Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz
Kornel #94399 üzenetére
HI!
neked azert estek, mert a vectrarol total hulyesegeket allitottal, legalabbis eleg eroteljesen eltuloztad a hibait, mikozben egekig magasztaltad az avensist ami nagyjabol semmivel nem jobb auto, max itt a forumon hiszik azt paran h szent es serthetetlen, kozben pedig ugyanugy vannak hibai
udv
duddukki
-
Kornel
veterán
-
Én se az ellen keltem ki anno h szarfos dízelem van hanem hogy nincs tempomatom. 99.alkalommal már unalmas. Különben meg vettem már
Az meg h a dízelem szar nem is volt kérdés. Pont annyira mint a fent emlegetett C5
És nem mondhatod hogy én nem tudok nevetni magamon meg a hülyeségemen, az allroaddal.
neduddki mellett runner ,EqMonty, m3tro, és még lehetne folytatni a sort azokkal akik preferálják. Teszem rögtön hozzá hogy talán kevésbé megszállottan, de na.
-
-
válasz
EQMontoya #94390 üzenetére
Köszönöm a sok választ, úgy ömlesztve tartalmilag a válaszokat.
Ford (nyaraláskor 2-ből 2 rossz volt egyik C max, vadiúj kocsik), francia nem lesz. Ahogy nézem a jeep nem az én kategóriám (több pénz kellene, akkor meg rögtön volvo lesz).
Igen a 4,2-es asx nagyon jó ár szerintem. Én mondjuk a 2. szinttel kacérkodok megéri a plusz 400 ezret.
Nagyon nem terepjáróra megyek inkább emelt hasmgagasságra, és a 9-10 éves (kis mitsu régebbi terepjáró) kicsit sok (max 4 éves ok).
De nagyon is jó lenne a cx-5, csak drága. Nem férne ki a keretből a kisautó mellé. Használtan olyan mint az asx. Drága. Vérzik a szívem a kezdeti akcióért (6 milla volt alapmodel, most 7). Ha most lenne lehet hogy menne a 2 autós elmélet a levesbe. A cx-5 motorja is igen jó fogyasztású és más kategória.
Opel Mokka kicsi,Hyundai és Kia bár szeretem a márkát drága, és úgy tudom ezekben már nagyon kortyolgat az 1.6.
Mazda 3 japánból: igen, még. 2015. januártól lesz Mexikóból azt mondták. De hogy ez lesz e nem tudom.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Tom1939 #94382 üzenetére
Rákerestem az összes max 1.6-os, kézi váltós, első kerekes crossover-re, a fentebbi keretbe ezen alternatívák férnek még bele:
Kia Sportage, Opel Mokka, Hyundai IX35
(Kia-kra tudomásom szerint 7 év - érdemes utánajárni - gar van monstanság)Juke-ot nem mondom, mert olyan autót max. UFO-k vesznek, a Kuga meg már 5,5-környékétől indul.
Kb. ennyi. -
AmunRa
senior tag
-
runner 125
nagyúr
válasz
Tom1939 #94378 üzenetére
Most nézem hahu-n, 4,2-től már újat adnak belőle? Az elég frankó ár akkor, gondolom ti is azzal terveztek.
1.6 benzinnel csak FWD-t látok, 4WD-ben nem gondolkodtál, ha emelt hasmagasságút veszel? Télen jó lesz.Egyébként nem rossz a forma, az eleje tetszik, hátulja is rendben van, de oldalról megnézve az arányait, nekem valahogy a hátuljából hiányik 5-10cm. Kissé a 3 ajtós Pajero Pinin-re emlékeztet.
Korábban akartam írni, h feltétlenül új / újszerűhöz ragaszkodtok? 1.8 benzinnel az 5 ajtós Pinin (még egy) is remek autó és 1/3 annyi.
