- bambano: Bambanő háza tája
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sh4d0w: Netflix? Ugyan, VW előfizetés!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fire/SOUL/CD: INGYENES Clone és Backup-Restore alkalmazások tesztje [2024]
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- perge666: Anbernic kézikonzolok
-
LOGOUT
A Need For Speed World egy online játszható multiplayer autós arcade játék, melyet a Black Box nevű fejlesztőcsapat készített. A versenyzés helyszíne az eddigi NFS játékokból ismert helyek: (Most Wanted, Carbon területei).
Új hozzászólás Aktív témák
-
muratomi1
senior tag
Hello. Kicsit alábbhagytam a játékkal. Leírná valaki mi történt eddig?
azt tudom hogy bent van a drag de azon kívűl nem tudok semmit.
-
chris1997
aktív tag
Unalom nagy úr...
-
Biciklista
csendes tag
Sziasztok!
Szeretnék belépni a játékba de SERVER FATAL ERROR CODE 5 ír ki. Ez mi a bánat?
Tegnap még jól működött.
-
SylarHUN
senior tag
Ezt nézzétek végig!
A lényeg! A Koenigseeg gyárlátogatás. Magyarul!
-
tutuhawer
őstag
válasz
LamerGyuri #11788 üzenetére
pedig valamelyik kategóriában top istenkirály az elite camaro. A lenullázott elite koenigsegg B-ben sztár, 20000 boostért rekorder és versenyképes autó. Lenullázva nem sok gép ütős, de az elite koenigsegg igen. Az elite camaro pedig alacsonyabb statról tuningolható, és bizony tényleg topkategória valamelyik osztályba, hadd ne tudjam, melyikben.
-
gyuszito
senior tag
Azt mondjátok meg nekem, hogy a Zonda F miért torpan meg 10ből2x a rajtot követő váltásnál?
Mikor eltalálja, akkor nagyon szépen aláz bármit! -
sunny84
senior tag
válasz
LamerGyuri #11790 üzenetére
elithez nem értek
, ezért írtam hogy gondolom a simára céloztál
, szerintem az is hasonló lehet mert igazából ua az autó csak más test van hozzá
-
sunny84
senior tag
válasz
LamerGyuri #11788 üzenetére
gondolom nem az elit érdekel én 1 profilomban megépítette a sima zl1 et kék - kék - zöld - piros - piros - sárga és megállja a helyét dragron , persze ne várj tőle cinke , mp4 , 911 stb csúcs verő autóteljesítményt
-
LamerGyuri
senior tag
Camaro ZL1-be milyen színsor való? Zöld motor + többi sárga nálam, de mintha még jóval több lenne az autóban érzésem van. Dragra akarom csak használni.
-
-Rolika-
senior tag
Csak én vagyok ugy vele, h nem bejövős az uj lobby?
Verseny előtt tök szuper, h meg tudom nézni mivel vannak tele pakolva az ellenek, viszont verseny végén, h nem tudom megnézni, h mennyit és milyen PUkat lőttek az idegesitő számomra. Plussz azt sem tudom megnézni, h kinek mi volt a legjobb körideje. tré -
tutuhawer
őstag
Szevasztok, szenzációs gép a BMW M/, szóljatok rám hétfőn, hogy erről tényleg jó lenne videózni, ne hagyjátok, hogy elfelejtsem, köszönöm
-
sunny84
senior tag
válasz
PR0JECTNR56 #11773 üzenetére
mc ne felejtsd ki a sorból buta 1 autó , én mp4 el dragolok és 911 gt3 al nagyon jól muzsikálnak
ui : nismo-t is használom jó dög az oda is meg a sima futamokra
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz
noblem1983 #11775 üzenetére
GT3 RS-ből kb. 5 perce volt meg kettő, de ezek már elég gyorsak, a rajtnál eltalált nitró nélkül elvertek volna. Azzal gondolom nem árulok el nagy meglepetést, hogy a Reventon még az LP-670-et is helyben hagyja, a két GT3 RS után vert el egy.
A rajtnál lévő nitró viszont tényleg kulcsfontosságú, vannak olyan autók, amiket még úgy is be tudok érni, hogy ha ők nitróval indulnak én pedig bénázok is kihagyom a nitrót, de a Porsche GT3 RS/Carrera GT már nem verhető el így. Ha a nitró viszont neked is és az ellenfelednek is kimarad, akkor az LP-670 nagy valószínűséggel nyerőbb mint a Porsche duója.
Az itt és az előző postban összefoglalt tapasztalatok a Breaking Point nevű Drag eseményen észlelt történéseken alapulnak (vezeték nélküli albis neten vagyok, így most ritkábban megyek 4 vagy annál több fős versenyeken a gyorsabb betöltés érdekében).(#11776) UFO1: Okés, estefelé még úgyis felnézek, élvezem az újdonság varázsát aztán ha gondolod gördülhetünk egy-két kört.
-
UFO1
senior tag
válasz
PR0JECTNR56 #11773 üzenetére
Lehet este (21ó után) megkereslek kíváncsi vagyok erre (de nem fogom megvenni), bár az épített Murci egy titkos acc-on van, de majd keresek helyette másikat.
(#11774) noblem1983
Én még csak 1 csalót láttam drag-on, de az is a rajtál előbb indult a betöltő képernyő alatt (mert lesek). -
noblem1983
senior tag
válasz
PR0JECTNR56 #11773 üzenetére
Akkor nem jártál rosszul vele, nem hiába szeretem én is a Lambokat de a kanyarodási képességeire visszatérve ahogy emlékszek a valódi teszteteken is azt írták nehezebb vele kanyarodni mint egy Ferrarival pl. 599 GTB . Tegnap engem is rendesen elvert egy 670-es Dover Streeten pedig a GT3 RS-em nem gyenge bár volt pár trafik.
-
PR0JECTNR56
addikt
Mai LP-670 SV és Drag tapasztalatok. Kezdjük az autóval.
Az LP-640-hez képest, sokkal komolyabb a kanyarstabilitása, ültetés nélkül is úgy tapad a betonra mintha egy Stage 3-as Lowering Kit-et kapott volna. A kanyarokban fürge, bár még mindig meg van benne ez a Lambo-s hatás, hogy az élesebb kanyarokat nagyobb sebességnél nem kezeli olyan jól mint pl. az LFA. Gyorsulás szempontjából nagyon remek autó, ha sikerül nitróval elkapni a drag elejét, akkor már bottal lehet ütni a nyomát. A gyorsulás szemponjából nagyon fontos a nitró, mivel az 1-es sebességi fokozatban és 2-esbe váltás elején gyengébb a gyorsulása, és 2-3-4-5-ben mutatja ki igazán a foga fehérjét. Az alap nitrója is jó elég erős és sokáig tart. A végsebességét még nem néztem.És a Drag.
A Cinkékkel nem tudom mi van, de 4/4-et leiskolázott az LP-670. Pedig a 3 adat alapján minden esetben jobbak voltak a Cinkék, de a pályán simán elkalapálja őket (az első Cinke felett aratott győzelemnél ráadásul skill mentes volt az autó teljesen). A sima Zonda F-ek szintén leszerepeltek.
Az LFA-k gyengék, 3/3 kikapott, a Cinke szindróma figyelhető meg náluk is.
A Porsche Carrera GT már más, nitrós indulás nélkül (bénáztam) nem tudtam megfogni, hajszálnyi különbséggel elvert (papíron ez is jobb volt minden értékében mint az LP-670).
A másik veszélyes egyed, akivel ma összefutottam szintén a Porsche-k körül került ki, 911 GT2 személyében. Kemény versenyben ez is levert.
A GT500-as Mustang Super Snake, Boss 302, az új Drag-es SS totál veszélytelenek, még a Cinkénél is gyengébben muzsikáltak.
Nagyjából eddig ezek a tapasztalataim az LP-670-el, meg vagyok vele elégedve. A hangja pedig csodás. -
UFO1
senior tag
válasz
gyuszito #11763 üzenetére
Nekem az sem csinál olyat (jó színsor kell hozzá ami
) de az RS 4.0 az teljesen más kategória, jelenleg 4 ultra 2 pro-val (és azokból csak 2 tuned) 363 és 395 NOS-al a vége és ezzel simán lehet verni a sima Zondát és a cinegét is. Úgy fordul mint a villamos (nem kell elvenni a gázt) és nagyon stabil, amire a drag frissítés még rátett egy lapáttal. Pont a Halloween pályán (gyilkos, de nagyon tetszik) mentem egy cinege ellen, a baromja eltolt vagy 10 nitrót, de minden sarkon fejre állt nem is lett első a végén meg is kapta a megtisztelő noob jelzőt.
Más: most hogy látszik kinek mi van a járgányában sokszor elcsodálkozok mennyi full ultrás van köztük (nekem 1 olyan gépem sincs pedig szorgalmasan gyémántozok a kezdetektől) biztos sokat költenek a játékra (fenét a legtöbb TH csaló)!
-
V.Dave
senior tag
atya-fasza. Ti húszezreket költötök erre a gagyi játékra hogy legyen ultra cuccotok?
-
Bekő Tóni
tag
válasz
callmeakos #11764 üzenetére
Csak azt olvasom, meg látom versenyeken, hogy a top5-ös (3-as?) gyorsulása van azóta hogy a Cinque kijött. Hozzá erős a nitrója is.
Meg arra gondoltam, hogy ha nekem meglenne mindkettő akkor én a Zonda F-et skillezném fel a drages skillekkel (a 8%-osnál erősebbekkel). Cinque maradna sima versenyekre, meg rekordozni. -
válasz
noblem1983 #11759 üzenetére
-
Doomgiver
aktív tag
válasz
PR0JECTNR56 #11750 üzenetére
Én az LFA val tudtam alkotni.... tegnap 5 versenyből 3 at vittem
-
gyuszito
senior tag
Nagyon klassz a rendszer, csak kicsit sikerült felbosszantania reggelre
Körülbelül másfél óra lalatt 4x kellett újra indítanomm, de most 5.-jére már nem fogom! A 6 indulós versenyek szeretnek elhalálozni, de a tapasztalat az az, hogy ha alacsonyabb Class-ban indulsz, akkor jutalom ugyan az, csak kevesebben vannak, és gyorsan tölt be, nem áll ki 2 3 percre tölteni! Jó játékot!!
Szerk.: UFO! Nekem a GT3RS Torpan meg a rajtnál, mint ahogy ritkán egyéb versenyen is, auto. váltóval ugyebár. Elindul, kilő, aztán 2-ben megtorpan, és majdhogynem megáll
De ha elkapja, akkor nagyon erős a mezőnyben!
-
UFO1
senior tag
Az előzőleg írtakat módosítom az LP 640 nagyon jól megy drag-on 1 db drag skill nélkül is és ahogy próbáltam számít a perfect skill is. Az még nem világos hogy 2.-ba váltva miért nem jön a NOS löket pedig eltalálom a zöld sávot. A másik nagyon komoly gyorsuló autó az Audi TT RS (C-ben) nagyon megy.
(#11760) Bekő Tóni
Odavenném még a GT3 RS 4.0-et veszettül gyorsul!
Az az RPM növelő drag skill is jó valamire, magasabb fokozaton hamarabb el lehet érni a zöldet ezzel a NOS löketet is. -
Bekő Tóni
tag
válasz
Bekő Tóni #11760 üzenetére
Toltam egy kicsit még, és a leglassabb nem lassabb annyival (1,5 sec). Ennél kisebb a különbség. Szóval az hogy nem drages skillekkel a nitróerő fel van húzva nem sokat számít, vagy semmit se.
Viszont továbbra is az a leggyorsabb (fél másodperccel), amelyik tele van 1 csillagos drag skillekkel. -
Bekő Tóni
tag
válasz
gyuszito #11749 üzenetére
Egy kis összehasonlító, ha még nem volt ilyen -hogy ugyanaz más tálalásban:
(3 db. Carbon Limited Edition Corvette)
- 1. legmagasabb overall, legjobb gyorsulás (903), skilleknél 2 db. RAM skill veszi el a helyet a nitrós skillektől, 0 drag-es skill.
- 2. nincs úgy felhúzva mint az első, gyorsulása 901, nitróerő-, időtartam ki van maxolva., 0 drag skill.
- 3. a leggyengébb, gyorsulása 897, skilleknél telepakoltam ilyen boltban kapható piros szárnyas gumikkal (kezdő tapadást / nitró-pukit növeli).A 3-as a legjobb Drag-en, a 2-es majdnem hozza ugyanazokat az időket mint a 3-as, az 1-es meg átlag 1,5 másodperccel rosszabb időket fut.(R.Turnpike)
Szóval, nagyon jól gyorsuló, alapból picsaerősnitrós kocsi, megpakolva drag skillekkel. Ez kő drag-re.
Tippelek egy olyat, hogy kb. egy hét elteltével ezek lesznek a top drag verdák:
1. Cinque
2. Zonda F
3. Porsche 911 GT2 (997) -
F22Reventon
tag
Most látom h mekkora időket mész lp650el! Nekem is ez az egyik, ha nem a kedvenc autóm, bár dragban nem alkot maradandót. Emlékszem egyszer mentem ellened, amikor én cinque-vel rosweood centralon beállíttam legjobb időmet. És azért emlékszem mert nem volt +1 kör meg magnet, szal korrekt volt a menet. További jó játékot sok poweruppal alkatrésszel és skillel!
-
Jó ez a drag mód, ma vagy 50-60 db nitrót szedtem össze vele
És az lp-650-essel egész jól megy, csak a rajtot kell elkapni és így forgalom nélkül gyerekjáték perfect váltásokkal végig menni, a nyerési esélyem már csak a többieken múlik, azok az autók (gt3rs/cineque/reventón), amikkel sprint/circuit versenyeken küzdöttem, most is fejtörést okoznak, ha részükről sincs hiba. -
F22Reventon
tag
Drag tapasztalatok:
Saját autóim közül a Zonda F teljesített a legjobban, és a boss mustangok egyike sem volt valami fényes. Ellenfelek közül lfa, cinque, lp640 nemnagyon érte utol a zonda f-et. Egy shelby supersnake prosztokk meg kilépett a lobbyból. Viszont egy lp670 ha nem is csúnyán, de odakent, más s osztályos autóra nem emlékszem.
Ja, és a breaking point előszeretettel ad nitrót, ami nekem épp jól jön.
Nagyon eltalálták ez a drag módot, remélem a cheaterek nem fertőzik meg egyhamar. -
PR0JECTNR56
addikt
Nincs izomautóm, pillanatnyilag csak japán (Nissan, Lexus) és olasz (Lamborghini) gyártmányok vannak raktáron és ez feltételezhetően így is fog maradni, mivel sokallom az IGC-s 2012-es Boss 302 árát. A DBS/Vantage kombót ma már többször elfogyasztotta az LP-640-em vacsira, így őket ki is hagynám.
(#11753) noblem1983: Az LP-670 SV a gyűjtői szenvedélyem miatt kell (így az ára még ha boost-ban is magas, abszolút nem mérvadó), ha egy fikarcnyival is jobb mint az LP-640-em akkor én már teljesen elégedett leszek.
-
UFO1
senior tag
válasz
PR0JECTNR56 #11752 üzenetére
Draghoz nem Murci kell hanem izomautó. Nekem pl. az egyik RTR-X-em alap utcai cuccal-al jó-pár full ultra Zonda cinege előtt ért be. Este vagy holnap lepróbálom mi a legjobb oda, előzetesen a fiatalabb Boss nagyon gyorsult versenyeken (és most IGC-s) még az Aston Martin V12 Vantage-on (esetleg DBS, de az kevésbé) vettem észre hasonlót.
-
noblem1983
senior tag
válasz
PR0JECTNR56 #11752 üzenetére
Azt én is akarok meg Nismo-t is de megvárom míg leárazzák mert a 670-es ennyiért drága meg a Carrera GT sem lenne rossz de 8000 boostért nem
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz
noblem1983 #11751 üzenetére
Én a sajátommal eddig nem voltam képes értelmes eredményt produkálni és az ellenem induló LFA-k közül egy sem tudott még megfogni. Tiszta szerencse, hogy a legjobb autóm a leghasználhatatlanabb ebben a játékmódban, de nem lehet semmi sem tökéletes. Skillezni nem fogom az enyémet annyi viszont biztos. Lehet hogy lassan vennem kéne egy LP-670 SV-t.
-
noblem1983
senior tag
válasz
PR0JECTNR56 #11750 üzenetére
Nem mentem még sokat dragban de láttam egy LFA-t drag skillekkel megpakolva és az ment.
-
PR0JECTNR56
addikt
Néhány érdekesség a mai tapasztalatok fényében, az LFA siralmasan szerepel a Drag-en, a papíron jóval gyengébb LP-640-em laposra veri, de még az R35 specV-m is sokkal fényesebben szerepelt nála.
-
Patrick
addikt
Üdv all!
No, én is tolom eme gammel, talán kb 1 hónapja, egész jó. A dragot még nem próbáltam, jelenleg 21-es vagyok és van 700k-m, gyűjtök egy csúcsszuper autóra, ami 2 milla.
Boostra nem telik. -
PR0JECTNR56
addikt
Azt kell mondjam nagyon klassz lett a Drag, hozza az általam elvárt szintet, remélem a közeljövőben még lesz néhány Event-el bővítve ez a versenyszám is.
-
Brumi˘
addikt
Bejövős ez a drag mód, ha elkapom a rajtot a "csinquéknek" esélyük sincs.
(GT3 RS)
-
noblem1983
senior tag
Kipróbáltam a zsarus 2012-es Boss 302-t a Turnpike-on és ámulatba ejtett a gyorsulása (a mellettem lévő Nismo-t is biztosan akit elkentem). Eddig is szerettem az autót de most találtam benne még egy jó tulajdonságot. Ahogy látom az IGC-s 1.900.000-be kerül de szerintem megéri az árát. A drag mód jónak tűnik és jól lehet vele poweruppokat gyűjteni.
-
SylarHUN
senior tag
Na ez tetszik!
Ezt nagyon eltalálták az EA-s fiúk!
Nem gondoltam, hogy a DRAG ilyen jó lesz.Eddig nekem a Zonda F vált be drag-ra a legjobban.
Bár még nem mentem csak néhányat. -
janihunk
senior tag
-
gyuszito
senior tag
Ma este drag?
remélem szép summát ad majd! vajon az irányítása milyen lesz? mint az undergrundokban? holnap kiderül.
-
Robokutya
senior tag
lool pedig nem sikerült beillesztenem a képeket
úgy látszik mégis sikerült
a régi festésből maradt a piros neon majd teszek rá valami világos neont.
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz
noblem1983 #11735 üzenetére
Klasszikus szupersportautóknál/egzotikumoknál nem szeretem a neont, a JDM rakéták más lapra tartoznak, ott jöhet.
-
noblem1983
senior tag
válasz
PR0JECTNR56 #11734 üzenetére
Szerintem illik hozzá a piros neon. Brian autója sem lett volna az igazi ha este nem kapcsolja be az R34-es kék neonját
-
Robokutya
senior tag
.
-
Lycanon
csendes tag
válasz
noblem1983 #11725 üzenetére
Értelek.
Látom bejön a 302 Boss '12-es IGC-ért.
Ez a mai frissítéssel jön, vagy mikor lesz frissítés?
Valószínűleg beszerzem én is.
Csak a casht kell összekapnom rá.
Nem is tudom már, hogy mennyim van... legutoljára még az LFA-t vettem... -
ST05
őstag
-
ST05
őstag
Sziasztok!
Van egy bétás accountom
lvl 50, 43, 40
a 3 driverbe ha jol számoltam 39 !!! autóval, köztük a cop-os 911gt3rs
keresek valakit, aki szivesen játszana velük
annak érdekében hogy az ingamecash kocsikkal lehessen böviteni az accot,
ugyanis én már szinte egyátalán nem játszom,
hogy tisztázzuk : nem adnám át teljes egészében, hanem használatra bármikor, és bármeddig,
ha érdekel irjatok ide vagy privibe , megbeszéljük, nemsokárra rakok ki izelitöt a kocsik listájábol -
Lycanon
csendes tag
Üdv mindenkinek.
Egy ideig nem voltam.
Talán van akinek feltűnt.
A lényeg, hogy lassacskán visszatérek.
A napokban újra aktív leszek, és remélhetőleg hosszú ideig.
Volt valami tényleg érdemleges változás az elmúlt 1-2 hónapban, amit itt nem írtatok? -
sunny84
senior tag
újabb igc -s dögök BMW M6 Coupé , Lancia Delta HF Integrale ,2012 Ford Mustang Boss 302
és utoljára megvehetők : Chevrolet Corvette Z06, Lamborghini Gallardo LP560-4, Nissan 350Z (Z33)
-
Robokutya
senior tag
Fiuk repdesek az örömtől
Az Eas srácok tényleg nem akarják elveszteni a játékosaikat
Előzményeim:
Pár nappal ezelőtt vettem egy 3500 boostos csomagot amihez járna a Police neon meg egy rendszám Benyújtottam a kárról az ea nak a számlát amivel vettem a csomagot. Az ea ellenőrizte hogy tényleg igazam van, de a következő levelet küldték:
------------------------
"Kedves Gergely!Utánanéztem a hiányzó tárgyaknak a rendszerünkben, és sajnos jelenleg ezek pótlására nincs lehetőségünk, nem áll módunkban módosítani az EA-fiókjának ezen részét.
Kárpótlásként hozzáadtam 5000 boost pontot a fiókjához, ez nemsokára megérkezik a fgelhasználói fiókjára. A kellemetlenségek miatt elnézését kérem.
Üdvözlettel,
B. Beáta
Játéktanácsadó
Electronic Arts terméktámogatás
http://help.ea.com/hu
"
Hát igen aki kitartó annak megterem a gyümölcs a fáján
még egy kis earnozás és van egy ingyenes marusiám -
gyuszito
senior tag
válasz
noblem1983 #11711 üzenetére
Végre valami kihívás! Izgalmas autó! Kicsit rejtélyes!
-
noblem1983
senior tag
válasz
callmeakos #11710 üzenetére
Én is bírom a ZR1-et csak az bosszant ha nem tudok előrébb kecmeregni vele az idióta rammolók miatt mert rajtnál nem igazán lő ki
-
Tyrese618
csendes tag
Ez a ruszki szekér furcsán néz ki xD Van még valaki ébren akivel esetleg lehetne menni pár kört ?
-
UFO1
senior tag
válasz
F22Reventon #11704 üzenetére
-
gyuszito
senior tag
válasz
F22Reventon #11704 üzenetére
Itt azért gondolj a fogyasztói társadalom pöcegödrére is! Baromi nagy, és mély, és várja a 1-2 év alatt tönkrement műszaki termékeket! Fontos, ha márkafüggő vagy is inkább a garanciát tartsd szem előtt!
-
F22Reventon
tag
szóval így állunk. az a helyzet h egy drága kártyánál megpróbálnám a megmentést, de a 7600gt már nem tartozik ebbe a kategoriába. a péztárcám azt mondja 8 ropi egy zsír új amd 5450, és azt nem kell évente szervízbe vinni remélhetőleg.
őszintén szólvá nem gondoltam volna h ennyi választ fogok kapni -
UFO1
senior tag
válasz
F22Reventon #11701 üzenetére
Én azért nem javaslom a sütős megoldást a csatik stb.-k lehet megadják magukat ha nem jól fóliázol, egy egyszerű hőlégfújóval (szűkítővel) alacsony fokozat (kb. 200 fok) 2-3 perc a letisztított proci feletti körzéssel ügyelve hogy csak felette melegítsd, lehűtés és kész. De el lehet vinni újragolyóztatni is ami 4-8 E körül van, de az első olcsóbb igaz lehet, hogy fél – 1 évente (terheléstől függően) ismételni kell.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- bambano: Bambanő háza tája
- Opel topik
- Elektromos autók - motorok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Battlefield 6
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- iPhone 13 128Gb fehér (starlight) első tulaj, patika állapot, akku 85%, új kijelzóvédő
- Ez már Kóros (Core 5)! Samsung Galaxy Book4 Intel Core 5 120U 16GB 512GB
- HP EliteBook 830 G7 i5-10210U 16GB 256GB 1 év garancia
- FÉLÁRON! Gyeon Q2 Mohs EVO kerámia védelem (50 ml)
- MacBook Pro 16 i7-9750H 32GB RAM 512GB SSD RX 5300M 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! LENOVO LOQ 15APH8 15 notebook - R7 7840HS 16GB DDR5 1TB SSD RTX 4060 6GB WIN11
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550M R7 5700X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 4070 12GB NZXT H710I Be Quiet 650W
- Ventillátorok és tápkábel modding kitűnő árakon! Most extra 10% kedvezmény!
- Bowers/Wilkins Px7 S2 fejhallgatók
- HIBÁTLAN iPhone 14 256GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3092, 98% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest