Ha a zsebemben marad 5-10 milla, az sztem elég jó eredmény.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Ha a zsebemben marad 5-10 milla, az sztem elég jó eredmény.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Szerintem is, ezért jár asszony Volttal (=Ampera kicsit szebb változatban).
evDirect villanyautós töltőhálózat
Ne nekem mondd, ferjemnek az van
De en nem a loero-startolas vitaba akartam beszallni, kizarolag arra irtam, hogy aki nem megy 1 nap tobbet mint a varosi <100km-t annak tok mind1 mekkora az akku, nem hasznalja ki belole azt SEM hogy gyorsabban toltheto a nagyobb. Ha full elektromos, akkor sem. [Ezert kar belem a zoe, pedig abba neha ulhetnenk 5-en, meg azert kevesbe fapados mint az ion, de amitol dragabb azt sose hasznalnam ki, a nagyobb akku.]
Persze, hogy nincs. Ki buzdított erre? Senki. Az emberek nagy többségét pont annyira nem érdekli a kresz, mint a kreszt az emberek. Én általában betartom a szabályokat, de bambaságból én is néztem már be 30-as táblát. Ha meg sietsz valahova pont nem fog érdekelni. Én nyáron például biciklizem sokat. Nem megyek át a piros lámpán, ezért volt aki megszólt, hogy mit állok itt, hülye vagyok..... Menj el autópályázz vagy csak főutazz egyet, tartsd be a szabályokat, aztán számold meg hányan húznak majd el melletted. Sajnos nagy általánosságban az autósok is pont annyira szarnak a szabályokra mint a biciklisek, csak ugye könnyebb egymásra mutogatni.
én továbbra is azt látom problémának, hogy ment itt a duma, hogy a villanyos mindig mindenkit legyorsul (teslát most ne nézzük), majd kiderült, hogy nem.
a másik, hogy legutóbb mentem egy Debrecen-Pest-Miskolc-Debrecen kört, minden pontban időre, plusz volt egy balesetes terelés. ezt hogy futod meg ezekkel a villanyosokkal? ezt a példát azért hoztam fel, mert folyamatosan megy a terelés, hogy az általános helyzet helyett a villanyost mindig olyan példákkal promózzátok, ahol a villanyosnak lejt a pálya.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Te írtad, hogy 120 helyett most inkább mennék 140-150-el mert sietek a gyerekért... 🤷🏻♂️ Az, hogy ezt épp általánosságban írtad, nem számít. Attól még nincs ilyen. Nekem mondjuk nem sikerült még benéznem sebességtáblát, piros lámpát viszont sajnos egyszer már igen. A mai napig sem értem honnan jött a gondolat, hogy azon mehetek át
De volt már szerencsém olyan autóshoz, aki nem tudta elviselni, hogy nem hajtottam be azonnal a zöld jelzésnél a kereszteződésbe egy olyan szituációban, ahol beragadtunk volna, még nagyobbá téve az amúgy is meglévő dugót (nem tudott volna elhaladni a keresztforgalom), így 6-8 másodperccel később tudott csak ő is áthaladni, és ennek úgy adott nyomatékot, hogy jobb oldalról! beállt mellénk a gyalogosjárdára!, hogy anyázzon. Miközben mellette ott ült a 10-12 éves lánya. De hát megteheti, hiszen neki ez jár, SUV-ja volt, kressz ismerete ellenben valószínűleg nem...
[ Szerkesztve ]
HR24.hu
Nézd vitázhatunk ezen, lehet nem volt érthető rendesen. Mi emberek alapvetően kényelmesek vagyunk, ha veszünk egy nagyköbcentis sokhengeres autót azzal menni fogunk (nekem nem ilyenem van). Gondolj bele aki jön haza egy német munkahelyről, full nem fogja érdekelni, hogy magyarországon 130- al mehet csak. Jó ez? Nem. Igen, én is mentem már gyorsabban a kelleténél, mert van hogy az ember elalszik vagycsak tovább kell melóba maradnia. Bizony a gyereket is el kell hozni időre mert jön az undorító megjegyzés, hogy neki megy a busza stb. Most ezt egy ilyen villanygéppel nem tudod megjátszani, mert lemerül az aksi. Ebbe a részébe nem is lehet igazán belekötni, mert rákényszerít legalább a szabályok betartására. A SUV-osokat hagyjuk inkább. Az egy külön állatfaj, tök mindegy milyen márkába ül. Unokatestvéremnek van Suzuki SUV-ja, mintha egy más világba lenne mikor azt vezeti.
Kéthetente ingázok Budapest és a német melóhelyem (Ulm előtt) között. GPS szerinti 130 -cal kopp nyolc óra az út, 6,4 -es fogyasztással. Minek toljam neki?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
ne tesláról beszélj, itt senkinek sincs olyanja.
illetve ez az ingyen van az út a tesla árával meg a szervizével kalkulálva elég meredek kijelentés volt.
leaf, golf gte, ilyesmikről beszélj.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Neked gratula. Igérem akkor előszedem az öreg 120-as Skodrimat, és akkor azzal fogok járni. Örülök neki, hogy itt még senki sem sietett sehova rajtam kívűl.
Légyszíves olyan villany autót mondjál ami nem tudja ezt a kört mert az állítás az volt hogy azok a villanyautók amik nem tudják ezt a kört azok nem tudják ezt a kört! Thx!
Persze, értem amúgy amit írsz. Nem tudom, egyébként számoltál-e már utána, mennyire placebo, hogy sokat lehet nyerni a gyorshajtással. Egy Gyöngyös-Nyíregyháza szakaszon tíz percet nem jelentett a fele szakaszon 195-ös, másik felén 145-ös átlagsebesség. Nem én voltam, erre sem az autóm, sem én nem vagyok alkalmas. A nyerhető előny elenyésző egy esetleges veszteséghez képest. Ebből a szempontból én nagyon szemét rendőr, vagy törvényhozó lennék
HR24.hu
azok kedvéért, akik még egy google mapsot is lusták kinyitni:
az m3-3-as út atkári csomópontjától (ez nagyjából a Gyöngyös nyugat lehajtó vége) az m3-4-es út csomópontig (ez nagyjából Nyíregyháza dél) a távolság 156 kilométer, aktuális időbecslés a google szerint 1 óra 20 perc, forgalom nélkül 1 óra 13 perc.
78 kilométer 195-ös átlaggal kerek 24 perc, 78 kilométer 145-ös átlaggal felfelé kerekítve 33 perc, vagyis összesen 57 perc.
vagyis a forgalommentes becsléshez képest 16 perc, a jelen pillanati becsléshez képest 23 perc a nyereség, tehát nem 10 perc.
te nem szemét törvényhozó lennél, hanem tájékozatlan.
láttam már olyan helyzetet, amikor a gyorshajtás jelentősen más kimenetelt hozott, mint a szabályos. meg olyat is, amikor a rendőr kivételesen szolgált, és nem megbüntette a gyorshajtót, hanem eléállt szirénázós felvezetőnek (kórházba vittek szülő nőt).
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
csak a villanyautó fanoknak szabad vitát torzító felvetéseket tenni?
minden összehasonlítás, amit a villanyautó fanok hoztak, városról szól. engem az pont nem érdekel, ha nagyritkán városba megyek, nem piszlicsáré 120 lóerős villanyossal megyek, hanem rendes, megawattossal (kettes villamos, Debrecen).
engem kizárólag a vidékre járás érdekel, és feltételezem, hogy akiknek a kényelme az én munkámtól függ, azokat is az izgatja, hogy amikor miattuk megyek, akkor hogy érek oda.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
No, mesélj. Mennyivel drágább, mint egy hasonló kategóriás másik autó? Egy rendesen felkonfigolt BMW 3-as egy fillérrel sem olcsóbb. Csak abba még öntheted a litereket. A múltkori utad 12000 Ft. Ha kétnaponta teljesíted, akkor évi 1,2M. Meg a szerviz.
evDirect villanyautós töltőhálózat
valóban, egy extrákkal nyakonöntött bmw egy fillérrel sem olcsóbb.
de itt a többség nem azt a kategóriát használja és írja le, amibe a bmw 3-as tartozik.
itt golfok meg leafek meg ilyenek forognak.
egy olyan 1.6-os turbó astra, ami az itt korábban linkelt összehasonlítás szerint bucira verte a leafet minden paraméterében, 4.1-ért került egy haverom tulajdonába.
egyre inkább azt gondolom, hogy azért véded ennyire a villanyost, mert nehéz belátni, hogy a saját autóválasztásaid és a munkahely választásod sem helyesek a jelenlegi időben. így jönnek az önigazolások, hogy még egy panamerát is megtakartál a lámpánál. rotfl. egy rendes vectrát nem tudnál legyorsulni, ha valós verseny lenne.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
ránéztem a hahura.
a legolcsóbb tesla model s 6 évesen 177 ezer kilométerrel éppen csak benézett tíz guriga alá. bomba üzlet, mondhatom
a legolcsóbb kereskedésben árult tesla szintén 6 évesen 107 ezer kilométerrel már 12 guriga, ami több, mint a legdrágább opel volt 2018-ban (amit sajnos már nem árulnak).
a legdrágább tesla, amit ez a konkrét keresés kidobott a hahun, 44.4 misi. bolondnak is megéri. egy csúcs opelhez képest 33 millióval többe kerül. ennyi pénzből 73-80 EZER liter között lehet venni benzint, attól függően, hogy milyen átlagárral becsülöm az árát. 450 forinttal 73 ezer shell vpower racing 100-as prémium benzint lehet venni. 360 forintjával alap 95-ösből 92 ezer liter körül van.
ha úgy számolok, hogy egy liter benzin átlagosan 10 kilométerre elég, akkor ennyi benyával kétszer körbe tudnám kerülni a földet, ha az a szutyok opel tudna úszni.
tehát maradjunk annyiban, hogy elsősorban ennél gazdaságosabb villanyautókról beszélünk.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Szép dolog egynek az elmélet. Másik meg hogy sajnos ott ültem a kocsiban. Nyilván akkor tévedek a sebességekkel, és lassabbra jön ki az átlag (130 volt az alja, és 216 a teteje), és/vagy nem pont méterre fele-fele szakasz volt, de tíz percnél nem volt több a nyereség. Szemét meg nem az idő miatt lennék, hanem mert nálam 250e-től indulna a 150-es, és 600e-től a 180-as sebesség díjszabása. Azért köszi hogy kiszámoltad, nekem nem ért annyit hogy a példa miatt szarakodjak vele. A lényeg úgyis az volt, hogy nem ért annyit az egész, mint amennyit lehetett nyerni vele. Máskor majd pontosabban saccolok.
[ Szerkesztve ]
HR24.hu
A legpucérabb 4 kerék egy kormány Astra 6,7M. Ne már, egy használt fossal mérjük össze?
Egy 122 lóerős (ez a csúcs!), automataváltós dízel Astra adaptív tempomattal, elöl hátul ülésfűtéssel, kormányfűtéssel, kulcsnélküli indítással, tolátókamerával, led fényszórókkal, holttérfigyeléssel, bőrrel 11m. Tizenegy k..va millió, és se rendes motort, se sávtartót még rendelni sem lehet bele. Ne már. Egyre jobb vételnek tűnik a villany. Mondjál még ilyeneket kérlek
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
Na, muti, hol tudsz te Magyarországon 195-ös átlagot (!) futni? Ferrarid van, ami megy 320-at helyenként?
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
nem használt, null kilométeres, szalonból. nem mondtam, hogy most volt.
de ha 11 misi, akkor se egy 177 ezret futott 6 éves használt autó...
elhiszem, hogy egyre jobb vételnek tűnik számodra a villany, hiszen olyan iparágban dolgozol, aminek feltétele a villanyautó terjedése. nem mondhatsz ellent a saját munkádnak.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
ne engem kérdezz, kérdezd azt, aki bedobta a témát.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Nyilván amikor valaki siet, akkor hirtelen felgyorsulnak a reflexei, kitisztul az agya, kategóriákkal jobb lesz vezetéstechnikában, valamint az autója is hirtelen kifogástalan műszaki állapotba kerül és kategóriát lépnek a menettulajdonságai, úttartása, fékereje és stabilitása.
De lehet, hogy nem ez történik, hanem csak ön- és közveszélyes őrültként viselkedik, szabályt sért és talán szerencséje lesz és nyer 10-15 percet egy úton.
2020 (21) van, az autó árak (mint minden import termék) ára az egekben. Nem a Leaf drága, hanem minden.
Fordított irány. Elegem lett a benzines autókból, lett villany, majd elegem lett, hogy nincs töltés, és lett töltőket telepítő cég. Probléma->megoldás->probléma->megoldás
evDirect villanyautós töltőhálózat
Igazán remek csak ehhez meg kell venni egy teslát. A legolcsóbb használt model 3 a hahun potom 15millió forint. Tizenöt millió... Az ember lakást vesz annyiért nem egy használati tárgyat amit bármikor ellophatnak összetörhetnek megrongálhatnak. Számold újra bármelyik széles tömegek számára elérhető villanyautóval és máris borul a matek. Ja várj, ilyen villanyautó nincs.
Használtan szinte pont annyi, mint újonnan. Alíg veszíti az árát. Belépés miatt rossz, de egyébként jó.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
A vadi új SR+ Model 3 kerül 15 millióba a magyar oldal szerint, minden kedvezmény nélkül.
Értem és aláírom, hogy jó az elektromos verda de meg kell őket venni. Hiába olcsó üzemeltetni ha kiPaszott drága a beugró a buliba.
Ha a mezei dízel Astra szinte nulla felszereltséggel 8,7m és az olcsó Leaf támogatással 8,5m, akkor melyik a széles tömegek számára elérhető autó? Egyik se, mert azok a használt autók. De akkor most arról beszélünk, hogy villany vagy belső égésű, vagy arról, hogy új vagy használt?
evDirect villanyautós töltőhálózat
Speciel én éberebb, pontosabb vagyok 180-nál, mint 130-nál. Kevésbé is fáradok. És nyertem vele 200 perces úton húsz-harminc percet. Ami jópár alkalommal mentett ki munka után kialakuló dugóból is. Szigorúan csak ott sietve, ahol lehetett.
Valójában 17 körül lehet megkapni, mert nincs direkt szállítás.
evDirect villanyautós töltőhálózat
Épeszű ember nem költ 15 millát autóra, amikor ennyiből egy csúcs HD -t lehet kapni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
jó, hogy bedobtad a köztudatba, motorokat még nem fikáztunk ma
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Egy HD -n nincs mit fikázni, mivel tökéletes.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Hiába olcsó üzemeltetni ha kiPaszott drága a beugró a buliba.
A Model 3 az úgy nagyjából BMW 3 árfekvés, arról meg nem nagyon szoktak úgy nyilatkozni, hogy annyira elérhetetlenül drága, hogy senkinek sincs.
DRM is theft
Nem tudom milyen lakást néztél amúgy ennyi pénzért, de szerintem úgy 10 éve volt ilyen árban használható hely utoljára.
schawo: Egye fene, ha leteszik Bécsben, akkor kivonatozom érte azért a 2 millióért
Menj videkre, csodat latsz. Felujitott panel Miskolcon 12 alatt.
Ha kp-re van akkor persze, de lízingre nem játszik.
evDirect villanyautós töltőhálózat
A fővároson kívül is van ám élet. Itt Dél-Magyarországon 20millióért kacsalábon forgó palotát veszel nem lakást.
a legolcsóbb 3-as bmw a bmw.hu-ról frissiben letöltött árlista szerint éppen 10 guriga alatt van alapfelszereltség szerint. gondolom, a vezetőoldali forgatható kormány már extra ezen az árszinten.
a legolcsóbb dízel bmw3 12 fölött van, szintén választható extrák nélkül. a csúcs meg 29 alatt egy hajszállal.
tehát igaz, lehet a model3 bmw 3 árfekvés, de mindkettő messze prémium kategória, legalábbis az ára szerint.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Ja, és azt nem is említettem, hogy céges lízing esetén a villanyautóra egy csomó kedvezmény igénybe vehető, ami belső égésűre nem. Nincs cégautóadó, energiahatékonysági társasági adókedvezmények és kamattámogatás jár hozzá. Valójában jópár millával rövidebbre jön ki a matek, mint egy BMW-vel. Egyébként.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
Olvasom, hogy (szabad ég alatt) zuhogó esőben is lehet oszlopról gyorstölteni - aki már próbált ilyet, az nem félt? (Értem én, hogy biztonságos, de a mosógép is az, mégis a kezelési szerint csak gumikesztyűben és gumicsizmában szabadna hozzáérni. És az csak 6A/230V.)
''The third planet is incapable of supporting life. Our scientists have said there's far too much oxygen in their atmosphere.''
Nem. DC és AC tölteni is gond nélkül lehet akár esőben is. Nem hallottam még olyanról, hogy valakinek valaha ebből baja lett volna. Az érintésvédelmi rendszerek már nagyon gyorsak.
evDirect villanyautós töltőhálózat
és ha cégnek veszek villanyt, több lesz a hatótávolsága?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Az egyik elromlott, vagy ellopták, (ezért is) a másiknál többen állnak sorban.
Bár ez így nagyon gyerekes.Az egyik oldalon minden tökéletes, míg a másikon minden rossz.
[ Szerkesztve ]
Na, az még egy gyönyörűség lehet. Akkor kell kivenni a csomiból a dízel áramfejlesztőt.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
A Teslanak a technikája tényleg jó, jól is megy, ez nem vita.
De azon kívül? Szerintem szarul néz ki, kényelmetlenül alacsony, az ülések alacsonyan vannak, kényelmetlen az üléspozíció, az egész dolog olyan mint egy sivár rendelő egy tv-vel.
A kárpitok minősége, az ülésbak, viccesen gagyi.
A kidolgozása, az illesztések, egy jobb dacia szintjén vannak.Nincs két párhuzamosan, szépen futó karosszéria elem.
A technika valóban prémium, de a többi inkább (nagyon) alsó közép.
Nem is tudnék hirtelen ilyen gagyit említeni.
[ Szerkesztve ]
"Nem is tudnék hirtelen ilyen gagyit említeni."
"A kidolgozása, az illesztések, egy jobb dacia szintjén vannak."
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.