Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1851) schawo válasza bambano (#1850) üzenetére


schawo
titán

ennyi

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#1852) mjani1172 válasza bambano (#1850) üzenetére


mjani1172
addikt

Nem kell túllihegni, csak beszélgetünk.
Egyébként az áruterítést nem személyautók végzik.Ott már gond van ha egy személyutóval viszik a mélyhűtött péksüteményt.
Nekem erre ott vannak a teherautóim.
És nem a mentőket, meg a tűzoltókat akarja kitiltani senki.
Meg egyébként is a feleslegesen nagy autóról volt szó.
Tehát nem jó a kirohanás.

(#1853) axioma válasza 8th (#1844) üzenetére


axioma
veterán

Azert a XVII. kerulet M0 melletti reszen lakok autohasznalatat ne mosd mar ossze az V. keruletiekkel... [bar nem erint, de mas eletkornyezet es igenyek].

(#1854) axioma válasza bambano (#1850) üzenetére


axioma
veterán

Aki munkara szemelyautonak nevezett cuccot hasznal, az utvonal-listaval vagy hogy hivjak megy, es - munkaidon kivul - nem a kozteruleten parkol (vagy nem ott kene neki, hanem minimum telephelyen vagy nem lakosoknak jaro hanem - akar autora szabhato - merteku berlettel).
En elveznem ha eljonne a miniautok valaszteka! Szoval most nekem ervelsz:) Csak legyen beloluk elektromos is.
Attol tartok kellene egy szemleletvaltozas abban is, hogy presztizs tehat kotelezo hogy x markak kozul vagy y meretu/besorolasu autoval menjen, ha kell ha nem, pl. egy targyalasra. [En igazabol az oltony/kosztum dolgot se ertem a mindennapokra, mint "elvaras" adott szinten/szakmaban.]

[ Szerkesztve ]

(#1855) schawo válasza 8th (#1844) üzenetére


schawo
titán

Tovább megyek budapesti lakcímmel tulajdonolni sem engednék nagy erős nehéz belsőégésű motoros autót mert a városi léttel ez nem összeegyeztethető.

Aki budapesti, az maradjon bent a k..va városban örökre. Nehogy ki merjen lépni, vagy ha mégis, menjen az apró városi autójával mindenhova :DDD Vegytiszta logika :C

[ Szerkesztve ]

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#1856) Hieronymus válasza dabadab (#1832) üzenetére


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

Ezt már leírtad, a fékre egyszer. Nem mondtam neki ellent.
A gumik viszont kopnak. ha fékezel, ha gyorsítasz. Még akkor is, ha csak egyenletes sebességgel haladsz.
Sőt, maga az útfelület is kopik, az a szennyezés is a jármű szennyezését növeli.

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

(#1857) 8th válasza schawo (#1855) üzenetére


8th
addikt

Hmm... ez érdekes. Eddig pont TI elvakult elektromos autó imádók kampányoltatok, hogy városba csakis villanyautót! Arra az évi néhány alkalomra bérelni kell vagy rokontól/ismerőstől elkérni a kocsit. Most, hogy valaki más mondja ugyanezt mindjárt a másik a hülye. Vegytiszta logika...

"Aki budapesti, az maradjon bent a k..va városban örökre."

Egyrészt ezt senki sem mondta másrészt eddig azon a véleményen voltál, hogy simán keresztül kasul lehet autózni az országot villanyautóval mert rátöltök itt-ott tíz perceket és kész. Sima ügy.
Akkor? Hol itt a probléma?

(#1858) bambano válasza mjani1172 (#1852) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

de, az áruterítést végző járművek között sok van, amit B-s jogsival vezetnek. Dobozos corsától kezdve HH-s méretű ford transitig bezárólag. Ezen kívül vannak kisebb "garázsbolt" jellegű boltok, ahova ugyanolyan személyautóval hordják az árut a metróból, mint amivel 90/60/90 gizike leparkol az orrod elé az ovi bejáratánál.

Meg egyébként is ki milyen alapon fogja eldönteni, hogy egy bizonyos típus melyik tulajnál felesleges és melyiknél nem? Például az opel omega az feleslegesen nagy? Akkor is, ha egy vízvezeték szerelő millió lomja van benne és egy kuncsafthoz menne, aki éppen leáztatja az alatta lakókat három emeletig?

