Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14

LOGOUT.hu

Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#4301) dodopek válasza Medvelászló (#4300) üzenetére


dodopek
addikt

Honnan indítod? bin/xrEngine.exe? Asszem akkor szokta ezt csinálni.Próbáld meg egy mappával kijjebb a Stalker-Cop.exe indítást.
Remélem segítettem.

PeL!
Most már tényleg meguntam.Valszeg erősen kevés a gépem a moddolt játékhoz.Marad alapjáték, minden kiegészítő nélkül.Így viszonyleg stabil, csak akkor fagy, ha úgy töltök vissza, hogy nem patkoltam el.
/ Csinálta már valaki úgy a zatoni küldetéseket úgy, hogy Szultánt támogatja, nem Szakállt?

[ Szerkesztve ]

(#4302) Medvelászló válasza dodopek (#4301) üzenetére


Medvelászló
senior tag

Köszi az infót!
Telepítem azt majd meglátjuk mi lesz vele.

(#4303) PeL válasza dodopek (#4301) üzenetére


PeL
addikt

Modolatlan játékban is ellened fordulnak a banditák Szultánnal együtt miután Szakállnak adod a Compass artifactot?

(#4304) dodopek válasza PeL (#4303) üzenetére


dodopek
addikt

Még nem tudom.Szólok, ha odaértem. :)

De miért adnám Szakállnak? Szultánnak nem adhatom?

[ Szerkesztve ]

(#4305) PeL válasza dodopek (#4304) üzenetére


PeL
addikt

Dehogynem, csak azért kérdezem mert én eddig mindig Szakállnak adtam és kíváncsi vagyok a másik véglet mi lesz :D

(#4306) Medvelászló válasza dodopek (#4301) üzenetére


Medvelászló
senior tag

Köszi a segítséget,sikerült elindítani! :R

(#4307) dodopek válasza PeL (#4305) üzenetére


dodopek
addikt

Medvelászló!
Örülök, hogy segíthettem! :) Végre én is tudtam okosat mondani, nem mindig csak nyavajgok... :D

PeL!
Most én is így játszom.Mindent fordítva csinálok, mint eddig. Kíváncsi vagyok változik e majd valami komolyabb szinten. :)

[ Szerkesztve ]

(#4308) Medvelászló válasza dodopek (#4307) üzenetére


Medvelászló
senior tag

:DDD :DD Én is szoktam "nyavajogni"a játékkal kapcsolatos dolgok miatt,az okos hozzászólásokkal én is hadilábon állok! ;] Látod most sem tudtam egy egyszerű dolgot megcsinálni mert lövésem nem volt mit hogyan stb.. :DDD :W

(#4309) dodopek válasza Medvelászló (#4308) üzenetére


dodopek
addikt

Én is csak azért tudtam, mert annyit szívtam már a játékkal, hogy az észbontó.Erre véletlenül emlékeztem... :)

(#4310) Carasc0


Carasc0
őstag

Sziasztok!

Kedvem támadt újra sugárzást szívni magamba, úgyhogy gondoltam egyengetem a kis STALKER útját. De ezt úgy szeretném most valami spécizett változatban megoldani valami mod formájában. Olvastam a complete mod-ról ami inkább grafikai tuning ami persze nem rossz. Nekem olyasmi kéne mint új feladatok, új tárgyak, új ellenfelek, nehezebb játék (realisztikusabb). Sokat emlegetitek itt a SGM mod-ot.

Where I can read features of the SGM mod? :) :))

Gondolkodj globálisan és tegyél lokálisan!

(#4311) PeL válasza Carasc0 (#4310) üzenetére


PeL
addikt

Csak oroszul tudnék linkelni, amúgy bődületesen hosszú a changelist. De tényleg.

(#4312) dodopek válasza PeL (#4311) üzenetére


dodopek
addikt

Én találtam angolt,Íme:

- significantly changed storyline
- Organized a large number of scenes (like how to dump at the beginning of location, time to Yura )
- Added a game system for the different characteristics of weapons, for example if you find two AK -74 , you'll see that their characteristics or the accuracy of damage - so different ... Sorry , but this may not always be seen, because there are cases when the same stalkers spawn several times, as for example on the ATU ..
- Added Night life simulation , TE night will prosypatsya monsters , and attack at all, but by morning they will again go to sleep , to wake up at night again .
- Now, really difficult to survive in the zone, in order to profiteer greens need to look for artifacts , they are in the game are rare and very expensive . Also, the complexity of vyzhyvaniya is that all factions in the area are among themselves for territory

- Added over 95 new artifacts
- Added over 11 new species ammunitsii ( cartridges )
- Added new modifications to the weapon ( scopes , podstvolniki , etc.)
- Added over 100 new bronekostyumov
- Added 14 new types of food and medicines
- Added 150 weapons
- Added over 60 new jobs ( including in the TASK Manager )
- Changed the weather
- Increase the maximum carried weight ( it was 60kg , was 120kg ). Also, if you get dressed , such as costume " Ecology ", the minimum and maximum carried weight to increase by a certain number , depending on the costume itself .
- Graphic changes : the main menu , type in the game ( HOOD ) , inventory , menu, trade , etc.
- activate the damage bronekostyumov during the shootings, and as wormwheel added the ability to fix bronekostyumov and weapons .
- Changed the post -effect of the anomalies of
- Unlock rocking sight
- Added ability to enter into various factions
- You can upgrade weapons ( buying new parts for it or for money) and bronekostyumy ( for money )
- Changed description of caches
- You can buy the location of the caches
- For all locations of dispersed storage device with sensitive information that can be sold to merchants.
- Now the injury heals very slowly, and to stop the bleeding must be used bandages or paper
- Added two bronekostyuma in which you can run , neustavaya .
- Some characters may be purchased ( through dialogue ) is something unique , and each unique stalker , will have its own assortment of products .
- Now with the help of scientists at Yantar, can be carried eksperimenty over artifacts.
- In connection with the darkening night , many bronekostyumy can install the Plan. (At the dump , at Prapor )
- Now, the PDA can learn almost everything ...
- Added a system of dynamic messages .
- During the course of the game , the PDA will be updated topic "secrets " , which you can find the exact location of the secret hiding places.
- Now, after the header box or eclipse - will rozhdatsya new artifacts , which each time will " fall down "in different places.
- Uchitivaya various neo- introduction has been added to the advanced settings menu mode, where you can customize the " MOU "as you ought to do.
- Some of the key characters is enabled immortality , in order to pass story missions - no problem with dead targets quests .
- Now the static light will be seen the sun.
- Added a system for monitoring the marks on the map. With the system - improved labels, now they will disappear when necessary.
- Added new hiding places, and last but not least is a new kind of secrets - a mini- caches , which will vydavatsya as a reward for completing quests .
- Fully updated system encyclopedia .
- Ability to view events with the help of - radio "Stalker" .
- Added three (3 ) new groups that are actively progressing in the area .
- Now the HS will not storm the enemy base alone, to him in the passing game , will receive reinforcements . Number of soldiers who will assist you will depend on your rank and attitudes towards one faction or another .
- Changed the Hood, with the addition of new features, such as : the ability to find game time , without going into the inventory , or PDA , and the immediate in-game .
- Collect all the kevlar plates for Mojito - you can get a unique suit Arrow .
- Fixed a bug in the targets Lucas and Skulls - now you can easily carry out the task to destroy dolgovtsov Lukas , and not to spoil relations with the grouping of " DEBT " (You do not need to shoot yourself dolgovtsam , because " freedom "itself is able to cope with them ).
- Now, for the killing of major characters such as " Prayer " or " Kocherha " - will be adding capacity points , for which the main menu, you can buy a super opportunity (ie, immortality , etc. ) .
- At night time , all the NPCs almost not see .
- [ And much more ]............................................ ..............
Akit érdekel, fordítsa le magának... :)

(#4313) Carasc0


Carasc0
őstag

Sziasztok!

1, S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat
2. COP legutolsó Patch
3, Sigerous Mod v2.0 Repack
4, AtmosFear 3
5, Absolute Nature 2 Texture pack
6, Absolute Structures for Call of Pripyat

Ez a telepítési sorrend megfelelő?
Szükséges a SGM mod-hoz a COP patch (vagyis szükséges a 2. lépés?)
Az SGM oldalán találtam még egy 1-2 dolgot ehhez a modhoz. Pl. egy mod patch #1. Az is kell?

A többi mod kompatibilis az SGM 2.0-val?

Előre is köszönöm a válaszokat! :R

Gondolkodj globálisan és tegyél lokálisan!

(#4314) PeL válasza Carasc0 (#4313) üzenetére


PeL
addikt

Ha 1.6.02-es a verzió (főmenü alsó sarkában kiírja) akkor nem kell patchelni. Az Atmosfear 3 akkor megy SGM-el ha van merge patch hozzá amit rá kell másolni az SGM és Atmosfear telepítése után. Ha nem repackot szedtél le akkor nem tudom hol lesz a merge patch, repackban mellékelve van.

Az absolute packok bármilyen modra rárakhatók, mivel csak textúrákat cserélnek le így nincs hatással semmilyen játékmechanizmusra. :)

[ Szerkesztve ]

(#4315) morbias2


morbias2
aktív tag

Hali!
A 2.0 verziót ráraktam az alapra ,és mindig exe hibával leáll.
Mikor már tölteni kezdi a játékot.
Ez miért van? :F
Köszi a helpet! :)

Ne próbáld! Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld! (Yoda)

(#4316) Carasc0 válasza PeL (#4314) üzenetére


Carasc0
őstag

Sziasztok!

Nagyon szépen köszönöm a segítséget! Játszottam most a játékkal kb 3-4 órát és meg kell hogy mondjam 10/10. Az időjárás az valami extreme jól néz ki. Nagyon sok lehetőségre nyílik a játék ezekkel a modokkal. Ehhez már csak az kéne hogy generálni tudjak NPC-ket a pályákra. (The Wish Granter) Ez a lehetőség a Complete-ban van benne, nincs ez a lehetőség külön mod formájában elérhető? Ez csak opcionális kérdés, nem vagyok telhetetlen, de el tudnám viselni hogy Zatonban bandázzon 1-2 Exoskeletonos Stalker.

Amúgy izmos gép kell neki, de az enyémen szerencsére reccenés mentesen megy. Ami a csövön kifér minden maximumom van és tényleg gyönyörű. Hangulatos és nagyon realisztikus. Az már édes hab a tortán hogy Zatonban háttérben ott látom az erőművet.

Szóval TOP1 az egész! :C

[ Szerkesztve ]

Gondolkodj globálisan és tegyél lokálisan!

(#4317) PeL válasza Carasc0 (#4316) üzenetére


PeL
addikt

Játék közben nyomj ESC-et, SGM options menüben kapcsold be az "Alpha Squads" opciót. Ezzel random időközönként bespawnol a térképre egy speciálisan felszerelt 4-5 fős csapatot akik rád vadásznak. Előre szólok, idegesítően kemények :DDD

(#4318) PeL válasza morbias2 (#4315) üzenetére


PeL
addikt

fsgame.ltx-ben átírtad a gamedata részt TRUE-ra?

(#4319) morbias2 válasza PeL (#4318) üzenetére


morbias2
aktív tag

Én csak bemásoltam az egész gamedata mappát a játék főkönyvárába.
Akkor valamit jól benéztem. :F
Nem tudom pontosan mit csináljak,mert az 1.7-el semmit se kellett.
Esetleg ha segítesz azt meg köszönném! :K

Ne próbáld! Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld! (Yoda)

(#4320) PeL válasza morbias2 (#4319) üzenetére


PeL
addikt

Van egy "fsgame.ltx" nevű fájl a Call of Pripyat főkönyvtárában. Nyisd meg a Total Commander szerkesztőjével (F4), ha nincs akkor társítsd wordpadhoz vagy mindegy.

Keresd meg a következő sort:

$game_data$ = true| false| $fs_root$| gamedata\

írd át erre:

$game_data$ = true| true| $fs_root$| gamedata\

[ Szerkesztve ]

(#4321) morbias2 válasza PeL (#4320) üzenetére


morbias2
aktív tag

x-ray 1.6 működése leállt mikor bejön a kép.
átírtam pedig,és az egész gamedata mappát a főkönyvtárba másoltam.

Ne próbáld! Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld! (Yoda)

(#4322) PeL válasza morbias2 (#4321) üzenetére


PeL
addikt

Nyiss egy notepadot miután leállt a játék, és nyomj egy CTRL+V -t az üres dokumentumba. Vagy keresd meg a log filet a C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\logs mappában "xray_... .log" néven, nyisd meg és az utolsó pár sorban írja hogy miért állt le. Ha tudod másold be ide azt a pár sort. De amúgy gyanítom hogy nálad is a hangokkal lesz valami, eleinte nálam is ez volt de egy reinstall után jó lett, nem tudom mit csináltam vele másképp :DDD

(#4323) morbias2 válasza PeL (#4322) üzenetére


morbias2
aktív tag

core.dll és sound volt arra emlékszem.de már 2x felraktam a gamát és ugyan az.ha letörlöm a gamedata mappát az alapjáték simán elindul.ahogy belerakom a gamedata mappát a játékba egyből ezzel a hibával kilép.

Ne próbáld! Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld! (Yoda)

(#4324) Vladi


Vladi
nagyúr

A sigerous mod 2 az megy az 1.7-hez készült magyarítással?

Kösz amúgy PeL! :R

Nem félünk! Nem félünk! Itthon vagyunk e földön. Nem félünk! Nem félünk! Ez nem maradhat börtön!

(#4325) emre válasza Vladi (#4324) üzenetére


emre
veterán

1-2 apróbb hiányosság van, de működik vele. :K

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#4326) Vladi válasza emre (#4325) üzenetére


Vladi
nagyúr

Zsír. Megy fel. 1.8 giga. :C

Nem félünk! Nem félünk! Itthon vagyunk e földön. Nem félünk! Nem félünk! Ez nem maradhat börtön!

(#4327) Vladi válasza Vladi (#4326) üzenetére


Vladi
nagyúr

Na ezt nem vitte túlzásba. Azt mondta engine működése leállt és szevasz. :U

Nem félünk! Nem félünk! Itthon vagyunk e földön. Nem félünk! Nem félünk! Ez nem maradhat börtön!

(#4328) morbias2 válasza Vladi (#4327) üzenetére


morbias2
aktív tag

Nekem is ez a gondom vele. :)

Ne próbáld! Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld! (Yoda)

(#4329) Vladi válasza morbias2 (#4328) üzenetére


Vladi
nagyúr

naés mit csináltál, hogy menjen? :D

a sounds mappában van ilyen könyvtár: Äðóãàÿ
:Y Jáá. Ez valami karakter kódolási mizéria? vagy megsérül a fájl letöltésnél? :F

Nem félünk! Nem félünk! Itthon vagyunk e földön. Nem félünk! Nem félünk! Ez nem maradhat börtön!

(#4330) morbias2 válasza Vladi (#4329) üzenetére


morbias2
aktív tag

Nekem sem indul :D
Nem jövök rá miért.

Ne próbáld! Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld! (Yoda)

(#4331) Vladi válasza morbias2 (#4330) üzenetére


Vladi
nagyúr

Most a hivatalaos orosz oldaláról töltök le egyet, ami csak 86 mega. A másik rapack volt, ez fixed, viszont egyik 800 mega ez meg 86. Nem vágom. :F

nocd krekket tettél fel? Én nem emlékszem, lehet igen. :F

[ Szerkesztve ]

Nem félünk! Nem félünk! Itthon vagyunk e földön. Nem félünk! Nem félünk! Ez nem maradhat börtön!

(#4332) morbias2 válasza Vladi (#4331) üzenetére


morbias2
aktív tag

Ennek a 800 megásnak kéne ,hogy jó legyen.
De nekem se akar elindulni azt csak várok ,gondolkodok hátha lehet valamit csinálni vele.
Már kavargatom össze vissza a dolgokat hátha lesz valami. :F

[link]

pedig ezt is átírtam.

[ Szerkesztve ]

Ne próbáld! Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld! (Yoda)

(#4333) morbias2 válasza PeL (#4322) üzenetére


morbias2
aktív tag

Expression : wave&&wave->length()
Function : CSoundRender_Source::LoadWave
File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
Line : 65
Description : Can't open wave file:
Arguments : c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\stalker call of pripyat\gamedata\sounds\Ęëóáíŕ˙\Ňđĺę_137.ogg

Pontosan ezt írja hibának.

Ne próbáld! Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld! (Yoda)

(#4334) emre


emre
veterán

Nekem egy 338mb-os SGM_COP_v2.0 elnevezésű 338mb-os exe fájl van, ami kicsomagolva 1,08gb. De már nem tudom honnét szedtem le, és nincs vele semmi problémám.

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#4335) emre


emre
veterán

Ezt próbáljátok ki (SGM_COP_v2.0.exe) :)

innét meg lehet mazsolázni

[ Szerkesztve ]

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#4336) dodopek válasza emre (#4335) üzenetére


dodopek
addikt

szerintem ez az exe ugyanaz, amit a sigerous.ru oldalról lehet letölteni. Az meg keresi a sört...
Egyébként jó az a telepítő, én is játszottam vele vagy 10 órát, csak Jupiternél elkezdett hibával kilépni, azzal a crash infóval, amit a linkben láttok...

[ Szerkesztve ]

(#4337) morbias2


morbias2
aktív tag

Akkor nincs egy végigjátszható verzió? :F

Ne próbáld! Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld! (Yoda)

(#4338) emre válasza dodopek (#4336) üzenetére


emre
veterán

Biztos jobban tudod, de akkor nekem miért nincsenek problémáim?

[ Szerkesztve ]

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#4339) dodopek válasza emre (#4338) üzenetére


dodopek
addikt

Nem tudom.Mindenesetre láthattad, nem én tettem fel a crash logot, csak én is tapasztaltam. Lehet, hogy hardver, mert nekem elég harmatos a gépem...

Bár a zuzu000-é egy erőmű az enyémhez képest...

Megkértem ukrán ismerősöm, hogy nézze át a Sigerous.ru fórumát, hogy hátha van valami utalás erre.Ha szól, megosztom veletek is...

[ Szerkesztve ]

(#4340) PeL válasza emre (#4338) üzenetére


PeL
addikt

Nekem sem volt semmi :) Nem tudom mi a gyík van vele náluk.

(#4341) PeL válasza Vladi (#4329) üzenetére


PeL
addikt

Azzal nincs gond, cirill betűkből állna a mappanév de valamiért így jeleníti meg

(#4342) zuzu000


zuzu000
őstag

Szerintem tegyétek fel, amit PeL kolléga linkelt. Sör probléma nincsen, mentések mennek, ha 2.0-val játszottál, magyarítás is.
[link]

(#4343) morbias2 válasza PeL (#4340) üzenetére


morbias2
aktív tag

Az a probléma,hogy az eredeti alap és az 1.7 működik rendesen.
Ahogy a 2.0 gamedata mappát bemásolom elindítom a játékot egyszerűen amit belinkeltem azzal a hibával leáll.Ha kitörlöm akkor megy az alapjáték rendesen. :D Bizti nem a gépemmel van a gond. :)

Ne próbáld! Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld! (Yoda)

(#4344) zuzu000 válasza morbias2 (#4343) üzenetére


zuzu000
őstag

Teljes újratelepítés, majd a feljebb linkelt-tel?

(#4345) dodopek válasza zuzu000 (#4344) üzenetére


dodopek
addikt

Nini! Most látom, hogy földik vagyunk.... :)

(#4346) Carasc0


Carasc0
őstag

Azért lol!

$game_data$ = false| true| $fs_root$| gamedata\

És mégis megy a Mod!

Tegyem azért true-ra? :U

Gondolkodj globálisan és tegyél lokálisan!

(#4347) PeL válasza Carasc0 (#4346) üzenetére


PeL
addikt

Nem árt :)

(#4348) PeL válasza morbias2 (#4343) üzenetére


PeL
addikt

Nálam is ugyanezt csinálta először mondom, aztán kitömörítettem 7zip-el WinRAR helyett, rátettem az AtmosFear 3 + merge patchet, a textúra packokat és simán elindult utána...
Nem tudom mit csináltam másképp

(#4349) Carasc0


Carasc0
őstag

Ok!

Átállítottam a biztonság kedvéért. Továbbra is nagy a szerelem így a játék iránt. Nagyon hatásos ez a mod kombináció. Viszont az SGM letöltő oldalán van egy olyan hogy SGM 2 repack Patch #1. Ezt nem telepítettem fel. Nem baj ez? Vagy kellett volna?

Tovább annyi kérdésem van, hogy miért robbanok fel csak úgy? Olyan mintha bizonyos helyen elszórva aknák lennének!

Az időjárás az TOP 1 még mindig. Nagyon élvezetes így a játék. A kereskedők készlete mondjuk lehetne bővebb is. De nagyon reális, mert igen drága minden, tehát küzdeni kell mindenért. Nagyon baba mikor találat ér (golyó) és jól meglök és megszédülök. Hatalmas!

Amúgy eddig totálisan bugmentes és ahhoz képest hogy minden grafikai beállítás fullon van, szépen fut!

[ Szerkesztve ]

Gondolkodj globálisan és tegyél lokálisan!

(#4350) PeL válasza Carasc0 (#4349) üzenetére


PeL
addikt

Nem tudom mi van a patchben, én repackot használtam.

Azért robbansz fel mert bizony aknásítva lett a zóna a modnak köszönhetően. Ha figyelmesen keresel ott ahol felrobbantál észre is lehet venni az aknát a talajon bárhol, és szét is lehet lőni őket. Az egyik kereskedőnél lehet aknakereső szerkezetet venni, az mutatni fogja a közelben lévő aknákat. De ha nagyon idegesít ki is kapcsolhatod őket az SGM options menüben valahol (Disable minetraps vagy valami hasonló néven).

A kereskedők kínálata pedig ahogy haladsz a játékban bővülni fog, csak szimplán nem teszik elérhetővé a legtáposabb cuccokat a játék elején.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.