Hirdetés
- Digitális Állampolgárság Program
- Bambanő háza tája
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Asszociációs játék. :)
- Samsung PRO Ultimate microSDXC 512GB (MB-MY512SA/WW) a Galaxy A5x-be
- Kodi LG webOS-re! Lehetséges?
- Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
KTTech
veterán
M1 -> M25 -> Dartford -> M2 irány vagy ugyanez M3 fele vagy Folkstone -> M25 -> M1(utoljára az átlagom itt 32 volt, 5 óra alatt értünk haza, pont az A23-as felől, mert leugrottunk Polesdenbe...). Ha Londonba megyek, akkor gyakran A1 -> M25 -> M11 -> A406 Stratfordba (mert ott tudok 10 percre a metrótól ingyen parkolni és még pont a Zone2 határa). Általában a forgalom se enged többet, amikor épp arra járok.
Persze vannak akik próbálkoznak (amikor épp nincs fullosan a pálya), de olyan szépen villog olyankor a trafi (éjjel), hogy öröm nézni.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Tele von Zsinór
őstag
válasz anorche1 #17468 üzenetére
Normális jelenség. Az óracsoport közepén van a gomb, amivel a tripA/B/ODO között is tudsz váltani, azt kell nyomkodni. Ha világít a tompítottad, akkor a fentiek után megjelenik egy skála, az az óracsoport fényereje. Ha hosszan nyomod a gombot, akkor vált a 3/2/1 fényerősség között. Én a középsőn tartottam, sötétben sem zavaró, világosban is látszik. Akármire volt állítva a tulajnál, vsz. akku lemerüléskor elfelejtette a kocsi.
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #17449 üzenetére
Merrefelé szoktál vezetni? Itt az A23-M23-M25 déli vonalán a 70-es korlátnál a többség 80, a janikák akár 90 mph-val tolják simán, amikor én 60-70-nel megyek, úgy húznak el mellettem, mintha álló autó lennék. Számos helyen a régebbi speed kamerákban film sincs, hiába villan és ezt a többség tudja és ki is használja, de amúgy sem érdekli őket. Van olyan szakasz az M25-ön és az M26-ön, ahol ki van írva, hogy “speed cameras not in operation”…normálisak ezek? Ilyet kiírni??!44!444!!
50-re lekorlátozott dual carriagewayen is simán nyomják 70-el, városban meg 30 helyett is 40 az átlag. Nagyon sokszor azt látom, hogy szinte csak én tartom be a sebességhatárokat. Autópályán a szélső sávot senki nem ismeri, mindenki a középsőben vereti, vicc az egész közlekedési kultúra az “én területemen”.[ Szerkesztve ]
-
AssAssynn
őstag
-
gorgo
őstag
"Nem tudom milyen műszerrel, hogyan mérték meg, de nekem nagyon fejős tehén szaga van a történetnek."
Az, próbálnak beparáztatni hogy rendeld csak meg. Jókora bullshit, alapból 4 nap mire mikrobiológiából kvantiatív eredményt szokás adni, és azt nem ppm-ben hanem cfu-ban mérik. Maszlag..."Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
KTTech
veterán
Lehet mérni, de nem szokták. Mondjuk, ha klímatisztítás, azt inkább másra bíznám, olcsóbban megáll a dolog...
A gumicserét kb. olyan profilmélységtől ajánlják, nincs benne meglepetés, nem csak a márkaszervizek (van olyan ország, ahol ennyi a követelmény minimális profilmélységre).www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Ck.
addikt
Volt már vkinek éves szervizen ilyen, hogy klíma “elbakterialozódási” szintet mértek? (Nincs is ilyen szó szerintem. ) Nem tudom milyen műszerrel, hogyan mérték meg, de nekem nagyon fejős tehén szaga van a történetnek. A 3,5-4 mm-es gumit is ki akarták már cserélni újra, lol.
-
KTTech
veterán
válasz AssAssynn #17489 üzenetére
Nem mindegy mekkora az a falu, Londonfalva pl. elég nagy ahhoz, hogy bemelegedjen a motor, megkerülni meg majdnem nagyobb táv, mint Mo keletről nyugatra átszelve.
De tényleg megöli a nem elektromos hajtást ez az 1-2km jellegű használat, legalábbis a motort. Persze lehet előre szánolni a motorcsere vagy felújítás árával, és úgy megnézni, hogy jön ki a matek. A plugineknek egy mezei 16A elég, hogy néhány óra alatt feltöltődjenek és a régebbiek is elmennek 25-30km-t egy töltéssel.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
IzI
senior tag
Hi
2014-17-es toyota yaris 5 ajtós első üléséről, tudna vki véleményt mondani? Kényelem érdekelne első sorban.Esetleg van valami hibája ?
Otthoni szimulátorozáshoz kellene egy ülés,ha esetleg tudtok más tipust vagy márkát,ami kényelemes,azt megköszönném. -
AssAssynn
őstag
válasz KTTech #17483 üzenetére
Nincs se napelemem, se házi töltőm, se a településemen EV töltő. Illetve egyrészt nem is találtam elég nagy plug-in-t a számomra, amiben elfér 3 gyerekülés hátul, másrészt azok annyival drágábbak, hogy szerintem sosem jönne ki a matek rájuk. Harmadrészt egyszerűen szeretnék ebben dűlőre jutni, hogy napi 6-8x stoppal, végig hideg motorral 1-2 kilométeres távokra hogy fogyasztana egy sima hibrid.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz dellfanboy #17481 üzenetére
Nyilván, ha csak fagyizni megyek ekkora távra, akkor elsétálok, de itt összetettebb a dolog, ne menjünk most bele kérlek.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz ncc1701 #17480 üzenetére
Igen, az lenne a tökéletes a felhasználásomhoz, de sosem térülne meg a felár, ahhoz képest, hogy mennyit használom. Illetve nekem nagyobb, családi autó kellene. Még talán egy sima hibrid beleférhet, de csak akkor, ha kalkulálhatóan megérős lenne, ezért járok itt.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
g0dl
addikt
válasz dellfanboy #17481 üzenetére
Ez igaz, én is így vagyok vele, de ha a heti bevásárlást intézem 2km-re lévő boltban, akkor azért a cipelés miatt, inkább kocsival megyek.
ez az 1-2Km táv is szerintem hatékonyabb lehet hibriddel mert a melegítés alatt tölti az akksit, és nem csak elengedi a levegőbe.
Egyébként a fogyasztás azért nagyon helyzet függő tud lenni.
corolla ts esetében nekem a "rekord" egy 31 Km-es távon az 1,5L/100Km fogyasztás, de azért a körülmény ezt erősen árnyalná. -
AssAssynn
őstag
1.6 szívóbenzin bizony megeszi a 12 litert folyamatos városozással, hideg motorral. Ezért jön elő néha tévgondolatként a hibrid. De, ha csak 1-2 km-ert megyek vele, utána megint ugyanennyit, végig hidegen, akkor ha az se enne sokkal kevesebbet, alapvetően is elvethetem.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Futok itt is még egy kört.
Volt róla szó korábban, hogy a hibrid (benzin) kocsi se a legjobb nagyon rövid távokra, hanem ott is van egy minimális km egy menetben, aminél kijön az előnye. Valami 7 km-re emlékszem. Nem tudjátok, hogy ez tényleg igaz-e?
Ezt el kell fogadni, hogy ilyen, vagy lehet vele bármit kezdeni?"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
Ck.
addikt
Voltam tegnap Lexus márkaboltban az NX 300h-val, nagy szerviz + hybrid check, illetve az éves műszaki vizsga, kaptam erre az időre egy UX 250h kölcsön autót. Csomagtartó az nem nagyon van, meg hátul utazni sem nagyon lehet egy egy emberesebb felnőttnek, elől is úgy kellett daruval kihúzni belőle, de a fogyasztás, az vmi mesés. 2,5-3!!! literekkel fogyaszt kevesebbet az NX 300h-nál és még szerintem jobban is megy. A hangszigeteléssel egyébként nem volt semmi problémám, hiába tartják az okos újságírók a kategória leghangosabb mini-suv/crossoverének. Baromság. Csendes és jól össze van rakva. Nagyon jól viselkedik kanyargós utakon is, rendkívül fordulékony és minden kézreállt, összeségében eléggé tetszett.
Zárás előtt mentem vissza az NX-ért, mindent rendben találtak, kivéve egy dolgot. Azt írták a munkalapra, hogy a klímánál vmi 400 ppm (vagy ilyesmi) feletti bakteriális értéket mértek és rögtön meg is kínáltak egy 170 fontos klíma mély tisztítás + fertőtlenítés + gáz csere ajánlattal.
Pár éve már járok Lexusokat szervizeltetni, de eddig sosem volt szó klíma baktérium ellenőrzésről, azt sem tudtam, h a szerviz részeként ilyet is csinálnak. Egyáltalán mivel mérhették még? Nálatok is szoktak ilyen értékeket nézni a szervizek során?
Bezzeg a kis UX-ben már benne volt a nano-klíma, legközelebb tuti már csak olyan autót veszünk, amiben van ilyen.[ Szerkesztve ]
-
anorche1
őstag
Sziasztok!
Az alany egy 2009 -es 1.6 -os toyota corolla. Aksi lemerülése és bikázás után a tulaj azt tapasztalja, hogy amikor felkapcsolja a tompítottat (vagy csak a helyzetjelzőt), akkor a műszerfal világítást visszább veszi. Én nem ismerem ezt a modelt, de nekem ez teljesen logikus, ha sötét van, és lámpát kapcsolsz, akkor így nem fog vakítani téged a műszerfal. Viszont nappal zavaró, mert így kevésbé látod az adatokat. Én arra gondoltam, hogy biztos elfelejtette az időt, és nappal azért veszi vissza, mert szerinte már este van, de nem.Van valakinek ötlete?
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
Graphics
Jómunkásember
Sziasztok!
Adott egy Toyota Corolla Verso 2.2 D4D 136 lovas. 2008-as.
Olajcsere előtt állunk, az autót most vettük, eddig MOTUL volt benne, 5W-30, de nem tudom melyik lenne a legjobb választás.
Ebben kérnék egy kis segítséget
[ Szerkesztve ]
Eladó HP Prodesk ( i3-6100T/8GB/128GB)
-
andrás47
senior tag
Üdv !
Kis segítséget szeretnék kérni.
Toyota Yaris-t benzinest szeretnék venni 2011-12-es évjárattól felfelé a legtöbb 51KW-és motorral van szerelve ez mennyire alkalmas általános használatra, pályán nem sokat járok, kevesebb példány található 73KW kivitelben, melyik ajánlott inkább, illetve van olyan évjárat amely különösen ajánlott, mire kell odafigyelni ezeknél vásárlásnál, ahol hiba szokott lenni leghamarabb ?
Még esetleg a Verso S számításba jöhet méretileg, azokban is ugyanaz a 73KW-s motor van mint a Yaris-ban, esetleg van valakinek itt ez a Verso S mennyire elégedett vele ? Köszönöm -
Integrale
veterán
-
johnny576
csendes tag
válasz ncc1701 #17459 üzenetére
-pont ezért gondolom, hogy ha megoldható a javítás, akkor nincs értelme a bontottnak, hiszen azok is kb 20 évesek
-nem használom, apám autója, aki márciusban meghalt, ezért ő sem használja már csak néha megjárattam és észrevettem a hibákat, aztán gondoltam rendberakomAzért érdeklődöm itt, mert feleségem off Renault-jánál felmerülő kérdésekben a típus topikjában rendre pontos és hasznos tippeket kapok. Gondoltam a Toyotás kérdésekkel ide jövök, hátha amikkel most találkoztam azok tipikus hibák, amik másoknál is előfordultak. Nem akarom feltalálni a spanyol viaszt, akinek tudok segítek, aki tud (és szeretne) segítsen nekem.
-
ncc1701
veterán
válasz johnny576 #17458 üzenetére
-Ja és ~20 év után halt el, az sem mindegy.
-Ha nincs szerelőd, akkor nincs. Kormány-fék hibás autót viszont jó érzésű ember nem használ, te se tedd, kérlek. Vannak kormánymű felújítók, lehet arra lehetne elindulni. Kivenni-visszatenni nem egy nagy történet, de ahhoz szerszámok kellenek, meg komolyabb emelő, és akna sztem. -
johnny576
csendes tag
válasz ncc1701 #17457 üzenetére
Köszi.
- Komplett kijelzőt? Plug and play cserélhető? Nem lesz gond pl a futott km számmal? Vagy annak nincs köze a kijelzőhöz? Nincs erre esetleg valaki szaki aki megjavítja tartósan? Gondolom a bontott is lutri. A mostani 80 párezer futott km után romlott el.
- És milyen szerelőhöz? (Aki átcsesz vagy aki összetákolja? Off autóval tapasztalat...) "Viccet" félretéve márkaszerviz, mert mondjuk olyan vezérlőből kell adatokat kiolvasni, amihez gyári diag kell? Vagy kormányműjavítóshoz? Esetleg elektronikáshoz?
Nincs jó szerelőm az autóhoz. 2004 óta (új kora) a családban van, azóta első lengéscsillapítót és 1 hátsó kerékcsapágyat kellett cserélni amihez általános szerelőhöz lett elvíve. A folyadékok és szürők cseréje otthoni kivitelezés volt.
Szeretnék tájékozódni, hogy meg tudom-e oldani magam (tapasztalataim szerint hiába viszem szakihoz, ha más nem akkor úgy kapom vissza hogy nincsenek meghúzva a csavarok, visszatéve a burkolatok) vagy legalább tudjam mit kell konkréran megoldani, hogy kevésbé tudjanak átverni.
-
johnny576
csendes tag
Sziasztok!
2004-es 1.0 Yaris-al lenne 2 probléma:
-Villog az óraegység. Ahol a km/h értéket mutatja az jó, de ahol a fordulatszámot, megtett km-t mutatná az a rész villog.
-Kormányszervó fura. Viszonylag erősen meg kell mozdítani a kormányt hogy meginduljon a rásegítés. Darabos érzetű a kormányzás, de ha már megy a rásegítés, akkor jó. Kizárólag a kormány mozdítása utáni részen tűnik rossznak.A két jelenség szerintem független, nem egy időben jelentkezett. Járt már így valaki? Milyen megoldást javasoltok?
[ Szerkesztve ]
-
KTTech
veterán
Itt egyébként nem a fogyasztási adaton volt a hangsúly, hanem, hogy új autóként mennyire nem használja ki a hibrid rendszert még. Ugyanez volt a Yarissal is, amikor átvettem, jóval később kezdett el javulni a fogyasztás. Lehet, hogy az elején még kell az ICE-nek a járás, emiatt hagyja többet dolgozni.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
addikt
-
Paxker315
addikt
válasz ncc1701 #17450 üzenetére
jó, de a francnak kell 3 pedál meg fapad. almához almát! A skoda kamik 1.0tsi-vel & dsg-vel nálunk spec elég gányul zabált, 5.5-6 közt leginkább
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz ncc1701 #17450 üzenetére
Ezt mar beszeltuk. nem automata nem SUV es a suly is lenyegesen kevesebb.
Egyebkent meg nekem pont az odafigyelessel van bajom. Lehet ezt okosba is: ha jon a STOP vagy a lampa akkor csak kigurulok, ha elindulok akkro nem padlozom, de nem is tartok fel senkit (nalam ennyiben ki is merul) de ismerek en olyat aki napi szinten Gerhard Plattnert megszegyenitve kozlekedik es nagyon orul, h ezzel megsporol x litert. lehet csak az esetek tobbsegeben ez nem eletszeru.
Szerintem itt is az arany kozertpult a megfelelo -
KTTech
veterán
Itt 110 a maximális sebesség, de a többség 100 körül megy a pályákon. De van hogy csak 50-60-as tempó érhető el (főleg az M25-ön)...
Mondjuk amikor hazamegyek, akkor is 100-ra lövöm be a tempóm végig az EU-n, nekem az a kényelmes. A franciáknál nem pályázok (pedig sokat járunk át), így 80/70 amivel haladni szoktam (86-nál már bünti jön, 80-as táblánál, ez tapasztalat).[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
No.01
őstag
válasz KTTech #17447 üzenetére
Nem rossz, nem rossz. Ha kotekedni szeretnek akkor viszont lenne miben.
A 100 azert nem epp EU-s palyatempo, meg az osztrakoknal, belgaknal sot a franciaknal es a is inkabb a 125+ az alap. Szoval igy azert eleg sokat lehet am sporolni. Konkretan a hollandoknal ezert vittek le 130-rol 120-ra majd 100-ra a sebesseghatarokat mert szerintuk igy tobb mint 30%-al kevesebb fogyasztas erheto el ami nyilvan kevesebb karosanyag kibocsatast is jelent.
Tovabba maga az ut sem mind1. Nagyon nem. Ha csak sikon gurulgat az ember az rendben van, de mikor nekunk tobb hegyet kellett atszelni az hirtelen nagyon meg tudja am dobni a szamokat.
Hogy hozzak egy sajat peldat is: (Corolla TS 2.0) Atlagban a kertek alatt eljarok 5.1l-bol. Ha palyaznom kell vagy epp megyek Belgiumba akkor fordul a kocka mert az ut 90% palya. ott meg mar 6l+ szokott kijonni normal tempoval. Volt, h siettem akkor inkabb 7l.
Szerintem ez ahogy a tied is tobb, mint jo. Az ismeretsegi korben tobben hasonlo vagy magasabb szamokat hoznak kisebb autokkal is.
Hiaba na ha hybrid akkor Toyota -
KTTech
veterán
A MyT-ben összehasonlítottam a Yaris Cross és a Yaris MK4 EV használatát, az útvonal más, de mindkettő nagyon hasonló körülményekkel van,főleg autópályán, 100-as tempóval, normál forgalomban:
Yaris kb. 37000 mérfölddel:
Cross kb 1200 mérfölddel:Jól látható, hogy a Cross jóval kevesebbet használja még a hibrid rendszerét gyorsabb tempónál, de már javuló tendenciát mutat, láttam már 3.7-es fogyasztást is tőle (nem városban).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
őstag
válasz Drizzt #17445 üzenetére
Szerintem nem csak hanyagság, direkt is csinálják. Lexus UX, és új priusnál is ez ment/megy. A Prius a legjobb példa, árlistában nincs ott a csomagtér méret, katalógusban meg szélesség és hosszúság van milliméterben, liter az nincs mert úgy látszana jobban milyen pici. Bezzeg a Corolla Crossnak meg a rav4-nek ott van. Corporate bullshit
-
őstag
válasz Drizzt #17443 üzenetére
Hehe. Valakivel beszélgettük itt hogy olcsóbb vagy drágább lesz e mint a corolla cross. Ahogy néztem bukta mindkettőnknek mert az indulóár azonos Ha piti lennék azt mondanám hogy a C-HR drágább a legjobban felszerelt csomagoknál, de az tényleg csak csomag kérdés.
szer: vow, olyan lényegtelen adat benne sincs az árlistában hogy csomagtér (corolla crossnál van, biztos kicsi lett ez a szám)...
[ Szerkesztve ]
-
Drizzt
nagyúr
Úgy látom lett új C-HR modell árlista is.
I am having fun staying poor.
-
KTTech
veterán
Nincs rá szükség, van fent YT-on (és jól látszik, hogy még jóvá kell hagyni mielőtt bekapcsolódik a funckió). Pont így működik a Cross-on is. Annyi a különbség, hogy be lehet állítani a hőfokot is a Cross-ban, itt csak a fűtést mutatják be (a sima Yarisban csak az van).
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz blueye #17439 üzenetére
Az app sokkal biztonságosabb, hiszen több biztonsági funkción kell átjutni: telefon biztonsága (jó esetben biometrikus login), app biztonsága (login), és végül a funkció utolsó figyelmeztetése), nem csak megnyomni egy gombot, ami szintén akár a világ másik oldaláról is aktiválni tudta a funkciót (pl. a kisgyerek ha játszott épp a távirányítóval).
Persze, ha valakinek auto login van az appon (mint pl. nekem), akkor az a lépcső kiesik, de a másik kettő még megmarad.www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Paxker315
addikt
válasz Integrale #17429 üzenetére
Áh csak magam győzködöm & kellemetlen felismerés, mikor adatok - vonatkozások ismerete ennyire lassan "áll össze" és jut el a tudatomig. Lassan ideje lesz a demencia szakrendelőket felkeresni
Amúgy milyen turbos benzinesről van szó? Mert, ha ~120 lovas 1.4TSI vagy 1.2TSI, még lehet, nem is éreznék döglöttnek
-
KTTech
veterán
-
Integrale
veterán
válasz Paxker315 #17423 üzenetére
Van a családban 2022-es Corolla, de nem ôk használjàk, így nekik ez új lesz, engem nem kell megggôznie a technikanak.
Viszont turbos benzines után, van tartás bennük dinamikát tekintve, még akkor is, ha a fogyasztás 1-1,5 literrel lesz kedvezôbb ugyanazzal a használattal. 130e km van a fô kiszemeltben, jól felszerelt, remek állapot, de ha van olyan, ami azonnali sarkonfordulást kell jelentsen, akkor nem küldöm rá a szakit."Bad reklám is reklám too"
-
KTTech
veterán
A sávtartó azonos a síma Yarissal, de egész jól középen tartja, vagy pedig követi az előtte levőt - ha az lehúzódik, simán követ(het)i. Általában ezt azért jelzi is a kijelzőn, hogyha követ valakit.
Azért a TSS3-as ami az újabb jövevényekben van, jobban csinálja a dolgokat.[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Paxker315
addikt
válasz Integrale #17418 üzenetére
Áh szóval átmeneti jelleggel. Megérheti, ha az ár&állapot rendben van. Akksinál esetleg Zsuppa Bélára lehet "támaszkodni", ilyen korú autó azért nem új.
Amúgy, lehet én oldalamon van hiba, v történelmi ismereteimben, de.
Spritmonitoron a camryk, IS300H-k fogyasztásait nézegettem, meg pár napja Prius4, Corona tesztet YT-n & új modellév Yarist, és így nagyjából lett egy benyomásom (történelmi?)
Megborzongtató belegondolni, hogy sokan mai napig ódzkodnak a hibridtől, pedig, ha szigorúan gondolkodunk.. Jelenleg a legbejáratottabb-legrégebben piacon levő hajtásláncról van szó (A prius 1 ugye 1997 óta van, így már OT-s rendszámra is érett. Más belső égésű rendszereknél: kis-alulméretezett turbobenzinesek vagy közös nyomócsöves turbodizelek már a 2000-2010-es évek termékei, főleg utóbbiaknál a DPF (meg benzinesnél a GPF), illetve az Adblue rendszerek kb az elmúlt 10-15 évben lettek általánosak...
Így valahogy a Toyo Hybrid rendszere tűnik egy értelmes-kockázatkerülő választásnak: fenntarthatóság, költségek, megbízhatóság. Tényleg jó lesz tesztvezetést kérnem majd idei modellév corollára v yarisra, egyelőre vásárlási szándék nélkül *. Szívóbenzint meg szerencsére már inkább csak használtan kap az ember - No offence, én gyűlölöm a nattyaspbenyást.
* nyilván a hiperakut szenzórium / auditoros szenzitivitás ugyanúgy meglesz, azonban senki nem tiltja, hogy zajvédelem mellett vezessek, úgyis hordom mindenhol, ritkán még otthon is ha megy a mosógép, klíma, hűtő v játszanak a gyerekek az udvaron
-
Ck.
addikt
válasz eastsider #17419 üzenetére
Ezt a funkciót az appban láttam már tavaly vmikor és volt róla szó a clublexus uk fórumon, ahol akkoriban a tulajok azt írták, hogy csak amerikai piacra van engedélyezve, az UK autókban (és feltehetően Európa) nem volt elérhető akkor. De persze azóta ez változhatott.
-
eastsider
nagyúr
szeptemberben lesz meg az auto, ha minden igaz, igy nem tudok biztosat
ez alapjan tudja a lexus link app: [link] (mas kerdes, hogy euban is engedelyezve van e aficsor)[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Paxker315 #17413 üzenetére
Elég az a méret, egy Bravo2-őt váltana, 90%-ban ketten használják.
Hibrid próba lenne iazából, ha beválik, akkor ~3 év múlva lenne utódja egy fiatalabb autó képében. Fiatalabb lett volna a céljuk alapvetően, de az Auris 2 nem tetszik nekik, Prius még csak-csak, de inkább nem.
Lexus CT200h még kalapban van, de tudomásom szerint, műszaki tartalma megegyezik az Aurissal."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Sziasztok!
2011-es Auris HSD van célkeresztben, megy majd egy szaki, aki átnézi az autót, csak lenne egy előszűrés.
Mi az, amire figyelni kell? Vannak olyan jelek, ami miatt ott kell hagyni?
Vakon vagyom Toyota világban sajnos."Bad reklám is reklám too"
-
Ck.
addikt
Egész véletlen ez nem csak programozható előszellőztetés, ami megforgatja az autó belterében a levegőt, kiszívja a bent lévőt és friss levegőt enged be helyette? Mert ilyen volt a 2016-os F10 BMW-mben is AUX ventilation néven, appon keresztül is tudtam távolról indítani vagy az autó menüjében egy előre meghatározott időre beprogramozni. De az nem fújt se hideget, se meleget, csak egyszerűen átforgatta a levegőt. Itt is nem csak erről van szó?
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #17406 üzenetére
Komolyan? De azt hogy? Mekkora minimális töltöttség kell hozzá? Vagy akár ha kell akkor a Föld másik feléről is ráröffent a benzinmotorra? Azt hittem a BEV-eken kívül ez csak a PHEV-ek kiváltsága, de ott is csak bizonyos akku töltöttségi szintig. Ez nálatok a gyakorlatban hogy valósul meg?
Kicsit szkeptikus vagyok a gyakorlati használhatóságát illetően, ugyanis a PHEV Mercedes C350e-met csurig töltve 35-40%-ra is leszívta egy 15-20 perces előfűtés. És abban egy 6,4 kWh akku volt. Akkor ezeknek a jóval kisebb öntöltő hybrid akkuknak mekkora töltöttség szükséges és hány percet mennek el?
Magát a funkciót imádom, így ha soha többet nem kell a jégkaparó és felfőtt beltér se, akkor ez már önmagában megéri, hogy egy életre eladósítsam magam és már most rögtön tegnapra váltsak. Gondolom ez Lexusokban még vagy 5 évig tuti nem lesz elérhető, mint ahogy semmi újdonság ami a mostani új Toyotakban.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Ti tényleg elő tudjátok klimatizálni távolról, appon keresztül a mostani öntöltő, nem plug-in hybrid Toyotákat? Télen állófűtés, nyáron hűtés? Elektromosnál és pluginnál oké, de sima hybridnél is?
-
No.01
őstag
Melyik ez az alvazvedos hely?? Ha nem pubikus akkor johet privatba is. A csaladban epp aktualis lesz es ha ugy mennek a dolgok ahogy regen akkor itt is igencsak elore kell gondolkodni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest