Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Real Racing 3 - Freemium csoda
-
LOGOUT
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
rob210 #37980 üzenetére
Gyakori probléma ez a szívókosaras diesel-nél. Van az úszóházban egy visszacsapó szelep, ami megakadályozza, hogy vissza fojjon a nyál, amíg áll a a motor. Ha ebbe kosz kerül, akkor levegőt szív mellette és ráadásul nehezen is indul sok állás után, vagy orral emelkedőnek.
Az a common rail kb. olyan konstrukció, mint az adagolós dízelem volt. Abban is szíj hajtotta az egyetlen pumpát, aminek két része volt, egy alacsony nyomású(szállító). Ez felel azért, hogy a tankból felszívja és tovább nyomja a magas nyomású pumpába, ami majd előállítja a kellő nyomást a közös nyomócsőben. A régi adagolós tdi is ilyen, csak ott nincs közös nyomócső, meg nem mágnesszelep nyitja a befecskendezőt, hanem a hidraulikus nyomás, de az elv azonos.
Az újabb rendszerekben már van a tankban AC, meg külön elektromos segéd pumpa a motortérben + a magas nyomású.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 9070 XT GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Akció! Újra Gamer EGEREK! Glorious , Endgamer XM1R , Nibio
- PROHARDVER matricás ház ingyen elvihető
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RTX 4060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest