Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sh4d0w:] Darth Vader, a Lázadó
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/dqdb.gif)
dqdb
Topikgazda
Eddig azt hittem, hogy a router - Windows - tűzfal - csillagok rossz együttállása okozza a problémát, ezek szerint mégsem.
1. menjél az opera:cache címre
2. a domainlistából kattintsál rá az ytimg.com sor melletti Listázás gombra (szerencsére rendezés miatt a lista utolsó elemei között van)
4. megjelenik egy új ablak, itt keresd meg az egyetlen css kiterjesztésű elemet (kereséshez használd az oldalon belüli gyorskeresőt, azaz pont C S S, és máris világítani fog a megtalált szöveg), és kattintsál rá
5. ha betöltődött, akkor F5
6. menjél vissza a YouTube-ra, és ott is F5
Kellő gyakorlással 20 másodperc alatt menni fog Még a cache teljes törlése is segíthet B opcióként, de ez annál finomabb megoldás.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
Téma tudnivalók
Kérdés előtt olvasd el az
összefoglalót!