@rgss:
Mondjuk sértődöttség helyett három dolgot is tudnék tanácsolni, így első körben:
- Ne vállalj el olyat, amihez ilyen szinten nem értesz. Nem szégyen ez, csak nettó felelőtlenség. Én sem megyek szakácsnak, csak mert fel tudok rakni főni egy kávét, aztán megyek kérdezgetni a séfektől, hogy mi a f@szom az a habarás, mert itt áll a vendég, és kellene az ételéhez... Mindannyian kezdjük valahol, rendre nem is vállal az ember egymaga el rendszergazda munkát kezdőként, szerintem.
- Képezd magadat, áldozz rá pénzt és időt, mert ebben a szakmában soha nem lehetsz elég jó, és ha majd egyszer úgy érzed, hogy az vagy, akkor nagy baj van. Az önképzést sokan megtették már itt, nemritkán hosszú évek munkája, tapasztalata, és konkrét százezrei vannak egy-egy tanácsban, és jelen pillanatban te épp ebből próbálsz meg profitálni ingyen, de azért kikéred a hangnemet (részben, hangsúlyozom, részben joggal).
- Kicsit több alázat és kevesebb rinya! Ide járok már 7-8 éve, és a kollektíva nagyon sok esetben húzott már ki a sz@rból egy jól irányzott tippel, meg volt olyan is, hogy nem kaptam választ a kérdésemre, mert a fekete övesek épp nem értek rá, vagy épp nem tudták a megfejtést, mégsem kezdtem el számonkérni meg értetlenkedni. Más forrás is van a neten. Ha nem találsz, írd be ide, hogy szaktanácsért akár fizetsz is, mert ASAP a munka, lesz rá ember bizonyára. Én is fizettem már kollégának tűzfal segítségért, mert hülye voltam hozzá. Megoldotta, kifizettem, problem solved. Még így is jobban jártam, mintha a support-ot egyébként nyújtó cégtől kérdeztem volna egyet 18 ezer nettóért...
[ Szerkesztve ]