Hirdetés

2024. május 18., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  StarCraft 2 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2013-02-08 11:43:51

LOGOUT.hu

A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#9214) frame>24


frame>24
addikt

Tehát pár napja játszom, de még csak a kampányt. (Sajnos multizni a fizetés megérkezése körül tudok majd... ;] )

Az lenne a legfőbb kérdésem, hogy HOGYAN megy skirmish (vs. AI) és rendes multiban a fejlesztés?? Mert ugye kampányban mindenféle dolgot vehetek pénzért (önjavító épület, lassító Marauder lövés, gyorsabb Medic, etc.), játék közben csak régi +armor, +damage fejlesztéseket kell lekérni, a többi azonnal aktív.
Illetve mi az, hogy pl. Science Vesselt (=gömb) csak protoss research pontok után használhatok egyáltalán, meg hogy lesznek-e ilyenek a multiban is, mint pl. Hive emulator/automated refinery/tech reactor stb...??

Köszönöm.

Jah, és néha vannak nagyon csúnya beakadások, ezek mindig a pálya legelején, mikor szalasztom az SCV-ket kristályért.
4GB RAM kevés a max. detailhoz? :O

[ Szerkesztve ]

▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  StarCraft 2 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.