Hirdetés
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
flegga92
senior tag
válasz
Tamás9x #72336 üzenetére
Ennyit találtam róla:
Karbantartás és ellenőrzés
Ellenőrizze az olajszintet rendszeresen! A legjobb az, ha ezt minden elindulás előtt megteszi. Ellenőrzéskor a járműnek egyenes talajon kell állni, a középsztenderen.
Csavarja ki az olajtartályon levő műanyagdugót. Ekkor leellenőrizhető az olajszint. Normál esetben. az olajszintnek a nívópálcán mérve, a “MIN” és “MAX” jelzések között kell Lennie.
Amennyiben szükséges, töltsön olajat a tartályba. Használjon magas minőségű 15W40 olajat.
Cserélje le az olajat minden megtett 800-1000 km megtétele után
Bármilyen normálisabb olaj jó bele, azért tesco-s ne legyen. Van egy sejtésem, hogy ugyan az az olaj felel a váltó és motor kenéséért is, így ezen nem érdemes változtatni. Ha mégis külön van az olajzás szerintem simán mehet a Repsol 5W40 bele. Anyagilag a 15W40-el jobban jársz, 15W40-ből 4 litert kapsz 1 liter Repsol árából.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest