Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#122301) ElektrikusDE válasza szanysa (#122299) üzenetére


ElektrikusDE
senior tag

Szia!

Hasonló esetben egy VPN (magyar IP-vel) sokat segíthet, nekem is jól jön pl. amikor az M4 Sport-ton néznék F1-et.

Mert azt sem lehet külföldről megtekinteni.

[ Szerkesztve ]

“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs

(#122302) pjen válasza szanysa (#122299) üzenetére


pjen
félisten

Direct One?, nem ismerem, csak olvastam róla.

(#122303) szanysa válasza SFU (#122300) üzenetére


szanysa
csendes tag

Köszönöm a hozzászólást - viszont én a megoldást keresem a használatra!
A képek nem töltödtek fel a bejegyzésemhez - most ismét próbálom , ezekről lenne szó:

Talán így már érthetőbb a problémám!
Üdv!

(#122304) szanysa válasza ElektrikusDE (#122301) üzenetére


szanysa
csendes tag

Szia - én is ebben bíztam, de nem igazán jött össze...legalábbis azzal amit használok.
Lehet mást kellene megpróbálni, olyat, amiben több lokáció is van, jelenleg csak BP-i IP címet kapok és lehet ez a baj. Okozhatja e a gondot ez?

(#122305) szanysa válasza pjen (#122302) üzenetére


szanysa
csendes tag

Szia, erre 2 napja találtam én is rá, nem is rossz alternatíva talán...viszont ha lehet ezt a Saját előfizetésemet oldanám meg, ezt használnám - ha már fizetek érte!

(#122306) ElektrikusDE válasza szanysa (#122304) üzenetére


ElektrikusDE
senior tag

Igen okozhatja, mert pl. a Keepsolid Unlimited VPN magyar IP címe is fekete listára került, legalábbis az RTL Most-nál.

“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs

(#122307) woodworm válasza szanysa (#122304) üzenetére


woodworm
veterán

Saját router az otthoni előfizetői helyre és azon egy vpn szerver.

(#122308) szanysa válasza woodworm (#122307) üzenetére


szanysa
csendes tag

Szia - csupán 1 kábelmodem van - D3.0 WiFi High modem - amit ők adtak ugye, most ezt kellene kiegészítenem gondolom. Kifejtenéd részletesebben ezt a VPN szerver közbeiktatást - Köszönöm előre is!

(#122309) bigdady


bigdady
nagyúr

Hali

Vodafone tv appot nem lehet tükrözni vagy airplayezni tv-re? Hibakódot dob. Tiltva van vagy én vagyok béna?

(#122310) AtHoS válasza bigdady (#122309) üzenetére


AtHoS
nagyúr

TE vagy béna, mert tiltva van ;] [link]

read-only mode on the forum

(#122311) AtHoS válasza szanysa (#122299) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Laptopon/asztali gépen böngészőben való nézéshez 1270-et lehet hívogatni, bár külföldről biztos más a telefonszám hozzájuk

[link]
Hol tudom a VTV mobil és web eszközeimet törölni?

Összesen 4 eszközt párosíthatsz TV előfizetésedhez és egyszerre kettőn tudsz párhuzamosan tartalmakat nézni.
Jelenleg a webes eszközök a kijelentkezéssel automatikusan törlésre kerülnek, míg mobil eszközök esetén a törlés a Vodafone TV boxon a Selfcare alkalmazásban van lehetőség vagy az Ügyfélszolgálaton keresztül.

Talán....a hihetetlen fejlesztést követő első alkalommal saját hálózaton kell a laptopos/szgépes böngészőt beüzemelni -> most gyorsan ránéztem és a fejlesztést követően most használtam elsőként böngészőből (itthon vagyok éppen) és első blikkre működött (W11 21H2 22000.856 EDGE)

De ahogy írták a többiek külföldről nem tiltott VPN használata szükséges hozzá...legalábbis ezt olvastam/hallottam olyantól, aki hallotta, hogy látták, hogy ették ;]

read-only mode on the forum

(#122312) pkaresz


pkaresz
senior tag

Sziasztok!
Fehérvárcsurgón nincs semmi szolgáltatás, valakinek infó, azon kívül, hogy központi hiba van?

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#122313) bigdady válasza AtHoS (#122310) üzenetére


bigdady
nagyúr

Támogatott tab? Melyikek azok? :R

(#122314) szanysa válasza AtHoS (#122311) üzenetére


szanysa
csendes tag

Köszönöm a hozzászólásod!
Otthon voltam 2 hete, még otthon sem ment helyileg a laptopon a dolog.
Mindent töröltem , cookies, előzmények...stb....amit lehetett többször is.

Bementem ügyfelezni - mutattam is a telon, ha kilépek biztos nem enged be a VTV appba - ugy is lett. Aztán ott törölték a hozzáférésem majd ujra hozzáadta a hölgy. Ezután beengedett, láthatta Ő is hogy vmi gáz van. Odahaza jelenleg is fut az asztali gépemen a webes hozzáférés mivel ránézek néha, csupán idekinn vagyok bannolva róla. A VPN-t próbálgattam....szerintem is meg kellene ez oldja a gondot de mégsem vagyok szerencsés vele. Ivacy van amiért fizettem 5 évre és Keepsolid ami szintén jol működik...elvileg, de lehet mást is kellene próbálnom ami tökösebb mint ezek. De ez így elég lutri. Hát hogy hívogassam őket 1270 en vagy más számon az elég necces mert még odahaza is rengeteg idő mire felveszi valaki , írni írtam nekik ...emailt de még véletlen sem a segítő szándék szól belőlük. Esetleg vmi ötlet komolyabb VPN használathoz? Üdv - és köszi ismét!

(#122315) AtHoS válasza bigdady (#122313) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Hát amelyik megfelel az APP indítási speckóinak :DDD nálam spec egy Samu TAB S8+ -on produkálta azt amit írtam.
- kivetítés bekapcsolásakor egyből leállítja a lejátszást, kivetítés kikapcsolásakor megint működik
- ha lekapcsolom a képernyőt ("power" gomb egyszer megnyom) szintén leállítja a lejátszást

Ha véletlen van HDMI kimenetes eszközöd, akkor azzal HDMI-n keresztül talán működik az átjátszás

Nekem van Digi-s előfizum is, ott a DigiOnline APP-ban van beépített Chromecast/kivetítés, működik a lekapcsolt kijelzős lejátszás, de ha utazom, akkor - gondolom toronyváltásokkor - viszont leáll és újra el kell indítani az adott csatornát (sportot szoktam hallgatni vezetés közben)

szanysa
VPN-ben nem vagyok járatos :(

[ Szerkesztve ]

read-only mode on the forum

(#122316) pkaresz válasza pkaresz (#122312) üzenetére


pkaresz
senior tag

Megjavult, kíváncsi leszek, az újra indulás meg szűnt e.

[ Szerkesztve ]

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#122317) gduck


gduck
addikt

Amikor az Arris "besértődik" :DDD :C

És a képen nem látszódik, de ez egy visszaszámláló volt :D

[ Szerkesztve ]

(#122318) PeL válasza gduck (#122317) üzenetére


PeL
addikt

Egyszer elfelejtettem a jelszót, és engem is már több percre "kitiltott", fogtam azt nyomtam egy resetet neki inkább :DDD

(#122319) fant0mi válasza gduck (#122317) üzenetére


fant0mi
addikt

:D 9 év? Jól számolok?

(#122320) gV


gV
őstag

jött a vodafonetol email, hogy belehet fizetni a számlát. mondom oké, legyen. már jött a banktól az sms, hogy levonva az összeg mire a befizetős oldal kiírta, hogy sikertelen. hívom őket, de csak odáig jutottam, hogy próbáljam holnap 7-től őket újrahívni, mert ehhez nem panaszos hanem számlázással kapcsolatos üfsz kell. pfff

(#122321) Dzsekó válasza cocka (#122296) üzenetére


Dzsekó
addikt

Pedig létezhet, mert Anyukámnál levettem a mögötte levő routert, toltam a connect boxnak egy hard resetet, amitől visszaállt router módba, és azóta jó. Azután jött nálam is az újraindulgatásos gond, itt központilag rakattam modem módba, és mögötte maradt a router. Anyukámnál már nem piszkáltam, mert azóta is stabil. Connect box mögötte routerrel újraindulgatott a CB. Mondanom sem kell, hogy mindkettőnknél a vodás firmware után romlott el, előtte évekig semmi gond nem volt. Szóval érdemes mindent kipróbálni. Én is úgy voltam vele, ha ezek nem jönnek be és marad rossz, akkor jön a szolgáltatóváltás.

(#122322) gV válasza gV (#122320) üzenetére


gV
őstag

my vodafoneomba most meg azt írja kifizetve. egy biztos leállás előtti rendszerük jobb volt és a célt sem sikerült elérniük. a mobil és net maradt külön.
áhh és az elb...tt kapcsolattartási számomat sem tudom átírni hiába próbálom.

[ Szerkesztve ]

(#122323) Toth_Jani válasza gV (#122322) üzenetére


Toth_Jani
őstag

A Kapcsolattartási számot böngészőben képtelenség átírni, de a mobil alkalmazás némi erőltetés után elfogadja.

(#122324) z67


z67
őstag

Van arra tippetek esetleg, hogy UPC-s formátumú számlán, meg Vodafone-oson miért van ugyanaz az időszak? Köszönöm!

(#122325) gduck válasza fant0mi (#122319) üzenetére


gduck
addikt

Jól! Nem volt türelmem kivárni, inkább újraindítottam! :DDD

(#122326) kezo0 válasza z67 (#122324) üzenetére


kezo0
addikt

Az új, vodás számla 2. oldalán szereplő "Elszámolási időszak: 06.15. - 07.13."-hoz képest nálam, ha megnézem a 3. oldalon a "Kiszámlázott díjak" részt, ott viszont a "07.14. - 08.13." szerepel az összes tételnél.
És mindkét Vodafone-os számlám ilyen, amit már az átállás után kaptam... Vagyis a 2. oldalon szereplő elszámolási időszakhoz képest a 3. oldalon szereplő részletezésnél egy hónappal későbbi periódus van feltüntetve. Nem kicsit zavaros ez így...

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#122327) z67 válasza kezo0 (#122326) üzenetére


z67
őstag

Nálam is, tényleg. Csak duplán nem akarok fizetni.

Na, majd a ner rendet csinál.

(#122328) bigdady válasza AtHoS (#122315) üzenetére


bigdady
nagyúr

Digi is van. Jó ötlet kösz

(#122329) cocka válasza szanysa (#122303) üzenetére


cocka
veterán

WT1806 az új.

De ezek a hibakódok rengeteg mindentől függnek.

1. oprendszer
2. böngésző
3. A monitor/kijelző/képernyő illetve a videokártya HDCP képes-e.

Újabban eszközök törlésére csak a vodafon TV médiabox Selfcare appjában van mód. Oda is csak a mobileszközök kerülnek be, a PC-k és laptopok nem, mert azokat "használat" után a rendszer automatikusan kidobja. Ezért kell állandóan újra bejelentkezni.

[ Szerkesztve ]

(#122330) cocka válasza AtHoS (#122315) üzenetére


cocka
veterán

Ha véletlen van HDMI kimenetes eszközöd,

Mint pl. micsoda? Androidos box? Azokon állítólag nem megy, vagy csak fene tudja milyen mókolások árán.

(#122331) cocka válasza Dzsekó (#122321) üzenetére


cocka
veterán

Hál istennek nem érint a probléma, mert nekem egy modemem van azt kész. Se router funkció, se IPv6, se NAT-olt IP. És soha nem indulgat újra magától, csak ha esetleg karbantartás van.

(#122332) cocka válasza Toth_Jani (#122323) üzenetére


cocka
veterán

Nekem a kiegészítő 6-ost elvették. Ugye budapesti és vidéki vezetékes számnál raktak asszem az 1-es illetve a körzetszám elé egy 6-ost. Így a mobilszámoknál elvárt karakterszám ugyan meglett, csak érvénytelen az egész. Aztán egyszercsak önkényesen átírták a mobilelőfizetés kapcsolattartási számára. Így jó. :D

(#122333) cocka válasza kezo0 (#122326) üzenetére


cocka
veterán

És nincs véletlenül az Egyenlegközlő információ rész alatt egy:

Elszámolási időszakban kiállított számlák egyenlege rész?

Mert ez olyan, mintha ez még júliusra vonatkozna. Ez pont az az összeg egyébként, amit július 28. óta nem sikerült levonniuk.

(#122334) kezo0 válasza cocka (#122333) üzenetére


kezo0
addikt

Van ott egy olyan rész is, igen, de nem értem, hogy kapcsolódik ez ide.
Akkor meg egyszer: a 2. oldalon szereplő elszámolási időszakhoz képest a 3. oldalon szereplő részletezésnél egy hónappal későbbi periódus van feltüntetve.
Tehát:

- a 08.04-én kiállított, 09.05. fizetési határidejű számlán ez van:
elszámolási időszak: 06.15. - 07.13.
kiszámlázott díjaknál a számlázott időszak: 07.14. - 08.13.

- a 08.18-án kiállított, 09.20. fizetési határidejű számlán ez van:
elszámolási időszak: 07.14. - 08.13.
kiszámlázott díjaknál a számlázott időszak: 08.14. - 09.13.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#122335) LaciMc82


LaciMc82
aktív tag

Sziasztok.
Kártyamodullal használt tv-t hogy kell behangolni hogy tuti minden csatorna bejöjjön ami a csomagban benne van?
Anyukámnál újrahangolás után a tv 2 és az Rtl Klub nem jön be.

Tiszta hülye aki nem normális

(#122336) kucsia87 válasza cocka (#122331) üzenetére


kucsia87
csendes tag

Sajnos nálam több eszköz van, mint amennyit a vodás modemre rá tudok kötni, így muszáj a saját router (plusz a saját router wifi hatótávja is nagyobb, a vodás nem minden szobába ér el). Ma még nem indult újra, bontok is egy pezsgőt! :)

(#122337) kucsia87 válasza kucsia87 (#122336) üzenetére


kucsia87
csendes tag

Visszadugtam a pezsgős dugót, újraindult a modem. Eddig tartott a türelmem, ma megrendelem a telekomos csomagot. :(

(#122338) pkaresz válasza kucsia87 (#122337) üzenetére


pkaresz
senior tag

Majd írj róla léci, akár az aktuális csoportba, vagy ide is.
Jelenleg nálunk még nem tapasztaltam, bár most dolgozom, :) .

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#122339) mathias00


mathias00
újonc

Üdv!
Segítséget szeretnék kérni.
Pár napja nem túl stabil a net, ma ki-be kapcsoltam, és azután néztem pinget és Docsis status-t. Érdeklődnék, szerintetek renben vannak az értékek? Lehet gond, hogy kb. egy éve nem volt ujraindítva?
Arris, 1gigás, koaxon, osztó nélkül (csak net), 6 dB csillapítás, egyetlen pc cat6 kábellel rákötve, router módban.
Mellékesen, az üfsz. szerint, felesleges modem módban használnom, mert csak 1 utp kábelt kell menedzselnie. Ez igaz lehet?

Köszönök előre is minden választ! :R

(#122340) szanysa válasza cocka (#122329) üzenetére


szanysa
csendes tag

Szia - hibakódok terén manapság nagy a választék és a fejetlenség is. Senki nem segít semmit a hibabejelentésre érdemileg. Értelmes választ nem kaptam hiába írtam nekik.

Csupán nézni szeretném amiért fizetek. Most is azt írta hogy töröljek eszközt holott nem is adtam hozzá-de be se enged lépni.

Érthetetlen ez a csodás fejlesztés, ezek azon törik a fejüket folyton miként tegyenek keresztbe a mezei User-nek, ezért tanulnak évekig! Ezért tart az ország-ott ahol!

Egyébként volna valami blootooth progi amivel pl. ltelefonról aptopra ki lehetne az adást küldeni hogy jobban látható legyen_vagy ez felejtős? Köszi

(#122342) kabelmania27 válasza mathias00 (#122339) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Ha megírod a modem jelszint értékeket meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek.
Amennyiben csak egy vezetékes eszközön használod és nincs szükséged az Arris modem router funkciójára használhatod a modemet modem üzemmódban.

(#122343) Ledi


Ledi
aktív tag

Sziasztok!

Ma érkezett meg az értesítés, hogy a nyaralóban (07.28-án bejelentet hibát) augusztus 4-én elhárították.

Jegyzőkönyvet is csatoltak. Ebben azonban nincs sok köszönet. :(((
Még a panasz leírása sem sikerült nekik. [kép]

Gondolom most ezután kellene emlékeztetni őket a kötbérre, mert erre vonatkozó semmi nem jött.

(#122344) gduck válasza kabelmania27 (#122342) üzenetére


gduck
addikt

Rakott be képet, a "ping" linkre kattintsál ;)

(#122345) ates2


ates2
senior tag

Létezik voda saját magát kötbérezi ?
Voltak jelentve hibák stb amiért mintha jóváírtak volna pár ezer ft-ot :F

(#122346) Intruder2k5 válasza ates2 (#122345) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Igen, amennyiben a jogszabály szerint megillet valami okból a kötbér, akkor azt kérés nélkül is jóvá kell írnia.

(#122347) kabelmania27 válasza mathias00 (#122339) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Elfogadhatók az értékek, kiveheted a csillapítót. Előfordul, hogy nincs hosszabb ideig áramtalanítva a modem. Néha érdemes újraindítani a modemet.
gduck: Köszi.

[ Szerkesztve ]

(#122348) RobeeK


RobeeK
tag

Sziasztok!
A Vodafone tv app ezzel a hibaüzenettel fogad:
Elérted a maximum készülékszámot. Törölj egy készüléket a fiókod alól. (WA204)
Korábban a myvodafone-on a szolgáltatások között erre volt lehetőség, azonban ez vagy megszűnt, vagy nem találom. Olvastam itt korábban, hogy ez mediaboxon is végrehajtható, csakhogy nincs mediaboxom. Anélkül megoldható ez valahogy egy darab notebookkal a kezemben, vagy már így marad?
Köszi,
Robi

(#122349) Toth_Jani válasza RobeeK (#122348) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Szerintem most éppen sz@r, én be sem tudok lépni PC-n, mobilon elindul de semmi nem működik.

(#122350) Zoz


Zoz
őstag

Egy felvételt le tudtam játszani PC-n, másodiknál 1809-es hiba. Böngésző bezár, újrapróba: elindul, aztán akadozik, 1806-os hibával leáll.
Fos ez az egész :(

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.