Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz #16729600 #39164 üzenetére

    Ami probléma onnan indult hogy feltörték a hozzátartozód telefonját, a Google hitelesítő alkalmazást, így hozzáfértek a Gmail fiókjához, az Amazon és a PayPal azonosítóihoz így próbáltak meg vásárlásokat eszközölni a bankkártyája segítségével.
    És akkor a PayPal.
    Ezekből a vásárlásokból az Amazon féle nem teljesült, volt a PayPal vonalon egy 1100 $-os ami szintén visszafordult te hathatós ténykedésednek köszönhetően annál a cégnél ahol történt vásárlás, de a másikat az 590 $-ost azt már nem tudta leállítani a kereskedő, aminél csomag szállítás leállítást vártál el a PayPal-tól amire neki egyébként nincs jogköre.
    Aztán nem vártad meg a reakciójukat, de ketten is javasoltuk az erre az esetre a legegyszerűbb megoldás alkalmazását, a kártyakibocsájtó banknál az adott fizetésre a chargeback eljárás megindítását.
    Ez felülírja a PayPal hasonló kérését a bank felé, amit ők akkor indítanak ha a vizsgálatuk során egyértelművé válik, hogy a károsult nem volt oka a jogtalan vásárlásnak, a jogtalan bankkártya használatnak.
    Szóval a kiváltó ok vizsgálata elsikkadt itt a PayPal szapulásban.

Új hozzászólás Aktív témák