- Ingyen kellene, de tegnapra
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen mosógépet vegyek?
- Windows 11 24H2
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- Digitális Állampolgárság Program
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bacus
őstag
válasz boost #132670 üzenetére
"míg közúton maradok a saját magam által biztonságosnak gondolt korlátozott keretek között"
Sajnos nem egyedül vagy a közúton, no meg, az is teljesen szubjektív ki mit gondol biztonságosnak. Ha mindenki ugyan azt a tempót itélné megfelelőnek, akkor alig lenne előzés, mert nem érnénk egymást utol.
Még nekem sem sikerült eljutnom egy tréningre se, egyszer majdnem, de az időjárás közbeszólt. 50e km motorozás (és 1,5 millió km autózás) után egyre kevésbé érzem a szükségét, de mindenkinek igaza van aki tréninget ajánl, mert Ispán barátomat 500e+ motorozott km után érte idén baleset.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
LógaGéza
veterán
válasz boost #132670 üzenetére
Honda Safety Hungary-nál te választhatsz motort, mikor foglalod a képzést, akkor online ki is kell választanod melyikkel szeretnél menni. Egyszer elfektettem az egyiket, de masszívan fel vannak bukócsöveze, semmi baj nem lett belőle.
Szerintem pályás gyakorlásra jobb, ha ők adnak, de közúti tréninge én is csak sajáttal mennék."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Geresics
addikt
válasz boost #132670 üzenetére
Tök rosszul gondolod szerencsére!
A vezetéstechnikai tréningeken nem az a lényeg, hogy feszegesd a határokat! A normálisabb tréningek, mint a BMW és a Honda épp ezért vannak úgy felépítve, hogy minden az alaptréningre épül, és azok nélkül nem lehet menni a felsőbb képzésekre! A Drivex-nél pl. megkérnek, hogy ismételd meg az alapot, ha úgy látják, hogy nem vagy teljesen stabil!
A sajátmotoros képzés azért is jó, mert a közúton is a saját motoroddal fogsz menni! Én másra nem is mennék, kivéve, ha az már célirányos képzés, mint a terep (Honda földpályás, Hungaroring Dirt), vagy versenypályás képzés, mint pl. a salakmotoros, vagy épp Chrobák Jani képzése, de ezek már tényleg másról szólnak!
Még Dodor közúti képzésén sem az a lényeg, hogy versenyezz (csak ez nem mindig sikerül állítólag).*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
sztanozs
veterán
válasz boost #132612 üzenetére
Rutint már asszem nem, ha jól rémlik idén már csak két vagy három hétig van viszgáztatás rutinra, és csak szombatonként... Kresz-hez is kell legalább két-három nap + időpontot is kell találni vizsgára, ami legalább egy hét vagy kettő.
[ Szerkesztve ]
JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...
-
norbert1998
nagyúr
válasz boost #132613 üzenetére
De sor4, nem v2. 8000 alatt kb fele a teljesítmény (ami a fordsz és a nyomaték szorzata/5252), és ezért sokkal kezelhetőbb.
Egyébként talán az sem olyan ördögtől való ötlet, de persze szóljatok, ha nem értetek egyet (érdekel minden ellenérv), hogy egy olcsóbb 4-500 köbcentis géppel kezdjen az ember, és mondjuk a szezon végén vagy a következő elején cseréli drágább 6-7-800 köbcentire, vagy akár literre. Így sokat nem lehet bukni, és mégis van egy lépcső, amit szerintem élvezne is.
Attila: az 1190 az Adventure, ugye? Hány kg az feltöltve, illetve nem ormótlan nehéz e terepen? Szabad-e tudni, kend milyen magas?
-
HoaryFox
őstag
válasz boost #132537 üzenetére
Nekem a következő:
- Full puccra takarítás
- 100-as benzinnel tele + adalék (lehet nem kéne, de így nyugodtabban alszom)
- Karbi(ka)t leenged (szerencsére már injektoros motorom van, így ez a laza 15 perces szopás kimarad)
- Bowdenek megkenése (gázkar, kuplung, szivató, új motoron már hidrós a kuplung, szóval az is kimarad, szivató meg automata)
- Gumikat egy picit jobban felfújom (+0,1-0,2 bar)
- Akksit én kiszedem, nincs lehetőségem csepptöltésre, így felviszem a lakásba, szezon végén feltöltöm, majd szobahőmérsékleten pihen, tavasszal újra töltő mielőtt visszamegy a motorba.
- Kipufogó(k) betömése (répa, rongy, bármi, csak ne járjon bele a levegő)Asszem nekem ennyi
[ Szerkesztve ]
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
Tamás9x
őstag
válasz boost #132486 üzenetére
Komolyabb gumisnál van keménységmérő, hőmérséklet függvényében meg tudja mondani sac/kb mennyinek kellene lennie, ha tűrésen belül van akkor simán maradhat, de nem hsizem, hogy gond lenne vele, de ránézésre, vagy körömpróbára is el lehet dönteni.
norbert1998
Internetradio: ESP32 2.8" Touch + Stereo Dac + Rotary Encoder + Távirányitó 15K
-
nagyúr
válasz boost #132486 üzenetére
Ha kopott vagy öreg akkor igen.
Ocsem most vett 2018-as motort ~5000km-el. 500-as motor leven, azon meg kb alig volt kopas es a kor sem indokolta a cseret.
Fater is vett egy 4.000km-t futott motort iden, de az 15 eves motor, patika allapot viszont a gumi mar nagyon öreg.
[ Szerkesztve ]
-
A Zéé
addikt
válasz boost #132366 üzenetére
"Persze ilyenkor van sok."
Vagy nem. Van pár hirdetésfigyelőm, és kb. napi szinten nézegetem az új hirdetéseket.
696-ból július környékén volt olyan időszak, amikor 20+ volt fenn. Most van 8.
390 Duke-ból 30+ volt a csúcs, mondjuk abból most is van 24.
Egyedül a 690 Duke az, amiből több van most, mint 3 hónapja, de akkor abból 2 volt, most 5Just a simple Lineman...
-
Hőguta
csendes tag
válasz boost #132238 üzenetére
Szia!
Ezt találtam:
"Rendszeres óraállás rögzítés nem az őskor óra van, hanem csak 2012 januárja óta.
Az hogy mi van odaírva másodlagos jármű jellegnek nem jelent semmit. Az autómat tavaly rendeltem újonnan márkakereskedésből. Máig én vagyok az első és egyetlen tulajdonosa. Taxi soha sem volt, nem vagyok taxis, kizárólag magáncélra használtam. A SZÜF szerint mégis ez van odaírva:
"Hivatalos feljegyzések
VTSZ: 8703; Másodlagos jármű jelleg: (00, 00, 00: -;-;-) Adókategória: 3. A vizsgálat időpontjában a Km számláló állása: 4 (2018.02.08. 13:39)."Én is lekérdeztem az enyémet -első tulaj-és ott is ott van a másodlagos jelleg.
Emiatt ne parázz,az rendben van! -
boost
addikt
válasz boost #132175 üzenetére
Egyenlőre a közeli ismerősök a Ducati Monster vs BMW F 750 GS közül az utóbbit választanák. Pedig jó egy misivel drágább a másfél éves BMW, mint a másfél éves Monster. Többnyire amiatt, hogy kényelmesebb, és párom amiatt, hogy az nem csak (leginkább) egy személyes. Nekem mindkettő tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
martonx
veterán
válasz boost #132195 üzenetére
Áhá, én megengedően kerestem 6000 km-ig, ebben meg 7000 van, de végülis sebaj. Így már értem, hogy miért nem találtam meg.
Szóval akkor emberek Ducati Monstert is lehet egész jó árban venni, márpedig ez V2-es, aki ódzkodik a sor4-től, annak ez lehet az egyik legértelmesebb alternatíva. Szerintem.Én kérek elnézést!
-
martonx
veterán
válasz boost #132175 üzenetére
Tavaly pont ugyanebben a cipőben voltam.
Honda CB650-et is nagyon merném javasolni, nekem (és itt a topikban még másoknak is) végül az lett a befutó.
Erősebb sor4-ektől (CB650, Fazer) nem kell félni, mert nagyon barátiak, maximum nem pörgeted 6000 fölé őket, ha zavar az erejük.
1-2 év és nemhogy zavarni nem fog az erejük, hanem azon fogsz gondolkodni, hogy de jó, hogy ezt vettem, nem egy kis 4-500-as 1-2 hengerest, netán azon fogsz gondolkodni, hogy egy 750-900-as még jobb lenneÉn kérek elnézést!
-
A Zéé
addikt
válasz boost #132175 üzenetére
Ugyanebben a dilemmában vagyok én is. 186 cm, nagyonmax 70Le körüli, ne sor2, vagy sor4 blokkal, de igazából egy A2 teteje is lehet, hogy elég lenne még 1-2 szezonra...
Duke-om van most, csak 125-ös. 2-3 óráig jó, utána kezd kényelmetlen lenni. Viszont kicsi, könnyű, nagyon jól lehet vele kanyarogni. Hasonlót tud a BMW G310R, amikor átültem rá a Duke-ról ugyanaz az érzés volt, csak az meg az A2-t sem használja ki teljesen.
Hozzá képest az ER-6N, amivel én megyek egy tohonya kelletlen dög, úgy kell bebírkózni a kanyarba.
Monster nekem is szívem csücske, mondjuk nekem a büdzsé és a szimpátia a 696-ot engedné meg, attól viszont kicsit tartok, mert kevés helyen tudják jól karbantartani, és esélyesebb, hogy valami lelakott, nem megfelelően karbantartott példányt fogok ki, mint jót....
Ott van még a KTM 690 Duke, ami kicsit otromba az 1 henger miatt, de állítólag sokkal játékosabb, jobban kezelhető, mint a többi hasonló méretű motor.
Japánból pedig a Suzuki SV650, vagy az SFV, amelyik tetszik. V2, 75 lóerő körüli gépek, de felszereltségben talán azok a legalapabbak mind közül.Nekem valószínű ebből a négyesből lesz tavasszal a választás.
390 Duke vagy SV650 lenne a legracionálisabb, de nem biztos, hogy azt kellene választaniJust a simple Lineman...
-
dellfanboy
őstag
válasz boost #132175 üzenetére
úgy néztem ki mint a kerékpáros medve a cirkuszban
es akkor miwan? marmint sajat magad miatt szeretnel motorozni, vagy masvalaki(k)nek akarsz megfelelni?
mert akkor vegyel elektromos harley-t! es ne felejtsd el a kukasmellenyt se![ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
LógaGéza
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok