Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Szólánc.
- oriic: Google Translate helyett: DeepL Translator
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Urby66: Elvesztegetett idők, félbehagyott játékok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
félisten
válasz
DeFranco #94347 üzenetére
Valószínű súly-teljesítmény arányban valahogy így jönnek ki, mert én 1,8-as benzines Vectrákat vezettem, és azok is kb az 1,6-os Astra szintjét hozták, pedig jócskán túl voltak már életük delén...
A dízel megint más, az 1,9-es határozottan jól ment, meg jobban felszerelt autó is volt, de otthonra nem kéne - főleg a felhasználói szokásaim miatt. A beltér nekem tetszett, én valamiért szeretem, ha valami sivár, szürke, és túlságosan egyszerű - mint pl egy régi ThinkPad.
Ja, most Mazdám van, én hova tartozom?
p
-
n0rbert0
senior tag
válasz
DeFranco #94347 üzenetére
Igen, de szerintem a vectra 1.8 és 1.6 között elég nagy az ugrás. Mivel az 1.6 ~100 lóerő az 1.8 meg 140. A 2.2 meg üzemanyag fogyasztás/teljesítmény szempontból nem hiszem, hogy megérné mivel csak 15 lóerővel tud többet.
Nekem ezzel a vajszínű bőrbelsővel kifejezetten tetszik.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Nők, nőügyek (18+)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Okos Otthon / Smart Home
- Autós topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest