Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- GoodSpeed: Kell-e manapság egérpad vagy sem?
- GoodSpeed: Pillangóhatás: F billentyű meghibásodása -új gamer számítógépasztal
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Pitterix: Gyógytorna
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
-
LOGOUT
Ajánlott ingyenes Windows programok

Androidos kérdéssel irány az Android alkalmazások topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kernel
nagyúr
válasz
Kezdő vagyok
üzenetére
Nem gondolnám,hogy jót tenne a HDD-nek,ha Windows 7 alatt leválasztjuk,és az pörög tovább,majd lehúzzuk az USB csatlakozóról pörgés közben.
Pedig az nem árt neki, áramszünettől sem szabad tönkremennie. A szoftveres leválasztás szerepe a cache esetleges tartalmának kiírása a lemezre, ami természetesen a gép szabályos leállításakor egyébként is megtörténik.
Az adatforgalom megszűnése után a HDD-fej parkolópályára áll, vagy marad ott, ahol éppen volt, ez firmware függő is lehet.
Ha ezután lekapcsoljuk a tápellátást, akkor típustól függően egy mágnes kiránthatja a fejet egy tartóbakra, erős kattanó hang hallható ilyenkor.
Amelyik nem kattan, annál marad a fej a parkolópályán, forgás leáll, légpárna megszűnik. De ezeknél is teljesen mindegy, hogy szoftveresen állítottad meg a forgást, vagy megáll az áram hiánya miatt.
Mindamellett van egy jó kis program, én ezzel szoktam leválasztani a lemezt, motorleállító parancsot is ki tud küldeni, ha úgy állítod be (Spindown):
Új hozzászólás Aktív témák
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad Ultra Docking Station (40AJ)
- BESZÁMÍTÁS! ASUS PRIME H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT OC 8GB CHIEFTEC Libra 600W
- Konzol felvásárlás!! Nintendo Switch
- Azonnali készpénzes Intel i5 i7 i9 8xxx 9xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Apple iPhone 15 128 GB Kék 12 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
Állásajánlatok