Hirdetés

2024. május 27., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#37981) Mágus2 válasza rob210 (#37980) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Gyakori probléma ez a szívókosaras diesel-nél. Van az úszóházban egy visszacsapó szelep, ami megakadályozza, hogy vissza fojjon a nyál, amíg áll a a motor. Ha ebbe kosz kerül, akkor levegőt szív mellette és ráadásul nehezen is indul sok állás után, vagy orral emelkedőnek. ;) Az a common rail kb. olyan konstrukció, mint az adagolós dízelem volt. Abban is szíj hajtotta az egyetlen pumpát, aminek két része volt, egy alacsony nyomású(szállító). Ez felel azért, hogy a tankból felszívja és tovább nyomja a magas nyomású pumpába, ami majd előállítja a kellő nyomást a közös nyomócsőben. A régi adagolós tdi is ilyen, csak ott nincs közös nyomócső, meg nem mágnesszelep nyitja a befecskendezőt, hanem a hidraulikus nyomás, de az elv azonos.

Az újabb rendszerekben már van a tankban AC, meg külön elektromos segéd pumpa a motortérben + a magas nyomású.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.