Hirdetés
Legfrissebb anyagok
LOGOUT témák
- Luck Dragon: Alza kuponok – aktuális kedvezmények, tippek és tapasztalatok (külön igényre)
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Daikin FTXF35E / RXF35F Sensira 3,3 kW Inverteres klíma - a Sztori
- talmida: Változások 2. rész
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Klaus Duran: RCS
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Aktív témák
-
szimla65
aktív tag
Sziasztok!
Kérdésem a következő,szeretnék témákat telepíteni de nem tudom pontosan hogyan kell.Letöltöttem néhány témát tar.gz fájban,ki is csomagoltam egy mappába ,de tovább nem tudom.Kezdő vagyok várom a segítséget.Ja majdnem elfelejtettem ,nyomtatáshoz kellene valami progi vagy nem tom mi ,amivel fotónyomtatást is lehet csinálni sok féle beállítással.A telepített progival próbáltam csak szöveget nyomtatni de nem lett jó mert, nem is tudom ,hogy írjam le.Dupla sorok majdnem teljesen egymásra nyomtatva(valami ilyesmi).Előre is Köszi a választ.
Aktív témák
Aktív témák
- LEGO klub
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Luck Dragon: Alza kuponok – aktuális kedvezmények, tippek és tapasztalatok (külön igényre)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Gyúrósok ide!
- MWC 2026: Adatbiztonságra fókuszáló újdonságok a Motorolától
- Mesterséges intelligencia topik
- Interactive Brokers társalgó
- Mikrotik routerek
- További aktív témák...
Új fizetett hirdetések
- Windows 10 11 Pro Office 19 21 Pro Plus Retail kulcs 1 PC Mac AKCIÓ! Automatikus 0-24
- Bitdefender Total Security 3év/3eszköz! - Tökéletes védelem.
- Játékkulcsok ! : PC Steam, EA App, Ubisoft, Windows és egyéb játékok
- Windows 10 11 Pro Office 19 21 Pro Plus Retail kulcs 1 PC Mac AKCIÓ! Automatikus 0-24