Hirdetés
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Öregszem
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz rasotamas #200823 üzenetére
Ezt a 40 percbe kerülő Inspection szervizet ti megcsináltatnátok 20 ezerért?
Pecsét meg nyugalom miatt lehet megérne annyit, de hát ilyen guminyomás meg ablaktörlőlapát állapotot nekem pénzért ne nézegessenek.
Bármilyen rejtőzködő kezdődő hibát ami később nagyon sokba kerülhet meg lehet vele találni/előzni?https://tinyurl.com/rasoapro
-
Reggie0
félisten
válasz rasotamas #200601 üzenetére
A megoldas, hogy lekapcsolod kezzel idoben. Miota kifogaz az, hogy te rosszul mukodo kenyelmi szolgaltatast akarsz hasznalni?
Vegyel hokameras autot, annak a kepernyojen mindig latni fogod az utat es a szembejovot se vakitod el.
Vagy probald ki, hogy lekapcsolod amikor latod, hogy valaki szembe fog jonni, majd amikor mar tudod, hogy felbukkant annyira es erzekelte a kamera is a jelenletet, akkor kapcsolod automatara es akkor mar rogton menni fog a maszkolas.[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz rasotamas #200613 üzenetére
-Vagy nem használod mert tudod hogy nem jól működik bizonyos esetekben
-Vagy használod és elviseled a szembe jövő megtorlását amiért elvakítottadHa hibás a rendszere akkor a gyártót kell zargatni hogy csinálja meg
A szembe jövő csak azt konstatálja hogy na a századik paraszt aki nem tudja lekapcsolni időben, nesze akkor neked is
Mintha a Tesla autopilot rendszere(ami közel se az) csak minden 100-ik piros lámpát nem látná és menne át a piroson, erre a sofőr hát de ritkán téved miért kell engem megbüntetni mert használom
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
macilaci78
nagyúr
válasz rasotamas #200615 üzenetére
A 90-es években már a jelenlegi sebességhatárok voltak érvényben és a Lada lámpái sem hátráltattak, hogy éjszaka is elérjem. A vadállomány pedig nagyobb volt akkoriban, mégis fényes nappal sikerült gázolnom.
Elhiszem, tudom, hogy nagyon fasza a ledfényszóró mögött ülni, de a plusz fényerő a sebességhatárok betartása mellett arra jó, hogy akár motorfékkel is lehetőséged van megállni a biciklis mögött.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz rasotamas #200601 üzenetére
Régen minden jobb volt...
Promi: személy szerint nekem is mindegy, hogy miért vakít el a szemből érkező, valaki elszabott valamit.
Modern autónál a mérnökök.
Öreg autónál a sofőr a hanyag, mert nincs jól beállítva.
Öreg autónál a sofőr a hanyag, mert nem tudja kezelni a bajuszkapcsolót.Nem mérlegelem az okokat, csak hangulatomtól függően gondolok rá...
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
bul07
nagyúr
válasz rasotamas #200601 üzenetére
Lehez én leszek a
Ha tudodd hogy nem kapcsolja le időben, és te se vagy hajlandó lekapcsolni kézzel, akkor mégis mire számítasz
Persze hogy reagálAmúgy mégis honnan tudná hogy automata kapcsolgatja, talán látnok vagy gondolotalvasó
(Mert ugye ahogy írod van mód hogy te kapcsolgasd, így még ha söttétben fel is ismerné a kocsit, és tudná hogy van benne automata rendszer, akkor is ott a lehetőség hogy ép nem az automta kapcsolgatja)Moder lámpák nagyon tudnak vakítani jobban mint egy halogén
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Bandit21
addikt
válasz rasotamas #200173 üzenetére
Én végül itt vettem egy gyári szettet. Ok elvileg német szalon autók gimijait hozzák be amikor nem.kell a vevőnek a téli szett mert pl eleve nagyobbat akar.
Nekem egy 17 es gyári sötét szürke alu felni hozzá való Conti gumival volt sztem 230 szereléssel együtt. Ilyen.
Amikor most tavasszal vette le a megszokott helyi gumisom azt mondta hogy a 4 felniert eleve ad 200 at. Jelenleg 1424 eur a Skoda honlapján ami ha jól számolom ma kb 1.000.000.000 Ft.[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Mauzes
addikt
válasz rasotamas #200055 üzenetére
Caravelle-ből van, de az is inkább 25 millió normálisan, ja és csak dízel van. Transporter most nem rendelhető, tehát újban nincs. Régiből talán van 9 személyes is, de ennél is láttam középen 2 ülésest. Még a Caddy-t is megnéztem, hiába "csúnya", de 122 LE a legerősebb motor, furcsa.
rbalint88: mi a gyakorlati jelentősége, hogy mqb vagy nem? Miben jobb egy Multivan T7 (mármint pusztán a platformból adódóan), mint egy Caravelle 6.1?
vzsryl: abszolút el tudom képzelni, hogy jópofa és kényelmes utazni benne, főleg ha már nagyobbak a gyerekek. De hogy miért nem lehet még opció sem, hogy középen legyen 3 ülés és ne leghátul, az wtf. És akkor megmaradna egy hatalmas csomagtér, amiben nekem még pár évig legalább egy, de lehet, hogy 2 babakocsit kellene szállítani. Ráadásul egy ekkora autóban középen is nagyon jól elférne 3 ember, főleg gyerek. Így viszont 3 üléssorral marad kb 30-40 cm csomagtér, csak jó magas.
Összességében most arra hajlok, hogy kipróbálom a Tourant, és ha nagyjából belül elférünk benne (babaülésestül, mindenestül), akkor még kiegészítem egy nagy tetőbox-szal, és így is beljebb vagyunk 10 millióval a a nagy dobozosokhoz képest (Sharanhoz képest is olyan 6 millióval). Mondjuk van egy furcsaság, hogy a konfigurátorban már a Touran sem elérhető, nem csak a Sharan.
-
macilaci78
nagyúr
válasz rasotamas #200041 üzenetére
Sokszor linkeltek már itt vonóhorogra, hátsó csomagtérajtóra rögzíthető kerékpártartó, doboz, motorszállító, amikre szerintem simán fel lehet rögzíteni egy kinyitott babakocsit. Csak akkor meg azért menne a hiszti, hogy ki kell pakolni a gyerekjátékokat, pelust, cuclit, mert különben a menetszél kiviszi, egy gyenge szemerkélő esőtől is is tiszta dzsuva lenne a babakocsi, stb.
Ezek közül a szállítódoboz tűnik élhetőnek, de kb fele magasságú a kelletétől.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz rasotamas #200018 üzenetére
Ha eltolják az ajtó felé, akkor egy oldalról jövő ütközéstől kevésbé védene.
Régi Passatom van, de ültem újban is és az újat szűkösebbnek érzem elöl, hátul egyaránt. Attól, hogy az autó külméretei nőnek, még a belméret nem biztos. Az ajtók jól láthatóan vastagabbak. Kíváncsi lennék az ajtóbehúzók közti távolságra, mert a hátsó ülésen kb ennyi hely van.4 gyerekes családnak a rokonságban Tiguan van. Akkor vették, amikor a 2 nagyobb már már egyetemista, a 2 kisebb még gimnazista, a hátsó üléssor ülései inkább csak a két helytakarékos lánynak élhető, de ők is filigrán alkatúak és aktív sportos életvitelüknek köszönhetően könnyebb hajtogatni őket.
Nem, ezek a 7 személyes autók átlag magyar felnőttekkel élhetetlenek 1 óránál hosszabb utakon, inkább csak szükségmegoldás. Az az élhető, ahol a hátsó üléssor sem a kerékjárati ívek között van, hanem előtt, de azt kisbusznak hívják.
rbalint88: feleségem is 170 cm magas, én meg majdnem 2 méter. Nekünk felmerült a tetőcsomagtartó, síbox is a babakocsi számára és akkor szabad marad a csomagtartó. Ráadásul a koszos kerekű babakocsinak is mindegy.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Bandit21
addikt
válasz rasotamas #200018 üzenetére
A nagyobb közép kategóriás sedanok örök problémája hogy hátul gyakorlatilag két kényelmes ülés van kialakítva közte meg egy kis pad.
Anno egyszerre volt Toyota auris és a b7 A4 és hiába volt nagyobb az Audi hátul két gyerek ülés mellett oda egy kézi táska fért csak el, /gondolom a Passat dettó ugyanez/ míg az Aurisba gyak egy egybe pad van hátul így a két gyerek ülés mehetett az ajtó mellé és közéjük épp oda fért a Feleségem.A touran egy jó autó, a 3. sorban pl nagyobb a hely benne mint a Kodi ban, vagy nincs úgy fent a lábad, viszont a csomagtartó 6-7 ülés mellett csak 170 l (a Kodi több mint +100) illetve a középső sor ülései igaz külön formazottak, de ahogy rbalint88 írja csak 3/4 méretűek.
Nekem van még két ahhoz elég kis gyerekem hogy a következő 5-8 évben is max 14 és 10 évesek lesznek így sokáig be lehet még őket rakni a csomag térbe.
És akkor viszont marad közepen a két szélső kényelmes meg elől a két fotel.
És van egy 270-300 as csomagtartó még mindig.A legjobb erre a 3-4 gyerek sportra egy Galaxy/Alhambra/Sharan.
De már alig vannak. Az S max pl nagy volt de a csomagtér kisebb mint a kodiaqban akár 5/7 üléssel.Ha viszont nincs rá 14+ M Ft akkor marad a Kodi (bár én 2020 végén rendeltem azóta el szállt az ár rendesen) vagy a touran vagy ami van még.
Anno még a dobozokat is megnéztem (Toyota city opel combo Peugeot rifter) de ott meg az üléseket nem lehet a padlóba hajtani tehát ott előre tudni kell csomag vagy ülés.
Plusz azok azért sokkal komótosabbak.Nehéz döntés, melyik a jó.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rasotamas #200002 üzenetére
0-100-nal pont nem jon ki a rugalmassag, ott magas fordulaton ellovod es kesz. Egy 80-120 pl sokkal informativabb. Na meg a koznapokon hanyszor van szukseg a 0-100-ra? A 80-120-ra meg mondjuk minden varoson kivuli elozesnel.
Szoval az enyem hiaba tud 8.3-as 0-100-at Mazda 6-od siman odaver rugalmassagban.#nincsbennetarcsi
-
Bandit21
addikt
válasz rasotamas #200003 üzenetére
A 0-100 szerintem nem mond olyan sokat egy autóról mint amit sokat gondolnak illetve ahogy írod a vezetési stílus vagy inkább annak hiánya is sokat számít. A kocsi annyit tud amennyit a sofőr kihoz belőle.
Az a wagonR valószínűleg 1 be úgy lone ki a pirosnal mint kevés autó a 800 kg val csak aztán elfogy. Volt 1.3 16v 85 le régi Swift em is akkor még a fejem lágya se nőtt be -20 éve - hát sok erősebb sokkal jobb 0-100 autót meg lehetett vele lepni és le lépni 2 be 6500 felett ment 105 el. Aztán persze ha a másik komolyan gondolta és tovább tolta 3 ba elfogyott a lendület a swiftbe és az is számított hányan ülnek benne.. A komolyabb autók lassabban indulnak a tapadás is később jön meg, stb.
Egy barátomnak 2/3 éves 5 l Mustang ja van. Kb 6 sec a 0-100 az id3 al az első métereken ott hagyom. Aztán kb amikor 50 körül járok neki be tapad a segge és mire én 100 ra érek O iszonyat horgesek mellett már 150+van.
Az id 3 papíron 8.9 0-100 ra az első 2-3 mp ben mégis nagyobb élményt ad mint a legtöbb hétköznapi erős autó.
És még csak nem is egy Tesla
Minden relatív.
At 1.5 os kodiaq hiába csak 9.8 0-100 ra nem tre. A legtöbb gyorsítas vagy városban van 2 fokozatban 70 ig vagy 4-5 országut vagy 5-6 fokozat pálya. Az számít ott mit lép és az elég e.
A 0-100 ba fontos hogy kézi vagy automata mit enged az elektronika milyen a gumi, a fokozat kiosztás szerencsés és stb.[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
JSandor
tag
válasz rasotamas #199920 üzenetére
Mondjuk ez engem is zavar. 7-es Golfomba nekem is túl hamar vált fel a DSG és túl későn le (olyan 1100 fordulatnál) 4 ből 5 be pl 56km/h nál már felvált 5 ből 6 ba pedig már 72 km/h nál. Szóval váltási pontokat én is szívesen kitolnám, meg akkor lehetne motor optimalizálás biztonságos keretek között. LA Chipet sokat olvasni itt a topikba, sokan említitek, szerintem már el mentem volna hozzájuk de Szabolcs megyébe lakom az meg elég messze van tőlük erre felé meg nem tudom kiben lehet bízni, hogy értenek is a dologhoz.
-
Paxker315
addikt
válasz rasotamas #199920 üzenetére
Hmm. DQ-250-nél amúgy a 440Nm "biztonságos"? Qru írta, hogy stage1-nél csak a kplung elofeszítést és tárcsákat összetoló nyomást növelik, máshoz nem nyúlnak, illetve, írta, hogy gyárilag 380Nm ig adta ezt a váltót a VW, bár 400-ig elvileg nincs gond. A műhelyben azt mondták, hogy elbírhatja 450-ig is, a 400 egy konzervatív-bolondbiztos érték. Mondjuk majd aznap-padon kiderül
-
Kiskokó
veterán
válasz rasotamas #199888 üzenetére
Hát az olyat én sem értem teljesen igazad van. Én egy kezemen meg tudom számolni életemben hányszor villogtam le valakit autópályán.
Nyilván helyzet függő mert amikor 3 km óta megyünk úgy hogy 130-al megy előttem de a jó atya úr istenért sem hajlandó kihúzódni miközben ugye kötelezően jobbra tartás van... na az olyat nem értem meg. Igaz rájuk se villogok , csak ha már nagyon nem bírom akkor azért "az érzés" kedvéért jó belemegyek a picsájába egy pillanatra.
Nyilván ha összefüggő kamion van nem fogok toporzékolni ha épp kicsit lassabban megy.
Ezt szerintem azért aki egy kicsit és normális ember, az megérti.
Aki nem az tényleg egy idióta.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
macilaci78
nagyúr
válasz rasotamas #199888 üzenetére
Azért 5-10 km/h sebességkülönbséggel az utólérés nem olyan hirtelen esemény. Ha ilyen van, akkor adott esetben én is inkább gyorsítok 150-re és egy arra alkalmas helyen kihúzódva motorfékkel lassítva elengedem.
Qru: tényleg érdekel, mit vesz észre a mögötted haladó verőfényes napsütésben a ködlámpából, illetve ha észre is veszi, milyen következtetést von le belőle?
Egyszerűbben megfogalmazva: "Minek?"[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Kiskokó
veterán
válasz rasotamas #199858 üzenetére
Azért belső sávban ne közlekedjünk már úgy hogy akár a telót babrálod... na meg ezt honnan tudja a mögötted jövő ?? Nem lát be a kocsiba. Én ha nagyon véletlen is kézbe kell vennem a telefonom az az
sfefe
Ők más témáról beszélnek mint sem 500 ló... hanem csak egy kis plusz nyomatékról.
De ha már beleszóltam a témában, én és úgy vagyok vele, nincs olyan hogy túl erős autó.
Azt meg hagy döntse már el mindenki magának mennyi erő kell neki, attól hogy van nem kell mindig kihasználni... nektek ez miért fáj ?
Nyilván van a tök fölösleges szint... most utálni fogsz de a 225Lóerős A6-om után amit már kellően elégnek tartottam, azért a 320Ló az A7-ben lett tényleg olyan "révbe értem" érzés, hogy ennél már tényleg fölöslegesebb az erősebb.Persze ez emberfüggő is, az olyan útra nem való rákos.... nem minősítem tovább milyen embereknek valóban mind1 hány lóerővel közlekedik, aki tükörbe nézés és szemrebbenés nélkül vág ki a belsőbe bárki elé 100-110-el.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rasotamas #199875 üzenetére
Tudom, hogy mukodik. Haveromnak van a kocsijaban, probaltam is tobbszor.
Markakerben minden draga, ha talalsz hozza vkit aki behekkeli egy szagszervizben akkor mar csak a gatlo arat kell kikohogni ami olyan 100k/db. Parban cserelendo tehat 200k plusz munkadijra lazan lehet egy 50k-t szamolni. 250k egy mondjuk egy 3M-s Passatnal az atlag magyarnak nem annyira esik jol. Es akkor ha az elsok elkoszontek akkor a hatsok sem varatnak magukra sokat.
Nyilvan van kivetel de az atlag siman belerakatja a fix gatlot.#nincsbennetarcsi
-
Szada85
aktív tag
válasz rasotamas #199848 üzenetére
Amit biztosan szabályoz a Leonban a "Mode" gomb:
A futómü "keménysége", a kormányszervo rásegítése, valamint a fokozatokat jobban kitartja a váltó, illetve a "bödönhang" is megjön Sport/Cupra módban.A váltón önmagában az S állással csak a fokozatok kihasználása változik (tovább pörgeti a motort), viszont a futómü, szervo marad abban az állásban, amiben a "Mode" gomb alapján van.
Röviden, zanzásan leírva. -
bul07
nagyúr
válasz rasotamas #199850 üzenetére
És mégis mihez kell, ahhoz hogy a kasznit felgyorsítsa, és miért is gond autópályán ha egy két másodperccel tovább tart dugóból felgyorsítani megengedett sebességre, sebesség tartáshoz meg nem kell
Autópályán max elhaladsz a másik mellet
Persze van egy szint ami kell egy súlyhoz de...Főúton haladva előzésnél igen számít, de van egy határ ami felett itt is többet számít a sofőr tudása
Ha már a kocsi gyorsulásának kell elérnie hogy vissza tudjon időbe térni a saját sávjába és ne ütközzön a szembe jövővel akkor ott már gond van, a sofőr tudása nem kielégítő(nem ülnék be mellé)Na mindegy, az ilyen olyan tunying cégek úgy élnek meg mint a Kasza Tibi féle Challenge jelenség
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Paxker315
addikt
válasz rasotamas #199831 üzenetére
nekem aszonta a fószer, hogy a váltóhoz hozzá KELL piszkálni, és hozzá fognak Balkányiak ue mondták, de szoboszló mellett szól, hogy teljesebb körű-részletesebb tájékoztatást adott, jobb ajánlatot és van dyno-juk is, balkányban niccs.
#199830rbalint88 majd megírom, júli elején kerül hozzám, még előző tulaj leműszakiztatja, és úgy adja át. De az optimalizálás mindenképp muszájság, PH-n szocializálódva ahhoz szoktam hozzá, hogy HW-t optimalizálni kő. De, és, ha nélkül.
#199827Kiskokó Oh, félreértettelek, azt hittem, "generalizáltan minden awtomatáról" beszéltünk.
#199832Qru Igen, ezt beszéltem a csipszessel is, hogy nem szívesen mennék 400-ig sem. A stílusomhoz amúgy is a retek hibrid illik, az optimalizálást is azért akarom, hogy a hatékonyságon-hatásfokon javítsanak.
Tényleg, ezeknél DSG váltós autóknál lehet érdemi motorféket előcsalogatni? A tapifülekkel visszaváltok, és annyi? : )
[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rasotamas #199102 üzenetére
BiTDI EGR: jó és rossz cikkszámok neten megtalálhatók valamikor turkáltam katalógust, pl Amarok teljesen más kipufogógáz hűtőt kapott, mondjuk egyik kereszt-, másik hosszmotor, nem csoda de ott a 7zap, ha valaki kíváncsi, engem ezek érdekeltek annyira, hogy végigkattintgassam.
-
vzsryl
nagyúr
válasz rasotamas #199133 üzenetére
“Ha olyan jó lenne az a motor nem csak 1-2 VW-be tette volna bele a konszern”
Dehogynem. A 4-nél nagyobb hengerszám már jó ideje prémiumnak számít. Valami kell szóljon a drágább modellek eladása mellett.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
molnarpeter
nagyúr
-
Kiskokó
veterán
válasz rasotamas #198971 üzenetére
Fúhhh majdnem leborultam a székről olyat nevettem
5-6 milla egy "mezei" VW 10 évesen Jézusom
Nyilván tisztában vagyok az árakkal, az én kocsim is 2-3 millával többet ér mint amennyiért 2 éve vettem de azért mindig elcsodálkozok ha ránézek ilyenekre.
Ha csak abba gondolok bele, hogy anno(kb) pont 13 éve , az 5 éves Full Full, 3.0 Quatto Audi A6-omat vettük 5 millióért
Ezek meg dupla idősek, csak VW, kis motor stb...
De csúnya világ elé haladunk.... és még csak most jön a java.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #198973 üzenetére
Ezért is írtam, hogy ez kivitelezhetetlen most és később is. Egy Passat GTE ami 130 körül futott és magasan felszerelt az inkább 9-10 millió. Ha megvagy elégedve a mostanival és nem vagy geek akkor értelmetlen lenne a csere. Soha nem spórolod meg a felárat. Én összesen nem fizettem 2000 Ft-nál idáig többet a töltésért a 2,5 év alatt amióta használom a GTE-t de még így sem vagyok kanyarban sem, hogy megérje az árát. Ebben kb. 15000km villanyos út lehet.
Én mindenkinek ezt mondom, hogy csak a spórolás miatt nem éri meg egy PHEV sem. Az egyetlen épeszű villanyautó amivel ténylegesen lehet megtakarítani az a Hyundai Ioniq. Bár nem a jelenlegi 7-8 milliós vételárán, azon nem hozza vissza olyan hamar.#198974Kiskokó: Csak az új autók értékesítse lesz tiltott. Amit úgyis kitolnak majd, türelmi idővel. Te eltudod képzelni, hogy itt 13 év múlva már a Vitara helyett mindenki villannyal jár?
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #198971 üzenetére
Te jó ég milyen áraik lettek ezeknek a kocsiknak. Ha ennyit tényleg megkapsz értük, akkor már nem sok kell ahhoz, hogy egy Golf GTE-be át tudj ülni. feltéve ha nem kell a Passat puttonya, mert a Golfnak pici a csomagtartója már egy gyerekkel.
Amúgy értelemszerűen egy B7 árából nem fogsz ugyanolyan kategóriás bármilyen pluginbe átülni. Bazira felment az áruk az összes PHEV/EV autónak.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Vismajor01
addikt
válasz rasotamas #198964 üzenetére
Ahogy Doki mondja, mamár szinte mindenkinek van valamilyen pluginje, ha hasonló árkategóriában kérdezed mint a Golfot akkor VAGon kivül tehát nem pontosan ugyanolyan de hasonló a Prius plugin, Mondeno plugin, dizelben de szintén hasonló a V60 phev, és kicsit más működéssel és elvvel de még mindig plugin a mitsu outlander és ampera. Illetve találni E és C merciből is plugint de azok ritkák mint a fehérholló és keveset is mennek elektromosan.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #198964 üzenetére
Hát ez nem az a csoport, de már az összes márkának van alternatívája is. Házon belül is már mindegyik VAG-nál létezik plugin. A jetta hibrid full hibrid egy kicsi akkumulátorral. Nem lehet vele messze menni elektromos, max 1-2 km amit tud, de azt is csak lassan. Egy átalakított DQ200 váltó van benne, ami nem a legjobb konstrukció. Házon belül most az E-TSI a legjobb alternatívája. A GTE-ben DQ400e váltó van ami már kifejezetten erre lett fejlesztve. Ez szegről végről DQ250 és DQ500 rokonságban van. Tehát sok különbség van a Golf és Jetta között. A Golf GTE egy kifejezetten GTI-ből zöldített sportos plugin. Kanyarvadászatra nem való, mert nehéz, de mindent megkapott amit egy alap GTI is.
Más gyártóknál meg már kvázi végtelen a sor a Jetta alternatívának. Köztük a legjobb ilyen áron az Auris HSD.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #198959 üzenetére
Ez mindig is így volt, hogy a Golf olcsóbb a Passatnál. Elég jelentős méretbeli különbség van.
Jetta hibridről írtam már korábban. Nem ajánlott vétel annyira. Kevés van belőle, csak egy próbálkozása volt a VW-nek. Konkurenciánál sokkal megbízhatóbb autó vehető az árából.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Dot
őstag
válasz rasotamas #198928 üzenetére
Nem egy turbó cserével akarom kezdeni, bár 300k KM körül úgyis kell
Főleg itt ahol lakom nem olcsó a szerviz, tehát inkább alapból az erősebbet venném.#198927Qru többi motor nem ajánlott, vagy csak ezzel van tapasztalatod?
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz rasotamas #198925 üzenetére
B7/B8, kellene, köszönöm. (elírtam, bocsánat)
Sajnos B7-et most mobile-n full-full-t 11k alatt nem látni.
Motorkódot találtam párat, de az érdekelne elsősorban melyiket érdemes megvenni melyiktől kellene tartani.@#198924yodamester10 dízel kéne, főleg hosszú távot megyek, 50km/út alatt elő se venném.
illetve az 1.4-ről nemsok jót hallottam. (link címéből látom csak, mert már levették a hirdetést)
Itthonról ezt láttam hirtelen mobile-n meg ezt[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
simonjoe
őstag
válasz rasotamas #198817 üzenetére
Az utolsó adat itt a táblán ami mutatja, h mennyit mentél a regenerálás óta. Ez most 298,539 km. Ha folyamatosan figyeled és a km számlálóddal összehasonlítod, akkor látni fogod, h mennyit ment két regenerálás között. Az a baj, h ezt nem nézted az írás előtt, így nehéz lesz megállapítani, h változott-e ez nagyban. A feltételezés az, h a programváltással nem nőtt a korommennyiség. Ezt meg csak úgy látnád, ha azonos felhasználás mellett nem változik a ciklus. Mondjuk írás előtt elmentél két regenerálás között 8ekm-t és ez most sem változott akkor minden ok, de ha csak a felét akkor aggályos, h valami nincs rendben. Nemtom mennyire voltam érthető. Nálam 11-13ekm-enként regenerált írás előtt, és ez most sem változott, maradt ez az érték, persze viszonylag azonos felhasználás mellett. (többnyire pályán hosszú utakra használjuk)
Kellene még egy olajhamu tömeg értéket is mérned, az viszont azt mutatja, h mennyire van tele a szűrő. 175ml a vége. 159ml-nél vittem tisztíttatni.Joe
-
veterán
válasz rasotamas #198797 üzenetére
Maga a tuning miatt várhatóan 1-2 literrel kevesebbet fog enni a tapasztalatok alapján. Én főképp emiatt csináltatom és nem azért, mert kevés lenne a mostani teljesítmény.
Elvileg nálam is +40 Le és 70 Nm növekedés várható, de holnap kiderül.
Mennyi időt vett igénybe a művelet váltóval együtt?[ Szerkesztve ]
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest