- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- votlage71: Kábel menedzsment
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- droidic: Időutazás floppyval: A 486-os visszavág PCem-men
- bambano: Bambanő háza tája
- sziku69: Szólánc.
- Argos: Adjátok vissza a netet! - szeretnék elaludni!
Hirdetés
-
LOGOUT
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőtA Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
#33802016
törölt tag
válasz
Major Lion #36778 üzenetére
Történetesen Kalifornia, pont egy töréspontnál fekszik, Maga a város San Francisco-t párszor újra kellett már építeni. Ez pont nem egy "dedós példa". És ne mond már el nekem, hogy ha az strukturálisra, a cégvezetés stb, összedőlne, megsemmisülne, az nem hatna ki, a világ többi részére.
Így is vannak lokális, vagy világszinten zavarok, pl mikor leállt az fb, és más oldalak szolgáltatások. Egy ilyen katasztrófa esetén sokkal durvább lenne a helyzet. Ettől ez még az itteni postát nem feltétlenül fogja érinteni.
De ha figyeltél, azt is írtam, hogy helye van mind kettőnek. Neked sem tetszene, ha erőszakosan vki át akarna téríteni más módra. Meg azt mondaná, hogy ó az már elavult stb.
Egyébként ha jól rémlik, mostanában volt arról cikk, hogy megszűnik a távirat. - Pedig, az sem mai találmány. Ilyen alapon a csekk még nagyon sokáig itt fog maradni. És lehet azt mondani, hogy ez az "idősek hóbortja".
De fiataloknál sem feltétlenül rajong mindenki a technikáért, digitalizációért. Ráadásul vannak helyzetek, amikor ha akarnád, sem tudnám másképp megoldani.
-
TrollBalint
addikt
válasz
dredjudge84 #36798 üzenetére
Egy elindított utalást / vásárlást nem fog a bank visszavonni, mert Te azt mondod, hogy tegyék meg. Olyat tudnak, hogy kivizsgálják, de az idő (Unicreditnél 10 munkanap). Ha a kereskedő nem igényli az összeget, akkor meg igen, visszakerül a számládra a pénz (feloldják a zárolást).
De arra ne számíts, hogy akinél fizettél, ott ezzel képben lesznek. Az egy eladó / ügyintéző, nem dolga, hogy tudja, hogy a könyvelés meg ezek hogy mennek.
Pár éve vásároltunk 2 kerékpárt egy webes oldalról. Kártyával fizettünk, láttuk, hogy zárolva az összeg, viszont az áruházba nem látták, tőlünk is azt kérték, amit tőled, hogy fizessük be újra, ezt meg a bankukkal beszéljük meg, hogy oldják fel. Befizettük újra, az már jó volt. Felhívtuk a bankot, akik mondták, hogy nem fogják ezt a zárolást megszüntetni, ha 2 héten belül nem igényli a kereskedő, akkor feloldják, de ha előbb szeretném, akkor azt a kereskedőnek kell kezdeményezni. Felhívtam a boltot, mondta a csávó, hogy ők nem tudnak ebbe kézzel belenyúlni, teljesen automatikus, de ha eddig nem vonta le, akkor nem is fogja, nyugodjak meg. Hát 2 hét után levonta ezt is... Visszafizették természetesen, de ettől még okozott némi bosszúságot. Viszont, ha valami rendszeres helyen fizetsz (gáz, internet, stb.) akkor ők jóváírják, és a következő, vagy az azutáni számlán megjelenik. De mint említettem, nem biztos, hogy az ügyinéztő ilyenekkel képben van. -
pictigjis
őstag
válasz
Friczy #36794 üzenetére
raiffeisen. és az erste hirdetményében is szerepel, de "akciósan" még nincs
-
Friczy
senior tag
válasz
dredjudge84 #36792 üzenetére
Nem vagyok róla meggyőződve, hogy bármelyik bank foglalkozna ezzel a problémával, várhatóan azt válaszolnák, hogy ha két hét múlva (vagy a saját szokásos lejárati idő után, ez eltérhet) sem látod az összeget, akkor szólj. Maga a folyamat teljesen automatikus.
Szerk: A követendő eljárás ilyenkor, hogy várj két hetet, és ha a szolgáltató sem írja jóvá az összeget és a számládon se jelent meg, akkor adj be egy hivatalos reklamációt a banknál. (chargeback). Ezt ki kell vizsgálniuk.
-
pictigjis
őstag
válasz
30z.Samu #36786 üzenetére
senki nem vált középárfolyamon, amúgy a revolut sem. a bankközi árfolyam más fogalom, és arra amúgy a saját árrését is ráteszi a revolut
minden hazai bank a szerződési feltételeinek megfelelő ELADÁSI árfolyamon váltja a devizás vásárlásokat (és pluszban alkalmazhat MÉG váltási konverziós díjat is)
-
30z.Samu
félisten
Azt tudom, hogy a Revolut középárfolyamon vált valutát. Viszont azt valahol meg tudom nézni, hogy mondjuk az OTP hogy váltja ha esetleg vásárolok külföldi oldalon? Vagy ugyanúgy középárfolyamon csak rávág egy kis kezelési költséget?
-
Friczy
senior tag
válasz
dredjudge84 #36765 üzenetére
Kártyás vásárlás esetén a tulajdonképpeni vásárlás két fázisból áll. Az első, ami azonnal megtörténik (elektronikus környezetben), a fedezetellenőrzés, foglalás. Ha ez pozitív eredménnyel zárul, akkor a második fázis az elszámolás (ez vagy aznap, vagy pár napon belül történik, de semmiképp nem azonnal, hanem a terminál zárásakor - terminál alatt nem csak a bolti fizikai terminál értendő). Az engedélykéréskor a bank zárolja az összeget, ez látszólag lekerül a számládról. Ha az elszámolás nem történik meg, és a tényleges tranzakció nem érkezik be a bankhoz, akkor egy idő után (általában két hét, Revolutnál kb. egy) a korábban zárolt összeg felszabadul, és visszakerül a számládra.
-
dredjudge84
őstag
válasz
Major Lion #36779 üzenetére
Ja meg a szolgáltatók a dupla fizetést.
-
Sok lesz az off uraim!
-
Major Lion
senior tag
válasz
dredjudge84 #36776 üzenetére
Ja, bejarattak a nullakat meg az egyeseket a postas nenik
-
fant0mi
őstag
Elég is. Thx.
-
dredjudge84
őstag
válasz
Major Lion #36774 üzenetére
Ja de az már be van járatva.
Ellenpélda a Vodafone, ahol egy éve nem voltak képesek átállni az új rendszerre, és össze vissza jönnek a számlák már egy éve.
-
#33802016
törölt tag
válasz
Major Lion #36771 üzenetére
Azért ha a központ megsemmisülne effektíve - szilícium völgy. Az elég nagyot szólna, bárhol is vannak a szervereik.
Egyébként a háború kapcsán hallottam már olyant is, hogy az sem elképzelhetetlen, hogy pl a transz atlanti kábel sérül meg. ez is bajos lenne...
Ettől még nincs bajom az online csekk befizetéssel, de simán megél a papíros verziója is.
dredjudge84, Lehet csak fejlesztés, hogy az ügyfél már annak is örüljön ha számlát kap
-
Major Lion
senior tag
válasz
dredjudge84 #36773 üzenetére
Hibak mindenhol vannak. Gondolod a sarga csekkes rendszerben nincs? Az is “technika”.
-
dredjudge84
őstag
válasz
Major Lion #36770 üzenetére
Az ok, én be tudtam fizetni a duplat. És aki nem? Akkor annak lekapcsoljak a szolgáltatást és még ő bizonygassa hogy Dehát én befizettem? Nonszensz. Ilyenkor hol van a technika?
Egyébként könnyű más kárára mondani valamit, szerintem ha bárki mással történne, ő se úgy állnál hozzá, hogy hát jó akkor fizetek aztán majd lesz valami, majd egyszer csak jóváírják.
-
blg
senior tag
Ingyenes ATM készpénzfelvétel Spanyolországban. Van ezzel kapcsolatban valakinek tapasztalata, jótanácsa? A Kártya MC, a helyszín Barcelona, esetleg Valencia vagy Alicante.
Az összefoglalóban lévő ATM táblázatot olvastam, aszerint alig van olyan bank, amelynél ingyenes a készpénzfelvétel.Csak, hogy infót is adjak, ne csak kérdezzek: legutóbb Szlovákiában, Párkányban vettem föl készpénzt, CSOB automatából, az ingyenes volt.
-
Major Lion
senior tag
válasz
#33802016 #36768 üzenetére
Hogy hogy mi van a Sperbank-kal? Milyen okmanyokkal mi lesz?
A google-nek nem kaliforniaban vannak a szerverei bar lehet pont ott is van, ha erre gondoltal, gyakorlatilag minden kontinensen jelen vannak tobb szerver parkkal, az adataid meg szet vannak dobalva ezek kozott, ha kaliforniaban megsemmisul akkor elohuzzak a keleti partrol.
Amugy az altald felsorolt esemenyek a sarga csekkes befizetest is megzavarnak, mert azt se a papirral meg ceruzaval tartjak nyilvan a hupikek torpikek. -
Major Lion
senior tag
válasz
dredjudge84 #36767 üzenetére
Ha igy van akkor a penzed meg van/volt, kovetkezo havi szamlabol levontak volna
-
#33802016
törölt tag
válasz
Major Lion #36760 üzenetére
Az lehet, de akkor is bosszantó lehet, és kitudja meddig eltarthat.
Vagy mondjuk itt a Sperbank, ami megszűnik, nem tudom ilyen esetben mi a helyzet az okmányokkal, nyilván vhol megőrzik De bonyolultabban lehet hozzájutni, gondolom...
"Az azért fura lenne hogy a googlénál "
Bármi megtörténhet. Sőt egyesek szerint meg is történik a különböző valóság síkokban..."Tegyük fel hogy igen, de akkor arra mennyi az esély "
Elég vmi hálózati gixer, akár nincs áram, akár más okból... még ha kicsi az esélye is, azért nem 0%.Rengeteg olyan dolog van amire azt mondják, hogy nem létezik, nem lehetséges, hülyeség . Többek között a mobilra is ezt mondták a nagy okosok anno. "Erre nincs időnk, mi a jövőt találjuk ki", majd lepasszolták egy leányvállalat leányvállalatának kb... eljátszanak ők ezzel...
Meg különben is ki az a hülye, aki telefonálgatás közben mászkálni akar...
Ma meg ez a természetes. Az, hogy vmit nem tudsz elképzelni, nem jelenti, hogy nem valósulhat meg.
De Amúgy pl lehet egy komoly földrengés, Kaliforniában... az is elég nagy zavart okozna.
Vagy ha felborulna a áram ellátás... - ez is pl majdnem megtörtént tavaly tavaly előtt Európában...
-
dredjudge84
őstag
válasz
MasterMark #36766 üzenetére
Hát itt igényelték, kétszer is! Mindegy, csak azt akartam felvázolni, hogy azért nem csak a csekkel vannak bajok.
-
MasterMark
titán
válasz
dredjudge84 #36765 üzenetére
Nem is utalás.
Így működik a kártyás fizetés. Nem kerül rögtön levonásra, csak zárolásra, aztán ha a kereskedő igényli az összeget akkor kerül levonásra ténylegesen. Ha nem, akkor pedig visszakerül a számládra.
-
dredjudge84
őstag
válasz
Major Lion #36764 üzenetére
Micsoda??? Ez egy kártyás vásárlás, nem utalás! Meg ha így lenne, akkor miért kellett mégegyszer befizettem? És miért nem ezt mondták amit te?
-
Major Lion
senior tag
válasz
dredjudge84 #36763 üzenetére
Az a penz visszakerult volna a szamladra, ha a fogado fel nem okezza. Ha meg megis sikerult befizetned akkor a kovetkezo havi szamlad lett volna kevesebb
-
dredjudge84
őstag
válasz
Drenadar #36758 üzenetére
Az olyan, aki nem tudja a feladott csekket előkotorni, meg is érdemli.
Az elektronikus fizetésről egy saját sztori. Befizettem szolgáltatónál a számlát a saját felületükön. Levonták a pénzt a kártyámról, de a felület azt írta megszakadt a fizetés. Ügyfélszolgálat segítsége annan merült ki hogy fizessem be mégegyszer, és utólag reklamáljam meg. Mondom hát de nekem ott a tranzakció azonosító hogy fizettem és sikerült. Nem számít, az így nem jó, fizessek mégegyszer.
Na erről is ennyit.
-
emeritus
tag
válasz
Friczy #36750 üzenetére
Friss eset: új, meghívott ügyfél három netes ügyletet követő első fizikai kártyás vásárlása érintéses és PIN használata nélküli volt. Az aktiválás előtte az appban történt. Mindazok ellenére és nagyon nem vitaindítóként, hogy a Revo sugó bedugós chip+PIN aktiválásról ír.
-
Noxy
veterán
válasz
#33802016 #36759 üzenetére
Kockázat mindenhol van, de ebbe most nem menjünk bele. (ne menj ki az utcára, mert a fejedre esik a cserép, vagy jön egy másik m. ricsi, oszt letarol)
Az azért fura lenne hogy a googlénál felütné a fejét a ransomware.
Tegyük fel hogy igen, de akkor arra mennyi az esély hogy uan akkor az én gépemen, NAS-n is, a nas távoli bizt..mentésén is?
Ember, mi nem csak játékra, FB, fórumozásra, használjuk a gépeket hanem munkára is, hogy könnyebb egyszerűbb legyen az életünk. -
Major Lion
senior tag
válasz
#33802016 #36759 üzenetére
Minden ilyen cegnek van egy backup adatbazisa, szoval visszafogjak tudni allitani a hack elotti alapotokat, es akkor meg lesz a befizetett csekked is, ha meg nem tudjak visszaallitani akkor ok se tudjak hogy mi van, szoval nem kovetelhetnek toled. A bank/penzugyi szektor nem ma kezdte, elemi erdekuk hogy meglegyen minden konyvelesuk, hogy tudjak tartozol nekik
-
#33802016
törölt tag
-
Drenadar
veterán
válasz
dredjudge84 #36753 üzenetére
Ameddig ott az a sajtfecni... Szolgáltatónál dolgozom ott is a behajtáson. Találd ki hogy hány csekkes fizető mondja azt hogy hááááá ' biztos befizettem, de nem találom... / elveszett / kutya megette.
Ha valaki elektronikusan fizet és leég a háza akkor is tudja igazolni a befizetéseit évekre visszamenőleg.
Az meg hogy szerinted a te olyan fizetéseidet fogják hackelgetni amit csekken fizetnél, az elég nagyfokú naívságra vall, vagy üldözési mániára, vagy csak trollkodsz. -
MasterMark
titán
Amúgy a legviccesebb, hogy akik ragaszkodnak ehhez a pecsételt kis fecnihez amit a csekkről kapsz, hogy tulajdonképpen semmit nem ér úgysem.
-
Noxy
veterán
válasz
dredjudge84 #36753 üzenetére
Ne írjál ilyen h..séget, hogy online meg már minden hekkelhető.
[kép] A banki meg az iCsekk azonosító számokat meg dobókockával gurítod ki?
Ja meg jól rakd is el a fecnit, mert mindig akkor nincs meg amikor kellene. 2018 óta minden csekket előkapok neked 5 mp alatt. -
Noxy
veterán
válasz
dredjudge84 #36745 üzenetére
Én 40 év OTP után váltottam bankot. Ebből nagyjából kitalálod a koromat. 40 év alatt mennyi pénzt toltunk be a nejemmel együtt a bankba? Ott voltak a hitelek is, amiért fizettük a kamatot meg az egyéb költségeket. Nyugdíjba mentünk mind a 2.
Nem érdemelnénk meg egy nyugdíjas számlacsomagot?
-Ingyenes, vagy minimális sz.vezetési díj.
-Ingyenes (vagy minimális) csop.. beszedési megbízás.
-Ingyenes SMS.
-Max 2db számlára ingyenes utalás, a gyerekeknek vagy az unokáknak. Ennyi lenne. Ehhez meg nem kellene semmilyen okos eszköz, pc, stb.., mert van idő a bankban kivárni a sorszámot, az utaláshoz, vagy a nyugdíjas számlanyitáshoz.
Helyette pont ezt a korosztályt húzzák le ahol lehet, mert tudják hogy nehezen váltanak. A hónap végén meg csodálkoznak a + egyéb terhelési díjakon, a havi számlaösszesítőn. -
Somatom
veterán
válasz
Drenadar #36748 üzenetére
Tudnám még sorolni. Pl. a fizikai hivatalos levelezés is kipusztulhatna már végre a világból. Amikor hazajövök a külföldi melóból, akkor rohangálhatok a tértivevényekkel a postára átvenni a leveleket. Ha már úgyis oda kell mennem, akkor az a sárga csekk már nem oszt, nem szoroz.
-
#33802016
törölt tag
Van még telebank opció is.
"Az 50 éves szomszédom nem állította be az ujjlenyomat olvasót az iPhone-n,"
Azért van benne valamin
+ lehet egyéb hátránya is."A telómban ugyanis nincs nyomtató, ezért fizikailag nem tudom prezentálni az eredeti, lepecsételt csekkszelvényt, amit odaadok a szomszéd öreglánynak."
viszont ha van wifi-s nyomatód akkor tablet,. telefonról is működtethető. -
Drenadar
veterán
válasz
Donki Hóte #36602 üzenetére
Nekem még soha egyik szolgáltató / bank se figyelte a lejáratokat hogy aztán szóljon.
-
Somatom
veterán
Sorszámmal a kezemben szoktam a postán csekkeket feladni. A telómban ugyanis nincs nyomtató, ezért fizikailag nem tudom prezentálni az eredeti, lepecsételt csekkszelvényt, amit odaadok a szomszéd öreglánynak. Szerencsére nem nagy kitérő az Erste automatától, ahonnan a havi 150 ezer KP. -t veszem ki neki.
Az én nagynénémmel is hasonló a helyzet. Adnék neki telót, tabot, de nem tudja kezelni. Mármint fizikailag nem megy neki az érintőképernyő bökdösése, mert rossz a keze. A nyomógombos butatelóval símán boldogul. -
Noxy
veterán
válasz
dredjudge84 #36741 üzenetére
Ha az okostelefont nem akarja, mert nem érti, akkor mennyivel jobban fogj a PC-n kezelni a Rev.. vagy a Wise-t?
Milyen megoldás kell akkor szerinted?
Az 50 éves szomszédom nem állította be az ujjlenyomat olvasót az iPhone-n, azért hogy neki ne tartsa nyilván az apple az ujjlenyomatát.Ő nem bűnöző, hogy rabosítani kell a telefonnal.
És a többi..
-
pictigjis
őstag
amikor van full appos aktiválási lehetőség, az természetesen kivált(hat)ja a chip+pint, mert egy banki appban eleve biometrikus hitelesítés után hajtod végre az aktiválást. amúgy egészen sokféle megoldással találkozni a bankoknál (full kártyaszám+lejárat beírása, csak kijelölt hat számjegy+lejárat+cvc beírása stb.)
szóval végül is igazad van, ahol volt ilyen lehetőség, ott aktiváltam már másféle módon is kártyát. de ahol nem kínálnak ilyen appos full aktiválást, ott ökölszabály szerint chip+pin kell a contactless aktiválásához. ennek az oka az, hogy ha illetéktelen személyhez kerülne a kártya a postai küldés miatt, contactless-limit alatti kis tranzakciókkal még véletlenül se tudják elkölteni a pénzed
-
Noxy
veterán
válasz
MasterMark #36734 üzenetére
Lehet hogy igazad van, de ezért nem ugrok vissza az időben.
Ez a PC-s erőltetés Rev.., Wis..-re, olyan mintha a postára járnék a sárga csekkeket feladni, sorszámmal a kezembe. -
Noxy
veterán
válasz
MasterMark #36731 üzenetére
-
pictigjis
őstag
válasz
MrCsiT #36729 üzenetére
ööö, szóval úgy próbáltál vele vásárolni, hogy nem volt aktiválva? így már minden világos: MINDIG bedugva, chip+pinnel kell aktiválni egy kártyát, ezzel pont a paypasst/contactlesst aktiválod. hiába érintettél és írtad be a pin-kódot, persze, hogy nem működött, hiszen a kártyának pont ez a modulja nem volt aktiválva...
-
TrollBalint
addikt
-
xy.zsolt
őstag
Okostelefon nélkül (sima mobillal) csak pc-s felületen lehetséges a Revo telepítése/használata? Idős édesanyámnak szeretnék számlát nyitni, de ő nem akar okostelefont már....az én mobilomra pedig 2 revo appot ugye nem lehet rátenni, sajnos.
Kérem, hogy ne a miérteket firtassátok hanem ha tudtok megoldást azt megköszönném. -
-
#33802016
törölt tag
-
Lmh
őstag
válasz
UberMutant #36715 üzenetére
revolut miatt vagy miert?
a munkáltatóm tud forintot utalni a wise-zomra...Jah végül gpay feltöltést választottam. 88 forintba került 13000 ft feltöltése.
wise-nak szívesen fizettem ennyit. klasszik ker banknak nem igy lett volna -
pvt.peter
őstag
válasz
MasterMark #36718 üzenetére
Nekem is épp ma jött meg a kártyám.
Érintéssel nem is tudtam fizetni, csak bedugás + PIN kód megadás után. -
MrCsiT
addikt
Érdekesen jártam: a Revolut írta, hogy lecseréli a kártyám. Elkezdtem a folyamatot. Megjelent a kártya virtuálisan, fel van véve a Gpaybe, tudtam is fizetni vele. Ma megjött, de a tervezett kiszállítás dátuma 05.13. Hogy megjött, a régi kártyát az appban töröltem, minek kettő és úgyis lejárt volna valami 54 nap múlva. Akartam boltban PIN használattal aktiválni az újat, de elutasított a terminál(pint megnéztem még előtte az appban, hogy tuti el ne rontsam.)
Ezek után, supporthoz fordultam, aki közölte, hogy Gpayhez nincs is felvéve a kártyám, de ezt azonnal másképp látta a rendszerükben, mikor dobtam neki egy Gpay képet, ahol ott a kártya?!
Ezek után javasolta, hogy ATM-nél vegyek fel KP-t. Van érintős ATM nálunk (féltem, ha bedugnám a kártyát, talán bevonná az ATM vagy mittudom én) ls le is olvasta a gép, majd kaptam egy "ez a művelet nem engedélyezett" üzenetet az ATM-től.
Az app mivel úgy gondolja, hogy a kártya még úton van,minden kártya opció szürke, semmit nem lehet állítani, de az opciók bekapcsoltnak látszanak(aztán vagy azok, vagy nem?!)
A Support új kártya rendelést javasolt.. én írtam neki, hogy szerintem az app és az app szerint meg nem érkezett kártya lehet a hiba oka, tehát mielőtt újat rendelnék, biztosan megvárom az app szerinti 05.13-as érdezési dátumot, hátha az kavar be..
..de ez így egy vicc.. -
-
Lmh
őstag
Sziasztok!
Van forint a revolutomon és szeretném elutalni a wise-omra. Kitöltöm a magyánszemélyes utalási adatokat, magyarország, huf... Ibanos számlaszámot bemásolom a wise appból, ami huf számlám számlaszáma... szóval mindent kitöltök és a végén azt írja, hogy "A címzett számlája nem támogatja ezt a pénznemet. Válassz másik pénznemet az átutaláshoz"
Előre is köszi!
szerk: jah a címnél a wise brüsszeli címét kell megadnom esetleg, a sajátom helyett? -
30z.Samu
félisten
válasz
MasterMark #36711 üzenetére
Rosszul értelmeztem a kérdést, azt hittem azt kérdi honnan vonja le, ha egyáltalán nincs pénz a kártyán.
-
MasterMark
titán
válasz
30z.Samu #36710 üzenetére
Nem kell találgatni, az előző hozzászólásban linkeltem, hogy milyen sorrendben és hogy vonja le.
De akkor be is másolom:
A kártyád automatikusan a legjobb árfolyamon váltja át az egyenlegedet arra a pénznemre, amelyben fizetsz, így neked nem kell előre devizát vásárolnod. Az appon belül jelenleg csak bizonyos pénznemek (AED, AUD, BGN, CAD, CHF, CZK, DKK, EUR, GBP, HKD, HRK, HUF, ILS, ISK, JPY, MAD, MXN, NOK, NZD, PLN, QAR, RON, RSD, SAR, SEK, SGD, THB, TRY, USD, ZAR) használatára és átváltására van lehetőség. A kártya az alábbi sorrendben választja ki, hogy melyik pénznemet használja:
1. A kifizetés pénzneme (ha például az Egyesült Királyságban euróban hajtasz végre egy tranzakciót, az euróegyenlegedből fogjuk levonni az összeget)
2. Az alappénznemed (HUF), amelyet az otthoni címed alapján állapítunk meg
3. A következő olyan pénznem, amelynek az egyenlege elég a tranzakcióra
-
30z.Samu
félisten
válasz
TrollBalint #36707 üzenetére
Mivel Neked kell pénzt tenni rá, így gondolom ki fogja írni hogy nincs a számlán fedezet. Mintha itthon fizetnél, a kártyával, de nincs rajta zseton.
-
MasterMark
titán
válasz
4Grider #36708 üzenetére
Melyik pénznem egyenlegéből vonjuk le az elköltött összeget?
Egyszerre csak egy pénznemben vonunk le pénzt, így ha nincs egyetlen olyan devizapénztárcád sem, amelyben van elég pénz, akkor is elutasítjuk a tranzakciót, ha az összes pénztárcádban együttvéve elegendő az összeg.
-
4Grider
félisten
válasz
MasterMark #36706 üzenetére
Kösz, jó tudni.
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
- AKCIÓ! MSI Z390 i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Corsair Carbide Series 200R 600W
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480s - i5-8GEN I 8GB I 256GB I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Tablet felvásárlás!! Samsung Galaxy Tab A8, Samsung Galaxy Tab A9, Samsung Galaxy Tab S6 Lite
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Eladó Apple iPhone Xs Max 256GB / 12 hó jótállással
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest