-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaskin
aktív tag
Sziasztok! Megane 2-es 1.5 dci-ben leállítás után fura, közepesen hangos zaj volt hallható. Olyan mint egy gerjedő relé hangja. A zajforrás a műszerfal mögött volt, kb. ahol a középrészen az óra/rádió kijelzője van. Akármit is csináltam, nem akarta abbahagyni.. Ha bezártam az ajtót, akkor is lehetett hallani. később visszamentem, akkor már eltűnt a zaj. Aztán motorindítás után egyszer megint előjött.. de leállítás után pár másodperccel abbahagyta magától. Mi a fene lehet ez? Amúgy az autóban minden jól működik. Azt próbáltam, hogy nem a hűtés ventillátora okozza..
-
Gaskin
aktív tag
válasz rob210 #91530 üzenetére
XXII kerben lakok. Emiatt XI, vagy XXII ker szerencsésebb lenne, mert ha a gépett ott hagyon, akkor haza is kéne jönnöm valahogy.. Miklósra nem triviális kijutni tőlünk, hiába nem túl nagy a fizikai távolság. Persze ha nem találok itt ajánlott szakembert, akkor rádírok és kérem majd a kontaktot. Nagyon köszönöm a segítséged!
-
Gaskin
aktív tag
Sziasztok!
Nagyon köszönöm a segítségeteket a megane2 kulcs problémával kapcsolatban! Végül az ajánlott "kulcsmágusnál" kötöttem ki. Nem kellett csalódnom! Villámgyors professzionális beavatkozás kellemes áron! Az elemtartó érintkezőinél volt egy kontakthiba, illetve az antenna is cserélve lett gyárira az utángyártott helyett, illetve még egy új házat is kapott a kulcs. És az eredmény; mint az új! Minden probléma megszűnt!
Bár nem közvetlenül tartozik ide, de a dél budai régióban tudnátok ajánlani egy ár/érték viszonyban jó autófényezőt? Tudom van sok, de sok a kókler is köztük.. Előre is köszönöm! -
Gaskin
aktív tag
Sziasztok! Megane 2-esem (sima, nem szabadkezes) kulcsa eleinte mindenáron gyenge elemet deketált, aztán az autó alig érzékelte a kulcsot. Antenna csere sem segített. A központi zárat most még nyitja, de nem érzékeli az autó a kulcsot már helyére dugva. Jól gondolom hogy kuka az egész? Javítás tekintetében, vagy ha pótolni kell a kulcsot, akkor kit ajánlanátok?
Előre is köszönöm! -
Gaskin
aktív tag
rob210 és Kronos3000 kollegáknak nagyon köszönöm professzionális segítő válaszokat! Hatalmas Királyok Vagytok!
-
Gaskin
aktív tag
Sziasztok!
Egy megane 2-es fék történettel kapcsolatban kérdezném a szakértőket:
Múszaki vizsga előtti átvizsgáláskor megállapítást nyert, hogy a kézifék meghúzásakor a bal és jobb hátsó kerekeknél jelentős, mintegy 60% fékerő különbség van. A probléma állítólag csak a kézifékes esetet érintette, a hagyományos fékpedálos fékezéskor elvileg minden rendben volt. A szerelő, aki nem sokkal korábban szerelte, cserélte a kézifék bowdent, azt mondta, hogy a probléma tőle független, mert ő nem tudja állítani a két oldal közötti fékerő különbséget a kézifékhez.. Meg hogy szerinte a fék munkahengerek lehetnek a szarok.. De hát ugye ha a munkahengerek lennének a szarok, akkor nem csak a kézifékkel lenne probléma, hanem a „hagyományos” fékezéskor is lenne fékerő különbség.. (gondolnám..) Szóval nekem itt valami nem kerek.. melyik fél (nem) állít igazat? Előre is köszi a választ! -
Gaskin
aktív tag
válasz roli1979 #78149 üzenetére
Nekem is írt már ki ilyet az autó kb. 3 esetben, de aztán el is tűnt mindíg az hibaüzi.. Megane II 1.5dci. Az utolsó ilyen jelenség óta minimum 60e km-t beletekertem. Szóval nem feltétlen jelent komoly problémát.. De gyanítom, ha a pl. porlasztócsúcsok mennek tönkre, akkor is jöhet ez..
-
Gaskin
aktív tag
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy megane 2 grandtour-ban cserélt-e valaki ajtó hangszórókat? Jó lenne tudni még az ajtók szétszedése előtt:
- Hogy előlre hátulra ugyanolyan hangszórók kellenek?
- Milyen paramérei vannak a hagszóróknak? Ha jól tudom 13cm-es az átmérő..
- Értelmes alternatíva?
Előre is kösz a választ! -
Gaskin
aktív tag
válasz forceberg #72972 üzenetére
Amikor megjött a probléma, akkor megáltam, leállítottam, és döbbenten nézegettem a gépet, nincs-e olajszivárgás. Ujraindításra a motor hibátlanul járt. Kb azokon a fordulatszámokon (kb 1700-1900 után) jött a zaj elő, ahol a turbónak már érdemben munkát kéne végeznie. Legalábbis erre emlékszem. Olyan gondolatom volt, mintha a turbó kompresszor, és a turbina közötti kapcsolat megszünt volna. Felpörög, túlpörög, de munkát nem végez. Kvázi mint egy turbó-tengely törés.. de bizonyára ez nem lehetséges.
-
Gaskin
aktív tag
válasz rob210 #72969 üzenetére
Nagyon köszönöm a választ! Bár ha a kuplung lenne, akkor a vonóerő elvesztésekor a motor felpörögne gondolom. De a fordulatszám.mutatót néztem, csak állt nagy sebességnél, mintha a gázpedál ki lett volna iktatva, pedig nyomtam veszettül. Azt hittem nem kap üzemanyagot.
Az ellenőrzésre a javaslatod tök logikus, de nem mertem hazajövetel után beindítani, úgy örültem, hogy hazaértem vagy 60km-ről még vele.[ Szerkesztve ]
-
Gaskin
aktív tag
Sziasztok!
1.5dci megane 2. Autópályán 140-nél elment az ereje egyszer csak. Aztán lassulásnál kisebb gázadásra is, erősödő, felpörgős karcos lendkerék szerű zaj. (Nyilván nem a kettőstömegű, mert az nincs neki) Hibalámpa nem volt, a motor jár rendesen, 60-al finoman haladva járóképes. Szerintetek mi mehetett el? Én a turbóra tippelek, hogy beszart.. vagy lehet valami más is?
Thx! -
Gaskin
aktív tag
Sziasztok!
Van egy 1.5dci megane II-es, ami kb minden ~8. (max 15.) indításra csak hosszas indítítózás után indul, de beindul. Tehát nem kell többször nyomkodnom a gombot, csak az indítómotor látványosan sokat dolgozik, mire beindul a gép. Ezekben az esetekben az kb. az utolsó ütemben röffen be a motor, amikor még épp be tud beindulni.
Nem csak hideg, hanem meleg motor mellett is előfordul. Amúgy az üzemanyag rendszer teljes mértékben fel van újítva. Izzítógyertyák jók. Főtengely jeladó cserélve, de nem az volt a bűnös. A vezérműtengely jeladóra gondolnék, de állítólag akkor kéne lennie hibakódnak, de az nincs. Amúgy minden más szempontból hibátlan az autó.
Valakinek valami ötlet, tapasztalat?
Thx![ Szerkesztve ]
-
Gaskin
aktív tag
válasz rayoliviero #65861 üzenetére
Az alap, life verzió csak a kulcsos, a többi kártyás. Távolról ordít az alapverzió. A lámpája nem összefüggő led a lámpa peremén, hanem csak pár különálló led dióda a lámpatest alatt..
-
Gaskin
aktív tag
Sziasztok!
1.5 dci megane II nemrég elkezdte, hogy néha csak 2. indtózásra indul. (kb. 15-40 indításonként 1*) Akkusaruk, illetve a biztik az akku tetején gondosan letisztogatva, illetve a földelési pont is, valamint a relédoboz csatijai is jónak tűntek, de WD40-el meg lettek fújva. Nincs valakinek tapasztalata, hogy milyen "szervi probléma" okozhat még ilyen jelenséget?
Előre is kösz!
Bár ha belegondolok, akkor csak várnom kell, hogy tartósan ne induljon, és akkor meglesz a hiba..
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen széket vegyek?
- Google Pixel topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Politika
- Scuf Envision Pro kontroller teszt
- Végre bemutatkozott a Google Pixel 4a
- Milyen processzort vegyek?
- Titokban új Ryzent kaptak a Socket AM5-ös alaplapok
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...