- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- bambano: Bambanő háza tája
- Gurulunk, WAZE?!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
-
LOGOUT
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
válasz
Yoshida #71660 üzenetére
Akkor ott nálad valamelyik pedál kapcsoló/érzékelő, vagy a váltókar pozíciójának érzékelője döglött.
Ha sebességben van és nem nyomsz kuplungot, akkor nem engedi beindítani.
Valamint, ha üresben van és nem nyomod vagy a kuplung vagy a fék pedált, szintén nem, engedi beindítani.Egyébként 2 féle gyújtás létezik, az első az amikor pl.:
sebességben van, nem nyomunk semmilyen pedált és rányomunk a start/stop gombra - ezt egy idő után visszaveszi.Illetve létezik a "hosszú gyújtás", szintén sebességben, pedálhoz nem nyúlunk és addig nyomjuk a start/stop gombot, amíg ki nem ír valamit (talán valami olyasmit, hogy a kártyát vegyem ki, valami hasonlót), na ez rajtamarad örökre (pl diaghoz ez tökéletes).
-
#89309696
törölt tag
válasz
Yoshida #67212 üzenetére
Szeretem a villanyautokat es utalom a sok barmot körülöttem, de ezen fikarcnyit sem változtat az 400 vagy 460 a benzin, ellenben a mi penztarcankat üríti. Ahhoz,hogy érvényesüljön amit akarsz 1000+ Ft-os ar kellene, csak akkor meg bedolne a gazdaságunk.
Az arnovekedes fele az jogos az elmult honapokban, a masik fele viszont koholmány, vissza lehet olvasni milyen marhasagok miatt emeltek most is 2-3 Ft-tal megint. 430 korul van most a reális ár, nem 460. -
#89309696
törölt tag
válasz
Yoshida #66846 üzenetére
A Megane1 is ugyanúgy kéri, bár ebben semmi csoda mivel motor-váltó ugyanaz, ha unottan közlekedek vele akkorát ejt + lassul is vissza, hogy másodikban már brummog. Ki kell húzatni rendesen, emelkedőnek meg pláne.
2000-2200 közé kell jönnie a fordulatnak váltás után, mert alatta nagyot zúg a nyomatékgörbe. Nem kell azt sajnálni. Melegen egyáltalán nem, de hidegen se sértődik meg rajta ha a legkönnyebb fokozatban egy pillanatra kipörög háromezerig. Ennél sokkal károsabb a nagyon elterjedt kímélem a motort mentalitás. [link]Gondolom azért ilyen rövid az egyes, mert brutál nyomatékszegények ezek a fix vezérműtengelyes 16 szelepes kismotorok ráadásul rövidlöketesek is és egy nagyobb áttételezésű egyes fokozattal nagyon nyírná a kuplungot. Még így is adagolni kell a fordulatot rendesen, ha iparkodni kell a megindulásokkal.
-
#89309696
törölt tag
válasz
Yoshida #65886 üzenetére
Aznap reggel 5 fok körül lehetett. Eddig kétszer indultam el vele csutka hidegen azonnal az indítás után, ekkor reggel mikor a markoló a valagamba jött, meg egyszer éjjel kellett a kutyát klinikára vinni, de akkor nem rángatott mert padlón mentem végig.
Egyébként meg mindig várok vele 2-3 percet és úgy indulok el, úgy nem csinálja a rángást. De most a markoló miatt tipliznem kellett onnan és szép finoman elindultam vele, de nem tetszett neki. Szerintem simán csak szétdúsította magát és azért ugrált, bár egy ilyen motortól én már ennél többet várnék.A trafók nem tudom mikoriak, de Denso. A gyertyákról fogalmam sincs mikoriak és milyenek és mekkora a gyertyahézag. Az is lehet, hogy a gyertyák kezdenek vackok lenni és a dúsabb keverékképzésnél rosszabbul szikrázik már.
-
Nordik
őstag
válasz
Yoshida #65886 üzenetére
Okoskerek. Nálam ugyanezt csinálja, de amíg nincs hangja nem csereltetem. Szerintem ez pusztán annyi, hogy ugye olajnyomas fordítja el a kereket, nyilván pillanatok alatt el kell jutnia az olajnak mindenhova, de szerintem ez az okoskereknel nem működik megfelelően. Nem a legjobb konstrukció lehet, nem a semmiért kell sok autónál cserélni. Nekem is megvan ez a rangatas, illetve alapjáraton szinte észrevétlenül. Megyek vele kicsit elmúlik. Gondolom ahogy kopik és esetleg nincs nagy nyomás alatt, szépen atereszti az olajat vagy elengedi, nem tudja megfelelően rögzíteni alapallasban a kereket és ezek produkaljak a hibát. De ha majd következő vezérlés cserenel cserelem, kíváncsi leszek elmúlik e.
-
kisninja
őstag
válasz
Yoshida #62968 üzenetére
Nem dadogott semmi torpanás ? Sok minden lehet, nekem a laza holtponti jeladó egy sor olyan hibát generált ami fals. (emsisson, gyújtáskimaradás) Miközben semmi baja nem volt se a gyújtásnak se az emissziónak.
Szerintem kontakt hiba lesz, de diaggal közelebb lenne az ember. (meglesném a csatlakozókat -holtponti jeladó, -lambda szonda kábele)
Nekem azóta eltűnt. (mód) Azóta csak tankolom és tankolom és tankolom -
Jaded
őstag
válasz
Yoshida #61072 üzenetére
A tompított H7, a helyzetjelző W5W. A tompítottat ki lehet cserélni alulról, kerék levétel nélkül is, még a kormányt sem kell kitekerni. Max több lesz a “rohadt francia szar” kifejezés 😃 A helyzetjelzőt én felülről cseréltem, csak a levegő csövet húztam le a helyéről (amin keresztül szívja a levegőt a szűrőhöz). Jó móka az is😃 Ez 1.5dCi, nem tudom a többi motorváltozat mennyire tér el.
-
-
xardas
tag
válasz
Yoshida #60111 üzenetére
Nekem M2 PH1 van, nem GT de szintén 1.6 és az indítózáshoz a kuplungot vagy féket kell nyomni, különben csak a világítás, rádió és ablakok mennek (kormányzár marad, AC-t sem hallani olyankor).
10mp-es nyomvatartás valóban ráadja a gyújtást normálisan.Számomra ez pont azért érdekes, mivel a közhiedelem(?) szerint adott esetben képesnek kell lennie az önindítónak letolnia az autót 1-ben a sínről... A fentebb leírt működéssel hogyan produkálja ezt?
-
mycso
Topikgazda
válasz
Yoshida #60047 üzenetére
Az intercooler inkább a töltőlevegőt hűti, ami a turbóról jön és a motorba megy, tehát annak nem sok köze van ilyen értelemben hozzá.
A vízhűtéses turbó, az már igen, az már lehet egy ilyen okosság, valószínűleg nem véletlenül találták ki a nagyobb teljesítményű 2.0dci-be. A 178 lovasokon, már ilyen turbó van.
-
Pecc
őstag
válasz
Yoshida #59837 üzenetére
Köszi a tapasztalat megosztást, sajnálatos esemény lehetett az életedben.
Nálam majd kiderül, mi lesz az igazság, ha szerelőhöz kerül. Ha ugyanez lesz, mint neked, gyorsan elkerül a portáról, ennyit, erre a kocsira, egyszerre, én nem fogok költeni. Hátha megúszom töltéssel és kompresszor felújítással, az mégse annyi -
#47205632
törölt tag
válasz
Yoshida #59674 üzenetére
Van egy kis piros lámpa ami folyamatosan gyorsan villog. Egy hét után is. De anyám dízelébe is ugyanezt csinálja szóval az elvileg normális. Bár a szerviz könyv szerint a villogásnak lassulnia kéne vagy nemtudom...
Szerintem ledes, de nem biztos vastag a műszerfal és nem látni át.
Arra gondoltam, hogy a biztosítéknál a biztosítékkal sorosan kötve rakok egy kapcsolót és akkor half problem solved.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Yoshida #57901 üzenetére
A hütő ventillátor ahogy kapcsolod a klímát úgy kapcsolja a ventit. Azaz amíg megy a klíma a venti is jár.
Mondhatni kényszer hűtéses.Az a hang pedig 95%, hogy a klíma kuplung hangja lesz.
Eddig a hidegben nem csinálta most tágult a lamellázat kicsit és el is kezdett szólni. -
diablo1984
veterán
válasz
Yoshida #57901 üzenetére
Nálunk is tegnap bekapcsoltam a klímát ősz óta először, viszont szerintem nincs benne gáz!A tűzfalnál van egy csavaros bontási pontja, a környéke és olajgőzösnek tűnik, a csővel a központban, gondolom, ott fingta el magát a tömítés, így tömítés csere és klímatöltés következik az eladó kis autónkon.....
-
diablo1984
veterán
válasz
Yoshida #57786 üzenetére
8 gyertya???
Ma felhívtam egy kereskedése egy clio3-al kapcsolatban, a mobilokat nem vették fel, egy vezetékes számon elértem az illetékest, kérdeztem, hogy a mai napon dolgoznak-e, kérdezte, hogy mit értek ez alatt, mondtam, hogy egy használt autó iránt érdeklődnék, mondta, hogy megvan, annyit kell tudni hogy gittes a bal hátulja és a sárvédő(hogy mennyire illetve egyéb infó nyista). Kérdezem, hogy ma meddig lehetne megtekinteni, mondta hogy 10-11ig(10 perce hívtam, kissé lehetetlen feladat, meg amúgyis elég lerázós volt az ürge, lenne még mit tanulni a kereskedelemről, főleg hogy 8-13ig vannak szombaton....)
Így most ezt nem kell megnézni, a gittességének mélységeire sem derül hirtelen fény.... De imádom az ilyen lerázós dumákat....
-
Yoshida
aktív tag
válasz
Yoshida #57307 üzenetére
Nah, a testelést megtaláltam, megcsiszoltam (szerk.: 10 centire sincs a lámpatesttől), de nem ez a gond, mivel nem javult meg ettől
Ráraktam egy kalapácsot a fékre, indexeltem, és hátrasétáltam
így mozgatva a vezetéket, testelést nem változott semmi, de a lámpatestre menő csatlakozást amikor piszkáltam, egyszer csak jó lett, megjött az index, féklámpa, minden
Majd holnap napfényben megcsinálom jóra, veszek valami kontakt tisztítót, és még egyszer megpiszkálom az érintkezőket, bár egyszer már feszegettem őket, hogy szorosabb legyen a kapcsolat...
Kösz a segítséget (diablo1984, rob210)
-
diablo1984
veterán
válasz
Yoshida #57307 üzenetére
Az is a kötegben van, mármjnt a test, csak meg van törve valahol ès azèrt csinálja ezt! Azt a köteget kell vègigjárnod, akár úgy is, hogy valaki nyomja a fèket ès index, ahol meg van törve ès mozgatod, be fog állni az index a normálra! Ha ez megvan cserèld azt a rèszt!
-
rob210
Topikgazda
válasz
Yoshida #57007 üzenetére
Az aksi sok féle hibát tud okozni, de ha gázadásra indul akkor inkább üzemanyag ellátási hiba lesz. Ami lehet ac pumpa, fhp jeladó, de ha kerreg ami az okoskerék akkor annak a hibája is lehet. Sok mindentől van indítási probléma.
Az ac kiszűrésének érdekében próbáld ki, hogy úgy indítasz: ráadod a gyújtást leveszed és másodikra indítasz. Ha így is ezt csinálja akkor megyünk tovább.
De ha egy egyhat benzin kerreg az sose jó sajnos. -
Cane
őstag
-
baluka6
aktív tag
válasz
Yoshida #56431 üzenetére
Az akksi tud ezeknél érdekességeket produkálni.
Nekem 4 éves Electric Power (igazán minőségi) volt benne. Főleg hidegben nekem is csinálta, hogy beindult majd rögtön le is állt. Utána tekert pár másodpercet az önindító és nehezen indult. Aztán rámértem az akksira és indításkor leesett a feszültség 11,3 V-ra (remélem jól írtam a mértékegységet..).
Aztán a hab a tortán: kormányátvezető szalag csere után elfelejtette a kormányszöget, ami állítólag szintén az akksi miatt. Na erre dobott 7-8 hibakódot (immo, UHC, kormányzár stb..) és csak élő adatban lehetett olvasni.
Kapott új akksit és kitörölték a hibakódokat, azóta az egyik hiba sem áll fenn. -
mycso
Topikgazda
válasz
Yoshida #56356 üzenetére
Szia, kontakt probléma a hátsó lámpa csatlakozójában, vagy a hátsó lámpa izzó panelén.
Az index izzótól átmegy az áram a féklámpa felé, és le is old a tempomat.Ezzel annó én is szívtam. (Megane2)
Meg DRL-el is, ott a féklámpáról ment át az energia a helyzetjelzőre, így fékezéskor lekapcsolta a DRL-t.#56358) rob210: fék vagy kuplung pedálra kapcsol ki. Gázra nem, ott annyi történik, ha rányomsz gyorsul, ha elengeded a gázpedált, akkor visszaáll a beállítottra.
J astránál még jobb volt, ott tudtál sebességet is váltani, kuplungra csak akkor kapcsolt le, ha tovább rajtahagytad a lábad. -
rob210
Topikgazda
válasz
Yoshida #56037 üzenetére
Az okoskerék csere olyan mint a vezérlés csere magyarán ha cseréled a vezérlést akkor érdemes kicserélni, hiszen úgy jó ideig nincs vele baj.
De ha lecserélteted a vezérlést majd 10ezer kilométer után meghal az okoskerék, akkor megint kifizeted az árat a cserének is nem csak az alkatrésznek.
Ha lent van minden maga a kerék kicserélése nem képez költséget, normális szerelőnél. -
salieri.
őstag
-
rob210
Topikgazda
válasz
Yoshida #56032 üzenetére
Szerintem ez teljesen rendben van.
Mármint menj el és nézd meg, mert a műanyag lökősön, tök máshogy csillan a fény mint a fém kasznin.
Sokan hitték már azt jó állapotú autóra, hogy törve volt, aztán élőben meg elismerték, hogy szép.Ez amit linkeltél képek alapján nekem teljesen rendben van.
De a megvásárlás után a költségeket ne felejtsd el.
Okoskerék, vezérlés, összes szűrő, hosszbordás szíj, generátor szabadonfutó, szíjfeszítő, vezetőgörgő, olaj és fagyálló csere.
Ez férjen bele a megvételi átírási és egyébb költségekbe.
Nem tudom mennyit szánsz a kocsira, de ha hosszú távra tervezel vele, ezeket mindenképpen meg kell ejteni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga 260 - i5-G6 I 8GB I 256SSD I 12,5" Touch I W10 I Cam I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude E6500 - Intel P8600 I 3GB I 160GB I DVDROM I 15,4" WXGA+ I Garancia!
- AKCIÓ! Csere-Beszámítás! Gainward Phantom RTX 4070Ti 12GB GDDR6X Videokártya!
- Bomba ár! HP ZBook 15 Studio G3 - Intel Xeon I 32GB I 512SSD I 15,6" FHD I Nvidia I Cam I W10 I Gar
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest