- sh4d0w: Árnyékos sarok
- eBay-es kütyük kis pénzért
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- MasterDeeJay: Quadro NVS 450 videókártya teszt (4 Dp port, passzív)
- gerner1
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
ilovedigweed #39199 üzenetére
A második képen nincs figyelmeztetés, látod a kártyánál ott van, az más lesz, lehet hogy hibás az app. Ha rákattintasz akkor mit ír ki?
Mondjuk az utolsó havi bankszámlakivonat első oldalát, ahol a név, cím és a számlaszám van kérhetik, de az akkor jön elő ha nagyobb összeget küldené ki rá.
Böngészős oldalon is van ilyen? -
válasz
ilovedigweed #39197 üzenetére
Bankszámlának 2 mp. Csak annyi történik hogy a 3*8 számjegy magyar bankszámlaszám-e, a beíráskor van ellenőrzés. Miért kérded?
-
válasz
ilovedigweed #39195 üzenetére
Valójában csak előre beírod bankszámlaszámot, hogy amikor az egyenlegről akarsz pénzt kiküldeni ki tudd választani azt.
Azoknak szoktuk javasolni a feltöltést, akinél valamiért elhasal a számlahozzáadás azzal hogy most épp nem sikerült, próbálja meg később.
Vásárlásnál már tudsz fizetni a kártyával, csak a pénz kiküldési limitek felszabadítását várod a kóddal. -
válasz
ilovedigweed #39193 üzenetére
Nagyon ne értem amit írsz mi az a 400 Ft utalás a PP számlára, ilyen nem kell. Amikor megerősíted a bankkártyát akkor vonnak ők le 400 Ft-ot, annak köze nincs a bankszámlaszám beíráshoz.
A személyazonossághoz szig és lakcím igazolás, ami épp lehetne bankszámla kivonat is, de azt nem mindig fogadják el. -
ilovedigweed
senior tag
Igazolnom kellett a személyazonosságom.
Cím, személyi igazolvány, bankkártya és bankszámla.
Első kettő sima volt, bankkártya folyamatban van, várom, hogy megjelenjen a beírandó kód a számla kivonat megjegyzésében.
Bankszámlával picit gondban vagyok mert nem is volt regisztrálva nekem.
Beírtam a számlaszámom, elmentettem. Utaltam róla 400 forintot a PP számlámra...
Van még valami dolgom ezzel kapcsolatban?
-
válasz
stefi68 #39190 üzenetére
De pont ez a másik trükkös rész, mert így csak az látszik mintha kimaradt volna szolgáltatás, de az az e-mail cím azonosító az élő volt. De az addigi vásárlások azok ugye nincsenek meg benne?
Azért kel telefonálni hogy mindenképp vizsgálják már az aznapi tevékenységet a fiókkal a jogosulatlan vásárlás szempontjából, mert akkor a bank felé tudod igazolni hogy mégsem volt az a vásárlás annyira jogos, hiszen semmit nem kaptál az elköltött pénzért. Persze azt érdemes tisztázni, hogy a bankodnál van-e kártérítés esetén saját rész, mert ha az 15000 Ft akkor ott továbbra sem lesz pénz.
Biztonsági mentés elvileg van a PayPal-nál és remélhetőleg le is tudják kérni, persze valami adatnak a tranzakcióról lenni kéne amit megadsz nekik. -
stefi68
addikt
Köszönöm a válaszod!
Valóban nem volt kétlépcsős azonosítás, most már van!
Valójában még van 2 nap a 30 napig.Régen nekem is volt problémám egy PP fiókkal. Többszöri levélváltás és itteni tanács kérés után a legegyszerűbb megoldás az volt, hogy létrehoztam egy új fiókot és a régin lévő pénzt átmozgattam arra.
Akkor nem tudtam a korábban használt email címemmel regisztrálni az új fiókot, kellett várni vagy fél évet, amíg módosíthattam.
Ennél az esetnél még aznap este létre tudtunk hozni ugyanazzal az email-lel egy újat.
Ez nem érdekes? -
válasz
stefi68 #39188 üzenetére
Nem kell tengeren túli hívás. Egyrészt Írországban van az EU-s PayPal ügyfélszolgálat azon az ír számon is lehet hívni, de van magyar telefonszám is és belföldi tarifával telefonálhatsz. Mindkét helyen angol a kommunikáció nyelve. Az elérhetősége módja benne az Összefoglalóban a Tippek résznél a végén.
Ezt nem igazán lehet írásban lerendezni, de ők csak az eredeti fiókból indított vásárlás esetén tudnának eljárni, a hacker nem véletlenül zárt ki benneteket.
Sajnos itt már nem lesz pénz visszaszerzés, a banki chargeback eljárás lenne amikor fizetnek a kártyával, de mivel nem teljesül a vásárlás ezért bankodon keresztül visszakéred a pénzt. Nem tudom hogy a bankod mit vizsgált, de ha ez a válasz: Most kaptunk egy levelet a banktól, hogy kivizsgálta az esetet és jogosnak ítélte a tranzakciót, a kérdéses összeggel pedig meg fogja terhelni a számlát. Akkor szerintem vége a reklamációnak.Gondolom az első PayPal fióknak nem volt belépési védelme. Ezt most ennél ami van mindenképp be kellene állítani.
Megszerezték az adataitokat beléptek, megváltoztatták a jelszót, az e-mail címet vásároltál és kérték a fiók lezárását ezek egy részéről kapni kellet volna valami értesítőt és akkor rögtön lépni elsőként.Ismerve a PayPal Felhasználói megállapodásának tartalmát és az eddigi ilyen szituációkat és megoldási lehetőségeiket 30 nappal az eset után nem valószínű hogy kapsz kártérítést, de előfordulhat hogy valahogy kárpótolnak. Viszont ez nem megy az csak telefonon.
-
stefi68
addikt
Üdv PP guruk!
A következő eset történt velünk:
Kb. 1 hónapja kaptunk egymást követően három sms-t 3 PayPal-os vásárlásról.
Egy 170e Ft, egy 150e Ft és egy 15e Ft-ról szólt.
Az első kettő nem valósult meg, mivel a PP-hoz csatolt kártya limitje 15e Ft volt.
A harmadik viszont teljesült mivel limiten belül voltA gond az, hogy egyik vásárlást sem mi indítottuk.
Ezután megpróbáltunk belépni a PP fiókba, de az már nem sikerült.
Megpróbáltunk egy fiók visszaállítást, de a rendszer közölte, hogy ezen az email címen nincs fiók.
A kártyát azonnal letiltattuk és bejelentettük a banknál a visszaélést. A bank visszautalta a 15e Ft-ot és vizsgálatot indított az ügyben.
Most kaptunk egy levelet a banktól, hogy kivizsgálta az esetet és jogosnak ítélte a tranzakciót, a kérdéses összeggel pedig meg fogja terhelni a számlát.A dolog érdekessége, hogy az eset napján létre tudtunk hozni az eredeti email címmel egy új fiókot, mintha az előző nem is létezett volna.
Jeleztük a PP felé is az esetet. Küldött a rendszer először egy automatikus válaszüzenetet. Ezután leírtuk, hogy ez az automatikus üzenet nem megoldás a problémánkra. Ezután kaptunk egy újabb üzenetet egy telefonszámmal, hogy hívjuk azt.
A tengeren túli hívást még meg tudnánk technikailag oldani VOIP-on keresztül, de nem tudunk olyan szinten angolul beszélni, ahogy az egy ilyen ügy kapcsán elvárható lenne.Más módon nem lehet egy ilyen ügyben eljárni? Mert pl. írásos formában (chat, emai) lelég jól tudunk angolul kommunikálni..
Van rá esély, hogy valamilyen módon visszakapjuk a PP-tól a 15e Ft-ot?
-
válasz
szabo01 #39185 üzenetére
A refund mindig oda kerül vissza ahonnan indult, ha kártya volt akkor megy vissza a bankkártya mögötti bankszámlára. Ha PayPal egyenleg volt az meg megy oda.
A bankkártyára sehogy nem tudod áttenni a PayPal egyenlegen lévő pénzt, azt csak a bankszámládra tudod kiutaltatni. Lásd Összefoglaló, 5. PayPal pénzküldés az egyenlegről saját bankszámlára a Transfer money (Pénzátutalás) menüponttal
Az említett beállítás valójában lényegtelen, mert fizetésnél felül tudod bírálni, ha van bankkártya hozzácsatolva akkor elsődlegesnek azt célszerű megadni, de persze fizethetsz a PayPal egyenlegről is, mert választható az is. -
szabo01
csendes tag
azt értem,csak ha most vissza jön a pénz akkor az a paypal egyenlegre jön vissza nem? ami jelenleg nekem 0 van,mert ugye lehet rátölteni a paypal egyenlegre pénzt,de mikor én fizetek bármit akkor nem a paypal egyenlegről fizetem ki hanem a kártyáról,mert be lehet állítani,hogy mi legyen az elsődleges fizetési módszer,szóval én arra lennék kiváncsi ha ezt a pénzt ráteszi a paypal egyenlegre akkor azt hogy tudom átrakni a kártyamra?
-
madle
őstag
Rendben, köszönöm. Elsődlegesen felkerestem őket a hivatalos e-mailen. Értekezek velük, majd intézem a visszaküldés.
-
Mivel a PayPal-on 180 nap a vásárlói védelem a vásárlás napjától akár játszhatsz az ő szabályaik szerint, nincs ezzel gond. A Return szabályai is megfelelően vannak leírva. A visszaküldés költségét a PayPal-tól is visszakérheted, nem kell ahhoz dispute náluk. De persze neked a postán majd ki kell fizetni. Ezt visszaküldeni megfelelően nyomon követhető formában 4110 Ft lenne.
-
madle
őstag
Ez egy 20dkg-os kis kábelvizsgáló. Viszont totál nem ezt küldték, hanem valami fázis ceruza szerű dolgot. Azt írják, nem kell fizetni a visszaküldésért, viszont nagyon e-mailben akarják, hogy felvegyem velük a kapcsolatot, ne a Paypalen keresztül. Még ott is a Claim-et szeretnék nyitni, olyan üzenet fogad a részükről, hogy inkább e-mailben, mert a Paypal lassú stb..
-
madle
őstag
Sziasztok,
rendeltem egy terméket Kínából egy számomra ismeretlen oldalról (ismerősöm kérésére), amely helyett teljesen eltérőt küldtek. Paypallal fizettem, most terveztem, hogy nyitok egy panaszt, hogy eltérő terméket postáztak.
Azt kérném, hogy feladnám nekik ezt, és küldjenek helyette újat. Viszont valami Kínai raktárból jött és fogalmam sincs, hogy egyáltalán ha ezt postán, horror áron feladom, hogyan térítik meg a visszfuvart?
Mi a helyes és legegyszerűbb eljárás ebben az esetben?Köszönöm előre is!
-
válasz
DarkEagle25 #39175 üzenetére
A húgod a saját PayPal egyenlegére utalt? Mert a tiédre nem lehet így, jól olvastad. 15 nap után visszaküldik.
-
DarkEagle25
csendes tag
Helló mindenki!
Szükségem lenne egy kis segítségre valamelyik Paypal gurutól. Minap utalt húgom pénzt a PP számlára a saját OTP bankszámlájáról de már lassan 5 napja és még mindig nem kaptam meg. Ez általános dolog hogy ilyen sokáig tart? Lehet egyáltalán másnak küldeni pénzt az én PP számlámra? Mert olvastam olyat hogy csak én küldhetek pénzt a Paypalomra. Ha esetleg nem lehetséges megoldható hogy visszakapja valahogy az összeget?
Segítségeket előre is köszönöm!
Dávid.
-
válasz
szabo01 #39173 üzenetére
A bankkártya hozzárendelésével nem a PayPal egyenleg lesz a fizetési forrásod, hanem a kártya, az hogy ezzel tudj fizetni, legyen rajta fedezet az nem a PayPal dolga. A bankod és a tied.
Ilyenkor -van csatolva bankkártya- a PayPal egyenlegedre nem kell pénzt feltölteni, az 0 értékű maradhat. -
válasz
Szivacs2016 #39171 üzenetére
Tényleg muszáj tudnod azt hogy miként kell egy eladónak elkészíteni egy pénzbekérőt?
Belép a fiókjába, Request menüpontban választja a Create an invoice részt.
Kitölt megfelelő adatokkal egy ilyet és ezt elküldi neked a e-mailben.
.Ha te kifizeted akkor az pár másodperc múlva látszik a PayPal fiókjában és ezután elküldené ha nem olyan helyen dolgozna ahol február 9-ig karanténes kényszer szabadság van, ezért írja hogy csak február 10-től tudja rendezni.
Miért ne küldené el? Ebből él. Ha nem kapod meg és nem csak azért mert nem küldi el a PayPal vásárlói védelem keretében a pénzed visszakapod. -
válasz
Szivacs2016 #39169 üzenetére
Kapni fogsz egy pénzbekérőt (számlát) tőle e-mailben és azt kell befizetned. Az úgy történik hogy fizetés gombra kattintva belépsz a PayPal fiókodban és a társított kártyáról leszedve a pénzt kifizeted.
Amit kért az is működött volna, mert vásárlás ellenértékeként tudod küldeni neki a pénzt és arra van vásárlói védelmed.
Mielőtt fizetnél persze a kártyán lenni kell annyi hozzáférhető pénznek amibe kerül az adott dolog.
Javaslom nézd meg az Összefoglalóban a 4. Konverzió beállítás bankkártyához, hogy ne a PayPal árfolyam legyen használva leírást és állítsd át, persze ha megcsináltad akkor ezt itt most tekintsd tárgytalanak. -
Szivacs2016
friss újonc
Sziasztok
Szeretnék venni egy terméket egy Kínai úriembertől,de sajnos nem vagyok elég jártas a Paypal használatában.
Csináltam egyet társítottam kártyát is hozzá.
Ő azt írta hogy küldjem a pénzt a cégének a paypal account-jára de ebben nem annyira bízok,mert mi van ha átver.
Amikor azt írtam neki hogy nem igen vagyok jártas az ilyen fajta pénzküldésnek akkor azt írta ,hogy fog küldeni egy linket a paypalon keresztül, és csak rá kell kattintani így minden hivatalos lesz. Erre én megadtam Neki a paypal account-mat.
De még nem küldött semmit vagyis nem tudok róla.
Mi a teendője ezzel kapcsolatban?
Hogyan tudom még ha küldött bármit is? -
#16729600
törölt tag
Ha ennyire kerek volt a helyzet miért értesítették az eladót, hogy nem igazolt a felhasználó. aki bonyolítja a tranzakciót? Akkor valami mégsem volt annyira rendben nem? Én tudom, hogyan lehet visszakapni a pénzem, de most a paypal eljárási etikájáról volt szó. Ma reggel felhívtam utoljára paypal-t, csak azért, hogy valami illetékest elküldhessek a picsáb@.De előtte direkt végigtekertem az ügymeneten.43 perc után felvette egy csóka, aki beszélgetni akart mindenáron velem, mondtam, hogy hiába mert tovább kell kapcsolnia.De neeem, majd neki mondjam el.További 10 perc után mégis belátta, hogy át kell csúszliznia másik osztályra, na mig ott felvette valaki további 64 perc telt el összesen: 107 perc.Ott a nőcinek mondtam, hogy 2 hete telózgatok, se ügyiratszámom nincs, se a 8 db emailre nem válaszoltak.Azt mondta utána néz: kisvártatva: nála semmi sem látszik nincs nyoma semminek.Na ekkor jött el az a pillanat amiért felhívtam és elküldtem oda ahová való.Nem ő tehet róla, de ő képviselte a céget.Utána email card service-nek.Azonnal jött visszaigazolás ( milyen érdekes ilyen is van,jéééé micsoda high tech ) Aztán felhívtak, ( munkaidőn kívül ) hogy okoz e nehézséget a vitatott összeg hiánya, mert szívesen kamatmentesen meghitelezik a döntésig.Na ez ügyfélszolgálat, a másik *********** képzeljen ide mindenki valamit. És utoljára, itt az üzleti etikáról és az eljárási szinvonalról volt és van szó.Biztosan kellett volna ezek után ajánlani a paypalt......
-
válasz
#16729600 #39166 üzenetére
Ne haragudj de az hogy feltörték az adott módon a különböző fiókokat arról nem a PayPal tehet. Köze nincs hozzá.
Ha nem fértek volna hozzá az azonosítókhoz, akkor a PayPal-on keresztül nem fizették volna ki ezeket a dolgokat. Egyáltalán nem foglalkozol azzal a ténnyel hogy valahogy bejutottak a PayPal fiókotokba.
Egyszerűen nem vagy hajlandó tudomást venni arról sem, hogy milyen módon lehet megoldani azt hogy a hiányzó pénzed megkapd.
Ha valakiben felmerülne, az Amazonra nem lehet a PayPal-on keresztül bejutni és a Gmail fiókot sem lehet átvenni a PayPal-on keresztül. Egy hacker támadás áldozatáról van szó aki a sok érintettből egy logikai gondolatment mentén a PayPal-t teszi felelőssé.
Az ok-okozat összefüggés nem a PayPal tevékenységétől indul.Nem nekem írtál, de itt a topikban egy olyan véleményt, kritikát írtál le, ami nem felel meg a valóságnak, téves következtetéseket vontál le a PayPal-al kapcsolatban és így ez megtévesztő megnyilvánulás volt, erre ha nem is tetszik neked reagálni fogok.
-
#16729600
törölt tag
Akkor még egyszer.A paypal olyan lét utalt el, amiről tudta, hogy jogosulatlan felhasználó fért hozzá.A google hibája se bizonyított.Ellenben az alábbi kép tartalma Tény. Erre nincs (nem lehet ) se egérút, se magyarázat.A mostani polémiáról: Én egy szót se szóltam hozzád, egy fórumtagnak nem ajánlottam a paypalt saját tapasztalatok okán, mire jöttél osztani az észt.Hidd el, én a jövőben sem tervezem, hogy megszólítsalak, de hogy válaszolni se lehessen.....
-
válasz
#16729600 #39164 üzenetére
Ami probléma onnan indult hogy feltörték a hozzátartozód telefonját, a Google hitelesítő alkalmazást, így hozzáfértek a Gmail fiókjához, az Amazon és a PayPal azonosítóihoz így próbáltak meg vásárlásokat eszközölni a bankkártyája segítségével.
És akkor a PayPal.
Ezekből a vásárlásokból az Amazon féle nem teljesült, volt a PayPal vonalon egy 1100 $-os ami szintén visszafordult te hathatós ténykedésednek köszönhetően annál a cégnél ahol történt vásárlás, de a másikat az 590 $-ost azt már nem tudta leállítani a kereskedő, aminél csomag szállítás leállítást vártál el a PayPal-tól amire neki egyébként nincs jogköre.
Aztán nem vártad meg a reakciójukat, de ketten is javasoltuk az erre az esetre a legegyszerűbb megoldás alkalmazását, a kártyakibocsájtó banknál az adott fizetésre a chargeback eljárás megindítását.
Ez felülírja a PayPal hasonló kérését a bank felé, amit ők akkor indítanak ha a vizsgálatuk során egyértelművé válik, hogy a károsult nem volt oka a jogtalan vásárlásnak, a jogtalan bankkártya használatnak.
Szóval a kiváltó ok vizsgálata elsikkadt itt a PayPal szapulásban. -
#16729600
törölt tag
2 tonna papírt tettem fel ide a saját ügyemmel kapcsolatban, mi ez a teljes szituáció nem ismerete kitétel?? Ez most csak a hónap, vagy az év vicce?? Fél milka utáni rohangálás után Te ajánlanád a paypal-t? De kell a tevékenységedet minősíteni, vonulj vissza ne legyél TG és akkor nem érhet kritika.Vagy ha igen és kiteszed ide magad a placcra, akkor viseld. Vagy cenzúrázz, ahogy szoktál.
-
válasz
#16729600 #39162 üzenetére
Én sem értem hogy miért kell belém kötnöd és személyeskedő megjegyzéseket tenni.
Nagyon egyszerű a dolog, tanulmányozd át a velük kötött szerződés feltételeit, ha te azokat maradéktalanul betartottad és sérelem ért, akkor meg van adva hogy hova fordulj.Az Ön és a PayPal közötti viták bejelentése szolgáltatásainkkal kapcsolatban
Lépjen kapcsolatba velünk, és jelentse az Ön és a PayPal közötti vitákat szolgáltatásainkkal kapcsolatosan.
Ha vita merül fel Ön és a PayPal között, célunk az, hogy megismerjük és megoldjuk a problémát, és ha nem tudunk kielégítő megoldást kínálni, akkor semleges és költséghatékony módon szeretnénk a vitát gyorsan megoldani.
Ha nem elégedett a panaszkezelés eredményével…
Ha a panasztételi eljárás befejezése után nem elégedett a szolgáltatásainkkal kapcsolatos eljárás eredményével, akkor az alábbi szervezetekkel veheti fel a kapcsolatot:
Európai Fogyasztói Központ (ECC-Net). Az ECC-Nettel, illetve a kapcsolatfelvétellel kapcsolatos további tudnivalókért keresse fel a következő oldalt: https://ec.europa.eu/info/live-work-travel-eu/consumers/resolve-your-consumer-complaint/european-consumer-centres-network_en. Commission de Surveillance du Secteur Financier (CSSF). A CSSF a luxemburgi pénzügyi szektorban működő vállalatok (mint amilyenek mi is vagyunk) prudenciális felügyeletéért felelős hatóság. A CSSF-fel a következő címen veheti fel a kapcsolatot: 283 Route d’Arlon, L-1150 Luxembourg. A CSSF-fel, illetve a kapcsolatfelvétellel kapcsolatos további tudnivalókért keresse fel a következő oldalt: http://www.cssf.lu, vagy keresse fel az EU online vitarendezési oldalát a következő címen: https://ec.europa.eu/consumers/odr.De nem kell ez én tevékenységemet neked minősíteni.
Az még nem "ügyvédség", ha az egyoldalúan leírt, van amikor a teljes szituáció ismertetése nélkül megfogalmazott, nem igazolt kritikák elolvasása után van tőlem reakció az adott hozzászóláshoz.
Csak az lenne a neked megfelelő, hogy amit írnak itt krtitikát ahhoz csak támogató hozzászólást írjak? Az eszköztelen átlag polgárt támogassam akkor is amikor nincs igaza? -
#16729600
törölt tag
Akkor egy objektív tény, ( ha, már összes összes user felhasználói megállapodást sértett és eleve rosszindulatú és hülye ) Miért kell 1-2 óra folyamatos, megszakítás nélküli telefonálás az ügyfélszolgálathoz, mire az egyik fogalmatlan supportostól eljutsz egy másik egybites semmit nem tudó alkalmazotthoz? Szerinted egy komoly cég ilyen? Továbbra sem értem, hogy miért kell milliárdos forgalmat bonyolító, gerilla ügyfélpolitikát gyakorló multi mellé beállni ügyvédkedni itt önként, bérmentve szemben a szinte eszköztelen átlag polgárral? ( ha fizetnek neked ezért azt megértem )
-
válasz
#16729600 #39158 üzenetére
A kritikával az a probléma hogy a másik fél álláspontja vagy magyarázat nem kerül megjelenítésre, így aki írja csak a szubjektív véleményét írja.
Akkor is írja a negatív kritikáját ha ő sértette meg a felhasználói megállapodást és ezért következett be az adott szankció. Így nehéz határt húzni a rágalmazás és a valós kritika közt.Az általad említett Trustpilot-ot és az ott megnyilvánulókat nem minősíteném. De amikor egy gagyi cégnek 10 értékeléssel (ami akár a baráti körből jött össze) 10000 $ forgalommal jobb a ragja, mint egy globális 50000 főt foglalkoztató évente több milliárdos bevételűnek 12000 értékeléssel a háta mögött, azért ott valami hiba van. Én ezt nem igazán tartom komoly dolognak.
A sértődött emberek mindig megtalálják ezt az oldalt, az elégedettek meg nem foglalkoznak ilyen hülyeséggel. ebből kifolyólag leginkább a negatív értékelés a hangsúlyosabb.Nincs itt védelem, a kétoldalú vélemény nyilvánítás hiánya zavar.
Részemről annyit, hogy a kisebb problémák ellenére én megfelelő, korrekt cégnek tartom és javaslom a szolgáltatásaik igénybevételét.
-
szabo01
csendes tag
Már elfogadták elvileg,csak ezt nem igazán értem:
We are pleased to inform you that your request for a refund of 6350.00 HUF for your return shipping costs will be deposited directly in your PayPal account balance within 5 business days from today.
A maximum of 12 refunds is allowed per person per calendar year.
Nem vagyok angolos,németül tudok,de azt látom,hogy vissza térítik,de milyen 5 napról ír? meg én nem is használom a paypal ballanct,a kártyam van beállítva és arról utalok pénzt meg arra is kapok pénzt.
-
#16729600
törölt tag
Az általad vitt topikokban ismeretlen a kritika fogalma? Elvtelenül bevéded a minősíthetetlen gyakorlatukat? Egészen megdöbbentő , ahogy véded a védhetetlent. És nekem nincs már kapcsolatom , feljelentettem őket mai napon a létező összes helyen.De figyelj, olvass bele a trustpilot értékeléseibe, szerinted a 90%-ot kitevő ügyfélgárda, akik szerint minősíthetelen a szolgáltatásuk az mind hülye?
-
válasz
#16729600 #39156 üzenetére
Most komolyan? Beírod ide a PayPal topikba hogy nem tanácsolod hogy bármilyen kapcsolata legyen a PayPal-al.
Rendben, de akkor neked sincs már kapcsolatod velük? Ha van akkor meg nem igazán kell ide ilyen tanácsot írnod. Nem logikus.
Ha valamilyen szolgáltatóval gondod van és van róla tematikus oldal az Interneten akkor mindig megírod azokon a helyeken hogy nem ajánlod?
De van amikor akár tetszik, akár nem muszáj a PayPal-t használni, mert nincs más alternatíva, pl. eladó vagy az eBay-en. -
#16729600
törölt tag
-
Az e-mail cím az lehet ugyanaz, de csak ausztriai címekkel megy, így az egy új, osztrák fiók lesz. Majd ara azét készülj fel hogy a lakcímet valami hivatalos okmánnyal igazolni kellene és osztrák kártya és bankszámla kell, ha Maestro kártya lenne azt tisztázni kell a banknál hogy használható-e külföldi Netes vásárlásra.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- HDD vs SSD: Ki nyer 2025-ben? – Tech Percek #4
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- 16 GB RAM 2025-ben? 🤨 – Ma már tényleg kevés lehet!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mobil flották
- Futás, futópályák
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- Nagyon erős ajánlat lett CMF Phone 2 Pro
- Formula-1
- További aktív témák...
- Eladó egy 34" GIGABYTE M34WQ Ultrawide 144hz gaming monitor!
- ÚJ, GARIS! Dell Latitude 5450 - 14" FHD / Ultra 5 125U / 16GB DDR5 / 512GB NVMe SSD / HDMI 2.1
- Acer NITRO V 16 Gamer Tervező Laptop -35% 16" RYZEN 7 8845HS 16/1TB NVIDIA 4060 8GB FHD+ 165Hz
- AppleCare+ biztosítás és kiterjesztett garancia - Apple hivatalos biztosítás - Számlával
- Új Acer Predator HELIOS NEO 16 Gamer Tervező Laptop -35% i9-14900H 32/1TB RTX 4070 8GB 2,5K 240Hz
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Gigabyte H510M i3 10105F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- LG K61 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 15 Pro 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Bomba ár! HP ProBook 430 G8 - i5-1135G7 I 16GB I 256GB SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest