"Szentkuti kollégával egyetértettünk abban, hogy a villanyautózás egy olyan terület, amellyel kapcsolatban azért van sok hitvita, mert az emberek elég markánsan a saját életmódjukból kiindulva döntik el, hogy egy elektromos kocsinak szerintük mennyi az értelme."
Ez az egy mondat tökéletesen elég lett volna a cikket összefoglalni és pontosan benne is van az írás legnagyobb hibája is: nem mindenki a főváros + a 3-4 legnagyobb város egyikében vagy közvetlen vonzáskörében él.
Itt felénk a távolkeleti parton, nagyon vidéken, az ismeretségi körömből nem is tudok olyat felidézni hirtelen, aki valaha új autót vett volna használt helyett. Lehet ide ujjal mutogatni, hogy "pff, csak 2 milla a max és nagyon max, de gáz", viszont ez a rideg falusi valóság. Ha a kocsimmal éppen kiküldetésen vagyok és be kell valahova ugrani 10km kitérővel, akkor itt nem lesz konnektor 5 kilométerenként akármelyik random benzinkúton, ha úgy adódna. Lehet mondani hogy nem fog úgy adódni, mindig figyelve lesz a hatótáv és előre fog tervezni a kedves tulaj és ez igaz is lesz az első út szélén maradásig. Elszámolás esetén 2 km-t azért legyaloglok oda-vissza egy benzinkútig, viszont olyan hosszú hosszabbítóm nincs. Ha egy áltagos minimálbéres munkahelyen felhozod, hogy bizony te töltenéd a kocsidat itt, úgy kiröhögnének, hogy egy hónap fülcsengés garantált.
Biztos jó dolog a villanyautókázás, de se ország- se világszinten nem vagyunk rá felkészülve, csak a lendület és a média hype hatalmas körülötte még.
,,Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem." - Gabe Newell