- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sh4d0w: Netflix? Ugyan, VW előfizetés!
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- GoodSpeed: Bye PET Palack, hello SodaStream
-
LOGOUT
A Need For Speed World egy online játszható multiplayer autós arcade játék, melyet a Black Box nevű fejlesztőcsapat készített. A versenyzés helyszíne az eddigi NFS játékokból ismert helyek: (Most Wanted, Carbon területei).
Új hozzászólás Aktív témák
-
Severinus
csendes tag
Sziasztok!
Vki meg tudná mondani, hogy szintlépésekor plusz pálya feloldásán kívül kapott vmi mást is? Igen, tudom, a Skill mod-nak köszönhetően már nem tudunk osztogatni magunknak pontokat - ugye ezeket nyerni kell. -
tutuhawer
őstag
A McLaren MP4-be már nem maradt nitró erősségem, ezért az időtartamot növeltem. A perfect start és a nitró is 3 csillagos hosszabb, és meglepő a dolog nagyon: A perfect startom így is 280-ig repít, ami nagyon tetszik nekem. Medion cuccokkal épített autó a McLaren, ultra még nincs benne.
-
odébbb
tag
válasz
SylarHUN #8474 üzenetére
Szia !
Irigyelllek , jó lett ,és szép (egyedi) autópark . Nekem személy szerint egy picit sok , de neked ez megbocsátható mert egy állat vagy , és nem érdekel , hogy fér e a garázsba vagy a szomszéd házába pakolod őket ......
más : hosszú nitró - singli -jugger ez szerinted a rajt titka , és egyből első vagy ????
elgondolkodtató , de ha hatan vagytok - összekusza van .... -
sunny84
senior tag
válasz
callmeakos #8496 üzenetére
ja fáradtan lehet furcsaságokat látni
amúgy júli végén enyémbe bele esik a 6 sebességes integra sport váltó , jó meló lesz de csúnya világ lesz utánaígy is buta dög de ha a moci mellé ott lesz 1 zsír váltó minden sebességet csontra kihúzzunk
-
sunny84
senior tag
#8490) SHiZUOKA : ami rajta van az sem lesz sokáig ha kész lesz
#8491) noxwill astra mi ?
az persze
#8492) beluschi : látom ismersz már
-
beluschi
tag
válasz
callmeakos #8491 üzenetére
Szerintem nem Astra, túl meredek a hátulja. Ha Sunny ír róla, akkor jó eséllyel egy Honda, abból is talán Civic.
-
sunny84
senior tag
bár ez nem ide tartozik de épül 1 újabb dög
-
sunny84
senior tag
semmi köze milyen a márka, tök mindegy intel vagy amd konfig .. barom 1 kódolása van ennek a worldnak
----------------------------------
más ez azért nem annyira rossz: ROSEWOOD PARK LOOP MP 01:32.656 #88
-
LamerGyuri
senior tag
ATi-val is szaggat, nem márkafüggő a dolog. Kártyát meghúzva, közel fullon ment vagy 3 napig, aztán meg minimumra visszavéve is alig tudtam játszani.
Sufni-tuning XP-vel hol szaggatott, hol nem, aztán lőn W7, és azt hittem, hogy...pedig dehogy. Egyik nap tök faja, másik nap meg a gyémántokat is kínszenvedés összeszedni. -
vzso
aktív tag
válasz
tutuhawer #8482 üzenetére
Igen, én is így jártam. Egy 480 SLI -n szaggat a játék egy idő után, ahogy észrevettem, ez akkor fordul elő ha váltok az ablakok között (lerakom a tálcára és nyitok egy Explorer ablakot ami használja a Flash -t, valami energiagazdálkodási hiba lehet
). Szerintem az új NVidia driver a hibás (már ha neked is NVidia -s kártyád van) mert a régivel ez nem volt és egyből kezdődőt az update után (még tiszta telepítéssel is megmaradt).
-
tutuhawer
őstag
válasz
PR0JECTNR56 #8481 üzenetére
frissítettem a videókártya drivert, és 1 futam után jött a szokásos hiba, ami azonnal szétbassza a játékot: tesóm
-
tutuhawer
őstag
A BMW-re reagálok csak: változott a mottóm.
Ma este online leszek kicsit, ha összefutunk, akkor összefutunk. Ha valami buziság miatt továbbra be-beszaggat a játék, amihez nem vagyok hozzászokva, akkor nem futunk össze. Most videókártyázok, aztán ha szar, akkor újratelepítem a játékot is. -
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #8477 üzenetére
Nem arról van szó, bár Verona Elise pálya is és persze MR2 a legtöbb. Arra szeretem volna kitérni inkább érdemesebb a nitro erejét, hosszát, kutyafülét, növelni pláne a Lotus-nak mert abban gyenge de nagyon.
Más: szerintem kapard elő az M3-at mert még mindig le vagy maradva szinte minden pályán úgy hogy én alapvetően és elismerten bénán megyek és az idők csak 1 körből származnak (ne a fő profilt nézd)! És nem is célom a lista elején lenni de nagyon meeeeeeeegy aza aza aza 911.
Pénteken vagy hétvégén gurulhatnánk párat este, kíváncsi vagyok mi a véleményed a 911-ről meg hogy el e páholsz akármivel ahogy lenni szokott.
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz
SylarHUN #8476 üzenetére
Köszönöm, valóban remek autó. Az eddigi viszonyítási alapon a T3-ból egyedül a kölcsön Audi R8 4.2 FSI volt, ami egy ócskavas az LFA-hoz képest. Az LFA-ban nagyon tetszik a gyorsulása és amit te is említettél, hogy a nehezebb kanyarokban sem jön zavarba, stabilan és gyorsan irányítható autó. És nem mellesleg nagyon szép, persze ez mindenkinél ízlésfüggő.
-
tutuhawer
őstag
kempton docks és verona? Sok Lotus meg Lancia lép be oda?
Nem ott megyek. Oda BMW-vel mennék, de ebe a hónapban elő se vettem még. Amúgy tényleg nincs panaszom a RAM skillre, mert a Lanciával főleg sokat megyek a járdán, ott meg lehet vele néha borítani. De az is lehet, hogy haszontalan a skill, akkor is megvan a válaszom: A Skyline, a BMW-k, az RX-8 kapták a többi skillt, ami versenyzős. A Lancia amellett, hogy jó, huszadrangú a sorban. Hát ha "elskilleztem", akkor "elskilleztem", innen azért van visszaút, ha nem tetszik. Erről pont eszembe jut, hogy a mottóm 2010 óta változott is a játékban. -
SylarHUN
senior tag
válasz
PR0JECTNR56 #8475 üzenetére
Grat hozzá.
Nagyon jó választás volt. Szép és jó autó.
Különösen az út tartása a kanyar stabilitása és kanyar sebessége kiváló! -
satee76
aktív tag
En egy igazan gyenge amateur vagyok hozzatok kepest, de nekem tetszik a valtozas. Sokkal kevesbe picsaznak el, sot neha meg nyerek is.( bocsi, de a mobilomon nins ekezetes betu)
-
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #8470 üzenetére
Minek a 2 ram és a jugger? TE-ni szeretnél? Megint el skill-ezed a kocsikat? Ha nem ütközöl felesleges nem beszélve ha simán feldobom az utóbbit egyáltalán nem gyengébb mint volt az átállás előtt. Az én beállításommal úgy ellépek a rajtnál hogy, pl. Verona Tunnel-en az első kanyarig nitrozok ami azért elég komoly, rövid rajtegyenesnél gond is van, el kell venni, viszont a kanyar után újra tolhatom, ilyen pl. Beachfront (a 2. kanyarig megy a N2O!!). 3. példa Kempton Docks-on a hosszú egyenes elejétől az S kanyarig tart a NOS!! Ettől nagyobb baromság már csak a slingre pakolni már bocs, mert az is ugyan olyan erős mint volt.
Itt mentem egy valószínű full ultra 911 ellen (700 felett minden stat) és csak azért tudott elmenni az idiótája mert egyfolytában ramolt meg is kapta a végén a kitüntető „noob ramer” jelzőt aztán gagyogott valamit spanyolul, hogy hogy megyek így de leszartam.
Lesúlyozni a kocsikat meg nem ram-al kel hanem alkatrésszel ahogy én is megtaláltam a tökéletes arányt a 911-nél alig ugrik el és iszonyat stabil és mint a villamos („oda teszem ahova akarom” csak hogy idézzelek) és fordul jugger-el is!!
Talán még lecserélem a piros gumit valami jobbra!?
Ucsó tipp: az 5. mindig IGC-s és pályánként cserélhető. -
tutuhawer
őstag
A lotust kezdem megkedvelni, de ez maradjon köztünk. A Lanciában mégis jobban bízom, mert négykerékmeghajtású, ami az Isten. Illetve olasz autók közül talán csak a Fiatot meg a Lanciát szeretem, a többi az szemét. A játékról is szólva, bőven nagyon faszán lehet vele menni. 2 RAM, 1 JUGGER erősség, és talán 1 NITRO erősség és 1 NITRO hosszúság van rá téve. A lotusra is kb ennyi. Én ezekre az izgága izékre ezt tettem, ez tetszik. Videóra venni már a nagy Nissant se volt könnyű, megnézem, hogy viseli a gépem a videózást a mai napon. Egyelőre alakul még a világranglista, elég foghíjas, de azért odatettem tegnap a Lanciával egy remek futamot multiban, végszónak a 2:56 a college asylumon nem is rossz a teljesen új körülmények közt
-
tutuhawer
őstag
Azért elég ügyesen lehet rakosgatni a skilleket. Én a Lotusban elkezdek hinni, és erőltetem a Lancia Deltát is. Jó reflexek kellenek és mészárolni lehet velük néhány pályán (nem, nem az autópályán). Aztán nyilván érdemes foglalkozni a T1-es szupergépekkel is - senki se mondta, hogy csak Toyota. Az, amit szeretsz vezetni, és benne a kilométer , azt kell felnyomni szépen. Közel sem csak 3 autóra jut skill. Nekem elég jól alakul már, nyilván nem minden autóm versenyautó, de versenyképes autó. A trükk az, hogy bemész a garage-ba és gondolkozol az autódat nézve, hogy mire van szükséged.
Bejelöltelek barátnak, térj vissza, szedd össze magad! Lelkesen, előre!szerk: örülök, ha tetszik a videó. Csinálok hamarosan újabbat is, talán másik géppel, és rájöttem, hogy a videóba "belekurvaanyázhatok" meg minden, mert veszi a mikrofont is
-
odébbb
tag
JÓ ÉJFÉLT !!!
