- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Samsung 980 PRO 1TB M.2 (MZ-V8P1T0BW) vs Samsung 990 PRO 2TB M.2 (MZ-V9P2T0BW)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Gurulunk, WAZE?!
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- ldave: New Game Blitz - 2025
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Aktív témák
-
Gülredy
tag
Sziasztok!
Kezdő vagyok az ubuntu-val. Most raktam fel az ubuntu 10.10-et, a gondom pedig az lenne, hogy egy acer 5315-ös laptopra felraktam (5gb-os verziót) de nem működik a processzor hűtő ventillátor. Már amikor boot-ol befele az ubuntu a ventilátor hallhatóan leáll, és egyáltalán nem is indul el boot után sem. Így aztán pár perc és már forró a laptop, majd még egy perc és le is áll. Gondolom túlmelegszik.
Van valakinek megoldása erre a problémára? Járt valaki hasonló cipőben?
A neten találtam állítólagos megoldásokat, de az mind angol, ami még nem is lenne baj, de mivel még nem nagyon foglalkoztam ubuntuval, nekem magas hogy mit hova és hogyan kell beírni.
Találtam ez:
Hosszú megoldás
(állítólag ezzel a szenzorokat lehetne aktiválni és működne a ventillátor is, de ott elakadtam hogy hova írjam ezeket meg ilyenek)
és találtam ezt:
ami egy rövid sor lenne, csak nem tudom hogy hova írjam:
"after I add parameter acpi_osi=Linux and acpi=copy_dsdt into the grub, my fan work "Tudna nekem valaki segíteni?
Előre is köszönöm a válaszadóknak!
Aktív témák
- Androidos tablet topic
- One mobilszolgáltatások
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Windows 11
- Gaming notebook topik
- Rengeteg pénzt kapott az USA-tól az Intel, de Trump kért cserébe valamit
- Parfüm topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Megjött a jubileumi Pixel széria
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad dokkolók: USB-C 40A9/ 40AY/ 40AS/ Thunderbolt 3 40AC/ Hybrid USB-C DisplayLink 40AF