Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz cog777 #20408 üzenetére

    jatekfeljesztes atment C++rol C#ra, szoval explicit pointer aritmetika nem annyira erdekes mar. gyakorlatban egy (nagyon sok) extra hibaforras. foleg, ha nincs massziv architekturalis / low-level hattered is.

    elore ne optimizalj, inkabb fokuszalj arra, mit es hogyan tarolj es mi felelos miert. profilerrel lehet utana optimizalni, elore tokfelesleges.

    stackoverflowval meg ovatosan, hogy mit es mit nem tekintenek annak aminek. ACMnek voltak anno eleg jo konferenciai amik jatekfejlesztesnel a technikai reszre is relevansak, tippre ACM siggraph es sigsoft eseten lehet talalnal hasznalhatot.

    tovabbra is azt mondom, hogy maradj eloszor square tablan, a hexaval feleslegesen szivatod magad. es ha a grafos tarolas uj, akkor szerintem nem igazan latod be, hogy mennyivel bonyolultabb ez a megoldas. persze ha szivatni akarod magad, arra tokeletes, csak eppen kb feature creepnek hangzik, amit irsz.

Új hozzászólás Aktív témák