Hirdetés
Legfrissebb anyagok
LOGOUT témák
- Tóth Olivér: Kedvenc processzorok:
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- bambano: Bambanő háza tája
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Samsung Galaxy A56 5G
- potyautas: Okos?telefon
- BerserkGuts: 9800X3D Hitvallás, Dogma megcáfolása egy RTX5080+12600K-val
- joghurt: Megtarthatod a jogsid?
- mefistofeles: PC házat cseréltem, avagy tényleg olyan híg-e az olcsó hús leve?
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD témák
Aktív témák
-
szimla65
aktív tag
Sziasztok!
Kérdésem a következő,szeretnék témákat telepíteni de nem tudom pontosan hogyan kell.Letöltöttem néhány témát tar.gz fájban,ki is csomagoltam egy mappába ,de tovább nem tudom.Kezdő vagyok várom a segítséget.Ja majdnem elfelejtettem ,nyomtatáshoz kellene valami progi vagy nem tom mi ,amivel fotónyomtatást is lehet csinálni sok féle beállítással.A telepített progival próbáltam csak szöveget nyomtatni de nem lett jó mert, nem is tudom ,hogy írjam le.Dupla sorok majdnem teljesen egymásra nyomtatva(valami ilyesmi).Előre is Köszi a választ.
Aktív témák
Hirdetés
Aktív témák
Új fizetett hirdetések
- Humble szökevények 500-2500Ft
- MS SQL Server 2016, 2017, 2019
- Windows 10 11 Pro Office 19 21 Pro Plus Retail kulcs 1 PC Mac AKCIÓ! Automatikus 0-24
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Eredeti Microsoft termékek - MEGA Akciók! Windows, Office Pro Plus, Project Pro, Visio Pro stb.
Üzleti előfizetők hirdetései
- Azonnali készpénzes AMD CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- AKCIÓ! Dell Latitude 5455 14 FHD+ üzleti notebook - Qualcomm X Plus X1 16GB DDR5 512GB SSD W11
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Új Asus Zenbook 14 WUXGA OLED 10bit HDR Ryzen AI 7 350 32GB 1TB SSD Radeon 860M Win11 2év Garancia