Hirdetés
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Random25: Windows 11 telepítés Pendriveról
- bitpork: Nagy dilema
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
-
LOGOUT
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
pontyos #40849 üzenetére
Ha már aktív az új kártyád és van rajta 800 Ft-nyi pénz akkor rákattintasz a kártyára alul Update card, átírod a dátum mezőket és megadod az új cvv/csc kódot, marad a cím hozzárendelés és elmented.
A képen feljebb a kártya és az én adataim vannak, azt lehagytam.Ezután a 400 Ft-os megerősítés és a banki váltás beállítása ehhez a kártyához a szükséges lépés.
Hova lett a hozzászólásod tartalma?
Ezt az újabb kérdést nem értem. -
pontyos
senior tag
Sziasztok, a fent leírtak alapján, ha hazautalom az Euro-t akkor jobban járok ha a saját bankom váltja, Jól értelmezem? Köszi szépen
-
atua
aktív tag
-
Azzal, hogy átállítottam angolra, nem lenne szabad, hogy gond legyen. A francia ügyfélszolgálatról meg annyit, hogy miután végignézték a küldött fotókat, sűrű fejvakargatások után ezt írták vissza pár perccel ezelőtt: "I unfortunately do not see where the error comes from." Jól kivagyok segítve.
-
válasz
viktorhu #40841 üzenetére
Ez azért nem állhat fent, mert a DAC topikban már többen is vásároltak erről az oldalról, és minden gond nélkül kiszállították Magyarországra.
V/ Teljesen megbízható a cég, mint írtam is, a hazai hifis körök egyik beszerzési forrása. Nagyon sok márkának, ők az egyetlen európai forgalmazói. -
válasz
pendre54 #40840 üzenetére
Ki kéne kapcsolnod, mert szerintem nem jól működik hiszen lett némi változás a kártyás fizetések biztonsági dolgainál dupla fizetés jóváhagyás két különböző rendszerrel összeakadhat.
Kapcsold be a kétlépcsős azonosítást a PayPal-on és itt nem kell az Eset akármi.
Biztos megbízható cég, nincsenek kis és nagy kapuk programjukban? Én pénzügyekben egy teljesen külsős céget akinek nem igazán ez a profilja inkább kihagynák.Most hogy írja viktorhu tényleg volt már ilyen és nem csak neki okozott gondot.
-
-
Üdv!
Párnapja már megfuttattam itt a topikban a problémámat, egy sikertelen vásárlás miatt. Az akkor feltett aggályomra megnyugtató választ kaptam, hogy a sikertelen vásárlások miatt zárolt pénzem, feloldásra kerül majd. [link] [link]
Viszont csak piszkálja a csőröm ez a vásárlás, mert sajnos más európai forrásból nem lehet beszerezni a cuccot. Írtam ma a franciák ügyfélszolgálatának is, hogy mi a szitu. annyit írtak vissza, hogy Google Chrome-val próbáljam, de nálam az az alapértelmezett böngésző egyébként is.
Tettem ismét egy próbát, ismét sikertelen eredménnyel. Most már fotókkal is alátámasztottam a problémámat.
Itt látszik, hogy a rendelési folyamat simán végigvihető, egészen a fizetésig.
A személyes adataimat csak most töröltem, a franciáknak a teljes képernyő ment.
Itt már a fizetés előszobájában járok.
Majd amikor a folytatás gombra nyomok, jön a hibaüzenet képernyő:
A végén meg a paypalos üzenet:
Elképzelhető, hogy esetleg amiatt nem jön össze ez az egész, hogy mivel Eset Internet Security-t használok, és bármilyen pénz fizetéssel kapcsolatban, azonnal az ESET netbank védelmi oldala tölt be, ott szoktam a tranzakciókat lebonyolítani, esetleg az ESET blokkolja az egészet.
Ennek viszont ellentmond, hogy hosszú évek óta még soha nem volt gondom emiatt, szóval nem tudom.
Mivel a francia ügyfélszolgálat is lapít, mint az a bizonyos a fűben, kérdezném, hogy hátha van valakinek valami ötlete még, hogy mégis mi a franc lehet a probléma.
-
válasz
snecy20 #40833 üzenetére
Mivel előjegyzett (zárolt) az az jelenti hogy még ott a bankodban, nem lett elutalva, csak lefoglalták.
Sehol nem kell érdeklődnöd, a sikertelen tranzakció egy idő után felszabadításra kerül. Nincs fix határidő 24 órától 7 nap, de van olyan bank aki 30 nappal riogat.
Az OTP esetén általában 2-3 nap szokott lenni, de mindenképp felszabadítják. -
snecy20
nagyúr
Sziasztok,
Volt egy sikertelen PayPal-os vásárlásom, x összeg levonásra került a bankszámláról, melynek következtében az a bizonyos x összeg az OTP Netbank-on belül az 'előjegyzett kártya- és számlaforgalmak' kategóriába került át. Ennek mi lesz a sorsa, mikor íródik hozzá újra az egyenleghez? Vagy átutalási szám alapján érdeklődni kell a bankomnál?
-
válasz
jozs6200ax #40830 üzenetére
Összefoglaló, 4. Konverzió beállítás bankkártyához, hogy ne a PayPal árfolyam legyen használva
És az t se felejtsd el, hogy ez csak vásárlásra vonatkozik, ha devizában küldesz pénzt annál nem lehet előre beállítani, azt mindig a küldésnél kell kézileg állítani, azt meg a pénzküldési leírás végén írtam le. -
válasz
jozs6200ax #40828 üzenetére
Azt viszont a banknál érdemes átnézetni. Pl valamiért rosszul volt beállítva a vásárlásokra vonatkozó limit, nem az volt a csc/cvv kód. Nincs elérhető pénz valamiért.
A kártyánál ugye beállítottad hogy ne a PayPal váltsa a devizát és a kártya legyen az alapértelmezett fizető eszköz? -
válasz
jozs6200ax #40824 üzenetére
Az egyenlegen jóváírják és az első vásárlásnál felhasználod, minek számlára kiküldeni a 400 Ft-ot?
Ha nem kártyaszámlát adtál hozzá és nem voltak a számok elrontva semmit nem vontak volna le.
De azt hittem a fizetési téma gondod.
A számla nem hozzáadás az nem a bankod miatt van. -
-
jozs6200ax
aktív tag
Kaptam e-mailt ,hogy hozzáadtam és elsődleges is.Jött az ellenőrző kód ami ugye le vont 400 forintot. Beírtam aktiváltam. Igazából csak azért akarom a számlát hozzákötni mert a kezdet kezdetén volt egy sikertelen tranzakció(aktiváló kód miatt levont 400 ft-ot szerette volna visszaküldeni) és levont 1500 ft-t . Ha ismét beleesnék ebbe a csapdába akkor tudjak rá utalni pénzt a paypalra ne legyek minuszba ott. Akkor gondolom a bankomba érdeklődjek mi lehet a baj.
-
válasz
jozs6200ax #40822 üzenetére
Ez nem a PayPal: kártyakibocsátónál.
A kártyád és annak a bankszámlának amihez tartozik az ellenőrzésére gondoltak bankodnál, van pénz mögötte, használható Internetes fizetés, érvényes stb..
A kártya hozzáadásról az e-mailt azt megkaptad?
Bankszámla sak akkor kell a PayPal fiókhoz ha pénzt akarsz a bankodba az egyenlegről juttatni, a vásárláshoz a kártya és a bankszámlaszám megadás nem függ össze.
Van egy blokkolás ha másodjára akarsz bankszámlát hozzáadni, ez az a szöveg. Nem a vásárlásokhoz tartozik a téma. -
jozs6200ax
aktív tag
Sziasztok ! Szeretnék külföldi oldalról vásárolni paypal-on keresztül. Korábban E-bayen vásároltam vele. Volt hozzárendelve a fiókhoz bankszámla és bankkártya is. Később ezeket töröltem mert nem használtam ,de a fiók megmaradt. Most újra használni szeretném ,hozzárendeltem a fiókhoz egy bankkártyát és mikor fizetnék ezt az üzenetet kapom "Mielőtt újra megpróbálná használni ezt a kártyát, ellenőrizze számláját a kártyakibocsátónál."
Próbáltam volna bankszámlát társítani azt pedig nem engedi "jelenleg nem lehetséges " üzenettel . Tudjátok mi lehet a gond ? Válaszotokat előre is köszönöm . -
bucihost
senior tag
Sziasztok! Paypal gombok (https://www.paypal.com/buttons/) -ra csak fehér ablak jelenik meg napok / hetek óta. Csak nálam van gond vagy egy valami PP gond?
-
válasz
pendre54 #40818 üzenetére
Nem ennyi nyoma van, nem az sms-re kell hagyatkozni, ott van a szépen a váró listán, nem kell bedőlni ennek, pont ez a gagyi bank jellemzője hogy technikai hiba miatt nem megy végig a fizetés, de erről nem tájékoztatnak, persze ha a netbankba belépsz akkor látod hogy szó nincs elutalt pénzről.
-
válasz
pendre54 #40816 üzenetére
Akkor nincs gond, a pénz a bankodban 24 óra - 5 nap közt szokták felszabadítani. Mint írtam nem vontak le semmit. A zárolt tétel nincs levonva.
Nem figyelted még meg, ha vásárolsz kártyával akkor van a vásárlás napja és van az elszámolás napja, akár több nap is eltelik a kettő közt, amikor lekönyvelik akörül szoktál elutalni a kereskedőnek. -
Köszi, akkor sorjában:
1./ Igen bankkártya, egy KH Bank-os dombornyomott VISA, amit épp a vásárlás előtt csatoltam a Paypal-os profilomhoz.
2./ Tehát a KH Banktól jőtt az értesítés mindkét próbálkozásra, hogy vásárlás cimen levonták a pénzt.
3./Mint a fenti hozzászólásban is írtam, semmilyen visszaigazolást nem kaptam a franciáktól, és nincs a rendeléseimnél se nyoma.
4./ PayPal fiókomban meg jelen pillanatban ezt látom: -
válasz
pendre54 #40811 üzenetére
Bankkártya volt a pénz forrás?
Ha igen akkor a bankod zárolja pénzt elsőként, aztán ha nem megy végig a fizetési folyamat az a pénz zárolva marad, aztán ha a kereskedő nem kéri le mert ugye nem történt vásárlás,a bankod felszabadítja, ha nem gagyi bakod van a nem bankba belépve látod is a zárolást, ami azt jelenti hogy későbbi felhasználásra lefogtak annyi pénzt amibe az adott dolog kerül.
Másik kérdés hogy van- e vásárlás visszaigazolásod a webshoptól, van-e fizetett tétel könyvelés a PayPal fiókodba?
Ha nincs, akkor nem vettél semmit. No problem. Majd bankod felszabadítja pénzt. -
válasz
#65537792 #40812 üzenetére
Hát ez nem túl biztató, több okból is. Először is nem tudok angolul, nekünk úgy 50-55 évvel ezelőtt még az orosz lőn a kötelező, nem mintha oroszul boldogulnék.
Másodszor, a megadott email címemre, ami egy és ugyanaz a PayPal-nál, és a francia weboldalon is, eddig semmi féle email nem érkezett, se a franciáktól, se a Paypal-tól.
Ráadásul a francia oldalon, a profilomnál, a rendeléseim menünél ezt látom: "Order history, You have not placed any orders. ", ami a Google fordító szerint, nincs rendelésem nyilvántartva.
Szóval, ha nincs rendelési azonosítóm, és email másolatokat se tudok csatolni, meg főleg angolul leírni ezt az egészet, hogyan tovább, mert a lóvé meg odavan. -
#65537792
törölt tag
-
Üdv!
Kellene egy kis segítség, mert lehet, hogy nagyon beszoptam egy dolgot. Szökő évente egyszer használom a PayPal-t, szóval ezért a tanácstalanság.
Ezt a cuccot szerettem volna megrendelni, erről a francia oldalról: [link]
Azt láttam, hogy van a terméknél 15-25 napos várakozás, ettől függetlenül a megrendelést simán végig engedte az oldal. Az utolsó lépés, az ugye a fizetés volt, ami tokkal-vonóval olyan 150 Euróra jött ki. Kiválasztottam a PayPal-os fizetést, majd a tovább gomb, és annak rendje-módja szerint beléptem a PayPal-ra a fizetéshez. Ott ért a meglepetés, mert azt az üzenetet írta a PayPal, hogy a francia webáruház kosara üres, és átirányított a francia weboldalra.
Arra gondoltam, hogy valamit elcsesztem, ezért újra végigvittem a vásárlási, fizetési folyamatot, hasonló eredménnyel.
Jó, mondtam akkor most itt hagyjuk abba, majd később visszatérünk rá, viszont egy-két perc múlva jött a bankomtól az üzenet, hogy mind a két tranzakcióra levonták a lóvét, ami több mint 100 e Ft.
Na, most ilyenkor mi van, mert úgy tűnik, se termék, se pénz, meg amúgy is nekem csak egy cuccra lenne szükségem, nem kettőre. Hogy lehet ezt visszacsinálni, kiegyenesíteni?
Előre is köszi a segítséget. -
Dr.Én
veterán
Hali!
Szerettem volna küldeni a napokban pénzt PayPal által a saját kártyámról. De a másik fél nem fogadta el. Így megszakítottam a folyamatot. Annyi kérdésem van hogy a PayPal a kártyára ezen összeget mennyi idő után küldi vissza?
-
Cilindrik
aktív tag
Sziasztok
Lehet hogy már volt: A PayPal-nak van olyan szolgáltatása hogy amit kifizetek pénzt azt felfelé kerekíti és a különbözetet félreteszi valahova, kvázi gyűjtögetés gyanánt? Azt hiszem a Revoultnak van valami ilyen szolgáltatása.
köszi
-
válasz
PRDZsolesz #40803 üzenetére
Nem a kártyáról lett elutalva, mert a bankszámlának van kártyája. Amikor fizetsz vele akkor csak "felhatalmazod" a te bankodat hogy utaljon majd a kereskedő bankszámlájára, a kártya egy "átjáró" a két számlaközti utalásra. Visszafelé már nincs rá szükség mert a bankok ismerik a számlaszámokat és tudják mozgatni a pénzt.
-
-
válasz
PRDZsolesz #40801 üzenetére
Várod pénzt a bankszámládra. Ha az a bankszámlád meg van még amelyhez tartozott a kártya akkor arra fogják visszautalni, hiszen arról ment.
-
PRDZsolesz
aktív tag
Sziasztok!
Vásároltam korábban egy repülőjegyet, amit anno PayPal-en fizettem, közvetlenül a bankkártyámról. Viszont időközben az a bankkártyám lejárt, így az újat kellett hozzáadnom a fiókomhoz. Visszatérítést kértem a Covid miatt a légitársaságtól, most jött email a paypaltól, hogy a társaság visszatérítést küldött, xxx összeggel, és hogy visszatérítik, viszont a régi kártyaszámom vége szerepel az összeg alatt amiről anno fizettem, nem pedig az új. Mit tudok ilyenkor tenni?
Előre is köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- AKCIÓ! GIGABYTE AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- LG 38GL950G-B - Ívelt Nano IPS / 3840x1600 / 175hz 1ms / G-Sync Modul / FreeSync / HDR 400
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 256GB Black 24Hónap Jótállással Teljesen Új Bontatlan
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Geforce GTX 1050, 1050 Ti, 1060, 1650, 1660 - GT 1030 - Low profile is (LP)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest