Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz rob210 #37980 üzenetére

    Gyakori probléma ez a szívókosaras diesel-nél. Van az úszóházban egy visszacsapó szelep, ami megakadályozza, hogy vissza fojjon a nyál, amíg áll a a motor. Ha ebbe kosz kerül, akkor levegőt szív mellette és ráadásul nehezen is indul sok állás után, vagy orral emelkedőnek. ;) Az a common rail kb. olyan konstrukció, mint az adagolós dízelem volt. Abban is szíj hajtotta az egyetlen pumpát, aminek két része volt, egy alacsony nyomású(szállító). Ez felel azért, hogy a tankból felszívja és tovább nyomja a magas nyomású pumpába, ami majd előállítja a kellő nyomást a közös nyomócsőben. A régi adagolós tdi is ilyen, csak ott nincs közös nyomócső, meg nem mágnesszelep nyitja a befecskendezőt, hanem a hidraulikus nyomás, de az elv azonos.

    Az újabb rendszerekben már van a tankban AC, meg külön elektromos segéd pumpa a motortérben + a magas nyomású.

Új hozzászólás Aktív témák