Na majd most aztán a VEGA...
"Majd most a packed math miatt a Vega tudni fog 25 TFLOPS-ot, ami az eddigi max ~10 TFLOPS-hoz képest hatalmas ugrás, és ettől reális alternatíva lehet ez az irány is, de normális minőségben szimulálni a füvet igen nehéz." - [link]
Egy patkánnyal demózni hajszimulációt... vicces
Publikusan is elérhető a TressFX 4.0-s verziója - [link]
Az Nvidia a Physx-szel legalább haj, folyadék, ruha-anyag és minimálisan rombolható pályaelemekkel kicsit komplexebb lehetőséget nyújtott anno...
Alice: Madness Returns - PhysX Comparison in HD
Call of Duty: Ghosts - NVIDIA GameWorks / PhysX Trailer
Mirror's Edge - PhysX Comparison (Game Trailer HD)
Batman: Arkham City NVIDIA GeForce GTX PhysX PC Trailer
Ha már olyan lenne alapból minden játékban a haj, mint az Alice Madness Returns-ban volt, elégedett lennék.
Viszont a szakítható anyag-ruha, sérülő-sebesülő karaktermodell és ami a számomra legfontosabb rombolható környezet nem fejlődik... Egy hordót-ládát sem lehet félre tolni vagy bármilyen törékeny elemet összezúzni. Minden. Fix
Ez nem fejlődés ez stagnálás.
Mai napig nem látok olyan szintű fejlődést-játékot mint anno a Half Life 2 volt... 2004-ben....
Imádom ezt a videót ahogy hüledeznek, ámulnak és tapsikolnak az emberek az alapján amit látnak a játékban akkor:
Half Life 2 Tech Demo - E3 2003
Viszont a végleges verzióból a videóban látható (1:54) talajhullámzás kikerült... gondolom ette a procit rendesen...
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