Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tutuhawer

    őstag

    Szasztok, munkaidőben éppen gondolkodtam, bármilyen hihetetlen is. Veszélyes vizekre eveztem, amikor pálcát törtem az audi r8 mellett, mert kicsit zsákbamacska, nem volt róla túl sok info a bérelt verzió óta, főleg nem a tuningolásáról. Ezért vágom be ide is, min filózok éppen:
    A gondolatmenetem a következő: az ismert autóink döntő többségénél a gyorsulási adat kicsit kisebb, a végseb. mindig nagyobb. Ennek megfelelően, meg érzésre, tapasztlatra is a gyorsulást erőltetjük, mondjuk z4 vagy elise esetében is. Az izomautóknál nagyobb a gyorsulási adat, és hogy az overall optimálisan nagy legyen, gyorsulás helyett végsebességre nagyobbat adó alkatrészt tesz a program az autóba. A kérdés, hogy tényleg az a tuti ezeknél az autóknál? A silviánál tudjuk, hogy istenien gyorsul érzésre, és volt, aki feltett mindent a végsebességre, mindhiába, mert egy idő után nem volt fejlődés. SZINA volt a játékos, és ő is kezdi visszavenni a mutatót emberi számra. Az audinál is ez a gondom: az overall megkívánja a csupa zöld cuccot a calc. szerint, de a SZINA-féle tapasztalat és az érzés azt mondatja, hogy habár alapban a gyorsuása jobb az autónak, mégis azt maximalizáljam. Van-e értelme arra gyúrni? Van-e egy pont, ami után nem gyorsul jobban a gép? Maradjak-e a megszokottnak, bevett szokásnak mondható kék motor, kék turbo, zöld váltó felállásnál, habár érzésre mindent a gyorsulásra tennék. Gondokodjon ezen, aki sokat filózik még az autója tuningolásán

Új hozzászólás Aktív témák