- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- LordAthis: Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja az aktuális trendeket...
- sh4d0w: Netflix? Ugyan, VW előfizetés!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Szólánc.
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
-
LOGOUT
Ajánlott ingyenes Windows programok
Androidos kérdéssel irány az Android alkalmazások topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kernel
nagyúr
válasz
Kezdő vagyok #31248 üzenetére
Nem gondolnám,hogy jót tenne a HDD-nek,ha Windows 7 alatt leválasztjuk,és az pörög tovább,majd lehúzzuk az USB csatlakozóról pörgés közben.
Pedig az nem árt neki, áramszünettől sem szabad tönkremennie. A szoftveres leválasztás szerepe a cache esetleges tartalmának kiírása a lemezre, ami természetesen a gép szabályos leállításakor egyébként is megtörténik.
Az adatforgalom megszűnése után a HDD-fej parkolópályára áll, vagy marad ott, ahol éppen volt, ez firmware függő is lehet.
Ha ezután lekapcsoljuk a tápellátást, akkor típustól függően egy mágnes kiránthatja a fejet egy tartóbakra, erős kattanó hang hallható ilyenkor.
Amelyik nem kattan, annál marad a fej a parkolópályán, forgás leáll, légpárna megszűnik. De ezeknél is teljesen mindegy, hogy szoftveresen állítottad meg a forgást, vagy megáll az áram hiánya miatt.
Mindamellett van egy jó kis program, én ezzel szoktam leválasztani a lemezt, motorleállító parancsot is ki tud küldeni, ha úgy állítod be (Spindown):
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xbox Series X|S
- Először égett le egy újságnál a GeForce RTX 5090
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Óra topik
- iPhone topik
- Futás, futópályák