Aktív témák

  • Daywalker

    addikt

    Huh, tegnap kimotoroztam magam. Sőt, egyenesen sietős tempóban kellett dolgokat kellett elintézni, ezért menni kellett tempósan, tehát élvezet volt minden perc. Nem tudom, hogy az aszfalt volt hideg, vagy én voltam túl merész, de körforgalomból 1-2 erősebb kigyorsításnál túrta a hátulját :DDD
    Voltam a Kawánál. Kicsit vicces árak vannak:

    A féktárcsát mégegyszer megkérdeztem. 44K/db az utángyártott (new fren) és 110K/db (!!!) a gyári. Hol élnek ezek? A Marson? Egyébként meg azt mondták, hogy a New Frent ajánlják, mert tökéletesen megfelel, semmivel sem rosszabb a gyárinál. Viszont kell új betét is + alaposan ki kell takarítani a rendszert, hogy határozottabban lehessen adagolni (szerinte picit levegős :( ).

    Vettem egy olajszűrőt, ez 3500 Ft volt. Az olajcserére 15K-t mondtak az olajra, plusz egy óra munkadíj (6K). Ha én viszek olajat, akkor egy óra munkadíj (6K) + 2K olajmegsemmisítési, környezetvédelmi költség. Namost ezek után ki lehet számolni, melyik az olcsóbb :((

    Megnézettem a telókat is, azt mondta, hogy jól mozog, bár neki icipicit puha:) Mondom nekem meg keménynek tűnik, szóval ízlések. Majd ki fogom cseréltetni abban is az olajat valamikor a biztonság kedvéért (jövőre mondjuk).

    MOD: Az ajánlott Steelhorse motor gyári tárcsát 58K-ért hozza darabját, EBC-t 55K-ért. A DMC ennyire lehúzós lenne?

Aktív témák

Hirdetés