Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2015-04-05 16:05:09

LOGOUT.hu

LG G PAD 8.3

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#570) aramis00 válasza dartmol2 (#563) üzenetére


aramis00
tag

Nem LG-s füzetre nyomták a pecsétet. Úgyhogy kvázi bolti garanciám van. De majd rákérdezek!

Amúgy ez a 2 év kérdés érdekes. A legtöbb helyen már 1 évet írnak csak, és ahogy látom a LG Mo. is ezt kommunikálja. De kb. 2 hete még mindenhol 2 évet írtak.
Nálam nagyon fontos kritérium szokott lenni a garancia! Még meg is kérdeztem itt, h ki mit tud róla, hogy kell érteni a 24 hó garanciát, és jött olyan infó, hogy az 1. év teljes, a 2. évben csak a készülékre lesz érvényes. Persze ez nem hivatalos infó volt, de mindegy is.

Ami még számíthat, hogy majd a sárguló LCD-re mi lesz a végleges protokolljuk. Mert most oké, hogy a 3 naposban még cserélték a boltok, de ha az LG javítja/cseréli majd esetleg, akkor újraindul-e emiatt a garancia a fő elemre?

Csak mert nekem egy Samsung kütyüm volt, hasonló LCD hibával, és ott nem indították újra a gart a csere után. Épp csak annyival toldották meg (az egész termékre vonatkozó gart), amennyi időt a szervizben töltött, és hát finoman fogalmazok, ha azt mondom, hogy nem voltam elégedett ezzel! Szerintem ez fő elem, és legalább erre az elemre újra kellett volna indulni az 1-2 évnek. És ezt a Samsung szerviz külön kérésre sem írta fel a garancialevélre! No, de ez megint nem LG téma!

Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.