Teslám van. Model3 Performance.
Annyiszor hagyom ott a V8-at elég rendesen, amennyiszer csak elindulunk.
Aztán a V8-ból kifogy a benya, én pedig Pestről még leugrok a Balatonra és vissza.
Nagyon nagyon el vagy tévedve, és még itt sok mindenki más is.
Főleg, aki ilyen versenyzésre gondol elsőre.
Vezetési élmény? Hol? Városban?
Ha az kell, mert istenkirálynak érzed magad, akkor irány Mogyoród.
De a Hungaroringen is begyalulja a V8-at az enyém, de persze nyilván ezt sem hiszed el. ( Karotta cikke megvan? ) Aztán a második kör elején mindketten meghalunk a célegyenes vége után, mert nem fog a fék...
Mentem én ott pár éve egy gyári M3-as BMW-vel, ugyanúgy elfogyott a fékje az első kör vége előtt, mint ahogy bármelyik gyári V8-nak, és Teslának.
Csak módosított fékkel lehet oda menni.
Nem mellesleg az E92-es BMW is V8 volt.
Egy szuper autó, azonnal reagál mindenre. - gondoltam én ezt ekkor, aztán lett egy Teslám. Azóta az M3-as BMW gázreakciója nevetségesen lassú lett, a váltója tököl, rágógumi. Pedig egy legenda, egy M3-as BMW!
Szóval vezetési élmény? Ne röhögtess, mindenben agyonveri az enyém.
Elektromos autó töltési idő?
Más. Át kell alakulni fejben.
Máshogy kell tölteni. Bele kell szőni a hétköznapi dolgokba.
Biztos szétszeditek az írásom, de nem izgat, én már rég váltottam, és soha a büdös életbe nem térek vissza a fosszilishez.
Ugyanis mindenhova mindig eljutok, nulla többlet idővel.
És ha "ja, mert a buzi Teslának a legnagyobb az akksija, úgy könnyű", hát nem. Az enyém is csak 75kWh.
Ennél vannak nagyobbak, és lesznek is. Mostmár csak nagyobbak lesznek.
A kis kategóriában lesz kisebb, de ott is 50-64 kWh már most is minimum.