Olvasgatok , nézegetek , hivatkozok , tapasztalok ......jó -jó amiket irtok érdekesen megoszlik a vélemény alá is támasszátok , de most jön a gond : csak 3 autó lehet , mégpediglen : t1 mr2 , t2 ? , t3 porsche rs3 .... ( többi egyenlőre tabu ) , csak skillezésről beszélünk ......
Rutinnal (skill) lévő emberek akik fullra skillezték az emlitett autójukat várom a véleményt , tudom , hogy marha unalmas a soraimat ezerszer olvasni , de mi a vérnek irom le vajon 100x ?
tutu : jó lett a videjó , zsir !
Egy hete , csak gyémántozni megyek a wordbe , mosmá kezdeni kéne valamit , mert hijányzik a multi , nameg szeretnék király lenni (mr2) , de az alázást nem szeretem , ezé kéne a tökéllletes skillezés !!!!!
má vettem misteri pakkot 50.000. kábé 2milla értékben , de még értelmes part nem vót , irigylem aki már kapott (bő másfél-háromnegyed év)-re értem ezt
-
tutuhawer
őstag
multiban nem videózok, nem kockáztatok. Szaggat így is ez a szar, mert a felbontást meg a részletességet lejjebb nem veszem, a bandicamben sem állítgatok már semmit. Néha be-beszaggat, nem könnyű normálisan menni - nemhogy precízen, amit a multiplayer megkíván. Szóval marad a single. AMúgy marha szívesen megnézném, hogy a patch előtti időimhez képest hogyan megy az R35, de a History idei bejegyzéseit még mindig nem tudom előhozni. Tavalyi, tavalyelőtti az jó, de a 2012-es üres.
-
sinci
tag
A stat oldalon törölték a régi időket és csak új skill rendszer utáni idők vannak már csak fent, legalább is akiknél megnéztem így van.
mod: azért nem kicsi eltérések vannak a régi és az új idők között, pl COUNTRY CLUB 25 másodperc a különbség nálam a régi és az új időm között
-
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #8462 üzenetére
Még most sem értem hogy lehet azzal a hulladék spec izével menni (és ezzel az idővel a listára felkerülni?) azért az komoly, hogy a gép a Corvette-el megelőz, valahogy nagyon fel lettek ezek húzva, régen alig cammogtak.
Én szívesen megnéznék hasonló videót amikor multiban tolod ezzel az …
-
noblem1983
senior tag
Ha valakit esetleg venni akar T3-as kocsit akkor most vehet mert minden T3-as verdára 40% kedvezmény van.
-
tutuhawer
őstag
Én is teszteltem ám, heló heló
Néhány féktávon kényelmetlenül éreztem a Nissan R35 Vspec-t, és mondom, az ultrát mégse dobom ki, kezdem a turbóval... Zöld turbó helyett találtam egy pirosat ( ventura), és lám, kerekedett egy videó is, olyan jól sikerült. Van több videó is, de nem tudom egymás után rakni őket, nem vagyok nagy videómágus...
[Tutu-tube] -
tutuhawer
őstag
válasz
Mr.Skynet #8458 üzenetére
én is megválogatom a pályákat Lotusszal és így nem panaszkodom. Elég jók a versenyeim. 40+ pályákon meg inkább a T2 korlátosokat erőltetném, a chinatown tram például elég alattomos még a komoly autóknak is. Elég sok rossz sofőr van, ott azért lehet haladni. Ha T2-es alkatrész kell, akkor meg Lotusszal még mindig, 22-30 pályákon bőőőőőven van választék, jókat lehet hasítani. Ne feledd: ők vagy nem tudnak úgy rajtolni, vagy kevesebbet tudnak nitrózni vagy nem ütköznek úgy. Valami hátrányuk mindig lesz a nagyautóknak is, a Lotus meg nem gyengült. Meg se érezni szerintem.
-
UFO1
senior tag
Amit fentebb írtam bevált lapozz vissza nem kell egyből a 3*-ost belepakolni vedd meg az IGC-eket és azzal próbáld. RPM mindenképp kell tehát azt beteheted hogy eltaláld a perfectet. Ha kaptál pro vagy ultra cuccot dobáld bele persze a színsort figyelni kell. Én is beletettem az E30-ba a kék ultra motort a zöld pro helyett és nem megy úgy mint előtte ezt megerősítheti Nfree is akivel pár napja pont ezt teszteltük melyik a jobb. Pl. a K, Z, K, Z, Z, S eddig verte a 4xZ 2xP-at most ez megfordult utóbbiba sajnos beletettem a kék ultra motort és gyengébb lett mint pro Z-el. A Z váltó ill. P ultra kerék viszont passzol bele bár jobban ficánkol tőle elvileg a S gumi lenne a legjobb neki amitől stabilabb lenne kicsit de megszokható.
Ha boos-t kizárva nehéz dolgod lesz 959, M3, Lambo a választék, GT-R és Ford GT felejtős.
Az 1. jól fordul gyenge nitro a 2. pont fordítva, a Lambo tolja az orrát nagyon érteni kell hozzá, és jó színsor kötelező, mert különben elfelejt fordulni, gyorsulni, stb.
Ha rákeresel a nevemre az összes T3-ról írtam tesztet, valamiféle támpontnak jó lehet, bár nagyon megváltoztak az erőviszonyok a skill rendszer miatt.[ Módosította: KrAt ]
-
Mr.Skynet
senior tag
válasz
Severinus #8455 üzenetére
A BMW nem az enyém, az csak 1 hetes ajándék járgány
A stat azért tűnik elfogadhatónak, mert viszonylag kevés és begyakorolt pályákon megyek csak, nem pedig mindig máson és optimistán a reménytelenségbe...
A kollégák T3-ból anno emlegettek pár kocsit, innen jött az 5let, csak azóta talán változott pár dolog ugye, ezért kérdeztem ki mit gondol
tutuhawer: hát hallod én nemtom, mostanában elég gyakran futok össze főként boost-os komoly T3 kocsikkal és bár a lvl40 alatti emberekkel nincs is nagy baj, de az ilyen 45-50 körülieket igencsak komolyan kell venni. Igazából nem is az zavar, hogy hányadik vagyok, hanem, hogy néha kész égés, hogy rám vernek 5-10sec-et egy sprinten
-
tutuhawer
őstag
Szevasztok, itt van JAPANGT barátom skill rendszerrel kapcsolatos öteletelése. Nagyon jó dolgokat sorol fel, és a hivatalos fórum pont az a hely, ahol ezt érdemes tárgyalni. Tett fel szavazást is, belépni az adatainkkal és szavazni nem több, mint 2 perc. Én igenre (YES) szavaztam, mert jókat írt. Itt a link, tessék nézegetni , kommentálni, szavazni. Kiemelten közhasznú projekt
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/8681415.page -
Severinus
csendes tag
válasz
Mr.Skynet #8453 üzenetére
A második mondatod igazán jól hangzik
...
Nézem a statodat, ami f.szább az enyémnél, és már beneveztél egy BMW M3 GTR-re (ami elég jól kilő perfect start-nál). A felsoroltjaidon kívül csak a Ford nem boost-os, és ezt az autót (személyes vélemény) előbb utóbb visszahúzzák, ill. csak most jó gép, vagy aki vezeti az igen jól vezeti...
A Silvia-t csak akkor add el, ha tényleg nem szeretnél T1 kategóriában versenyezgetni. Nem t'om mennyi boost-od van, mer' ha megvan az 500, akk. jöhet a +1 slot. A Murci a T3 legjobb IGC-s gépe, és a boost-osokat is megfogja.
Nem szeretnék mindennek elrontója lenni, a döntés a Tiéd. -
Severinus
csendes tag
Szia!
Hm... hát ízlések és pofonok. Ugye az a szerencse, hogy mindenki lassabb, mint ezelőtt.
Skillek: biztos nem fogod elqrni, sokunk kiír(t) 1-1 példát/tippet, ami sztem elég jó támpont. Igaz, ahogy néztem, Nálad a sok verda tápolása lesz a gond, nem tudom milyen mennyiségben és minőségben(!) kaptad a skilleket. Azt javaslom, hogy jelölj ki Magadnak 1 "verseny" és 1 "hajsza" verdát, amit felhúzol skillekkel, ezeket "tesztelgeted". Ha megvan a kívánt beállítás, akk. azzal húzd fel a többi verdát, tetszés szerint. Ha sok autóm lenne valszeg így csinálnám, mondjuk 6 autónál is így tettem. Megsúgom, a Porsche-t érdemes Nálad felhúzni, eddig nem bírtam velük, mások se nagyonAm. érdekesség, hogy 1 skillt többször is berakhatunk 1 autóba, teszem azt az 5 helyre berakhatunk akár 5db 3*-os Ram-t ^^... így kapunk egy tankot X)...
Sztem az ideális "verseny" skill beállítás:
-> Redline, Headstart, Super Shot, Extended NOS, és vmi 5., amit hiányolunk (mondjuk beteszünk +1-t, ami már benn van, de a súlynövelés jobb megoldás). Jah és lehetőleg a legnagyobb számú *-sokat tegyük beA "hajszához" még nem igazán ismerek jó összeállítást, itt minden azon múlik, hogyan bírjuk legyűrni a zsarukat és ehhez mérten pakoljuk a súlynövelést, a juggert és az eva-t.
Egy kis csemege, amit fent találtam: [link]
Nem etalon, de jól elemzi a különböző szintekhez az alternatív beállításokat.Ui.: szívesen versenyeznék Veled, de akár másokkal is
-
Mr.Skynet
senior tag
Picit kezdek kiábrándulni a kis Lotus-ból
Gyakorlatilag már kevés kocsi van, ami nem aláz teljesen porig.
lvl47 vagyok és T3-ra szeretnék váltani, a cél a Lambo lenne IGC-ből, az összeg is megvan már, csak épp nemtom mi legyen.
Nézegettem, hogy 911, M1 és talán a Ford (valami) mennek nagyon jól.
Szerintetek érdemes vennem egyáltalán valamit T3-ból (boost kizárva)
mert ugye a csúcs alkatrészek is hamar elfogynak, a kocsira pakolt 3csillagos skill-ek szintén.
Mindezt úgy, hogy van egy Silvia (eladható, ha úgy alakul, hogy nincs hely) szinte nulla tuning és skill sincs rajta, van egy Elise (nagyon a szívemhez nőtt, nem adom el) amin komoly tuning és skill holmik vannak, 3 slot a garázsom.
Tehát nem akarok 2 szék közül a földre esni, hogy addig csűröm-csavarom a dolgot, hogy se alkatrész, se skill, se igc ne legyen majd semmire és végül úgy verjenek laposra
Minden vélemény érdekel, köszi
-
odébbb
tag
válasz
Severinus #8449 üzenetére
CSáá !!!
Köszi a válaszokat , és tapasztalataidat , de visszakanyarodok a játékélményedre : hát nekem a lasssulás a halálom !!! (most) régebbben jobb volt .
Skillek , ha el.b.sz.om mit csináljak , nekem nem mindegy (még nemcsináltam semmmit) pont ezért kérdezem meg elsőnek itt ..
Part dobállásal énse dicsekedhetek .....nem ad ....
Adták ezt az 5 darabos alkatrészeket , hááááááát mindenre jó csak amire kéne arrra nem.
Más : de , hogy tugggyak igy jácccani , hogy minden auto lassu , és minden eggyes verdába kell skill , ez mijjen má (régebben azza mentem amékkel akartam) , mosmá meg cumi van .
még várom hozzászólásaítokat , hogy elkezgyem a skillllezést !!!!
-
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #8445 üzenetére
És le is tudtak, mert engem nem (911, Murci se), pedig nem tudom hogy kell kivédeni, mivel alapvetően nem ramolok (tisztán szeretek nyerni), manapság talán a TE verziókban lenne annyi szufla hogy kimozdítsanak az egyenes haladásból (de azok meg lassúak a brutál E30-amhoz
) mivel ott a plusz tömegnövelő skill.
Összességében visszaszoktam a multira amit eddig teljesen hanyagoltam, mert a sok lámát könnyű letolni a sebesség csökkentés miatt.
Bár a Bentley-be jó hogy ott vanMa mikor vagy, este gurulhatnánk párat.
-
Severinus
csendes tag
Szia!
Egyben a többieknek is írom, bár sztem nem mondok újat ^^...
Igaz, se MR2-m, se Porsche-m nincs.Skill mod előtti idők:
Mindenki számára ismerős szuper csúcs rekordok döntögetése (ram-mal vagy rakéta sebességgel) mellett kellett a januárban (2012) induló profilomnak fejlődnie.
Eddigi elért sikerek: 6 autó (ebből 2 boost-tal, persze 2010-es kezdőcsomag segítségével), közepesen fejlesztve, 43. szintig való eljutás, kb. 20-20 skill építés race és pursuit skillekre.
Az utóbbi egy hónapban siralmas part-dobálása csak csökkentette a játék iránti érdeklődést (mindennap:"megint egy 2 órás gurulás, semmi érdemleges jutalommal"). Kellett a jó alkatrész a T3-as kocsijaimba, mer' egyszerűen nem bírtam felvenni a versenyt a Procar-okkal meg a Porche-kkal. Az egyetlen vigasz 2db értelmes T1-es alkatrész volt. A versenyek vagy a szerencsén, vagy az ellenfél hibáján múlott.Skill mod éra:
Képekkel remélem a közeljövőben szolgálhatok. Hasonlóképpen az előttem szóló pro-khoz, a verseny típusú autóim skill beállításai:
1. Redline, 2. Headstart, 3. Super Shot, 4. Extended NOS, 5. Ram. (asszem mind 3*-os)
Az első 4 sztem nagyon adja a startot, sok minden eldőlhet az indulásnál, kb. ez adja a futamgyőzelem 50%-t (sztem), a többit a tudás és esetleg az 5. skill hozza. A Ram mérvadó az ütközéseknél, bár én elítélem a dodgem-ezőket, a tiszta verseny híve vagyok.A TE-s skilleket leginkább 1 autóra húztam, természetesen az El Caminora, jelenleg ezek a mérvadóak:
Ram, Rampage, Demolition, Evasion, Reload (a sorrend mind1, a *-k nem jutnak eszembe ^^)A módnak köszönhetően a traffic mértéke valamelyest megnőtt (iszonyatosan dühítő, amikor egy szűk kereszteződésbe betolat egy dzsip tök váratlanul és előtted amúgy is van 1-2 taxi); a yard ugyanolyan agresszív, viszont elfelejtették az erejüket mérsékelni (ami qrva nagy hiba sztem, mint pl a szögesdróton való áthajtásuk...).
Az ellenfelek továbbra is ram-molnak, bár kevés eredménnyel, kerülni kell a 8 fős versenyeket, mert a start szívás.
Kártya osztogatás: eddig sikerült 1-1db 1*-os Radart és Slingshotot nyerni...
Összegezve: örülök az újításnak - igaz nem 100%-osan -, annak, hogy a sebességet visszafogták, kaptam végre alkatrészeket kárpótlásul (ami nagyban húzta a T3-as verdáimat), és hogy, ismét van verseny élmény.
Észrevételek: ennél a módnál nagyon számít a pályaismeret és a vezetés tudás, nem csak a trafficon múlik, hanem az akadályokon is (pl. lehulló munkaeszközök és sorolhatnám). Végre élmény volt végigszáguldani a Central Coast-n úgy, mint hard-on a Carbonban; vagy a Clubhouse & Hollis-nál egy Mitsubishi Eclipse-szel harcolni az első helyért!!! Még sok ilyen versenyt szeretnék - és Nektek is (!) - ahol már mind1 volt a végén, hogy mit nyerek.
Adom SylarHUN véleményét, a Ford GT-k meglehetősen "erősödtek", most reneszánszuk van.Még vmi: az Eu szerver helyett egy jó ideje a NA szervert választottam. Gyors a pálya betöltése, a keresése is, kevés a lagg (van hogy 1-2 versenyzőt annak látok, de az is lehet, hogy akkor a netem cécózik), és kevés a szláv.
-
driftstar
csendes tag
azt se gondoltam volna hogy a harmadikban ez lesz
-
driftstar
csendes tag
Most nem értem tegnap még nullázva voltam, ma meg:
[link] -
sunny84
senior tag
nekem is már a 2 fő profilomat 0 -zták , meg a fent maradó 4 kisebbet is ..de semmi gond így a tiszta lehet új fasza időket menni olyan toposak nem lesznek mint régen de fel a fejjel hajrá
[sunny84hun]
[sunny84hun003] -
UFO1
senior tag
Jó kis bivaly gép ez az új 1M bömös skill-ek nélkül (csak 15s RPM van benne) pro cuccal (2 tuned, 3 sport, 1 impr.) csak 2s-el ment rosszabbat hazain, persze PU nélkül, mint az E30 amibe 2 ultra 3 pro tuned és 1 sport van. Kicsit nehezebben fordul, de azért kezes.
Más: valaki tapasztalta már, singli-be néha ramolnak az ellenfelek!!
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos #8442 üzenetére
nekem 4 karakterem is 0. Mind a 4 2010-ben regisztrált. Megnéztem pár 2010-es barátomat és 0. Aki 2011-es, az pl rangsorolt még. Kivétel nyilván lehet, de a nullázás folyamatos, értsd: nem kell beszarni
szerk: egyre több 2010-es barátom 0. nézegettem párat
-
tutuhawer
őstag
kérlek, neeeeee
ÁPRILISI IDŐK MEG A FASZ TUDJA, MILYEN RÉGI IDŐK VANNAK MÉG FENN. FOLYAMATOS A TÖRLÉS. Azért jár a fekete pont, mert felületesen nézted át. Ha mondok valamit , akkor mondom, és tudom, miért mondom. A stat oldal meglepően gyors, csak a waterfront roadot néztem példának, 20 másodperc alatt vertem a fejem a falba. Nem kell megijedni, törölgetnek, a speedAPI küldi az új infót folyamatosan, a ranglisták meg frissülnek - folyamatosan. -
Sziasztok!Eddig egyből a start pillanatában tudtam nitrot nyomni,de ez már nem megy és ez nem kis hátrány.Melyik skill hozná ezt vissza?Még a kedvenc pályámon is kikaptam párszor emiatt.Előre is köszi a segitséget....
-
SylarHUN
senior tag
válasz
LamerGyuri #8435 üzenetére
Megvan a megoldás.
Ha új accountot indítasz, akkor kapsz ingyen egy T3-as verdát (Gallardó, Ford GT, Nissan R35)
-
SylarHUN
senior tag
Mi van Ford GT világnap?
Miért van a játékosok legalább fele vele? -
UFO1
senior tag
Valaki ezt elmagyarázná hogy mennek jobb időket most, újra a hackerek a világranglista élén pl. WATERFRONT ROAD 00:46.361.
A többi idő is elég érdekes!! NFS STATS
-
UFO1
senior tag
Amit írtam nekem bevált Redline, Headstart, Super Shot, Extended NOS ezek 3*-ak az 5-dik tetszőleges. Hosszú rajnál (ahol van sok egyenes szakasz előtted) Headstart vagy valamelyik nitro erősítőt vagy hosszítót pályától függ persze utóbbiakból 1*-ost és akkor lehet kísérletezni. Ha ramot teszel nehéz lesz kilökni stb. stb.
Persze nagyon kell az ultra alkatrész is mert a 911-ek (és hasonló kaliberű kocsik) a 700-as stat nyaldossák rendesen. -
odébbb
tag
válasz
driftstar #8422 üzenetére
Szia !!
Te magyar vagy ? , már mentem veled - de nem ismertelek fel !
De jó , tök oké , hogy itt találkozunk .....Más : Mindenkit megkérnék arra , hogy a skillekröl , dobjon pár képpet ( tapasztalatát irja le ) , előre is köszönöm .... főleg mr2 - porsche gt3 rs kéne .... köszike ...
-
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #8426 üzenetére
Azért azt megnézném hogy egy ram skill nélküli akármivel nitroval, bármivel, mikor passzírozol a falra mostanában. Max. kicsit lelassulok, de csak megkaristolod a fényezést tegnap 911-el nitroval sem sikerült komoly kárt tenni az E30-ban, ahogy fentebb írtam, esetleg hétfőn kipróbálhatjuk.
-
tutuhawer
őstag
válasz
PR0JECTNR56 #8425 üzenetére
vigyázz, én nem ugyanarról beszélek. Startnál Lotusszal? Leszorítani Lotusszal? Ugyan már... én nem ez a típus vagyok.
Amiről te írsz , az a rammer noob. Én néha rammer vagyok. Majd holnap este talán kifejtem, mi is a különbség, mert óriási. -
PR0JECTNR56
addikt
válasz
tutuhawer #8424 üzenetére
Erről jut eszembe, a startot követően a másikra való ráhúzás, és fal módszeres lecsiszoltatása az ellenfél autójával gondolom nem túl korrekt. Már csak azért, mert ezt ma is többször megpróbálták megjátszani velem és kénytelen voltam orosz barátunk járművét feltessékelni az autópálya egyik beton elválasztó elemére. Nem igaz, hogy nem lehet csak simán elindulni és győzzön a jobb.
Lehet, hogy ez elég céltalan elgondolás a játékban, tekintve, hogy mindenki arra megy, hogyan tudja a másikat belepasszírozni a falba, de én mindig próbálok korrekt lenni, ahogyan csak lehet. De ha szándékos keresztbetevést tapasztalak 2 alkalommal, akkor kénytelen vagyok én is racionálisabban játszani. -
driftstar
csendes tag
Jót küzdöttem egy brutál procarral
-
-Rolika-
senior tag
válasz
DeadBullet #8420 üzenetére
Nem sajnos.
-
DeadBullet
tag
Egy eleg buta kerdesem lenne az oreg rokakhoz. A kolcson auto utan megmarad esetleg az ures auto slot?
-
-Rolika-
senior tag
Ehelyett a kölcsön R8 helyett igazán adhattak volna boostot. Igy alapon használhatatlan
-
NFree
addikt
Márpedig én szeretek nitro lovag lenni , néha jól esik.
Le is csaloztak egyből, biztos ment report is, az elején lerammoltam szegényt , pedig nem tudok , utánna megy bíztam a szerencsében. NNNAAAAAGY GYőzelem volt jajSzerényen meg is jegyeztem im pro driver , tudom nagyképűség , de valamit muszáj volt
az ijen pillanatoké érdemes játszani, jaj de szeretemtudom , ha egy hasonló kaliberű játékossal futok össze mint itt már elég sokan, akkor elpicsáznak .
-
UFO1
senior tag
válasz
driftstar #8413 üzenetére
Ezt én is leírtam fentebb marha hosszú úgy a Headstart, bár rövid célegyenesnél ki kell venni az +1*-ost mert úgy nem fordul némelyik autó.
NFree: én remélem nem lesz több hely a skill-ek részére se 4-5*-os mert így van verseny és nem a ramolásrol, kilökésről, nitro lovagokról szól az egész játék.
-
NFree
addikt
hát legyen igazatok a ram skillel kapcsolatba , én kivágtam az összeset. meg azs összes nem race ba tartozó dolgot, csak a ready ujratöltés gyorsítót hagytam meg , rekord döntögetéshez elengedhetetlen.
Biztos vagyok , hogy a későbiekben kibővítik , még ezeket a dolgokat , 4 esetleg 5 csillagos cuccokra , de azokat csak súlyos forintokér lessz beszerezhető. ma mentem de 11 futamot tesztelgettem 11 nyertem , és volt olyan , hogy 1db skillt nem raktam még a kocsiba
csak jó helyen jó időbe voltam , viszont tegnap este katasztrófa volt
-
SylarHUN
senior tag
válasz
callmeakos #8412 üzenetére
Nekem minden power up használata nélkül is sikerült simán áthajtanom a trafikon.
Ez most 1 új bug. -
[BB]
csendes tag
A ram skill nagyon is működik versenyben, csak míg a régi rendszerben 5ös szinten ez 75% plusz tömeget jelentett, addig most halmozással is 50% a maximum. Ha meg csak berax egy sima 3 csillagost, az a 28% alig több mint a régi 2es szintű, ami nyilván emléxik még mindenki, kb lepkefing hatású volt.
-
driftstar
csendes tag
Én variáltam egy cseppet és perfect startra épitettem a gt3 rst:
1. Redline hogy el tudjam találni a zöld sávot induláskor (azt a vékony izét néha nem is látom pláne, ha arra száll a füst).
2. Hogy ki tudjak lőni a startol kell még a Headstart, hogy hosszú legyen a perfect.
3. Kéne persze a Super Shot amitől erős lesz e nitro.
4. És persze hiába erős a nitro ha nem hosszú tehát erre kell a Extended NOS.------eddig ugy ahogyan te is irtad viszont 5.-nek beraktam egy 1 csillagos headstartot, igy a perfektem nem 4, hanem 5 másodpercig tart.
gt3 rs perfectje igy 321 km/h, nemtom hogy beválik e néha tényleg jól jönne a ram skill, de igy próbálgatom a gépet és az az érzésem hogy elég jó, mivel ha startnál egy picit is el tudok lépni nagy rá az esély hogy az élmezőnyben végzek -
Mr.Skynet
senior tag
Nekem is benne van a RAM skill 3* és korábban ugye írtam, hogy repülök, sarkon fordulok ha ütközök valakivel/valamivel. Mióta ott a RAM a kocsin, nem idétlenkedik a járgány, ha nekem jönnek akkor is csak végig simítják a kocsim oldalát, ha dúrván belém szállnak, akkor odébb csúszok, de nem repkedek meg borulok fel 100*...
Amúgy a grafikán nem röhögni, a noti nem egy AlienWare
Tegnap kimaradt ez a kép, hogy BMW-t kaptam Audi helyett xD
-
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #8403 üzenetére
Nem bírtam ki hogy ne babráljak tegnap a skill-ekkel és a lejjebb felsoroltakat belepakoltam egy E30-ba. Érdekes módon hasonló hosszú a perfect mint a lassítás előtt igaz az ereje kisebb mindennek és az idők kb. 10 sec-el gyengébbek. A 911 GT3-ba ugyancsak belepróbáltam annyi különbséggel hogy nem ment bele a RAM és benne maradt az 1 csillagos Headstart (hosszabb perfect) és hát marhára meglepődtem egyik tesztpályámon Waterfron Roadon olyan hosszúra nyúlt a perfect hogy a csatorna lejáratáig tartott. Kíváncsi leszek ha a nitro hosszát vagy erejét próbálom hasonló képen növelni mi történik. Érdekes módon az idők nem nagyon lettek rosszabbak 1-1 sling és tank + 2 NOS használata mellett 0,58-at simán vitte bár csak 2x próbáltam. Egy változott az ultra K motor és P kerék hatása ellenére a végsebesség 380-an körülire mérséklődött, viszont sokkal kényelmesebben lehet így vezetni.
Végeredményként nem olyan rossz az egész ahogy gondoltam nincs ramolás mert lassul tőle az idiótája is aki használja rá is cseszett a fent említett pályán mivel az E30-ban menne volt a 3*-os ram skill, nitroval is csak azt érte el hogy picit lelassuljak de nem pörögtem ki vagy repültem ki a pályáról és 3. ként beértem. Tehát ha másra nem erre mindenképp jó az új rendszer én a szívem szerint a sebességből még vagy 50-et levettem volna De Vellis-ék helyében, de ez csak saját vélemény.
A slig erősítése minek? Ugyan olyan erős mint volt simán utolértem a 8 futamos (és van ilyen 23,30 kor is, ami be is tölt) mezőnyben 6 delikvens és 2. lettem.
Nfree tévedsz lásd fentebb.
-
NFree
addikt
tévedésbe vagytok , a ram skill csak pursuit , vagy te-nél érvényesül. race uzemmódba nem , egyedül talán a ha megpakolod a kocsit , hogy nehezebb legyen , de szart sem ér
esetleg ha a juggert erősíted fel és azzal mész végig a páylán.Nekem ezért van elegem , mert ott vannaka szuper kocsik , nehezen megépített , de ha nem raksz bele skillt, normálisan szart sem ér a titán autó.
Egyébként azt vettem észre , csaka gyors pályákon vesztett az ember sokat , egy két pályán tudom hozni a régi időmet
Más kis profilomban van egy chavelle ss(lehet rosszul írtam bocs) a lényeg 5 ösön van a perfect start hossz-a a lényeg a west park lyonon az első kanyarig perfect el megy brutális
Sylar jól mehetsz a veronán, én nem tudom ha beteszem oda a lábam elpicsáznak
Ja még annyit tegnap nagyon gennyláda volt a trafik ,lehetetlen helyeken szinte blokádba áltak , nem értem , ehhez is hozzá nyúltak , rengeteg lett.
És valószinünek tartom , nem lessz új lista , marad a régi 90% esélyt látok rá.
-
tutuhawer
őstag
a RAM skillből 2-t passzoltam a zsír új Elise-re, de szeritnem majd le fogom venni. A starthoz kellő zöld csíkra tenni is luxus: El KELL találni. Nekem se mindig megy, nem vagyok ehhez szokva, gyakorolni kell. az erős nitrós autóknál növelem a nitró erejét, a gyengébbeknél a hosszúságát... jobb nem jutott eszembe. A powerup mentes futam még jó ötlet
Az új Lotusszal, amin a bodykit egymaga 1050 Ft, más opció nincs, a nitró értelmetlen úgyis. Ellenben a slingshotot erősíteném szívesen.
-
UFO1
senior tag
Okoskodnék egy csöppet.
Építenék egy versenygépet gyorsaságra, úgy ahhoz ezek a skill-ek kellhetnek:
1. Redline hogy el tudjam találni a zöld sávot induláskor (azt a vékony izét néha nem is látom pláne, ha arra száll a füst).
2. Hogy ki tudjak lőni a startol kell még a Headstart, hogy hosszú legyen a perfect.
3. Kéne persze a Super Shot amitől erős lesz e nitro.
4. És persze hiába erős a nitro ha nem hosszú tehát erre kell a Extended NOS.
5. Végezetül mivel nehéz tisztán végigmenni és civilek, fák, bokrok, stb. mindig lehet az útban erre jó lehet a Ram.Nem tudom jól gondolkodom e, akinek van más megoldása szívesen venném, ha megosztaná velem és másokkal is, nem szívesen pazarolnám el a kevéske 3 csillagos skill-em.
Érdekes módon az 1 csillagos skill-ekel is elég hosszú a perfect (ha eltalálom azt a vékonyat) és a nitro is, pl. Waterfron Roadon (újratöltő és egyéb segítség nélkül is) 3x simán feltölt. Milyen lehet a 3 csillagos, bele sem merek képzelni. Talán hétvégén belepróbálom.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Eladó ÚJ BONTATLAN Honor Magic6 Lite 8/256GB / fekete / 24 hó jótállással
- Dell Latitude 5330 i3-1215U 6magos! - 16GB 512GB 13.3" FHD magyarbill 1 év garancia
- LG 27UP850NP-W - 27" IPS LED - 3840x2160 4K - DisplayHDR 400 - USB Type-C - AMD FreeSync
- HP ZBook Studio 8 WorkStation i7-11850H 16GB 512GB Nvidia Quadro T1200 15.6" FHD IPS 1 év garancia
- Lenovo Yoga Slim 7 i5-1135G7 8GB 512GB 14" FHD IPS
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest