- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bambano: Bambanő háza tája
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Flashback: Építsünk PC-t akciós alkatrészekből, lassan. upd: 05.28
- GAI: Retro GPU-k mindörökké: a végleges koncepció, és a szereplők bemutatása
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- sh4d0w: Árnyékos sarok
-
LOGOUT
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kitalaltnev
csendes újonc
válasz
outsiders #5146 üzenetére
Jaja, épp erről igyekszem mostanság minél több gyakorlati infót szerezni...köszi.
Ua. még futja a tendert a szóban forgó Pedders szettel (ami még egy kicsit olcsóbb is), sőt van még egy 3. lehetőség is: sima KYB az eggyel régebbi Fori rugókkal, ami erősebb, mint a mieinkhez való. A minap voltam egy budai Fori gurunál. Sokminden tapasztalatot megosztott velem erről is.
Ergo, látod, még nem adtam fel.Parci ennyit nem is szabad kifizetni. Gondolom, te sem a NEResek
dimenziójában jutsz hozzá a pénzhez.
-
válasz
kitalaltnev #5145 üzenetére
az a vicc, hogy "a kyb is subaru".
ennyiért nem adom nekik a munkát, 350e ft az alkatrész költség (de ezt is rohadtul sokallom), több mint 4 kiló a munka. oké, hogy ki kell venni a motort, de ne már. pár óra alatt azért kiműthető egy motor, az egész érzésre max. másfél nap szerelés.
megvan a hibalista, leballagok szépen a korrekt helyi szervizeshez és addig sírok neki, amíg elvállalja.
-
outsiders
aktív tag
válasz
kitalaltnev #5145 üzenetére
Arra készülj, hogy ez OFF-ROAD csomag, 3.5 centit emel a seggén a kocsinak a rugó és pattogni fogsz el mindenhol vele
Jobb ennél a Pedders szett.
Parci: Jhézus ereje
Hátha kaptok ajándékba pénzt az új lurkó miatt, forgathatod bele a Lexusba
-
kitalaltnev
csendes újonc
Azért ez beteg sok zsé, még ha sok a tennivaló, akkor is.
Az egyik szomszédom szintén Lexus tulaj, 10 éves 200as v.mi limója van. Nah, ő folyamatosan szívja a fogát a szervízköltségei miatt. Ahhoz képest a Subaru max. 2/3-ad ár. Nem normális ez.Én se fogom berakatni a gyári gátlókat gyenge 340 ezerért, az biztos, megy majd bele ez a spéci KYB cucc, feleannyiért se.
https://www.ebay.com/itm/35mm-Rear-Suspension-Kit-fits-Subaru-Forester-SG-Ironman-Kayaba-Lift-Strut/202227736349 -
na, kár volt drágállani a subaru dolgokat...
aszongya, hogy:
- összes olaj, folyadék, szűrő csere
- vezérléscsere a szokásosakkal + gyertyákkal
- hűtőcsere
- aksicsere
- két hátsó stabilizátorgumi csere
- valamint a váltóból történő szivárgás megszüntetése
cakk und pakk 750e ft -
outsiders
aktív tag
Nem feltétlen az én fényezőmnél Szolnokon
Olcsón dolgozik a srác. Úgy vagyok vele, hogy igyekszem vigyázni rá, rozsdavédelmem jó most pár évre, kisebb hibákra vettem javítófestéket. Ha 4-5 év múlva végre kertes ház, garázs miegymás akkor rendberakatom a külsejét patentra a verdának (már ha addig nem szakad rám a pénzfa és cserélek verdát).
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
outsiders #5138 üzenetére
Igen, minél többet gyártasz valamiből fajlagosan annál olcsóbb gyártani, ami kihat a vételárra nyilván. Ezért törekednek a gyártók arra, hogy minél több fajta alkatrész, minél több autójukba jó legyen (platformosítás), sokszor márkán átívelően is kezdve a közös fejlesztéstől (költségmegosztás).
A kis szériás gyártás mindig is drága móka volt. -
outsiders
aktív tag
Jó lesz az, nem eszi le a gatyád és kényelmesen csöndben dülöngélsz vele utadon
Gyerek is jobban bealszik majd benne, csak nehogy tengeribeteg legyen.
Amúgy én se mindig értem mitől ilyen drága a kopó-fogyó a Subaruhoz sok esetben. Talán mivel kevesen szerelik, kevés forog belőle a forgalomban?
-
válasz
outsiders #5135 üzenetére
80e ft-ból kijön egy vezérléscsere (feszítőgörgőkkel, vízpumpával) egy random autóban. igazából nem tetszik nekem, hogy a subarut úgy kezelik a szerelői, mint a presztízsmárkákat, kvázi bevetté teszik, hogy "hát persze, hogy 185e ft a vezérlés, ez kéremszépen egy boxer, finom műszer stb.". a toyota corolla is egy finom műszer, a subaru pedig pont olyan kényelmes presztízsautó, mint egy corolla.
ha dupla áron akarnak mindent hozzá, akkor legyen a szolgáltatás (és nem csak a technikai) is olyan.
amúgy tényleg bohócterepjáró ez az rx, aszfalton billeg, földúton nem jó. a (régi) xtrail, forester megeszi reggelire off-road, aszfalton meg az outback. oh, well...
-
jaja. elég horror árak vannak azért hacééknél (de még seibikóéknál is). 145e ft csak az anyag egy vezérléscseréhez?
(bár sejtem, hogy egy ilyen lánc nem annyi pezó, mint egy gatyaszíj)
nyúzom tovább az rx-et, nagyon jó autó,de ez sem a megoldás a világ összes problémájára. a cvt váltót kifejezetten kedvelem, ami miatt a gyönyörű autós újságírók sírnak, miszerint hangos, meg nyúlós, meg steril, meg ilyesmi, nem zavarnak. a kocsi rohadt erős és jól is indul meg vele. viszont így, hogy nincsenek fokozatok, semmi motorfék nincs. a B mód a váltón egy lejtőn annyit ér, mint halottnak a puszi. az összkerék is ugye középső diffi nélküli, virtuális cucc, még annyit sem tudok beállítani, hogy fixen hajtsa a hátsó tengelyt is. egy havas lejtőn ez a kocsi pont százszor lesz szarabb az outbacknél...
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Petester #5117 üzenetére
Igen, az összes olajcserére vittem a saját kis motyómat (Mann szűrő mindenből + Motul olaj), sőt legutóbb ugye a váltó/diif olajat is (Motul szintén). Nem volt semmi szájszélhúzogatás miatta, kifizettem a rezsióradíjjat és kész. Egyedül annyit mondtak, hogy a Mann árában van a gyári szűrő is és ők inkább azt tennének bele meg kaptam egy dicséretet amiért nem noname olajat rakatok bele.
Egyedül a vezérléscserekor nem vittem a cuccot, mert nem tudtam pontosan mi(lyen) kell hozzá, azt teljesen rájuk bíztam. Az is korrekt áron ment, haver SG Forijánál 20k-val olcsóbban cserélték.
mod:
Jorus: Akkor feltörheted a malacperselyt. De újabb 200k km-ig nem kell hozzányúlni legalább.
Leírtad így már visszakereshető.
-
Petester
senior tag
Ezeket az árakat nekem a Seibikoban mondták, semmi kedvesség nincs rajta.
Pont ezért nem értem, hogy mire ekkora különbség a Hace és Seibiko ára között, hisz szerintem ugyan onnan rendelik be őket.
Az utángyártott Unixos cumókra tudok 49% kedvességet (de ez is beszállítónként eltérő, nem mindenre van max kedvezmény). De pl. a Kyb lengéscsillapítókat csak nagy kerülővel és nagyobb átfutási idővel tudta volna az Unix adni, drágábban, mint ahogy a zsu-tól megvettem webáruházas rendeléssel.
De ha az Unixból kell valami szólj nyugodtan, ott van tőlünk kb. 500 m-re.
Autó szerelgetős témában meg én sem vagyok penge, csak ami rám ragadt az évek során a Golfot meg a Bogarat szoktam magamnak szerelgetni, a Bogarat pl. én szedtem szét meg raktam össze 2006-ban (motort nem), mikor a felújítása volt, az első futóművet már csukott szemmel is tudnám szét, meg összerakni. Bár a hengerfejes történet lőtti kis revíziót már maganka csináltam a pdf-en is, ha meg kész lesz a garázs, aknával együtt, akkor már kényelmesebben fogok tudni otthon is matatni az autó alatt.(#5124) Jorus
Mit csinálsz Te a bringáddal, hogy ilyen alkatrészek kellenek bele? Vagy csak hobbi? -
válasz
Petester #5122 üzenetére
Egyelőre még nem esedékes, de ha ilyen árdifferenciák vannak, akkor beszerzem a cuccokat magam - esetleg kérek tőled némi segítséget.
Én sajnos bevallottan nem nagyon értek az autókhoz műszakilag, csak bringában és IT-ban vagyok releváns tényező.
Az első lengéscsillapítóra azt mondta, hogy van a harangizé (nem így mondta
), meg a csillapító, az első 40k, a második 60k.
Az 500k a vezérlésre úgy értendő, hogy ha a tőkéket is rendbe kell rakatni, egyébként 400k alatt megáll szerinte. Nekem aszonta Hári, hogy a következő revíziónál mindenképpen szét kéne szedni a motrot kicsit, mert a tömítések ennyi idő után már kezdenek itt-ott ereszteni, ezért van olajpára itt-ott a motortérben. És ha már úgyis szét van borítva, akkor javasolt megejteni a vezérléscserét is, mert az anyagárban nem vészes, csak munkadíjban, és akkor egy füst alatt megvan oldva a két dolog. Mondjuk Nyírő kb. ugyanezt mondta.
Azzal akkor nem nagyon mennél le a Duna partra, legfeljebb szántani.
-
Petester
senior tag
Na szuper, akkor "csak" a csapágy adta meg magát.
Azért megint beigazolódik, hogy drága a Hace, csak a Seibikoval összevetve is.
Amiket én is kérdeztem árak most, hogy hengerfejes és minden egyéb frissítésen átesett a PDF:
- első lengéscsillapítók darabja 100k, 200k környékén esedékes lehet,
75k körül emlékszek. Nekem Kyb lett bele végül, ő a gyári beszállító, 35k bruttó volt darabja, nem kedvezménnyel, ennyi a zsu.hu-nál. Ismerem a hátrányait, hogy nem gyári ment bele, de most sok volt hirtelen ennyit beletenni az autóba, ha még egyszer kell gátlót cserélnem 5 év vagy 100k km alatt, akkor is jó.
- hátsó gyári lengéscsillapító darabja 180k, szintén ezidőtájt,
145k bruttó, gyári. Ebből viszont gondolkodás nélkül tenném bele a gyárit! **
- teljes vezérlés csere járulékos motyókkal 500k
145k volt az anyag hozzá, amit most kifizettem erre, mondjuk a munkadíjon sokat fogtam. De azért megkérdezem, milyen járulékos motyók dobják meg 500k-ra?Mert ha ebbe beleszámolja a nagy revíziós dolgokat (fék-, difi-, váltó-, motor olaj, gyertya, minden létező szűrő, stb.), akkor kezdünk közelíteni a 3-400k közé, nem?
És ezzel a vezérlés cserés dologgal amúgy is fenntartásaim vannak, mert csak kis hazánkban szeretik cserélni, gugliztam, hogy találok e erre valami fórum, blog bejegyzést, vagy bármit, de semmit nem találtam. Az egyik FB csopiban van egy kanadai szervizes srác, aki szokott posztolgatni, egyszer ráírtam ebben a témában, ők se szoktak cserélni, csak ha megszólal vagy ha misfire hibákat dob. De már túltettem magam rajta, ezt a 145k-t rászántam és szerintem a teljes közös életünkre letudtam ezt a problémát.
** Mondjuk elgondolkodtató, hogy akkor esetleg beletehetném a múltkor linkelt Koni gátlós, ültető rugós szettet is, 4 gátló, 4 rugóval olcsóbb, mint a gyári szintezős gátló párja.
És lehetnék az első ültetett OBK az országban. Az élmény megfizethetetlen, mikor odavágom az alját a fekvő rendőrön vagy 50k km-ként cserélhetném a féltengely csuklókat.
-
válasz
Petester #5117 üzenetére
Nemtom, nem nagyon vágom az árakat, ezeket a csapikat láttam 40k-tól 60k-ig bezárólag sok áron, bár a pontos típust nem tudom, mi került bele végül. Persze némi utánajárással biztosan be tudnám szerezni mindet valamivel olcsóbban, de nem nagyon van kedvem és időm ezeknek utánajárni 10-20k árdifferencia miatt.
(eee...
izé, természetesen nem úgy értem, hogy az 50k-s csapágy esetén nem számít 20k diffi, hanem, hogy a megelőző szerviz összesen 270k volt, és azon tudtam volna spórolni 10-20k-t, ha én viszem a motyókat)
Simán dolgoznak hozott alkatrészből, mindig megkérdi, hogy szerezze-e be ő, vagy hozom én.
-
-
Na, megjöttünk Kycsymmel javításiból.
Überjó lett, megszűnt minden zaj, nem hümmög, nem dübög, nem ráz, nem húz, karaj lett. Hári mutatta a régi csapágyat, b*szki kézzel mozgatva kb. fél centit mozgott és finoman szólva nem volt tökéletes a csapágyazása - kézzel megforgatva érződött, hogy sok helyen be van rágódva, és nem túl sok ép felfekvő felület maradt benne már. Szal nem csoda, hogy ilyen hangja volt csórinak. Ugyanakkor aszongya, hogy ez nagyon úgy néz ki, hogy még a gyári csapágy volt, szal ezek szerint elmennek ezek 200k körül, ha optimális a környezet.
Az nagyon durva, hogy ebben a pár hét állásban mennyire el tud lustulni az autó... szegény lomha volt, mint egy vemhes cickány. Már persze önmagához képest.
Hári mondta, hogy záros határidőn belül cserélni kell a lengéscsillapítókat, mert azok is elkezdenek hamarosan rendetlenkedni, eleinte főleg szélső helyzetekben, később meg majd pattogni, rosszul csillapítani, stb. Kérdeztem, hogy ez mit jelent időben vagy km-ben, amire persze nem jósolt semmi biztosat, de szerinte 20-30k km-en vagy 1-2 éven belül sort kell rá keríteni. Az első csillapítóknál nincs kérdés, annak darabja kb. 100k mindennel együtt. A hátsóból a szintállítós az 180k per darab, szal a 4 cseréje 600k körülre jön ki. Hehe. Említette, hogy van ugye az alternatív megoldás, amit ő szokott ajánlani, és az ugye nem self-levelinges, hanem sima hátsó lengéscsillapító. A hátránya, hogy ha meg van pakolva, vagy vontatsz vmit, akkor nem marad egyenes a segge, hanem, mint minden más autó megül a terhelés függvényében. Aszonta sok ilyet szerelt már, nincs velük gond. Mondtam neki a klubos srác történetét, akinek hasonló szituban alapból lent volt a kocsi segge, aszonta akkor vagy hibás volt a cserealkatrész, vagy rosszat szereztek be hozzá, mert semmi ilyesmit nem okozhat az alternatív megoldás. Ja, és az kicsit több, mint a feléből kijön, tehát a 4 teló cseréje megállna 400k alatt bőven.
Ha ehhez hozzávesszük a jövőre esedékes nagyrevíziót a mindennel együtt, ami lesz vagy 500k, akkor azért már eléggé ki lesz f*szásítva.
Qru: topic összefoglalóba esetleg össze lehetne írni az ilyesmiket, hogy mondjuk 3.0R első kerékcsapágycsere darabja 30-50k, 150-200k km körül várható, első lengéscsillapítók darabja 100k, 200k km környékén esedékes lehet, hátsó gyári lengéscsillapító darabja 180k, szintén ezidőtájt, teljes vezérlés csere járulékos motyókkal 500k, katalizátor 200k, váltófelújítást Peti tudja. És akkor amiről van tapasztalat, az ott lenne, ha vki vásárlás előtt áll, akkor ezekkel tud kalkulálni az egyes típusoknál.
-
Petester
senior tag
Akkor az alkatrész kedvezményekkel elég szűkmarkúan bánnak. Vagyis megtartják maguknak...
Értem én, hogy élniük is kell valamiből, de a felét legalább odaadhatnák. Vagy én gondolom rosszul?
Bár ha jól rémlik, hozott anyagra nem húzzák a szájukat, Qru, Te már többször vitted oda, és vitted magaddal a revíziós motyókat, ugye? -
Qru
MODERÁTOR
Azok sem szeretik az előírtnál gyengébb nyálat. Csattognak tőle (kopogásos égés), szélsőséges esetben hajtókartörés is lehet a dolog vége.
Persze a gyár sokféle piacra termel, ahol merőben eltérő oktánszámmal és benzinminőséggel kell számolniuk (pl USA vs Nyugat EU), ezért a gyári szoft eléggé megengedő ilyen téren.
-
-
Petester
senior tag
"Ha ez meg lesz, akkor várjuk, hogy megjöjjön Ámerikából a közösítő darab"
Addig el se hozod?
Milyen csapágyakat tesz/tett bele?
Nekem a hátsókat kellet csak eddig cserélnem (SKF ment talán bele, ha jól rémlik), nekem is hümmögéssel kezdődött, aztán már egyenesben is hümmögött, kanyarban meg morgott (vagy dübögött, kinek mit jelent a kifejezés) Az érdi szerelőm szerint az elsőket már cserélték előttem. Mikor az első fékeket cseréltük akkor nézte át.
Szerk.: A gumik közül valamelyik nem szálszakadt esetleg? Toyotánál volt nekem hasonló tünet, azt hittem csapágy, de a gumi volt szar.
-
Petester
senior tag
Pont most olvastam a totalcaros cikket róla, ott ezt írják: "Keresettebb lesz azonban a VM Motori által tervezett vadonatúj háromliteres, V6-os turbódízel. 240 lóerő, meggyőző 550 newtonméteres nyomaték, ezzel ugyanazt tudja, mint az etalonnak számító német turbódízelek."
De mindegy hogy licence vagy tervezés, nekem tetszik. -
válasz
Petester #4911 üzenetére
Igen, sima 95-ösre lett írva az ECU map. De ugye ez nem úgy működik, hogy ha 95-ösre írva tud X lovat és Y mókust, akkor ha 98-ast tankolsz bele, akkor többet fog tudni. Hogy konkrétan mit hoz pluszban, ha 98-ra írják, azt nemtom, de akkor már nem feltétlen lesz neki jó a 95-ös, és nemcsak teljesítmény szempontjából. Mondjuk még ez a 95-98 el szokott menni tudtommal, szal, ha vmi világvégi kúton nem kapsz 98-ast csak 95-öst, azért még nem kell kétségbeesni.
Nekem anno a Skodát eleve 100-asra írták, szal 98-cal még elment, ha nagyon kellett, de köhögött sokszor és havonta kellett gyertyákat pucolni, mert beköpte őket a motor folyamatosan. 95-öst egyszer tankoltam bele próbaképp egy keveset, de azt majdnem le kellett szívni belőle, annyira sz*r volt.Persze az egy gyári "versenymotor" volt, nem tudom, utcai autóknál mekkora az az oktánszám-beli különbség lefelé, amit még tolerál az ECU.
-
válasz
Petester #5104 üzenetére
Azt még nemtom, több részletben készül.
Tegnap leadtam, most a bal oldali kerékcsapágyat cseréli, meg megnézi, hogy mi dübög elöl kanyarban. Ez először csak hümmögés volt, most már határozott, sebességtől függő dübögés, kormányrezgetés, adott sebességnél egyenesen is kormányrezgés, stb. Úgy volt, hogy kerékcsapi, és valóban, a jobb oldali nagyon gatya volt, ki lett cserélve, de a probléma maradt. Most cserélik bal oldalon is, lehet, hogy ez megoldja. Hári szerint csak a féktárcsa ér bele kanyarban a pofákba, mert nagyon gatyák már a fékek. Szerintem mondjuk ez nem ilyen jellegű hang, de ő majd megszakérti (ő nem ment vele próbakört, így nem hallotta, de mondtam neki tegnap reggel, hogy vigye ki egy körforgalomba, és hallgassa meg ő is). Ha nem a féktárcsa, akkor lehet féltengely, toronycsapágy is akár, de ez még nem derült ki, ma még nem hívott.Ha ez meg lesz, akkor várjuk, hogy megjöjjön Ámerikából a közösítő darab, amivel az OBK-ra felmegy a Tribeca nagy féktárcsája és nyerge. Ez elvileg pár hét volt két hete, szal bármikor megérkezhet.
Aztán az a kérdés, hogy a lengéscsillapítók megbírnak-e még egy évet, amikor vezérléscsere meg minden egyéb nyalánkság lesz terítéken.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Petester #5104 üzenetére
"Kevés nemzetközibb termék létezik a Lancia Themánál, alapvetően ugyanis az amerikai Chrysler 300-asról beszélünk, csak épp Lancia embléma került rá. Motorjai közül a benzines Pentastar V6-ost a Chrysler, míg a szintén V6-os, Mercedes, azaz német licencű dízelmotorját pedig az olasz VM Motori gyártja." - [link]
-
válasz
blasko92 #4873 üzenetére
No, most lett időm átfutni a topicot, a héten már nem nagyon lesz meló.
Szal nekem pont ugyanilyen fantom problémám volt még anno a Skodámmal, hónapokig keresték a hibát. A jelenség nagyon hasonló volt a tiédhez. Legtöbbször semmi, aztán néha a fordulatszám nekiállt ingadozni, majd ugrálni, függetlenül a gázpedál állásától, tehát mondjuk nyomtam egy padlót, elkezdett a motor pörögni, aztán hirtelen visszaesett a fordulat, aztán felugrott, aztán le, stb. Alacsonyabb fordulaton néha le akart fulladni, rángatott.
Mivel nem gyári motor, váltó, hajtás volt benne, ezért mindenki csak legyintett, hogy bármi lehet. Aztán a hónapok alatt próbaképpen cseréltek lambda szondát, fojtószelepet, pillangószelepet, gyertyát, üa szűrőt, nagyjából mindent, de egyik sem oldotta meg a dolgot. A végén teljesen véletlenül kiderült, hogy a hibát az okozta, hogy az egyik jeladó kábelen sérült volt a szigetelés, és a csupasz fém vezeték egyszer-egyszer itt-ott hozzáért valami fémhez a motortérben és hol érintkezett, hol nem. A sérült kábelt kicserélték és a probléma megszűnt. Nem mondom, hogy nálad is ez a hiba, de esetleg a kábeleket is meg lehetne nézni egy körben.
-
Petester
senior tag
"530d-k is hiába gyengébbek papíron (F10 245 ló), a közel kétszeres nyomatékból (540 Nm) simán megoldják a szitut"
Amíg ki em gyulladnak.
Amúgy igen, egy ilyenbe én is beleszaladtam már, az autópálya az igazi otthonuk az ilyen traktoroknak.Mikor lesz kész az OBK?
Parci: Igen, miközben kutakodtam utána, rájöttem, a 300-ból viszont nem találtam dízelt, csak benyásat. Vajon honnan van bele a V6 dízel motor?
-
Tegnap mondjuk 90-nel laposkúsztam a kamionok között, tartva tőle, hogy kiesik alul valami futóműalkatrész.
Amúgy az ilyen dízelmozdonyok nyomatéka ellen nem sokat ér a picivel több teljesítmény, 530d-k is hiába gyengébbek papíron (F10 245 ló), a közel kétszeres nyomatékból (540 Nm) simán megoldják a szitut, főleg a 8 fokozatú váltóval, amivel mindig teljesítmény-csúcs közelében tudod tartani a fordulatot. Az OBK 5 fokozatú, egyébként sem fürge automatájával, turbó nélkül meg azért telik az idő, amíg 4200-4400-ról elforog 7000 fölé.
Lehet szidni a dízeleket, de én mondjuk szeretek menni velük városban, van ugye itthon két dízel Passat is, egy B6 sedan és egy B7 variant, mindkettő a 2.0 CRTDI HL a B6-os 170, a B7-es 177 ló, de azért a 350-380 Nm, a rövid fokozatok kellemesen autózhatóvá teszik őket.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- REFURBISHED - HP USB-C Dock G4 docking station (L13899-001)
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U758 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I W11 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! Honor Magic6 Lite, Honor Magic6 Pro, Honor Magic7 Lite, Honor Magic7 Pro
- AKCIÓ! Lenovo Thinkpad T14 Gen 3 üzleti notebook - i5 1245U 16GB RAM 512GB SSD Intel Iris XeW11
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 2nd - i7-7G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD I HDMI I W11 I CAM I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged