Hirdetés
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Milyen mosógépet vegyek?
- Évente csak egyszer látod! 11 11 11 11 11
- Android másképp: Lineage OS és társai
- A legolcsóbb gamer laptop RTX 4060-al.
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yoshida
aktív tag
Sziasztok, én lennék Steve haverja, én nézek kombikat. Meg is tudtam hogy 1.047.000 a kár előtti értéke a kocsinknak, tehát elvileg annyit kapunk.
Mindjárt kédeznék is: [link]
Csak én látom úgy, hogy az első, és a hátsó lökhárító színe elüt a kocsi többi részétől? Ez 10-év után normális, gyári állapot, vagy fújva lettek biztosan? (igazából nem zavar ha csak a lökhárító volt sérült, de indokot ad tüzetesebb átvizsgálásra)
-
Yoshida
aktív tag
Hi, Megane II Grand Tour, csomagtartó: a széleken a kárpit alatt van csomagrögzítő fül? Amiatt kérdem, mert a gyerekülésünk isofixes- és van egy felső heveder (top tether), amit régebbi kocsiknál a csomagtérrögzítő kampóba is be lehettett akasztani (újaknál meg az ülés hátán középtájon van erre direkt kampó). Annyi a szerepe, hogy ne bukjon előre az ülés ütközésnél.
köszi
-
Yoshida
aktív tag
Szombaton vettünk egy Megane II GrandTourt, ehhez kapcsolódóan lenne kérdésem:
Ellőte Honda Jazzünk volt, amit összetörtek, annak az értékéből lett a Megane.
Volt már hozzá 4l olajom, mert csere előtt állt, de abba már nem fog kelleni...
MOL 5W-40 Fullsynth. Letöltöttem a Megane kezelési utasítást a Meganeklubos weboldalról, az alapján jól értem hogy ez az olaj jó a Megane-hoz is?
Az hogy hangosabb vele vagy ilyesmi nem izgat most, csak hogy beletölthetem-eEz az olaj adatlapja: [link]
ACEA A3/B4-12
API SM/CF
Renault RN0700
Renault RN0710Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
Yoshida
aktív tag
2007-es Megane II, ha bekapcsolt tempomattal balra indexelésnél, és előzésnél kikapcsol a tempomat, akkor az valami kontakthiba a kormányon? Azt hiszem, nem az indexeléskor kapcsol ki, hanem amikor el is kezdek balra kormányozni, sávot váltani. Ma vettem észre. De Szerdán amikor elhoztam a kocsit (tehát 3 napja használom ), országúton végig tempomattal egyszer se kapcsolt ki, pedig kanyarogtam jobbra-balra bőven. Viszont nem indexeltem
Úgy kapcsol ki, mintha megnyomnám a 0 gombot, tehát a computer kijelzőn átvált tempomat 130km/h ról memory 130km/h-ra. R-t, vagy pluszt nyomva visszakapcsol egyből...
láttatok már ilyet?
-
Yoshida
aktív tag
köszi! még jó hogy nem kezdtem el a kormányt szétszedni
Tök logikus a hiba, és mivel csak balra indexelésnél csinálja, így valszeg akkor a bal hátsó lámpatestet kell "megszerelni".Rob: nekem is furcsa volt, hogy indexnél lekapcsol, ráadásul jobbra indexnél nem de a magyarázat akkor megvan.
-
Yoshida
aktív tag
válasz Szendwich #56426 üzenetére
Hát, még nincs egy hete hogy nálam van a mégane II 1.6 benzin, de múlt héten egyik nap nekem is csinált ilyet reggel, meg délután melóból hazafelé...
kártya be, start gomb megnyom, beindul, de leáll. Kb 1-2 ütemet mehetett benzinnel. Másodszorra meg be se indult, csak tekert az önindító, akkor utána nem is tudom hogy mit csináltam, megint megnyomtam a stop gombot, talán a kártyát is kihúztam, úgy hagyta csak abba az önindítózást, és harmadikra kis gázt adtam amikor indítózott, és egyből beindult. 2010-es az akksi, egyelőre erre gyanakszom, hogy régi már, és 2 hónapot állt a kocsi vásárlás előtt.
Volt még egy gyanús eset, akkor mintha az lett volna, hogy megnyomtam a startot, be is indult, de 1100-es fordulatra felugrás után visszaesett 700 alá. Akkor mintha majdnem leállt volna, de összeszedte magát. Amikor stabil, akkor 1100-ról 800 alá nem esik a fordulat. De ez még csak pár indítási tapasztalat, egyelőre amíg a futómű nem lesz felújítva, addig nem nagyon megyünk vele.
Hétvégén viszont pöccre indult kétszer is, nem volt gond, de 4-5 fokkal melegebb is volt amikor indítóztam.
-
Yoshida
aktív tag
Ha már aksi téma, modern processzoros töltőkkel szabad úgy tölteni az akksit (M2 2006 utáni faceliftelt), hogy nincs lehúzva a negatív?
Motorom töltöttem már így, semmi baja nem volt, faterék yarisát is, a régi jazzünkön mondjuk a könyvébe bele van írva, hogy ne merjek ilyet tenni, mert valami cucc megsül.
-
Yoshida
aktív tag
válasz SPeti1984 #52287 üzenetére
Hi,
Kiírja a megane II ph2, hogy menjek szervizbe, lejárt a 25k km. 24ezer körül láttam hogy kiírja, de azt hittem fordítva van, és még 24ezret lehet menni vele (németül írja, az meg nem igazán megy nekem)
A rákeresve a hivatkozott hsz-ben áll ez:
"Ráállítod a kijelzöt, hogy a service-t mutassa (hogy mennyi km-t mehet még a kocsi olajcseréig). akkor elkezded nyomni a nullázó pöcköt, jó hosszan. (elkezd villogni, majd utána még nyomod mindig tovább és akkor nullázódik majd le)"
Jól sejtem, hogyha már lejárt a km, és kiírja hogy vidd szervizbe, akkor nem lehet így nullázni? Próbáltam nyomni vagy 20 sec-ig, de nem történt semmi. Járó motornál próbáltam. Van trükk, vagy máshogy kell, vagy így már nem fog menni?
Németről hogy kellene átállítani angolra a nyelvet?
Plusz ami kérdés számomra: ha lecsukom a hátsó csomagtartót, akkor is világít tovább a csomagtér lámpa. Ez így normális, vagy nem jó a kontaktus az ajtóban?
köszi
-
Yoshida
aktív tag
Akkor is akksi gond van, ha 3 nap állás után -4 fokban elsőre pöccre indul a kocsi, bemegyek vele 40km-re a melóhelyre (tehát 40 percet tölti az akksit), ott a
1718 fokos mélygarázsban áll 9 órát, majd ezt csinálja: [link]
Harmadikra gázt adtam, úgy beindult.Véletlen vettem fel, mert nem ezt, hanem a kerregést akartam felvenni, ami múltkor szemet szúrt, mert a falak felerősítették. De most nem kerregett Azt nem tudom miért csinálta legutóbb. Utcán nem nagyon hallani, inkább zárt térben.
[ Szerkesztve ]
-
Yoshida
aktív tag
Hát, ez alapján 7mm már sok:
"Ahol igazán bele lehet gázolni a futómű lelkivilágába, az az ET. Képzeljünk el egy teli vizeskancsót, amit felemelünk magunk előtt az asztalról. Majd tartsuk magunktól kicsit távolabb. Majd még távolabb, nyújtott kézzel. Ehhez hasonlóan növekszik a kerékcsapágyak és a felfüggesztés bizonyos elemeinek terhelése is, ha eltoljuk a felnipalástot a tervezett helyéről."
"Pár milliméter általában nem okoz nagy felfordulást, de a drasztikus nyomtávszélesítés gonosszá tud tenni egy alapvetően jóindulatú autót. Elkezd makacsul bemászni a nyomvályúkba, rángatja a kezünkben a kormányt, a határ közelében kiszámíthatatlanul viselkedik. És persze csökkenti a csapágyak és gömbfejek élettartamát. Ezek a hatások nyilván autófüggőek: van, amelyik jobban viseli a megpróbáltatásokat, és van, amelyik kevésbé. De ha biztosra akarunk menni, ne bántsuk nagyon ezt az érzékeny egyensúlyt: ragaszkodjuk a gyári felni ET-jéhez, legfeljebb néhány milliméter eltérést fogadjunk el."
De én még sose csináltam ilyesmit
-
-
Yoshida
aktív tag
Szétszedtem a bal hátsó lámpatestet, ugye az a baj, hogy fékezés közben gyorsabb az index, illetve tempomat is indexre kikapcsol. (csak a bal oldal ilyen)
Ezt találtam:
A 3-as melegedik/ett, meg is van olvadva picit, ettől szerintem simán lehet hogy áthúz a többi érintkezőre.
Azt hiszem itt nem elég a felületek megcsiszolása (bár lecsiszatoltam, de ugyanúgy szar összerakás után)
Leteszteltem mi van ha fékezek: folyamatosan ég picit az index, meg felette a tolató lámpa
Néztem Bárdi, Unix, meg ezt az autóalkatrészed.hu-t, de sehol se találok ilyen fekete "foglalatot", csak a lámpatestet, foglalat nélkül.
Lehet ilyet valahol szerezni? Bontón kívül? -
Yoshida
aktív tag
válasz Yoshida #57307 üzenetére
Nah, a testelést megtaláltam, megcsiszoltam (szerk.: 10 centire sincs a lámpatesttől), de nem ez a gond, mivel nem javult meg ettől
Ráraktam egy kalapácsot a fékre, indexeltem, és hátrasétáltam így mozgatva a vezetéket, testelést nem változott semmi, de a lámpatestre menő csatlakozást amikor piszkáltam, egyszer csak jó lett, megjött az index, féklámpa, minden
Majd holnap napfényben megcsinálom jóra, veszek valami kontakt tisztítót, és még egyszer megpiszkálom az érintkezőket, bár egyszer már feszegettem őket, hogy szorosabb legyen a kapcsolat...
Kösz a segítséget (diablo1984, rob210)
[ Szerkesztve ]
-
Yoshida
aktív tag
mégane2-nél én kb. a második, harmadik törlésig nyomom a spricnit, így csak 1-2-t töröl víz nélkül (mikor-hogy sikerül), és az utolsót kicsit később. Így nem szokott szárazon szenvedni.
Viszont a hátsó mosó az normális hogy kb 3-4 sec mire jön a folyadék? Zúg, zúg, de csak 3-4 sec után jön. És addig törölne szárazon, ha úgy próbálnám, nem lehet előre spricnizni, mint az előző kocsinkon...
-
Yoshida
aktív tag
válasz diablo1984 #57782 üzenetére
3 évig volt jazzünk, lehet hogy zsúfolt a motortér, de nem is kell hozzányúlni
Belül nem szűkebb mint a mostani mégane2ph2, 187centimmel mögöttem van/volt a gyerekülés, és nem éri el a gyerek lába a támlát. Illetve a mégane-nál épp eléri Pedig a kombi ugye a hosszított. lehajtott ülésekkel annyi a különbség, hogy a bringa befér a mégane-ba, jazzbe viszont ki kell venni az első kereket (és persze ez a különbség felhajtott ülésekkel is megvan)
Viszont a jazz rövid, kis kerekű (fabia kerékméret), pályán iszonyat zajos, és ott már eszik is rendesen. Csak városba, rövidebb országútra jó (50-100 km) szerintem. Nekünk most a fék is százszor jobb mint a jazzen volt-kösz rob -.
Ja és 2000 alatt döglött a jazz motorja, ráz, majdnem rángat. Néztem is, hogy már 1200-1400-tól használható a mégane, igaz ez 1.6, a jazz 1.4 volt. (110 vs 83le, bár a jazz nincs 1000 kiló sem)Jazzbe 8 gyertya kell, nincs hidrotőke, szóval 40 ezrenként szelephézagot kell állítani, és 80 ezrenként érdemes EGR csatornát is pucolni/tatni. (az is igaz, hogy a miénket 160 ezerrel vettük, és még nem volt bontva a szelepfedél, sosem állítottak rajta szelephézagot -nézett is a szerelő-, és nem volt gond belőle)
[ Szerkesztve ]
-
Yoshida
aktív tag
Lassan minden hétre jut valami "új"...
Tegnap a 20 fokban bekapcsoltam a klímát, és elég hideget fúj, ez jó, de valami kerepelés is hallatszik a motortérből, "ránézésre" a kompresszor körül. Ami a fura viszont, hogy januárban vettük a kocsit, és nem volt gond a klímával, szépen párátlanított télen, még 3-5 napja is hidegben, és semmi sercegő/kereplő mellékhang nem jött. Tehát most először akkor kerepelt, amikor meleg lett. A kicsit olyan hang, mintha beleérne valami tárcsa valami fémbe, és amint kikapcsolom a klímát, a hang is eltűnik (old a "kuplungja"), visszakapcsolom, újra előjön.
Alapjáraton alig hallani, de ott van akkor is, ha aktív a klíma. Ahogy emelem a fordulatot, mindegy hogy sebességben haladva, vagy egy helyben állva üresben, vagy kinyomott kuplung mellett akár gurulva, a lényeg hogy ahogy megy fel a fordulat, a hang is erősebb, talán az üteme is gyorsul picit, ez nem biztos (3-4000 körül már a motor bőgése elnyomja a klíma kereplést). De hidegben miért nem csinálja? Gondoltam, hogy hidegen nem megy a klíma hűtőventije, ami viszont a 20 fokban már bekapcsol, és az kerepelne, de elvileg az nem jár mindig, nem? Hondánál ki-kikapcsol alapjárati egy helyben üzemnél is a klíma ventije.
És azt gondolnám, hogy a venti az fix fordulaton jár...Ha hidegebb lesz reggel, megpróbálom újra.
-
Yoshida
aktív tag
válasz rob210 #57903 üzenetére
Köszi, jól látom, hogy 20-30k egy új klímakuplung? (legalább lehet cserélni függetlenül a kompresszortól... )
Van ebből ajánlott márka?Így használva kockáztatok bármit? Azt gondolnám, hogy nem tudja károsítani a kompresszort, de lehetséges hogy beáll a kuplung, és akkor fixen mindig forgatni fogja a kompresszort?
-
Yoshida
aktív tag
Na, asszem sikerült megölni a klímát. Pár napja mutattam anyósnak amikor jöttünk be Pestre, hogy már elég gyengén fúj (legutóbb kerepelt is, az most nem volt, vagy csak alig, emiatt nem volt használva egyelőre), aztán úgy maradt véletlen bekapcsolva kb. 40km-ig. Erzsébet híd előtt már leállt a kocsi alapjáraton piros lámpánál vagy négyszer, el is kezdtem szidni, hogy már megint valami elromlott, aztán a Híd lehajtójánál szólt egy szomszéd autós, hogy valami füstöl elöl És akkor meg is éreztük a kuplungszagot -nem sima hanem a klímakuplung-. Na és akkor ugrott be hogy nincs kikapcsolva Kikapcsoltam, félreálltunk azért, de úgymond semmi gond, "csak a klíma halt meg".
Az az elméletem, hogy a kompresszor beállt, és emiatt csúszott folyamatosan a klímakuplung, emiatt állt is le lámpánál.
No de szabad egy 200k km-t futott 2007-es 2ph2 Mégane-nak a klímájának meghalni? Valami kenőanyag elfogyást sejtek emögött, ami miatt is lehetett gyenge. (gáz meg olaj együtt fogy ilyenkor?)
Szóval gondolom nem elég egy új kompresszor, meg kuplung, hanem ki kéne vizsgálni az okot...
-
Yoshida
aktív tag
ja, igen, ha a 4 szellőzőből 3-on jött a hideg, 1-en meg meleg levegő, akkor azt mekkora szopás kijavítani? Valami terelő/léptetőmotor/tengely eshetett szét a műszerfal mögött?
A kormánytól jobbra következő szellőző ami külön utat választott. -
Yoshida
aktív tag
válasz #47205632 #59673 üzenetére
Nem vagyok szakértő, de nem villog egy led, ha lezárod a kocsit? (immo aktív)
Nem Renaultnál nekem úgy volt, hogy 1 napig villog, utána kikapcsolja magát, és "energiatakarékos" állapotba áll az immo. Hogy mi értelme, azt nem tudom, mert nincs különbség se a 10 perccel később, se a 10 nappal későbbi indításkor
Ha van led, az asszem megehet 150mA-t. Bár az 1.8W, led-ben az már komoly, de ha nem led, hanem egy izzó, akkor még kevés is fogyasztásnak.
(szerk: ja írod is, hogy van lámpája, az led, vagy izzó?)
[ Szerkesztve ]
-
Yoshida
aktív tag
Nem akarlak elkeseriteni, de nekem is kerepelni kezdett, utána meg beallt, és a darabkai szetszeledtek a rendszerben. 200-250ezerert csinálnák meg csövek atmosasa, új kompresszor, új hűtővel...
A kuplungja meg szétégett, így kikapcsolva se használható.
Ilyen a hangja kiszerelés után:
[link][ Szerkesztve ]
-
Yoshida
aktív tag
válasz szabop27 #60043 üzenetére
Ugyan ez motor motor, de szerintem amelyik kocsi motorban nincs auto állítás, ott ugyanez van:
"Mi történik, ha a szelephézag értéke nem megfelelő?
Túl kis hézag esetén a szelep nem zár tökéletesen, ez kompresszióveszteséget okoz, és károsíthatja a motor alkatrészeit. Túl nagy szelephézag esetén a motor járása hangos, “zakatoló” lesz, szintén túlzott kopást okoz."
Előző kocsinkban se volt auto állítás (hidrotőke asszem), de ott 40 ezrenként volt az előírás. Ehhez képest 160k-nál még nem volt hozzányúlva amikor vettük. Akkor lett először állítva, de nem is volt ebből baja.
-
Yoshida
aktív tag
Olvasgattam kicsit turbó ügyben
"While engines usually have an rpm limit of 5,000 - 7,000 rpm, turbos spin at up to 150,000 rpm! In turbo-charged cars without intercoolers, temperatures can shoot over 150 degrees C. Did you know that inertia keeps the turbo spinning even after you switch the engine off? A hot shutdown is one of the top reasons behind turbocharger failure. All the mass-market cars have oil-cooled turbos where the oil dissipates heat and prevents damage to the bearings inside. There's also the issue of heat soak from exhaust gas. The worst thing you can do to your turbo is switch the engine off immediately after a hard run. "
Tehát első számú meghibásodási oknak írják a motor lekapcsolását kemény menet után.
De írják az intercoolert is, ha jól tudom a 3-as laguna nagy dieselekben van, ugye? Tehát ott már eleve nem melegszik annyira fel valszeg a turbó.
"Some folk insist that modern water-cooled turbos don't require a cool down period after a drive. While they are partially correct, remember that the national engines of India (Fiat's 1.3L MJD & Renault-Nissan's 1.5L DCi) are NOT water-cooled. Yes, nearly all of the mass market cars have conventional oil-cooled turbochargers. It's only some premium cars (not all) costing over Rs. 15 lakh that employ water-cooled blowers. Even then, it doesn't hurt to let that Mercedes turbo cool off for a minute after a hard drive. Further, not all turbos are built equal. If your turbo is fragile because of cost-cutting or design defects, it's all the more vulnerable to premature wear. At the end of the day, it's only a matter of 30 seconds. While there are a lot of valid arguments supporting the cause of idling, even the naysayers will agree you've got nothing to lose by practicing the idling rule."
Na most itt meg azt írja, a vízhűtéses turbók szintén kevésbé igényesek erre a hajtás utáni járatásra.
Erre is rákerestem, mint az intercoolerre, és olyat árulnak, hogy 2.0 dci-hez turbó, vízhűtéses.
Szóval ha intercooleres, és vízhűtéses a turbó, akkor lehet már annyi visszahűtés is elég neki, amíg topiktársunk lejön a pályáról, és beáll a kútra. (gondolom a kihajtón már nem padlógázzal, 200-al jön )Persze csak laikusként gondoltam végig a dolgokat.
-
Yoshida
aktív tag
Segítség kéne kideríteni, hogy én vagyok a hülye, vagy a kocsi?
Nem renault, és nem kártyás indításnál úgy szokott lenni, ha berakjuk a kulcsot, egy kattanás oldja a kormányzárat, még egy bekapcsol egy-két dolgot (pl. rádió), harmadik meg a gyújtás, és onnan már a negyedik az indítás.
Eddig úgy csináltam gyújtást beindítás nélkül a megane2 ph2 1.6 GT-n, hogy 1-esben a váltó, kuplung nem benyomva, és start gomb megnyomva. Ilyenkor nem indult be, csak ráadta a gyújtást, és tudtam kezelni a ventit, ablakokat pl.
Tegnap viszont parkolóban ugyanezt eljátszva úgy akart beindulni a kocsi, hogy 1-esben volt, és kuplung nem volt kinyomva... 30cm ugrás után reflexből rárúgtam a kuplungra, anélkül szerintem ment volna 1m-t is...
WTF?
Ha nem így, akkor hogy kell gyújtást csinálni, anélkül, hogy beindítanám? Mert ha ez a módszer nem okés, akkor most az marad, hogy beülök, beindítom, majd leállítom. És akkor megmarad a "gyújtás", mennek a ventik, ablakok stb. Ugye akár be van nyomva a kuplung, vagy ha üresben van, akkor is beindul a start gomb megnyomására.
Mákom volt, hogy már elállt szemből a másik autó, mert úgy nekimentem volna, mint a huzat...
-
Yoshida
aktív tag
Sose jöttem volna rá...
Köszi mindkettőtöknek
-
Yoshida
aktív tag
válasz gixxergabi #60110 üzenetére
Most márkától függetlenül, ezért utálom ezeket az "automatikus"; vezető helyett megoldom dolgokat...
Ha én indítok egy sima kulcsos kocsit, és elfelejtem kinyomni a kuplungot (mondjuk ilyen sose volt még ), akkor elég hamar rájövök hogy valami nem jó, és abbahagyom az indítózást... De ez meg mint a süket ahogy nyomja a csengőt, úgy indítózott, majd amikor kinyomtam a kuplungot, szépen beindult Kocsi szerint minden ok. Igaz, közben 30cm-t előrementünk... -
Yoshida
aktív tag
Segítsetek, Megane 2 ph2 GT 1.6 Benzin. Motorter biztosíték tábla. Mit kell lebontani hogy hozzaferjek? Fedele lejon de ettől még nem férek hozzá
-
Yoshida
aktív tag
lehet amatőr kérdés, de nem tudom megnézni, amíg szét nem szedem, viszont ha már szétszedem, kéznél kéne lennie az újnak:
biztosítékok. csak kérek az autós boltban xA biztosítékokat, vagy renault-os kell? Lehet a motortériben eltérő méretű is? Vennék mindből. Mennyire szabványosak ezek? Az összes ABS, és ESP/kipörgésgátló, meg kürt biztosítékot meg akarom nézni, és jó eséllyel cserések lesznek, mert rossz generátor miatt ezek nem működnek.
Ma elment a bal tompított, de a helyzetjelző se megy, nem is tűnt fel eddig a helyzetjelző...
tompított az H7 ugye?
Ezen a linken van utalás rá: [link]
(Mégane II GT ph2, nem xenon)
Helyzetjelző milyen? A Jazzben W5W volt asszem, olyanból van vagy 4db-om még
köszi
szerk: ja és a vezetőoldali tompítotthoz le is kell szerelni a kereket, vagy elég eltekerni a kormányt jobbra/balra, és úgy hozzá lehet már férni?
[ Szerkesztve ]
-
Yoshida
aktív tag
Pénteken vittem vizsgára a II.es megane-t, 2 hete cseréltem a bal tompítottat, péntek reggel még minden világított, de mire odaértem az állomásra már világos lett így nem láttam, de mondták hogy nem ég a jobb tompított
Engem utál ez a kocsi.
Harmadik szerelő tudta leszedni a féltengelycsukló anyáját. (vagyis eltört a tengely, azt mondták )
Ez a bal oldal volt, szerdán jön a jobb oldal... -
Yoshida
aktív tag
válasz Criminal017 #62562 üzenetére
Nekünk Megane2-nél 200-250e lesz. Még gyűjtük az "erőt".
Klímással nézesd meg, lehet hogy drágább mulatság lesz. Mi is úgy indultunk neki, hogy 100 körül van a kompresszor, 20-30 a töltés, és berakás. Aztán szétszedéskor derült ki, hogy full olajsár, meg -kompresszor dugattyú?- darabka kering a csövekben. Még imádkozni is kell minden nap, ha oda jutunk, ne legyen a belső elpárologtató szar, és ki lehessen mosni kiszerelés nélkül. 1 napos meló a klímás szerint az összes cső átmosása, első hűtő csere, kompresszor csere. (de írtam már)
Ez egy 200ezret futott Megane, ezek után én használt kompresszort nem mernék belerakni.
Ellenpéldának azért leírom faterom Nissan Alméráját, abba egy bontott kompresszor lett berakva 12 éve, és azóta is köszöni jól van.
szerk:
Ja és én a 2004-es 140e km motorhibának nem hinnék, lehet hogy 240ezer, és akkor veszel egy esetleg halálán levő kompresszort[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Gitáros topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Eredeti játékok OFF topik
- Dell notebook topic
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Mozgásban a PC-s kiadás
- Háztartási gépek
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 1C robotporszívó feltörlőfunkcióval
- Eladó Krups Evidence One EA895N10 full automata darálós kávéfőző - garanciális időn belüli!
- 3 db Shelly Pro Dual Cover PM eladó
- TP-Link Tapo okos dugalj okoskonnektor Tapo P110M - ÚJ!!
- Transmitter BC49BQ Bluetooth autós MP3 lejátszó Fm LED kijelzővel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest