Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KKrisz751

    aktív tag

    MÁS:
    Vendor mappa/ telenor hiba

    3 éve májusban véve a telefon B121 el.
    Onnantól minden frissítés, root, up és downgrade esetén soha de soha nem tettem fel a vendor mappa tartalmát.

    Ugyan ez volt a párom p7esénél. Fél évvel később került újonnan kézbe. Eddig sose volt feltéve a vendor mappa tartalma.(Nem is lesz)

    Az enyémnél egy gondolattól vezérelve idén valamikor tavasszal, mivel itt sokan javasolták, hogy azt kell és illik föltenni, feltettem.

    Eredmény ma körvonalazódott így a fórum böngészés, és a romcsere dátumok okán).
    Addíg míg fel nem tettem, soha egyetlen hívás problémám nem volt, mindegy melyik rom, B121/ 133/ 609/ 839/ 852/ V4-V5. Soha egyetlen hiba akár visszatértem az előzőekre akár csak gyári reset, root vagy nem... Soha egyetlen hívás hiba nem volt.

    Az enyém amire fel tett téve, attól a pillanattól, 10-12 hívásból egyszer Szétesik. Mindegy milyen 2/3/4 G van e mobiladat vagy letiltva stb..Autómata szolgáltató vagy kézi beállítás. És mindegy milyen sim kártya. ma pl az enyémről az asszony kártyájával 5 ször hívtam 3 szor szétesett, de már tárcsázáskor. ja és Vasárnap lett újra téve a rom, szűzen).

    Ellenben a párom P7esénél mai nap 62 hívásból egy alkalommal sem volt hiba, Ez az én kártyámmal próbálva az ő telefonjába. Az ő kártyájával sincs sose hiba az ő telefonjába.

    Ez azért érdekes probléma, hogy ha páromnak felteszem a vendort és ugyan ez a hiba előjön, bele dögölhetek is szar lesz, de ez totálisan igazolná az esetet..

    Ja és B121 vagy 133 hoz nem találtam vendor update.app-et, mert lemennék odáig, hogy helyre állítsam, majd upgrade, és örül. De nincs.

    Erre találjak megoldást..

Új hozzászólás Aktív témák