Hirdetés

2024. június 6., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Lokál  »  nVidia tulajok OFF topikja

Hozzászólások

(#61151) Puma K


Puma K
veterán

Na majd most aztán a VEGA...

"Majd most a packed math miatt a Vega tudni fog 25 TFLOPS-ot, ami az eddigi max ~10 TFLOPS-hoz képest hatalmas ugrás, és ettől reális alternatíva lehet ez az irány is, de normális minőségben szimulálni a füvet igen nehéz." - [link]

Egy patkánnyal demózni hajszimulációt... vicces :D

Publikusan is elérhető a TressFX 4.0-s verziója - [link]

Az Nvidia a Physx-szel legalább haj, folyadék, ruha-anyag és minimálisan rombolható pályaelemekkel kicsit komplexebb lehetőséget nyújtott anno...

Alice: Madness Returns - PhysX Comparison in HD

Call of Duty: Ghosts - NVIDIA GameWorks / PhysX Trailer

Mirror's Edge - PhysX Comparison (Game Trailer HD)

Batman: Arkham City NVIDIA GeForce GTX PhysX PC Trailer

Ha már olyan lenne alapból minden játékban a haj, mint az Alice Madness Returns-ban volt, elégedett lennék.
Viszont a szakítható anyag-ruha, sérülő-sebesülő karaktermodell és ami a számomra legfontosabb rombolható környezet nem fejlődik... Egy hordót-ládát sem lehet félre tolni vagy bármilyen törékeny elemet összezúzni. Minden. Fix :(

Ez nem fejlődés ez stagnálás.

Mai napig nem látok olyan szintű fejlődést-játékot mint anno a Half Life 2 volt... 2004-ben....

Imádom ezt a videót ahogy hüledeznek, ámulnak és tapsikolnak az emberek az alapján amit látnak a játékban akkor:

Half Life 2 Tech Demo - E3 2003

Viszont a végleges verzióból a videóban látható (1:54) talajhullámzás kikerült... gondolom ette a procit rendesen...

[ Szerkesztve ]

"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

Útvonal

Fórumok  »  Lokál  »  nVidia tulajok OFF topikja
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.