Hirdetés

2024. május 20., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#664) Tejberizs76


Tejberizs76
tag

Sziasztok!

HonorBuy-ról rendeltem egy XiaomiYI kamerát plusz kiegészítőket DHL-es csomagküldéssel, mivel a weblapon EU warehouse volt feltüntetve. Nézem a Shipmentet és ott viszont már Hong Kong volt a kiindulása a cuccnak, ami 2kg (kiegészítők is benne vannak ezért ilyen nagy).

Hívott ma a DHL, hogy akkor itt a vám papír és töltsem ki.
1xx$ fizettem ténylegesen PayPal-al, de amit a DHL csatolt számlán ott csak 58$ az teljes összeg. :C

Ez van a levélben:
"Amennyiben a mellékelt számla nem az Ön által fizetett összeget tartalmazza, kérjük küldje el a helyes számlát is a vámkezeléshez!
Kérjük Szíveskedjen elküldeni az alábbiakban "X-el" jelölt információkat / okmányokat a vámkezeléshez a
vamkontakt.hu@dhl.com címre még a mai napon:
Devizautalási-, vagy megrendelés visszaigazolás, esetleg PayPal igazolás (melybol látható, hogy pontosan mennyit fizetett az áruért)
Számla szerinti, tételes, pontos magyar árumegnevezés
Címzett bejelentett lakcíme
A termék származási országa, mivel a számla nem tartalmazza azt
Az áru értékén felül a fuvardíjat fizette-e, ha igen, mennyit"

Most akkor mit tegyek? Bocs, ha láma, de nem vásároltam még Kínából. :F :Y :O

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.