést.

Az ügyintéző mondta, hogy 1050 forint kötbért kell fizetni és akkor törlik az előfizetést.
Ez jóval kedvezőbb mint a 20 500 forint a semmiért. Így megszabadulok a hűségtől is. Így elfogadtam.

A csajszi meg sem próbált ügyfélmegtartó ajánlatot tenni. Majd kb. 5 perc pötyögés után közölte, kész vagyunk. Majd kapok egy végszámlát.

Ami a furcsa, hogy azóta sem jött sem email, de a rendszerben továbbra is látszik az előfizetés. Mintha nem is történt volna semmi. :F Ennek már 7 órája.
Gondolom a végszámla se fog azonnal elkészülni.

Régen amikor megrendeltem egy szolgáltatást azonnal jött email egy csomó melléklettel. Most pedig semmi. Nekem nagyon gyanús ez az egész.

Más tapasztalt hasonlót?

[ Szerkesztve ]

(#122628) ledgeri


ledgeri
nagyúr

No hát én is jelentkezem a korábban már vázolt helyzetekkel:
-egyben volt a vezetékes és mobil nem ment... amikor már én vetettem szét, már működött...
-ma jött SMS és EMAIL is, hogy kész a számla... letölteni az aktuális kimutatását nem tudtam, a múlt havit tudtam... újból szembesültem vele, hogy furi. (mégis csak jó volt az SMS-es, emailcsatolmányos...)
-Mondom megnézem a bankszámlám: Júni óta nem volt csoportos beszedési megbízás teljesítés...

Öröm bódottá +1.

[ Szerkesztve ]

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#122629) Gyzmo válasza cocka (#122625) üzenetére


Gyzmo
csendes tag

Tegnap telefonon beszéltem a Vodafone ügyfélszolgálattal, ahol a csoportos beszedéssel kapcsolatosan közölték, hogy 10 napon belül fogják levonni a számla összegét, illetve az ügyintéző tájékoztatása szerint semmit sem szabad módosítani a csoportos beszedéssel kapcsolatos megbízáson.

(#122630) blakey válasza Gyzmo (#122629) üzenetére


blakey
titán

Ha nem módosítod az ügyfélazonosítót, akkor hogyan fogja a bank engedélyezni az új ügyfélazonosítóval ellátott kérelmet? Csak, mint érdekesség, kérdezem, ugyanis a csoportos beszedésnél is kéri a Vodafone, hogy az azonosítót változtassuk meg (persze, olyat is ír, hogy nincs teendő), azaz új megbízás kell, de pár nap múlva okosabbak leszünk.

"Eladó: X96 Max+ Amlogic box" - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#122631) LouiS22 válasza Ledi (#122627) üzenetére


LouiS22
veterán

A mai mindent azonnal akarok/történjen világában furcsának hathat, de ha visszaemlékszel, akkor a kártyás számlafizetést is csak x nap múlva látod a webes felületen könyveltnek. Itt is hasonló lehet: igény rögzítve, valaki valahol ellenjegyez és elindul a folyamat. A mérvadó az a dátum lesz, amikor te jelezted és rögzítették.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#122632) MadMancs válasza LouiS22 (#122631) üzenetére


MadMancs
veterán

Átállás óta (mobil 1 éve, vezetékes mostani átállás) kártyás fizetés azonnal könyvelve van amint befizeted. Már nem Marika néni pötyögi végig egyesével hanem a rendszer.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#122633) woodworm válasza blakey (#122630) üzenetére


woodworm
veterán

Pontosan hol kéri, hogy változtassuk meg? Mert eddig minden közleményben az volt, hogy meglévő megbízásnál nincs teendő.

(#122634) blakey válasza woodworm (#122633) üzenetére


blakey
titán

Itt

Illetve a levélben amit küldtek, ott is tesznek utalást, hogy az új azonosítót használd (tudom később írják, hogy nincs teendő):

"Eladó: X96 Max+ Amlogic box" - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#122635) Zoz válasza blakey (#122634) üzenetére


Zoz
őstag

Itt is azt írja, hogy "Ha nem ... csoportos beszedés" esetén kell ezzel foglalkozni, azaz ha te utalsz.

(#122636) woodworm válasza blakey (#122634) üzenetére


woodworm
veterán

Ne kelljen már újra szövegelemzést játszanunk, korábban ki lett ez vesézve.

[ Szerkesztve ]

(#122637) vlevi válasza blakey (#122634) üzenetére


vlevi
nagyúr

A számlázási kisokos ( [link] ) végén külön kiemelik, hogy csoportos beszedés esetén nincs teendő.

A 1270-et felhívva, azt is azonnal elmondja az automata, hogy a hibás csoportos beszedési megbízás teljesítás az ő saruk, ebből semmilyen késedelmes teljesítés hátralék, kötbér, ... téged nem terhelhet.

[ Szerkesztve ]

(#122638) blakey


blakey
titán

Velem ne is, egymás között vesézzétek. Ha nem fiókon keresztül fizetsz akkor nem kell változtatni, mert automatikus a beazonosítás, csoportos beszedés esetén nem az. Tehát: "Ha nem My Vodafone fiókodon keresztül vagy csoportos beszedési megbízással fizeted be számláidat, sikeres számlabefizetés érdekében ügyelj rá,…", azaz egyéb (nem My Vodafone fiókodon keresztül) fizetési mód vagy csop. beszedés esetében kelleni fog. A "nem" már nem vonatkozik a csop. beszedésre.
Csak akkor fog változtatás nélkül működni a csoportos beszedés, ha a Vodafone valamilyen módon összeköti a régi és az új azonosítót és ezt jóvá is hagyatja a bankkal, addig amíg ez nem történik meg (ha egyáltalán tesznek ilyen lépést), a csoportos beszedés nem fog működni csak ha az új azonosítót használod és valljuk be, hogy ez így a logikus, a te közbenjárásod nélkül ne legyen egyoldalú a változtatás ami a te számládat terheli. Azért beba@szna ha csak úgy egyik napról a másikra az engedélyem nélkül tovább él a levonás ami már egy másik azonosítóval történik.

"Eladó: X96 Max+ Amlogic box" - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#122639) blakey válasza vlevi (#122637) üzenetére


blakey
titán

Értem, tudom, hogy én vagyok az aki nem érti, mégis…, illetve tudom, hogy hol írták azt, hogy nincs teendő, de az téves.

Egyébként ebbe a hibába estem bele én is, ugyanis ezt olvastam és nem foglalkoztam vele, illetve egy rossz dátumot jegyeztem meg, mert most lett volna 1-2 banki módosításom és itt elkéstem a módosítással, de én már adtam új megbízást. Amúgy én egyáltalán nem parázok, biztos nem hibáztam, viszont az azonosító módosítása és új megbízás indítása teljesen egyszerű és logikus lépés egy új azonosító esetében, de ha a Voda valóban úgy oldaná meg, hogy a régi és az új azonosító "egyesíti", akkor oké, de tény, hogy ha az össz tájékoztatást nézzük, akkor zavar kelthet, külön-külön, a mondatok egyértelműek.

[ Szerkesztve ]

"Eladó: X96 Max+ Amlogic box" - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#122640) BenceShearer


BenceShearer
aktív tag

Sziasztok!

Egy Synology nas-t szeretnék OpenVPN-nel elérni.

Probléma:
Mobilnettel laptopról bárhonnan tökéletesen elérem, de ha az otthoni UPC/Vodafone wifi hálózatról akarok belépni rá a laptopról, akkor nem csatlakozik. Mi a hiba? A kliens oldalon kell valamit a Voda routeren mókolni?

(Kliens oldalon ip4 mód lett aktiválva plex miatt, az tökéletes port átirányítással.)

Köszi!

[ Szerkesztve ]

(#122641) cocka válasza blakey (#122638) üzenetére


cocka
veterán

azaz egyéb (nem My Vodafone fiókodon keresztül) fizetési mód vagy csop. beszedés esetében kelleni fog. A "nem" már nem vonatkozik a csop. beszedésre.

Na ezt mondom.

Idézek magamtól:

Leszakadt volna a fogalmazó karja ha a vagy után rak egy nemet megint. De mivel így hagyta, úgy értelmezem, ahogy nekem tetszik, csak az nem biztos, hogy összhangban lesz azzal, ahogy a költő gondolta.

Tehát szerinted az a "nem" nem vonatkozik a csoportos beszedésre, mások szerint meg igen. Kinek van igaza?

Azt csak a szöveg írója tudhatja biztosan vagy még ő se.

Tanulság a vodkafonnak: Érhetően kellett volna fogalmazni.

(#122642) kezo0 válasza blakey (#122638) üzenetére


kezo0
addikt

„A "nem" már nem vonatkozik a csop. beszedésre.” – De igen, arra is vonatkozik.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#122643) vlevi válasza cocka (#122641) üzenetére


vlevi
nagyúr

Semmi baj nem lenne a fogalmazással, ha működne :D
Mindenesetre vagy egy szövegrész, ahol kerekperec kijelentették, hogy NINCS teendő.
Utolsó mondat :

Sőt, a 1270-en az automata is mondja, hogy NE módosíts a csoportos beszedésen, mert akkor végképp nem fog sikerülni.
Ezzel talán tényleg lezárhatjuk pár napra a dolgot, és várjuk, hogy meg tudják-e oldani.

(#122644) cocka válasza vlevi (#122643) üzenetére


cocka
veterán

Én megadtam új felhatalmazásokat is meg benn hagytam a régieket is. Sakkozzák ki. Ha csinálsz valamit, azért vagy hibás, ha nem csinálsz semmit, akkor azért. Jó taktika a vodkafon részéről.

(#122645) Ledi válasza LouiS22 (#122631) üzenetére


Ledi
aktív tag

Félreértesz. Én csak egy megerősítő emailt vártam, hogy lemondását rögzítettük. Vagy valami ilyesmi. De ezek szerint a Vodánál ez nem szokás.

Érdekes, hogy hazahoztam a kártyát és a boxot és a kártya az itthoni tévébe bedugva simán dekódolja a Comfort csomag csatornáit, nem problémázott, hogy teljesen más a hál. azonosító. :U

(#122646) cof válasza Ledi (#122645) üzenetére


cof
veterán

...hazahoztam a kártyát és a boxot és a kártya az itthoni tévébe bedugva simán dekódolja a Comfort csomag csatornáit...

Az nem jó mert akkor még él az előfizetés. Én még amikor az UPC-t mondtam le személyesen, mire hazaértem már az ügyfélkapura sem tudtam belépni. Igaz az még 2020 őszén volt és vittem is magammal a cuccaikat, modem, BOX.

De ha kimondták, hogy akkor 09.06-tól megszűnik a szerződés akkor már nem szabadna mennie a kártyának sem. Szerintem hívd őket újra, de legegyszerűbb személyesen elintézni, az a tuti.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#122647) Ledi válasza cof (#122646) üzenetére


Ledi
aktív tag

Köszi!

Ezért gyanús nekem is az egész. Csak azt nem tudom mit csinált az ügyintéző. Nagyon kezdőnek tűnt. Meg az 1050 forintos kötbér is. Nem tudom, hogy számol a Voda a hűség felmondásánál. Mivel a szerződés idén júniusban indult újra.

Holnap arra fele lesz dolgom akkor úgyis viszem a cuccokat és letisztázom a dolgot.

(#122648) kokii


kokii
tag

Másnak is xarozik a csodálatos VodafoneTV? Tegnap még ment, ma egy ~"maximális eszközszám elérve" üzenet után zárolt fiók (MA104), jelszóváltoztatás nem segít. (eszközöket meg nem tudok kezelni, mert nincs boxom és ahogy nézem kb már csak úgy lehet.. :W )

[ Szerkesztve ]

(#122649) Toth_Jani válasza kokii (#122648) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Nálam mobilon megy PC-n pedig azt írja nem sikerült az azonosítás a fiók zárolva van.

(#122650) catroot válasza kokii (#122648) üzenetére


catroot
veterán

Nekem a műsor visszajátszó nem ment este 18:00 körül. De én már nem idegesítem magam. Amint meglesz a csoportos beszedés, mondom fel az egészet végre. :C

"I live in the weak and the wounded, Doc."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.