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#1859) schawo válasza 8th (#1857) üzenetére


schawo
titán

Én azért nem hiszem azt, hogy az EV mindenre a megoldás, és mindenkinek csak az való. Vannak előnyei, vannak nyilvánvaló hátrányai, és vannak olyan esetek, amikor valakinek a belsőégésű logikusabb. Lásd épp a nagy távolsági utak. EV-vel egyértelműen tovább tart, nyugisabb ember kell hozzá. De nem mindenki nyugis, vannak emberek chilivel a seggükben. Nekik muszáj a dízel. Ők nem vehetnek autót? Vagy hogy képzeled?

elvakult elektromos autó imádók
:C

[ Szerkesztve ]

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#1860) Somatom válasza 8th (#1844) üzenetére


Somatom
veterán

Köszi! 5m hosszú az autóm és majdnem 2 tonna. Budapesten lakok. Elárulnád, hogy egy Corsa -val hogyan járjunk ki négyen Németországba melózni? Hajnal négy van, most érkeztem haza. Tán a városhatáron kívül kellett volna hagynom a nagy autót és átpakolni Corsa -kba? Praktikus lenne. Mellesleg a kollégám békéscsabai. Az sem egy Corsa táv. Ja, és nem közterületen parkolok. Lakhatok még Budapesten, vagy költöznöm kell?

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#1861) mjani1172 válasza bambano (#1858) üzenetére


mjani1172
addikt

Dobozos corsától kezdve HH-s méretű ford transitig

Már egyszer leírtam. Ezek mind tgk-k. Ha valaki személyautóra vizsgáztatja a dobozos transitot az elég hülye, ne foglalkozzon üzlettel,szállítással.
És még mindig, most is leirom de már csak röviden: A feleslegesen nagy autókról volt szó, példaként felhoztam egy Lincoln Navigator-t., de lehet X7 is.
Te ezt miért állítod párhuzamba egy dobozos corsa-val?
Opel omega? Az annyira felesleges, hogy a gyár sem adott neki utódot, és a vásárlók sem hiányolják. Akik vitték, csak azért vitték egy rövid ideig, mert olcsóbb volt mint a kategóriatársai. Itt a piac is helyesen ítélt, megbukott. (na meg egy igazi szar volt, és tényleg jó példa a feleslegesen nagy autóra)

[ Szerkesztve ]

(#1862) mjani1172 válasza axioma (#1853) üzenetére


mjani1172
addikt

Miért is?
Mint írtam ha annyira szükséged van a norma túllépésére, akkor kifizetheted, és lehet nagy autód.Ha ez a vágyad és van is rá pénzed akkor teljesülhet ez akár a xv. kerületben.

Egyébként tényleg nem tudom, mit szeretnétek Eddig az volt az álláspont részetekről hogy pl egy Leaf mindenre is elég, most hirtelen nagy a felzúdulás, ne legyen korlátozás, nagyon kell a luxus suv.
Pont azok háborodnak fel, akik eddig csak az elektromos autót erőltették.

[ Szerkesztve ]

(#1863) axioma válasza mjani1172 (#1862) üzenetére


axioma
veterán

En csak illogikusnak tartom egyben kezelni. Bocs, hogy a velemenyem nem attol fugg, hogy a te eloiteleted szerint mint kell mint e-auto-tamogato mondjak, hanem kepes vagyok mas szempontot is figyelembe venni...
[Amugy a 17. szelen anno a Prius1 akkujaval jartunk, Pomaznal videkibb kornyek. De lakik ismeros Bp-Gyal hataratol 2 utcanyira, eszre nem veszed h melyik haz melyik varosban van, cshazas kornyezet.]

(#1864) mjani1172 válasza axioma (#1863) üzenetére


mjani1172
addikt

Ne haragudj de ez már inkább a Monty Python filmeket idézi.
Tulajdonképpen mi a mondanivalód értelme?

[ Szerkesztve ]

(#1865) Elf válasza mjani1172 (#1861) üzenetére


Elf
aktív tag

Szerintem vagy legyen tiltva valami vagy ne.
Ez a tiltjuk de csak X kg Y centi felett olyan politikus megoldás. Csinálunk valamit mert nyomás van rajtunk hogy csináljunk valamit de csak annyira csináljuk hogy azért ne fájjon senkinek mert akkor szavazatot veszítünk.
A másik fele hogy ez szül olyan dologkat mint pl. a plugin 3.0 V12 4WD terepjáró mert így bemehet zöld zónába. Közben a döntéshozó úgy tesz mintha nem vették volna hülyére. :C
Ha kg limit lenne jönnének a 1499Kg-s SUV-ok azonnal. :)

Ha az a gond hogy nehezek az autók (gond?) akkor oké. Vizsgáljuk meg milyen problémát okoz ez, milyen limit alatt szűnik meg a probléma és legyen tiltva minden olyan cucc ami nehezebb ennél. Minden!
De ha a limit egy szép kerek szám (pl. 1500.00Kg ) és csatolunk mellé egy kivétel listát akkor biztos vagyok benne hogy:
1.nem oldottuk meg a problémát.
2. a probléma nem is létezik.

(#1866) Somatom válasza Elf (#1865) üzenetére


Somatom
veterán

Azért vannak más élethelyzetek is. Én egy home office -ba kényszerült, nagycsaládos házaspártól vettem az autót. Állam bácsi támogatja a nagycsaládosokat, hogy ne fogyjon a nemzet. Mégis, milyen autót vegyen egy nagycsaládos, amiben van 3-5 Isofix ülés? Az biztos, hogy nagy autó lesz.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#1867) Elf válasza mjani1172 (#1852) üzenetére


Elf
aktív tag

"Meg egyébként is a feleslegesen nagy autóról volt szó."

Mi a definíciója a "felesleges"-nek?

Aki autót vesz okkal teszi. Aki hatalmasat vesz annak is van oka.
Lehet hogy az az ok nekem , neked, másnak nem szempont de ez tök mindegy mert ő dönti el mire költi a pénzét, mi neki a megfelelő/kényelmes/praktikus.
Lehet ő szorong egy kisautóban és halálfélelme van. Lehet a 3 kutyáját viszi benne néha. Vagy bármi. Közöm semmi.

Pl. mi a különbség ezek között:
1. Feleslegesen vett e-bike-ot arra a napi 4km-re, miért nem sétál én is azt teszem.
1. Felelegesen vett autót arra a napi 15km-re, miért nem e-bike-al megy, én is azt teszem.
2. Feleslegesen vett kombit én mindent meg tudok oldani a kisautómmal.
3. Feleslegesen vett SUV-ot én simán elférek a kombimban a 198 centimmel.
4. Feleslegesen vett X7-est én az kis Nissan Juke-ommal is vidáman belátom a forgalmat.

Valahogy hátra kéne lépni egyet a saját nézőpontunkból és onnét nézni a dolgot.

(#1868) Elf válasza Somatom (#1866) üzenetére


Elf
aktív tag

Persze. A kérdés az hogy az egyéni érdekeket felül írhatja-e a közösségi érdek.
Ha ez a súly/méret gond tényleg akkora gond hogy intézkedni kell (személyes vélemény:nem az) akkor nem tehetünk kivételt. Ha kivételt teszünk akkor az egész közösség érdeke fog sérülni.
Persze ez a példa fasság mert kinek lesz rosszabb attól hogy egy autó 15-20%-al nehezebb mint a másik. :N
De az elv talán érthető.

(#1869) Somatom válasza Elf (#1868) üzenetére


Somatom
veterán

Fordítsuk meg a dolgot! Tegyük kötelezővé, hogy legalább 4 méter és 1,5 tonna legyen az autó! A város beáll, mint a szög és mindenki rémülten bringát, meg bérletet vesz. :DDD Saját példámból indultam ki. Ha tehetem, akkor inkább nem megyek be az autómmal a városba.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#1870) HThomas válasza Elf (#1867) üzenetére


HThomas
senior tag
LOGOUT blog (1)

Szerintem sem oldana meg semmit a tiltsuk ki / adóztassuk szarrá az X7 tulajt mert csak hozzáállás... ha az emberek nagy része azzal, vagy Lincoln Navigatorral járna, akkor lenne hatása, de azért akkora jólét nincs itthon :)

Városban, ahol ez problémás, ott a teljes tiltás (sétálóutca) vagy valamiféle dugódíj működhet. Az utóbbi mértékét lehet környezetvédelmi besoroláshoz kötni, ahogy pl az egyéb adóterheket/díjakat is. Nyilván ezt meg kell csinálni értelmesre, hogy ne legyenek rajta hibrid X7 méretű kiskapuk. Aztán meg tolni kell az autógyárakat afelé, hogy gyártsanak kevésbé szennyező autókat, ahogy ezzel próbálkoznak is... az, hogy mennyire hatékonyan, az más kérdés. Viszont ez mind összetettebb probléma annál, mint hogy pár anyuka SUV-val viszi a gyerekét az oviba ezzel végpusztulásba döntvén a Földet.

Amit még érdemes, hogy próbálni trendivé tenni és népszerűsíteni az alternatív és valóban környezetkímélő közlekedési formákat, hogy kevesebb legyen az autó, és akinek valóban felesleges, az váltson. De közben nem kéne szivatni azt, aki okkal ül kocsiba.

(#1871) axioma válasza mjani1172 (#1864) üzenetére


axioma
veterán

Az eredeti az, hogy nincs ertelme Bp-et egy egysegkent kezelni, ha mar a varos zsufoltsaga (autoval terhelese) a szempont, akkor erdemes lenne csak a zsufolt reszekre hozni barmilyen korlatozo intezkedest (mind1, hogy uzemanyag, tonna, vagy mi alapjan). A behajtasi engedelyes tervek se Bp-re, hanem annak valamilyen ertelmu belvarosara szoltak (az egyetlen ami hasonlo, az a szmogriado eseten ami volt talan 3 alkalommal eddig hogy paros/pt rendszamu auto kozlekedhet, na az varoshatartol volt ervenyes, es csak bizonyos korny.v.besorolas alatt).
A legutobbi hsz-em meg hogy nem attol fugg hogy kiket tiltanek ki honnan, hogy az adott velelmezett igenyt van-e olyan elektromos auto amelyik lefedi. Es tobbszor elmondtam, hogy kis autokat szeretnek, tehat ezert az mar irrelevans, hogy a leaf hova fer bele, en elektromosban is kicsi/konnyu (igen, kisebb akku) autot szeretnek es nem suv-ot, raadasul nem a varoson belul lakom. Szoval nem magam miatt erveltem, ez annyira fura?

[ Szerkesztve ]

(#1872) axioma válasza Elf (#1867) üzenetére


axioma
veterán

A legnagyobb baj hogy azert is van aki nagyobb autot vesz mint ami kell neki mert nem gyartanak kisebbet. Ion nem egeszen 3.5m, Zoe mar 4 meter feletti, mint jelenleg altalam ismert legkisebb kategoria, 5 ev mulva nem tudok ennel kisebb hasznaltat venni. Vagy van valami e-auto ami ma kaphato es kisebb? (Mini talan, megneztem, 3.85, kispolszki 3 m volt:), jo, tudom biztonsagi megfeleles miatt is novekszenek, de inkabb a pszichologia miatt - sajnos a kisebb autot eladhatatlanabbnak tartjak, "miert ne venne mindenki majdnem ugyanannyiert a nagyobbat" elv alapjan.)

(#1873) axioma válasza Somatom (#1869) üzenetére


axioma
veterán

Na ez mar kb. megtortent. Hany 4m-nel rovidebb autot latsz %-ban az utakon? Szerintem boven kisebb 5%-nal.

(#1874) bambano válasza mjani1172 (#1861) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

jaja, opel omegának a gyár sem adott utódot, de azért kettő itt áll belőle a ház előtt. a piac úgy ítélte meg, hogy 800 ezer darabot megvesz belőle, tehát nem bukott.
az opel típusismereted (is) nulla.

és nem, a corsa az nem tehergépkocsi. szerintem nyugodtan kijelenthetjük, hogy a subthread eredeti felvetése téves.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#1875) bambano válasza axioma (#1872) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

"A legnagyobb baj hogy azert is van aki nagyobb autot vesz mint ami kell neki mert nem gyartanak kisebbet": ez szerintem is baj. például a vectra utóda, az insignia, 21 centivel hosszabb elődjénél. teljesen értelmetlenül. a vectra is durván nagy, az insignia már akkora, hogy nem fér el mindenhol.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#1876) #06658560 válasza bambano (#1858) üzenetére


#06658560
törölt tag

Nálunk a sarki Kioskba gyakran látom BMW 6xx-szel hozni az árut, kisebb tételben. persze a komolyabb mennyiséget a nagykerek teherautói hozzák.

(#1877) schawo válasza #06658560 (#1876) üzenetére


schawo
titán

Tegnap Leaf (és ez csak az egyik ilyen kanyar volt). A env200 jövőre lesz csak meg. Szóval mi Leaffel szállítunk főleg.


[ Szerkesztve ]

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#1878) HThomas válasza bambano (#1875) üzenetére


HThomas
senior tag
LOGOUT blog (1)

De közben az Astra is nő :)

(#1879) #06658560 válasza HThomas (#1878) üzenetére


#06658560
törölt tag

És így pont mindenki kb. fél számmal a szükséges méret fölé kell menjen. Nekem jelenleg egy kombi Fiesta lenne ideális, ami nincs, így akkor muszáj lennék Focusra lépni. Ami viszont kívül lényegesen nagyobb, mint amennyit belül ad. Kb. két generációval ezelőtti Focus volt ott, ami kéne. Városba még a fiesta is nagy, ott lehetne egy térben kisebb, csomagtérben ugyanakkora modell jó, meredekebb szélvédővel, kisebb IP-val, vékonyabb ülésekkel. De olyan már nincs. A helyzet amúgy ugyanez a Focus-Mondeo viszonylatban is, annyiban, hogy a Mondeo vagy három generáció óta egy hodály, ott hatalmas a lépés a Focusról. VW viszonylatban nagyjából ugyanez.

#1877 schawo: Igen, a szükség törvényt bont.Sokat szállítottunk apámmal mi is mindenféle árut kispókkal. Nem mondanám optimális megoldásnak.

(#1880) HThomas válasza #06658560 (#1879) üzenetére


HThomas
senior tag
LOGOUT blog (1)

Ez kicsit olyan, mint amikor sok nagy kombinak lecsapják a hátulját, gondolom mert jól néz ki, de emiatt rosszabb lesz a pakolhatóság. Gondolom ezzel is terelik a SUV-ok felé a népet, hogy ha kell a csomagtér akkor vegyél még nagyobb hodályt.

(#1881) tha_answer


tha_answer
őstag

Https://telex.hu/tudomany/2020/12/10/a-leggazdagabb-1-szazalek-tobb-szen-dioxid-kibocsatasert-felelos-mint-az-emberek-fele

Igy basztassatok a kisembert, moralis felsobbrendusegben szenvedo sotetzoldek. :DD

"A jelentés bemutatta, milyen életmódbeli változások tudnának segíteni: a nemzetközi légi közlekedés visszafogása fejenként majdnem 2 tonnával, a háztartások megújuló energiára váltása nagyjából másfél tonnával csökkentené a szén-dioxid-kibocsátást."

De a szabad helyvaltoztatast vegyuk el. Moralizalo balfasisztak.

[ Szerkesztve ]

(#1882) mjani1172 válasza bambano (#1874) üzenetére


mjani1172
addikt

:)

"kettő itt áll belőle a ház előtt. tehát nem bukott."

" Például az opel omega az feleslegesen nagy?"

"a vectra is durván nagy, az insignia már akkora, hogy nem fér el mindenhol."

[ Szerkesztve ]

(#1883) Ezekiell válasza tha_answer (#1881) üzenetére


Ezekiell
veterán

Hogy neked milyen iszonyat undorító stílusod van, te jó ég... Ha te sötétzöldezel, akkor te mi vagy?

Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.

(#1884) Somatom válasza schawo (#1877) üzenetére


Somatom
veterán

Te jó ég! Mi ez az egérlyuk?

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#1885) schawo válasza Somatom (#1884) üzenetére


schawo
titán

:F

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#1886) cousin333 válasza axioma (#1872) üzenetére


cousin333
addikt

"Vagy van valami e-auto ami ma kaphato es kisebb?"

BMW i3: 3999 mm :))

[ Szerkesztve ]

"We spared no expense"

(#1887) schawo válasza axioma (#1872) üzenetére


schawo
titán

e-Up

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#1888) bambano válasza HThomas (#1878) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

ja, sikítottam is, mikor a h astra szedánját (vagy a kombiját, már nem emlékszem) a c vectra padlólemezére rakták...
szerintem a g astra körülbelül elég nagy nagyságrendileg 300 kilométeres utakhoz. én nem vennék nagyobbat, ha nem lenne csomagolás.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#1889) bambano


bambano
titán
LOGOUT blog

egyébként a villany-benzin kérdést Demjén Rózsi már évtizedekkel ezelőtt eldöntötte, amikor a zenekarát nem állandómágneses szinkronmotornak nevezte el...

jólvan megyek már :)

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#1890) axioma válasza cousin333 (#1886) üzenetére


axioma
veterán

Na latod arra nem gondoltam, bar rex-es mar ha jol tudom ujonnan nincs, pedig rex-szel talan elfogadnam a baromsagait is (pl. visszafele nyilo kisajto hatul... ki talal ki ilyet??? de a keret nelkuli ajtot se igazan ertem)

[ Szerkesztve ]

(#1891) axioma válasza schawo (#1887) üzenetére


axioma
veterán

Koszi! Na ez valoban kicsi (3.6m), ilyenbol kene tobb! Valamiert nem tunik annyira kicsinek formara nekem, ezert nem jutott eszembe megnezni, a tompeorruak kozul raneztem parra.

[ Szerkesztve ]

(#1892) #16820480 válasza axioma (#1891) üzenetére


#16820480
törölt tag

Ez játszik esetleg? :D

(#1893) #06658560 válasza HThomas (#1880) üzenetére


#06658560
törölt tag

Az autók folyamatosan nőttek, a biztonság miatt egyre több tér ment a növekedésből a karosszériába. Így a beltér nem nőtt annyival, mint amennyivel a külső. És egy kisautón is lehetne rendes hasznot realizálni, ha nagy számban menne el.

(#1894) #06658560 válasza tha_answer (#1881) üzenetére


#06658560
törölt tag

"Igy basztassatok a kisembert, moralis felsobbrendusegben szenvedo sotetzoldek"

Az ugye megvan, hogy európai átlagemberként/kisemberként is a felső tíz százalékban vagy?

(#1895) Mr K válasza schawo (#1877) üzenetére


Mr K
senior tag

Igen, és leaf-fel szállítva a műanyag hegyek is sokkal környezetbarátabbnak tűnnek... ;]

''The third planet is incapable of supporting life. Our scientists have said there's far too much oxygen in their atmosphere.''

(#1896) schawo válasza Mr K (#1895) üzenetére


schawo
titán

:DDD Ez jó volt

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#1897) Ed_007 válasza axioma (#1824) üzenetére


Ed_007
aktív tag

"2-3 tonnas monstrum ne kapjon zoldet, szemelyautokent persze"

Egyetlen Tesla se lesz zöld rendszámos. :C

(#1898) Ck. válasza schawo (#1896) üzenetére


Ck.
addikt

Letesztelnél nekem valamit kérlek? Állítólag jött ki a Leafhez szoftverfrissítés és a rapid gate már kevésbé zavaró. Évente egy-egy 2x 900 km-es út beleférne villámtöltve? Nyilván ne menj vele most nekem ennyit, csak érdekelne hogy több egymás utáni villámozás után mennyire lassul be.

(#1899) schawo válasza Ck. (#1898) üzenetére


schawo
titán

Rapidgatel mint a ménkű
Tegnap 12kW :W
első töltés 45kW, második 32, harmadik 24, negyedik 12. A hosszú töltés helyett hazafelé teherautó mögött vitroláztam, gyakorlatilag nulla fogyasztással. Leaf nem való hosszú útra, csak nagyon türelmeseknek :N Teherautónak jó, tegnap sok fordulót szállítottunk vele mindenfelől.

Kiváló városi, és középtávú autó, de hosszú távra egy határ szar.

[ Szerkesztve ]

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#1900) schawo válasza Ed_007 (#1897) üzenetére


schawo
titán

Model 3 összes változata befér 2t alá. Az SR+ 1550kg, a legnehezebb Performance 1950kg.

[ Szerkesztve ]

evDirect villanyautós töltőhálózat

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.