Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#122801) woodworm válasza Marcell1578 (#122799) üzenetére


woodworm
veterán

Még nagyobb kérdés, hogy vajon valós lehetőség-e az arris. Mert a honlapon is megjelenik mindenkinek, de még nem nagyon hallottunk arról, hogy a gigabiteseken kívül kapott volna valaki.

(#122802) fant0mi válasza Marcell1578 (#122799) üzenetére


fant0mi
addikt

Apámnál közölték, hogy csere lesz. Punktum. Legkisebb netcsomagja van egyébként. Jött a technikus és az Ubee helyett egy fekete álló eszközt hozott, rézszínű csövecske a lába. Nem ismerem, csak fotón láttam, ez lenne az Arris?
A régit nem vitte el, ballaghatott az öreg vele a postára.

(#122803) salem007


salem007
tag

Üdv!
Olyan kérdésem lenne a nagyinak (86 éves)van egy előfizetése,amely áprilisban meg lett hosszabbítva tartalma(3.600-Ft tv és 3.000-Ft telefon vezetékes).
A nagy juliusi átálás alatt eltúnt a szerződése a vodánál.A multhéten küldtek egy levelet,hogy nem volt sikeres az adat egyeztetés ezért október 1.-töl 60 napos határidővel felmondanak.( ők nem kerestek se telefonon se emailben ,pedig a levélben ez állt)Felhívtuk őket aztmondták új szerződést kell kötni a mostani piaci áron ami 8.600-Ft lenne 2.000-rel több,mint előtte.
(Mit tudok tenni ez ügyben,ők elcseszték és így fizessek 2.000-rel többet?)
Válaszokat véleményeket előre is köszönöm!

(#122804) Marcell1578 válasza woodworm (#122801) üzenetére


Marcell1578
csendes tag

Na igen, mindkettőt opciónak mutatja. De énis ettől félek. Akkor miért választhatnék, ha nem azt hozzák amit írnak?

(#122805) Marcell1578 válasza fant0mi (#122802) üzenetére


Marcell1578
csendes tag

Kérték is hogy legyen visszapostázva? Pláne saját költségén...

(#122806) fant0mi válasza Marcell1578 (#122805) üzenetére


fant0mi
addikt

Költségmentes, a postákon van előre készített doboz hozzá.
Persze, kérték, még sms-t is küldtek, el ne felejtse feladni.

(#122807) cocka válasza fant0mi (#122802) üzenetére


cocka
veterán

Így kell jól működő eszközöket kidobatni. Mindezt a nagy büdös "modernizáció" jegyében.

Modemet majd esetleg akkor leszek hajlandó cseréltetni, ha kész az optikai hálózat és GPON-t adnak. Ha még az előtt és maradnak a gagyi sebességek, akkor köszönjük és szerződésbontás. :D Tudod ki fog hűséget kötni bármire is. Főleg így, hogy már a legkisebb csomaghoz is forszírozzák a modemcserét.

Azt a +100 megabitet amit adnának pedig adják inkább a feltöltéshez. Egy 150/110-nek sokkal jobban örülnék.

(#122808) Marcell1578 válasza cocka (#122807) üzenetére


Marcell1578
csendes tag

Teljesen jogos. Bár nálam a Kaon borzasztóan lassú és akad. De valszeg a rossz szoftverük miatt.

(#122809) ztibor válasza cocka (#122807) üzenetére


ztibor
senior tag

Tegnap volt újra a technikus, a kb 1,5 hónapja cserélt fekete modemet kicserélte egy ugyanolyanra biztos ami biztos alapon.
Mondjuk azóta nem indult újra, viszont 2x ugyanúgy elment a net több percre, wifin és kábelen is, tehát pont mintha újraindult volna, annyi különbséggel hogy most nem villogtak a ledek.
Szóval jobb nem lett, max rosszabb, mivel eddig legalább láttam ha szarban van a haza és toltam egy mobilnetet ha sürgős volt, most nem veszem észre csak 1perc után ha megáll az élet a poker asztalnál...

(#122810) kabelmania27 válasza BUKSIKA75 (#122780) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Próbáld meg másik kábellel és a tévé másik hdmi bemenetén. Box áramtalanítás után sem javul a helyzet?

(#122811) Petyás


Petyás
tag

Sziasztok!

Szerződéshosszabbításra sokkal több csomagot ajánl fel online a rendszer, mint amit amúgy találok.
Ez bug, vagy tényleg elérhető?
Jelenleg koax van 300Mbit-tel, de az már nem elérhető.

(#122812) kabelmania27 válasza Petyás (#122811) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
1270-es számon vagy ügyfélszolgálati irodában váltsál csomagot.
Vario csomag telekomos területen érhető el.

(#122813) kezo0 válasza Marcell1578 (#122804) üzenetére


kezo0
addikt

Mindenkinek mutatja a weboldal ezeket a lehetőségeket, de ha nem gigabites netcsomagod van, akkor nem engedi, hogy végigvidd a folyamatot. Szóval ha megpróbálod a My Vodafone oldalon végrehajtani a modemcserét, valószínűleg nem fog sikerülni. Ez egy bug, hogy megjelenik lehetőségként.
(A tévéelőfizetésnél, a stream-szolgáltatásoknál is van ilyen. Pl. nekem azt mutatja a weboldal, hogy 0 Ft-ért rendelhetném meg a Filmbox + szolgáltatást, ami logikus is lenne, mert van Filmbox kiegészítő csomagra előfizetésem, de ha megpróbálom végigvinni a megrendelést, a végén mindig hibára fut… Ezek ilyen dolgok a Vodánál. ;] )

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#122814) wyva


wyva
friss újonc

Végül másnak sem ment el a mai csoportos beszedése? Tegnap a két, eredetileg szept. 5-ös (majd 20-ra kitolt) határidejű teljesült szépen, de az eleve a mai napra irányzott már nem (de nem is kaptam értesítést a sikertelen beszedésről most). A Voda honlapján lejártként szerepel a számla. Vagy ennek is kitolódott a határideje és én erről lemaradtam?

(Nagyon nincs kedvem megint több mint egy órát várni a telefonban, hogy beszéljek az ügyfélszolgálattal, mint a múltkor...)

(#122815) kezo0 válasza wyva (#122814) üzenetére


kezo0
addikt

Nekem azt a számlát, ami szept. 5-én járt le, tegnap, azaz szept. 19-én szedték be, ami viszont ma, szept. 20-án jár le, azt ma nem szedték be. És sikertelen beszedésnek sincs nyoma, tehát meg sem kísérelték…
Szerencsétlen balfácánok gyülekezete.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#122816) woodworm válasza kezo0 (#122815) üzenetére


woodworm
veterán

Mi még számlát sem kaptunk az augusztusi időszakra, csak egy sms-t, hogy később készül el.

(#122817) wyva válasza kezo0 (#122815) üzenetére


wyva
friss újonc

Szuper, akkor megint nem bennem van a hiba, oldják meg maguknak. :U

(#122818) Ervinus válasza kezo0 (#122815) üzenetére


Ervinus
újonc

Felhívtam ma az ügyfélszolgálatot, mert tőlünk sem vonták le, a ma esedékes számlát. Az ügyintéző tájékoztatása szerint állítólag 5 napon belül fogják levonni az összeget.

(#122819) gduck válasza cocka (#122807) üzenetére


gduck
addikt

Sokkal nagyobb a baj pl. mobiltelefon fronton, de ez teljesen más tészta. És még reklámozzák is ezerrel, hogy vegyél újat minden héten :W Van aki havonta TV-t cserél, stb. Nem itt kezdődnek a gondok!

Itt azért azt is figyelembe kell venni, hogy ha eszközök szempontjából homogén egy hálózat, akkor az üzemeltetési költsége nagyságrendekkel kisebb. Ergo lehet hogy a megtakarítás nagyobb, mint "szemét" és az új eszközök értéke.

[ Szerkesztve ]

(#122820) Marcell1578 válasza kezo0 (#122813) üzenetére


Marcell1578
csendes tag

Köszönöm,kipróbálom. Nekem a plusz mediaboxra is nullákat írt aztán jött a csattanó a végén.

(#122821) gduck válasza Marcell1578 (#122820) üzenetére


gduck
addikt

Ahogy már írták is, ha nem Gigás csomagot rendelsz, akkor nem Arris-t fogsz kapni. A CB-t sajnos sokan szidják, de pl. nekem atomstabil volt.

Ha csak a wifi miatt cserélnél, akkor szerintem egy saját routerrel jobban járnál.

Ráadásul hamarosan új tulaj lesz, ki tudja milyen új eszközök jönnek...

[ Szerkesztve ]

(#122822) fant0mi válasza gduck (#122821) üzenetére


fant0mi
addikt

Fater Arrist kapott legkisebb csomagra. :)

(#122823) gduck válasza fant0mi (#122822) üzenetére


gduck
addikt

Na, ez jó hír :)

(#122824) Marcell1578 válasza gduck (#122821) üzenetére


Marcell1578
csendes tag

Végig engedi vinni a megrendelőset, de sajnos a tvhez a vodafon tvset már nem tudom online kicserélni. Az internethez meg megint mintha újból tenné az 1 év hűséget.

(#122825) gduck


gduck
addikt

Engem speciel most az zavar, hogy Voda mobil előfizető vagyok és igazából az Androidos VTV app "használhatatlan" :( A minőséget nem találtam meg hol lehetne állítani, így meg pl. 1db NFL meccs megeszi a havi 4GB adatkeretemet. Azaz, ha szeretném esetleg havi 1-2 alkalommal használni, akkor se tudom megtenni.

Szóval nem értem, hogy Voda előfizetőként miért eszi az adatkeretemet a saját VTV alkalmazásuk?! Miért kellene ezért plusz díjat fizetnem, ha a TV szolgáltatásért egyszer már fizettem?

UI: Vagy legalább miért nem butíthatom le a minőséget? Vagy csak én vagyok a láma és nem találom?

[ Szerkesztve ]

(#122826) AtHoS válasza gduck (#122825) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Nem, nem. Nem vagy láma, a VTV APP annyira okos, hogy netsebesség függvényében változtatja a stream bitrátáját. Tehát, ha épp olyan helyen vagy, ahol szar a mobilháló ott tud alacsonyabb bitrátával stream-elni, ahol meg hasít a net, ott odabassza a maximumot.

Hát nem nagyszerű, hogy jobban tudják neked mi lenne a fontos és ezért nincs benne kézi állítás opció? :DDD

read-only mode on the forum

(#122827) cocka válasza Marcell1578 (#122808) üzenetére


cocka
veterán

A médiabox? Tudtommal a Kaon az egy "rezsó". Ételmelegítésre talán alkalmasabb, mint amire hivatott.

(#122828) cocka válasza wyva (#122814) üzenetére


cocka
veterán

De, csak a régi fogyasztói azonosítóval, ennek ellenére a bank szerint az "mobiltelefon díj". :D

A rendszerben viszont továbbra is fizetetlenként látszik. Úgy kb. július óta "fizetetlen/lejárt". Csak azóta már nem 1 van, hanem három. A következő levonás a héten lesz esedékes.

nem is kaptam értesítést a sikertelen beszedésről most

Mi a francnak? Ha belépsz a netbankodba, nem látod? Annál a banknál, ahol vagyunk kb. négy különböző menüpontban vannak infók a csoportos beszedésekről.

1. felhatalmazás, 2. rendelkezés, 3. teljesítésre várók, 4. nem teljesültek

beszéljek az ügyfélszolgálattal,

Van annak egyáltalán értelme?

Megmondom őszintén.. mióta felvásárolta a voda a UPC-t, azóta úgy tűnik, mindent megtesz annak érdekében, hogy hívogatni kelljen az ügyfélszolgálatukat. Eddig csak egyszer hívtam, egy kedvezőbb ajánlat miatt, de az még tavaly volt, azóta nem, mert minek. Pedig lett volna miért... nem idegesítem magam. Felesleges. Nem az a fajta vagyok, akinek a halála után még lángvágóval kell leégetni a füléről a telefont. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#122829) cocka válasza kezo0 (#122815) üzenetére


cocka
veterán

És sikertelen beszedésnek sincs nyoma, tehát meg sem kísérelték…
Szerencsétlen balfácánok gyülekezete.

Lehet, hogy szalagos meghajtón vannak az adatbázisok és ezért csak szekvenciálisan tudnak adatot feldolgozni. LOL

(#122830) cocka válasza gduck (#122825) üzenetére


cocka
veterán

Voda előfizetőként miért eszi az adatkeretemet a saját VTV alkalmazásuk?!

Nekem rémlik, mintha a beállításoknál lenne arra opció, hogy mobilnetet használjon-e vagy sem. Ha amúgy van vezetékes hálózatról származó wifi, akkor ugye letojod ezt a beállítást, de feltehetően mobilnetnél már számít.

De gondolom ha mondjuk szappantartós wifi jelet vesz, akkor is leszarja ezt a beállítást, mintha a szappantartós wifi jel a mobileszköz saját wifije lenne.

(#122831) wyva válasza cocka (#122828) üzenetére


wyva
friss újonc

A Voda nekem is levonta azokat ugyanígy 19-én, amik először nem teljesültek 5-én senkinek sem. És azok nekem már a Vodánál is kifizetettként jelennek meg.

Amit nem vont le, az az eleve 20-ai határidejű, következő számla, ami így lejártként szerepel náluk. (Pedig ugye elvileg már műxik a csop. besz.)

Mi a francnak? Ha belépsz a netbankodba, nem látod? Annál a banknál, ahol vagyunk kb. négy különböző menüpontban vannak infók a csoportos beszedésekről.

Örülök, hogy ilyen szuper menüpontjaid vannak a bankodnál, nekem ugyan nem. Azt nem egészen értem, mi a felháborodás tárgya, ha SMS-t kapsz arról, ha valami gebasz van. Én örülök, hogy alapesetben nem nekem kell ezeket észben tartanom meg bogarásznom egyenként, hogy jó lett-e. Ez volt az eddigi egyetlen alkalom, hogy ilyen SMS jött.

Van annak egyáltalán értelme?

Ha egyedi eset vagy, akkor van. Nekem a múltkor a facebookos Vodafone ügyfélszolgálatos váltig mondogatta, hogy ez a csop. besz. mizéria nem tömegjelenség, tudna róla, ha központi hiba lenne, ő nem tud segíteni, egyedi eset vagyok, hívjam őket telefonon. Nyilván nem egyedi eset voltam és nem is én rontottam el valamit, de ezt akkor még honnan tudtam volna, főleg, hogy ő ennyire erősködött, hogy de.

Most ugyanez, de mivel most sem egyedi a problémám, nem hívom őket akkor. De mivel mégis egy számlabefizetésről van szó, azért nem annyira mindegy ez.

Nekem amúgy már a UPC is gáz volt és őket is hívogatnom kellett. Két Voda előfizetésem van, a többi pedig Digi és Telekom (albérleteket adok ki) és messze a UPC/Voda a legproblémásabb számomra a három közül.

(#122832) catroot válasza wyva (#122814) üzenetére


catroot
veterán

Kíváncsi leszek mikor könyvelődik le a rendszerükbe, mert a 19-én beszedett számláim még mindig ott virítanak lejártként.

"I live in the weak and the wounded, Doc."

(#122833) kezo0 válasza catroot (#122832) üzenetére


kezo0
addikt

Nekem amit 19-én szedtek be, az 20-án már kifizetettként jelent meg a My Vodafone-fiókomban. Jelenleg csak a 20-i határidejű jelenik meg rendezetlen számlaként, de azt nem is szedték be tegnap.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#122834) pjen válasza gduck (#122825) üzenetére


pjen
félisten

Van olyan csomag ahol nem eszi. Ezt inkább WIFI re találták ki. :)

(#122835) rgeorge


rgeorge
addikt

Új vagyok még vodafone mobil számlaértelmezésben. Ma "megérkezett" online a számla. Már eleve gyanús, hogy eddig azt mutatta, hogy 3990 túlfizetésem van, most az új számlát is kifizetettnek mutatja:

A számlán viszont fizetendő összeget mutat:

Ilyenkor melyik az igaz?
A szerződést 2022.05.30-n kötöttem, akkor be kellett fizetni 6000 Ft-t Többcélú utalvány vásárlás címen, ezen kívül minden más befizetés stimmel, nem fizettem többször eddig, mint amennyi számla érkezett.

Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."

(#122836) Palace701


Palace701
csendes tag

Érdeklődnék , hogy vezetékes szolgáltatásoknál mennyire lehet mostanság alkudni a lemondás menüben ? Jelenleg Tv Premium + 300mbit+ a VTV mellett és Médakártya van 4799ft-ért . Ez egy jó ár , ez mellett újra lekötném magam egy évre , de mondjuk jó lenne az új Tv HD plus csomag . Volt aki mostanában hasonló összeg körül tudott kialkudni az új Tv csomaggal ? :N

(#122837) Slyer


Slyer
senior tag

Sziasztok!

Van egy Pace DCR 7111/06 boxom, még 2013-ban kaptam amikor megkötöttem a szerződést. Működött jól, de nem használtam kb egy évig, nem mondtam le. Most újra elkezdeném használni, összedugtam mindent ahogy kell, de érdekes hibát produkál. Egyszer működik jól, aztán van hogy 10mp, van hogy 5 perc után elmegy a kép és a hang is. Van olyan hogy csak a kép megy el, hang van, és a boxnak látom a menüjét, de nincs adás. Van hogy se kép se hang. Tegnap kijött egy technikus arc, kicserélte egy ugyanolyan a boxot. Mondta hogy ezzel sem lesz jó valószínűleg, és igaza lett, ugyanolyan rossz. Valami kódolásról mesélt hogy nem is lesz jó ezzel a boxxal. Egy régi, de egyébként hibátlanul működő Samsung LE40A656 tv-ről van szó. Minden hdmi porttal ezt csinálja, több kábellel is próbáltam. A TV más eszközökkel hibátlanul működik (laptop, android box stb..)

Van itt olyan akinek volt / van hasonló problémája? Mi lett végül a megoldás?

Köszönöm szpen előre is! :R

(#122838) Slyer válasza Palace701 (#122836) üzenetére


Slyer
senior tag

Én TV HD Plus + 500Mbit net + valami telefon + 2médiabox + 1médiakártyára 5.690-et alkudtam még másrcius legelején.

(#122839) djnice


djnice
veterán

Sziasztok!
Hamarosan új házba költözünk, ahol eddig Telekom előfizetés volt, de a Vodafone is elérhető. A házon belül a kábelezés nincs még kiépítve.

A Vodafone úgy is vállalja a kiépítést hogy nem falon kívűl, hanem falon belül (véséssel, csőben) viszik a kábelt?
Ha nem, akkor megcsináljuk előtte mi, viszont ahhoz tudni kellene pontosan milyen kábelt és milyen fali csatlakozókat vegyek (ha egyáltalán lehet a csillapítás miatt fali aljzatot használni). Tudtok ebben tanácsot adni?

(#122840) pjen válasza djnice (#122839) üzenetére


pjen
félisten

Vigyél UTP és KOAX kábelt is. Vodának mindkettő kell. UTP nek jó a fali aljzat. Koaxnak vagy kábel kivezetőt vagy fali tóldót tegyél. A drága KOAX aljzatok rögtön repülnek bármi probléma van a Tv vétellel.CAT5E bőven elég.

[ Szerkesztve ]

(#122841) djnice válasza pjen (#122840) üzenetére


djnice
veterán

Oké, köszi, akkor kábel kivezető lesz, UTP-t amúgy is gondoltam a net miatt.
Akkor ezek szerint a Vodafone szerelői csak a falon kívűl vezetik el a kábelt, így nekünk kell kiépíteni a hálózatot.

[ Szerkesztve ]

(#122842) pjen válasza djnice (#122841) üzenetére


pjen
félisten

Ha bent van szép egyenes cső, behúzó szalaggal ,szerintem behúzzák.

(#122843) tomee987


tomee987
tag

Sziasztok!
Létezhet, hogy a fehér ConnectBox, új Vodafone-os szoftverrel ledobálja a 0-24-ben rá csatlakozó WiFi-s eszközt?

Van egy WiFi-s smart kamerám ami 0-24-ben csatlakozik a 2.4GHz-es Wifi-re. Jó pár hete vettem észre, hogy gyakran nem érem el a kamera élő képét (nem tölt be). Ilyenkor a 192.168.0.1-en megnézve nem is látom a csatlakoztatott eszközök között a kamerát.
A kamera áramtalanítás után visszacsatlakozik a WiFi-re, majd kezdődik minden elölről. Kikapcsoltattam az IPv6-ot a 1270-en, de a helyzet nem változott. Már majdnem új kamerát vettem, mikor is eszembe jutott, hogy van egy régi 2.4 GHz-es WiFi-s TP link routerem.
A ConnectBoxon kikapcsoltam a 2.4GHz-es WiFi-t majd rádugtam a modem egyik portjára a routert. Azóta nem szakad le a kamera, mindig elérem, folyamatosan online.

Ez modem hiba lenne jelentsem be cserére vagy mindegyik csinál ilyet? Vagy úgyse foglalkoznának vele mert Wifi hiba?

(#122844) Medical válasza kezo0 (#122815) üzenetére


Medical
aktív tag

+1
Ugyan ebben a cipőben, járok én is! :K

Huawei P20 pro, ASUS K52F, CPU:i5-450M, Samsung SSD 840 series 240GB +500GB külső vinyó, RAM:8GB, Lumia 640 XL LTE, Win 10

(#122845) polonic


polonic
félisten

Csepelen másnál is halott az internet? Tv szolgáltatás működik.

(#122846) pjen válasza polonic (#122845) üzenetére


pjen
félisten

Az hogy, nálunk egyből megáll a box, ha nincs net.

(#122847) polonic válasza pjen (#122846) üzenetére


polonic
félisten

Nem használok hulladék boxot :) mediacard van a tévében.

(#122848) boneyard válasza polonic (#122845) üzenetére


boneyard
tag

Igen, nálam is pár órája, Béke tér.

(#122849) cof válasza tomee987 (#122843) üzenetére


cof
veterán

Nézd meg a TP Link milyen csatornát használ, CB-t is állítsd arra a csatornára.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#122850) cof válasza djnice (#122839) üzenetére


cof
veterán

Telekom is szolgáltat Vodafone területen és fordítva is. Kölcsönös megállapodás. Ha a Vodafone oldalán Vario csomagokat ajánl fel a címedre akkor LAN-on fog jönni a TV is Vodafone BOX-al.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.