A hajtása gyakorlatilag 1:1-ben ugyanaz, mint a nagy Pajero-k SuperSelect-je, alvázas, masszív futóműves darabok, persze ezekben még biztosan purtiánabb a komfort. -
válasz
runner 125 #94303 üzenetére
Kipróbáltam ma a mitsu asx-et a közeli szalonban. Teljesen tisztességes iparosmunka. Az eladó teljesen normális, közvetlen volt. És őszinte (metálfény minőségére rákérdezve nem kamuzott pl. azt mondta hogy mint általában a japán vékony, de nem volt rá panasz).
Ahogy egy városi kör alapján és megnézegetés látom:
- az i30-hoz képest tényleg kiröhögi a fekvőrendőröket (arra mentünk amely környék halálra szívat)
- vársosban nem tűnt erőtlennek (bár volt benne vagy 65 kilométer és én tesztautónak sem nyomom ki szemét)
- nem nagyobb az utastér mint az i30-nál (asszonynál itt hasalhat el), fejtér ok elől hátul (182 cm vagyok)
- csomagtér kicsit nagyobb (340 a 440-hez arány kb hihető)
- nem mondanám se halknak se hangosnak az utasteretAmi nagy plusz és nem tudtam az az hogy japánban készül (ez plusz). Ja az eladó szerint az új mazda 3-asok januártól mexikóban készülnek (beszélgetünk mi készül ott és én a mazda 3-at tudtam).
Tényleg más átlátni a forgalm jó részén, ez is pozitív.
Összeségében tehát van esély rá hogy az asszonynál elhasal, de nekem tetszik.
-
Bitpalace
senior tag
sziasztok!
Ha egy autónak párás a lápmája orvosolható, azon kívül hogy új lámpát kellesz bele venni? (Corsa C)
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Ha valakit esetleg erdekel: atlepte a 100k km-t a C5. Tovabbra sincs semmi erdekes.
-
AmunRa
senior tag
válasz
runner 125 #94369 üzenetére
Külföldön nem Áfa a neve. Ez magyar forgalmi adóra utalna.
(#94366) kornelka: ez csak akkor annyi, ha te kint megveszed, de itt nem forgalmazhatod. 1-2 db-ot nem éri meg behozni. 20% Áfát ne várj, mert ez anno elhibázott döntés volt. Nekem se tetszik, hogy a leadózott pénzem, kaja vásárlásnál adózik. Lehet önellátónak is lenni, de mindenhol hasonló adókat kell fizetni, csak a jövedelmek magasabbak kint. Én most épp nem is dolgozok annyira elegem lett, de valamit majd kitalálok, amibe nem szakadok meg. Vagy visszamegyek tanulni.
[ Szerkesztve ]
-
-
AmunRa
senior tag
válasz
runner 125 #94363 üzenetére
Vajon tényleg számlás ár ez? Eddig is volt trükközés az Áfával a legolcsóbbaknál, meg olyat is csinálnak h. 3-4 éve gyártott gumikat adnak el. Apósom van ezekkel képben. NAV itt is rendet rakhatna, mert majdnem minden gumis kénytelen belemenni, mert pár száz forint miatt is máshol vásárolnak a vevők.
-
-v-
addikt
válasz
runner 125 #94363 üzenetére
"Vásárlás téli gumi már kivételes áron.
Információk szerint a gumiabroncs-gyártók lesz az idei téli szezonban hiányzó gumiabroncsok a leggyakoribb méret (195/65R15 és 205/55R16) a a nagy kereslet miatt az EU-ban, és azt várjuk a fokozatos áremelkedés. A másik oka elsősorban a megnövekedett kereslet a téli gumi egyáltalán."
-
runner 125
nagyúr
Vásárolt már valaki a legolcsobbgumi.eu oldalról? Cseh cégnek tűnik, 1-2 szöveg Google fordítós... kicsit gyanús, viszont a feltüntetett árak tényleg a legolcsóbbak.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
parandroid #94361 üzenetére
Ha megkapod őket, szólj, azonnal veszek egy lexust
-
neduddki
nagyúr
válasz
parandroid #94359 üzenetére
I!
lohatt mockoc japoberenc!!!
udv
neduddki
p.s. bocska...
mod: mongyuk azert az arkepzesert beallhacc a sarokba:- )))
es Bugizlla mit igert a magalyanyokert???:- )
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
félisten
válasz
DeFranco #94347 üzenetére
Valószínű súly-teljesítmény arányban valahogy így jönnek ki, mert én 1,8-as benzines Vectrákat vezettem, és azok is kb az 1,6-os Astra szintjét hozták, pedig jócskán túl voltak már életük delén...
A dízel megint más, az 1,9-es határozottan jól ment, meg jobban felszerelt autó is volt, de otthonra nem kéne - főleg a felhasználói szokásaim miatt. A beltér nekem tetszett, én valamiért szeretem, ha valami sivár, szürke, és túlságosan egyszerű - mint pl egy régi ThinkPad.
Ja, most Mazdám van, én hova tartozom?
p
-
-
-
válasz
n0rbert0 #94352 üzenetére
Megsúgok egy titkot de csak halkan, hogy más meg ne hallja:.
Ebben a topikban minden lenézett szar ami A: nem überistenfasza japán, B: nem honda, esetleg nem toyota.
Az Opel különösen szar fiat-peugeot-citroen szinten mozog. Érvek nincsenek felsorakoztatva ellene egyszerűen csak szar mert csak. Teccikérteni? A dízelek? Húú barátom, hígfos mind. Szopórollerek a világ szégyenei ez különösen igaz a vw v6 tdi-kre. Azt hiszem hűen összefoglaltam a topikot.Ha a Veki tetszik akkor vedd meg és ne hallgass senkire! Itt úgy is csak le akarnak majd beszélni róla és rábeszélni valami szűkös übercsoda japán autóra mert az milyen jó az opel meg milyen szar alapon. Nevetséges. Átlagos megbízhatóságú baromi tágas kényelmes autó a c vectra az általad említett 1.8 benzines motor teljesen rendben van. Több olajat eszik mint benzint és hasonló butaságokon nyerítve röhögtem tegnap itt a gép előtt. Ez egyszerűen ostobaság.
Ez is pont olyan mint amikor anno haveri körben vett valaki egy már akkor tizenéves használt fiat bravo jtd-t. Páran rögtön elkezdték szívni a vérét, hogy fújj szarfos digó meg common rail és, hogy figyeld meg a gatyád rá fog menni meg eleve micsoda lúzer vesz meg egy ilyen szart ennyiből tdi-t is kapni már. Azóta a srác beletekert hibamentes 140ezer kilométert abba a használt szarfos olasz dízelbe míg mások futkostak adagolót javíttatni meg lendkereket cseréltetni az über tdi-n. Ennyit az előítéletekről.
-
n0rbert0
senior tag
válasz
DeFranco #94347 üzenetére
Igen, de szerintem a vectra 1.8 és 1.6 között elég nagy az ugrás. Mivel az 1.6 ~100 lóerő az 1.8 meg 140. A 2.2 meg üzemanyag fogyasztás/teljesítmény szempontból nem hiszem, hogy megérné mivel csak 15 lóerővel tud többet.
Nekem ezzel a vajszínű bőrbelsővel kifejezetten tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz
n0rbert0 #94340 üzenetére
Nekem nem, de én nem vagyok ideges típus az úton, nem zavar, ha nem harapja le a fejem a teljesítmény.
Jól mozgatja a kasztnit az a motor, el lehet vele menni rend szerint bármilyen helyzetben jól, klíma persze azért betesz neki, az akkori stílusomnak feküdt, bár nem is voltam beleszokva a jóba.
1.8-as optimális szerintem hozzá, de meg lehet próbálni az 1.6-ot is, érezni hogy hogy megy vagy hogy nem megy.
@bitpork: igen közgazdászként szarukeretes szemüvegem van és derékszögben közlekedek, valamint naponta vasalom a könyökvédőmet.
@kornelka: ez tipikus cégautó volt, nem azt mondom, hogy nem lehet lehányni 10 év alatt, de szerintem egész jól állja a sarat, nem egy foszlós típus.
[ Szerkesztve ]
-
n0rbert0
senior tag
más
Egy ilyenért vajon mennyit kérhetnek?DeFranco Szerintem is az 1.8-nak elégnek kell lennie. Én sem vagyok ideges típus (1.4-es asztrával nem is nagyon tudtam az lenni), de mióta vezettem többféle autót, többféle motorral arra jutottam, hogy nem kell többet alul motorizált autó...
[ Szerkesztve ]
-
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Kornel #94335 üzenetére
nagyon torz képed van a vectráról, vezettem egyet elég tartósan, és amit az kapott (folyamatosan büdös türhő állatok alatt volt cégautó előttem, akik a kocsin álltak bosszút a főnök által elszenvedett sérelmek miatt, plusz üveghangon járatás és sittszállítás (konkrétan egy marék búzát takarítottam ki belőle első takarításkor)...
...szóval amit az kapott, az embertelen, de az a kocsi agyonüthetetlen. mindene bírta, olajfogyás nem volt, állt a lábán a szerencsétlen, hibát nem produkált (na jó egyet, elrepedt az ablakmosó tartálya)
imádtam.
tény hogy kell hozzá egy németes ízlés, de nekem a beltér is bejött, és az sem volt lefingva egyáltalán, pedig nem keveset kaphatott az sem, az alapján ahogy átvettem. a szervízről ahova lett hordva inkább nem is mesélek, kétszer rontottak egyszer javítottak. akkor sem azt amit kellene.
@n0rbert0: ha jól emlékszem 1.6 benzin. talán 1.8. de inkább az előbbi
[ Szerkesztve ]
-
n0rbert0
senior tag
válasz
Kornel #94335 üzenetére
Nagyon vigyázva lenne rá, és garázsban lenne tárolva. Nem tudom mennyi köze van a vectra 1.8-as motorjának az f astra 1.4 16V motorjához, de ha annyit kell rákölteni a vectrára, mint az f astrára, akkor ám legyen. Ilyen autóm van és a kopó alkatrészeken kívül még nem nagyon lett benne cserélve semmi. Igaz eszi az olajat, ahogy öregszik egyre jobban, de na és? ez legyen a legnagyobb baja legfeljebb az autóba mindig lesz 1 liter olaj tarcsiba.
Most, ahogy nézegetem az avensiseket nem nagyon lehet kapni jó állapotú benzines, facelifteset 2M körül, valóban ennyire jól sikerült, hogy senki sem adja el?? Persze olajkályhából Dunát lehetne rekeszteni.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
komolyan mondom, az, hogy itt trollkodsz, az már vicces
elég neduddkit is kibogozni, erre te is ezzel próbálkozol.
de ezt már mások is mondták előttem.de hogy on is legyen
állhat egy kocsi folyamatosan garázsban, télen nem használva, meg esőben se, de ettől még nem ez az átlagos használat.
panelban lakva nem fogok 15-20-ért garázst bérelni, hogy a kocsim bent álljon, nehogy megfakuljon a műszerfal...
vectra tipikusan ilyen, amelyik kint áll, annál látványosan fakul a műszerfal, stb.
avensisnél nem látsz ilyet pl.emellett a motorról egy szót sem ejtettek a nagy német über alles rajongó kollégák.
1.9 tdi óta nem jut eszembe jó német motor. -
-
Kornel
veterán
mondom.
nézzetek meg 10 vectrát.
tetszőlegesen. -
-
-
n0rbert0
senior tag
válasz
Kornel #94323 üzenetére
Szerintem egy jó állapotban lévő Vectrára sem kell költeni a kopóalkatrészeken kívül, ha karban van tartva.
A minőségbeli eltérésben valóban igazad van, ebben az avensis más kategóriát képvisel.
Bár, ahogy elnéztem az árakat 2 millióért, min. 2 évvel öregebb, faceliftesek alját lehet kapni Avensisból.mod:
runner 125 11 éves autóért több, mint 2 milliót én nem adnék.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz
n0rbert0 #94322 üzenetére
mindenben.
nézz meg 10 tetszőlegesen kiválasztott c vectrát és ugyanennyi avensist.
látni fogod a minőségbeli különbséget.
emellett a két motort össze se lehet hasonlítani.
opel kis túlzással több olajat eszik, mint benzint, egy (jó állapotban lévő) benzines toyotára meg nem kell tölteni két csere között semmit se. -
Kornel
veterán
válasz
n0rbert0 #94319 üzenetére
ez konkrétan még jól néz ki, de nagyon durván öregszenek ezek, néztem már párat korábban, eléggé le tudnak gatyásodni belülről.
ez nyilván egy megkímélt példány a képek alapján.
viszont ennyiért miért nem veszel egy 1.8 vagy 2.0 avensis 2-t (liftback)?
messze jobb autó, mint ez. -
n0rbert0
senior tag
Sziasztok!
Mit szóltok ehhez a C Vectrához? Szerintetek jó vétel lehet?
Meg úgy általában mi a tapasztalat az 1.8-as, benzines, 140 lovas C Vectrákról?mod:
Rick4 Így van ráéreztél 3M az nem 2M. Ha lenne 3 millióm, akkor tuti nem Citroent vennék...[ Szerkesztve ]
-
-
Laraxior
titán
Bar nem auto, de most veszem....
-
-
TaaT
nagyúr
-
válasz
runner 125 #94303 üzenetére
Igen, meglátogatjuk hamarosan márkakereskedő kollegákat és beülünk az asx-be.
De ha belül akkor mint az i30 akkor az elég. Csomitartó meg az alacsony hasmagasság volt a bibi. De főleg a hasmagasság. És főleg mostanában.5+2 álmoknak azt hiszem vége. Vagy alacsony az alja vagy túl nagy.
Mondjuk pillanatra elgondolkoztam az egyetlen hirdetett ix 55-ön. De az aztán ótvar nagy, automata 3 lityis dízellel. Első hiba és csődbe megyek. Ja és spórolós se lesz ez a konfiguráció.
-
runner 125
nagyúr
Hm, meglepő.
Nem tudom mennyit számít, én a 2010-es RAV4-et linkeltem, de furcsa számomomra a két érték.
Eleve az ASX hatchback, míg a RAV4 nem csapotthátú.Tom1939
Ha, elsődleges szempont a korrekt fogyi és az emelet hasmagasság, akkor ASX jó alternatíva lehet, feltéve ha lemondasz a nagyobb térről. Fotóról sem tűnik nagy autónak. Kíváncsi lennék pl. egy hátsó fejtérre.
Typhoon47
Nekem sajnos nem kell bemutatni, 3 éve feküdtem úgy 2,5 hónapot egy elcsúszás miatt.
Nyilván kockázatosabb, veszélyesebb, aki két kerékre ül ezt vállalja. De, ezért is írtam min. 125-öst, mert ott megvan az a tartalék, ami egy pesti közelekdéshez már alklamas, nem tolnak le vele szüntelen. -
Laraxior
titán
Hopp-hopp, Tesco parkolóban:
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi BW300 Okos Kamera Kültéri ÚJ 12 Hónap Garancia ingyen foxpost!
- Honda FRV 2.2 dizel Executive
- Eszpresszóképes kávéfőző 15 bar nyomással
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif Ip kamera
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest