Hirdetés
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ett
aktív tag
-
golyani
őstag
hát szerintem ez ilyen... megmivel 98-as vagy 2000-es így lehet h a mechanika is kopott kicsitt iletve lehet h az segíteni vmi ha tudnál bele egyk is vmi keőanyagot juttatni. esetleg egy , spirál cserét megl heet próbálni az hlassan reagáll azzal ne mtudsz micsinálni nkemis ilyen pedig enyémn egy éves. ha meg húzom és 50-nél elengedem még felemgy 52-ig.
-
ett
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #3193 üzenetére
Fenébe, megegyezik az avatarotok.
Mindegy, mindenkinek köszi a segítségért! Mostmár kezd alakulni a gép. Már csak a km óra idegesít.
-
ett
aktív tag
Rosszul fogalmaztam. Két oldalt van bevágás rajta, de csak egyféleképpen megy a helyére. Igazad volt a légszűrővel kapcsolatban. Ma vettem a yamaha boltban hozzá egy új szivacsot, mivel a régit szétszedte a kutya, felraktam mentem egy kört és jó volt. Mostmár nem csöpög olaj, teljes gázon is megy rendesen. Motorikusan rendben a drága. Köszi a segítséget! A kilométerórára nincs ötleted? Pár hozzászólással feljebb írtam, hogy kicsit lassan reagál nekem, ha teljes gázt adok, elkezd gyorsulni a gép, de a mutató csak 1.5-2 mp késéssel kúszik feljebb. Ha meg leállok, akkor se megy vissza 0-ra, megáll 20-nál kb. Csak akkor megy nullára, ha kocogtatom az műanyag fedelét.
-
ett
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #3193 üzenetére
Neked is köszi a türelmet.
Hát lehet igazad van, nem figyeltem, az úszónál ott a rögzítő, lehet abból tört le egy kis darab. És létezik, hogy a szűrő nélkül annyira elszegényedik, hogy megtorpan, elhalkul és le is áll?
-
Topiccsendőr
addikt
Amit leírtál az az elszegényedés, ami attól volt, hogy nem volt rajta a légszűrő, ezért nem kapott elég benzint. Az a kis tűnek látszó darab, vagy tűdarab lehet az úszó rögzitése is, tulajdonképpen egy csap lenne, amire a műanyagon át megy és a karbi öntvényével köti össze. Ez csak akkor van rögzítve jha össze van csavarozva a karbi. Lehet. hogy ez ugrott ki?
-
ett
aktív tag
válasz
golyani #3191 üzenetére
Köszi, hogy segítesz. Csak egyféleképpen lehet berakni a súbertűt. Úgy van a bevágás rajta.És nem törött el semmi. Sehonnan nem hiányzik semmi. Legalábbis látszólag. A karbiban csak a súbertű van, semmi más tű nincs ott. Azért az furcsa, hogy full gázon megtorpan és lassul meg halkul gyorsulás helyett. Olyan mintha nem gázkar lenne, hanem folytókar. Légszűrőszivacsot lehet kapni csakúgy valahol?
-
golyani
őstag
''kutyám szétszedte a szivacsot'' hehe no comment. ha én szerelek elzavarom a kutyát. egyébként a motor biztos örült neki h szűrő nélkül ment! a légszűrőnek is van egy olyan hatása h csinál egy kis vákumot ergo ha nincs rajta nincs vákum rendesen nincs ami szívja az anyagot. pedig ott vmi eltörött. a tünetek olyanok mintha nem kapna elég benint! jól tetted vissza súber tűt?
-
ett
aktív tag
Szétszedtem a karbit, kitisztítottam. Valami tűnek a letört darabja volt benne, de nem tudom honnan került oda, mert a gázbowden tűje teljesen ép, semmi nyoma törésnek. Aztán összeraktam, nem indult a gép. Szívattam, akkor se indult. Aztán néha hörgött egyet, megint semmi. 10 perc szakaszos próba után sikerült beröffenteni 2 másodperc erejéig, aztán ledöglött. Ezt eljátszottam vagy ötször, aztán beindult és már nem állt le, járattam pár percig. Mentem vele egy próbakört és érdekes dolgot tapasztaltam. Ha csak kis gázzal megyek, akkor megyeget a moci, ha csutkára húzom a gázkart, akkor nagyon megtorpan, elmélyül a hangja és elhalkul, nem gyorsul, hanem lassul és ha húzva tartom csutkán, akkor le is áll. Ha visszaengedem a gázkart, akkor megy megint. Mi a frász baja lehet? Van ötlete valakinek? A légszűrő nem volt rajta, ha ez számít ilyen szempontból, mivel a kutyám szétszedte a szivacsot belőle. Majd szereznem kell valahonnan.
[Szerkesztve] -
ett
aktív tag
Az is érdekes, hogy a földre nem csepeg a cucc, az meg még érdekesebb, hogy van a karbi alján a benzinleeresztő cső, és onnan biza nem jön olaj,csak mivel az a legalja a karbinak, oda folyik, de gőzöm sincs, hogy honnan. Ha meg letörlöm és megnézem pár perc múlva, megint ott a csöpp az alján.
-
ett
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #3187 üzenetére
Dell Orto (vagy hogy is kell írni) karbi, ami gyárilag van benne. Ez az, ki tudja miért. Gondolom ez nem normális. Csak hogy hozzáférjek rendesen, le kellett vennem az idomokat róla, plusz még az ülés alatti sisaktartót is. Nem szeretem ha ennyit kell vacakolni, hogy egyáltalán hozzáférjek a hibaforráshoz.
-
ett
aktív tag
válasz
golyani #3181 üzenetére
Ez ok, de nekem a légszűrő alján már jött ki az olaj. Ha beröffentem szűrő nélkül persze köp egy kis benzint, de mikor leállítottam, kis idő múlva megint ott volt egy csepp olaj a karbi alján, pedig letöröltem. Arra gondoltam, hogy valami szelep nem zárhat jól, vagy van a karbi fölött egy cső, vagy épp a karbiba menő egyik cső, ami ereszthet valahol. Másra nem tudok gondolni. Szerintem az okés, hogy picit olajos a szivacs a szűrőben, de az már nem okés, hogy a szűrő alján is látom az olajat. Bár érdekes módon a földre nem pottyan le, ha megyek akkor se, ha áll a garázsban, akkor sem. Nem tudom mi lehet, de ma nekiesek.
-
golyani
őstag
válasz
Topiccsendőr #3182 üzenetére
hát nekem meg olajosa az a cső ami a szűrőből megy a karbiba. úgyhogy akkor is visszaköp. minden motor visszapofázik kicsit, de csak addig amíg mozog a tolatyú h egyhelyben van akkor nme köpköd.
-
Srácok!
Megkérdem itt is, hogy 4T robogóba is ugye sima 10W40-es olajat kell tenni a váltóházba, ugyanúgy mint a nagymotoroknál?
Egyáltalán létezik külön olyan, hogy váltóolaj? -
golyani
őstag
-
ett
aktív tag
Van ötlete valakinek, hogy mitől lehet ha csöpög a karbiból az olaj? Leszedtem a légszűrőt és olajos volt benne a szivacs. Beindítottam és nem járattam sokáig, de a karbi alján megint lett kevés olaj(egy csepp, csak gondolom ha mentem volna vele,akkor jobban folyt volna). Előtte elég sokat állt a motor. Gondolom a karbinál nem stimmelhet valami, mert amúgy semmi nem csepeg, pöccre indul a gép. Csak nem tetszett mikor bementem a garázsba és olajszagot éreztem. Megnézegettem és akkor vettem észre a dolgot. Szedjem szét és tisztítsam ki? Vagy valami szelep, vagy csavar szórakozik velem?
[Szerkesztve] -
etnies
senior tag
Pedig lesz, előbb- vagy utóbb. Szerintem 2008, jövőre még biztosan nem.
Nem olyan rendszám lesz, mint a gépjárműveken, csak valami azonosító féle.
Kérdés, hogy mit kezdenek a magyar helyzettel, hiszen az itt futó robogók 80-90% behozott import, szerintem jó részük lopott is.
Én ma eladtam a Sárkányt, kezdek nagymotort nézni! -
golyani
őstag
örülök h szereztél gépet. de lehet szivattyú lesz vele mert most talán jan. 1-től rendszámozni kell a smkp-kaz is vagy kpm-re kell vinni őket vagy mittom. viszont ha van jogsit nem probléma.
VRomi:a dugó belső felén mit értesz? a tetejét? az ne mbaj aha kormos. 87 fúvóka jó kérdés! függ a hengertől a kipufftől a karbitól és a légszűrőtől. elvileg az aeroxban ami 50-es gyári kipuval és szűrővel 86-as főfúvóka van benne, ellenebn a karbi csak 12mm-es. -
VRomi
tag
Üdv!
Egyetlen rövid kérdésem lenne...Elég a 70es vashengerhez a 87es föfúvóka?
Nem akarom most a gyertyakép módszerrel megnézni mert még bejáratós és nem akarom neki nyélgázon húzni!
A dugó belsö fele 450km után kicsit kormos...Ez normális? -
Na srácok, tegnap visszavittem az NRG-t és hoztam helyette egy ilyet:
Honda @150 - 150ccm 4T félignagy robesz.
[link]
Ráültem és 100 méter után aztmondtam magamban hogy ez kell..
Olyan mint egy hajó. Lágyan ringsz az úton, vajpihe-puha minden, csupa finomság a gép. A szétrázós kis NRG után egy álom.
Persze az ára is kétszer annyi, de úgyszámoltam hogy ha ötvenest veszek tuti tuningolom ami minimum 100e Ft, és akkor már mindjárt pár 10e és ennek az áránál vagyok, ami azért egy teljesen más kategória mint az ötvenesek.
Egy tuningolt ötvenes egy sportgép. Már az NRG-nek is a gázkara inkább egy kétállású kapcsolóra emlékeztetett, full gáz, vagy nincs gáz - akármilyen finoman is tekertem. Jó, valószínüleg ez beállítás kérdése. Kiderült, hogy azért is ment olyan állat gyorsan, mert a fúvókák felvoltak fúrva rajta, ömlött is bele a benzin rendesen..
A blokkjával nem is volt baj, de nemtudom miért mindenki a blokkal jön, amikor legalább annyira fontos a motor többi része is. Jó tudom, a blokk felelős a sebességért, talán azért..
Viszont láttam a kereskedőnél egy újabb Aerox-ot. El kell ismerjem, baromi igényes küllemű gép, baromire megtetszett az is.. -
etnies
senior tag
válasz
Topiccsendőr #3168 üzenetére
És és föld a különbség a Scara és minden más, 12 colos kerekű robogó között.
Annyival kényelmesebb a Scara Budapest, hogy meg se próbálom leírni, nem lehet. -
Topiccsendőr
addikt
-
ett
aktív tag
válasz
golyani #3166 üzenetére
Én sajnos sokszor mentem már kátyúba a mocival és nem volt különösebb gond. Lehet ki kéne próbálni egy scarabeot is, mindjárt másképp gondolnám, de a régi kis kerekű yamaha mint után az aerox olyan hiper kényelmes volt, hogy szinte öröm volt kátyúba menni vele. Ezért gondolom, hogy a scarabeo lehet még jobban elnyeli az ilyen úthibákat. Fene tudja.
F1DO: Ahogy írtad, mindent meg kell nézni. Én úgy tapasztaltam, hogy ezek a minarelli blokkok nagyon sokat kibírnak, ha karbantartják őket. Sok embernek van errefelé minarellis motorja és a blokkal még senkinek nem volt gondja. Ez mondjuk eszembe se jutott, mikor én vettem a rollert, hogy ott a rugós tagnál annyira rossz is lehet a helyzet. Ezért gyorsan meg is néztem előbb. Szerencsére minden rendben. Szerintem ha az idomok karcosak, vagy akár kicsit repedtek is, az nem túl érdekes, mert kijavíttatod, ha van szerelő meg festő haverod, lényeg, hogy motorikusan legyen príma, meg a váz, ahogy említetted. Néztél már valami más rollert? Vagy mindenképp aerox?
[Szerkesztve] -
golyani
őstag
válasz
Topiccsendőr #3163 üzenetére
scarabeonak ott a nagy előnye h nagy a kereke aeroxhoz képest. de h aeroxtól jobb futóműve van az kétlen. jó aerox az elvileg egy sport robi sazl keményebbre van hangolva miegyéb.nekem bejön. kátyúba meg nem kell bele menni. ha meg bele kell menni, bele lehet lassan is.
[Szerkesztve] -
Topiccsendőr
addikt
Az nem baj, hogy léghűtéses, hacsak nem -10 ben járkálsz vele, mert akkor túlhűti. Viszont kevesebb dolog hibásodik meg benne. De van Ditech-es Scarabeo is, ha ez lenne a baj. Én azon gondolkodom, hogy szaladgálósnak veszek egyet. Nagyon olcsók, ahhoz képest, hogy mennyivel kényelmesebb, és mennyivel biztosabban fogja az utat ezekhez a sportrobogókhoz képest.
-
válasz
Topiccsendőr #3163 üzenetére
Hát lehet, csak a kis Scarabeoval meg az a baj hogy léghűtésű és hogy nem egy sportos fazon.. Azért még szóbajöhet.
-
Topiccsendőr
addikt
Még ezeknél is jobb futóműve a Scarabeonak van. Aeroxos gázos teló ide, Paioli villa oda, egyszerűen egy nagy trágya hozzá képest. Úgy is mondhatnám, hogy szinte parasztvakítás mindez. Egy olcsóbb, egyszerűbb, de okosabb konstrukció ellátja a baját bármikor ezeknek a giccseknek.
-
válasz
Topiccsendőr #3161 üzenetére
Így lesz, mostmár legalább tudom mit kell megnézni egy robogón.. (Tulajdonképp majdnem hogy mindent..)
Egy aerox felé appellálok, mert aztmondják a legjobb futóműve van, csak kicsit húzós az ára.. Aminek még nagyon jó a futóműve és olcsóbb lenne az a Peugeot (sajnos nem tudom melyik tipus) de tartok ettől a márkától mert nem túl gyakori és mivan ha beszarik... -
válasz
Topiccsendőr #3159 üzenetére
Hát ez jó..
Ilyenkor vetődik fel bennem a kérdés, hogy a '90 -es évek eleji régi Tact-ok, Jog-ok, kis pöcsköszörűk, hogy a 'csába mennek a mai napig és látni belőlük nem kis számban a Bp-i utakon...?? Azokon hogy nem megy szét a váz meg ilyenek?
Az eszem megáll..
[Szerkesztve] -
Üdv!
Nna, használt NRG mc2-esem viszem vissza ma, mert majd minden hibájától eltekintenék-illetve megjavítanám, de mikor tegnap aláznéztem, láttam hogy a váz hátsó részénél ahol a váznak van egy idétlen négyzet alakú odahegesztett vasdarabja amibe megy a hátsó rugóstag - na az szarrá van rozsdásodva és már kicsit meg is van hajolva.
Ezzel a vázsérüléssel már nem akarok mit kezdeni, viszem vissza és hozok valami más gépet - már szóltam is a kereskedőnek.
De azért annak az olasz 'firkásznak' is letörném a kezét aki így tervezte meg ezt az egész felfüggesztést. A robogókon ugye csak féloldali rugóstag van hátul, az egész terheléssel rajta, így fokozott figyelmet kellene szentelni neki, erre odab..sznak egy ilyen ócska vasdarabot hogy az majd tartja..
Hát kapják be! Megint alapjaiban megingott a bizodalmam az olasz gépekben.
(Pedig olyan kurva jól mennek és jól is néznek ki..)
Az a baj hogy normálisabb robogóból nincs túl nagy választék, van ebben az árban Malaguti F12, vagy valami Peugeot robogó, illetve rákéne fizetni Yamaha Aerox-ra. Én már bekalkuláltam hogy áldozok valami jobb reményében, csak kérdés hogy pl az aerox megéri-e a pénzét, jobb-e annyival..? Iletve még NRG mc3-asok lennének sokkal-sokkal jobb állapotban - (Vajon ennél javították ezt a hibát?)
Látatlanban persze nehéz tanácsot adni, de hátha tudnákot pár szóval segíteni.. -
etnies
senior tag
válasz
Motion_Blur #3156 üzenetére
Na de melyikben? Néztem már egy párat.
-
etnies
senior tag
Láttam nem olyan régen, egy ürgét, láthatósági mellényben.
Nem zöld és nem is ''kukásszínű volt'', hanem sötét lila.
Azóta mindenhol néztem, nem láttam sehol.
Tudja valaki, hol lehetne olyat beszerezni? -
etnies
senior tag
válasz
golyani #3151 üzenetére
A viccet félretéve, nem biztos, hogy szar, csupán azért, mert kínai.
Kínában sok dolgot gyártanak ami jó. Gondolj csak a ruháidra pl.
A Honda Innova, Yamaha Ybr, Honda CG, mind kínai. Nem szar, csak egyszerű szerkezetek.
Honda CBF 250 pl Brazíl gyártmány tudtommal.
De azért vannak olyan vicces esetek, hogy 239.000-ért lehet venni új kínai robogót, na az a hülyeség. Abban már benne van a gyártási költség, szállítás, vám, kisker árrés.
Azaz kjön a gyártási költésg kb 100.000-re. Akkor meg nem teszik bele az anyagot, amitől az tartós lesz, azaz egy-két év és kuka.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 11 Pro 64GB Space Gray / Szép állapotban / 100 % AKKUMULÁTORRAL / 12 hónap jótállással
- AKCIÓ! Gigabyte H510M i3 10105F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 65BX - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- Új! HP 230 Vezetéknélküli USB-s Billentyűzet
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest