Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Toomy: Majdnem banki adathalász csalás áldozata lettem.
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Amikor a Samsung Galaxy AI írja meg helyettem a blogot...
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Speeedfire
félisten
A közeljövőben autó váráslásán gondolkodok, relatív nincsenek nagy igényeim és illúziókba sem szeretném magam ringatni.
Ami szempont lenne:
-alacsony fogyasztás
-benzin üzemű
-kis méretű (pl golf, punto)
-lehetőleg megbízható legyen, emiatt kicsit a japán autók felé húzok
-2000-es évjárat feletti érdekelne jobbanKinek milyen autó ugrik be ezekről, mit ajánlanátok? Olyan 500-600k környékén szeretnék rá áldozni, többet nem érne meg, mivel kint lenne tárolva az utcán.
-
!Overdose!
őstag
válasz
mokus1 #81195 üzenetére
"Nem szeretek váltogatni igazából szóval nyomatékos autót szeretnék."
Akkor nem feltétlenül nyomatékos kell, hanem automata.
MunezXBK: Hogy miért fáj ez neked ennyire? Basszus, még VR6 vagy Mágus sem ajánlja jó szívvel... Inkább örülj neki, hogy neked megbízhatóan teszi a dolgát!
-
roberto211
őstag
válasz
Bdanyy #81193 üzenetére
A lenyeg az hogy en elferjek meg max mellettem.
meg altalaban kb2 ember fog utazni tehat nem lesz fullra kihasználva sztem soha legfeljebb parszor, legalabbis amig nem lesz csaladom stb de ez meg jopar ev akkor meg majd lecserelem egy roomsterre vagy espacere
1-2 vagy 3 szemelyre meg szerintem alkalmas..
en fogok utazni meg neha 1 -2 ember de altakaban a hetkoznapokon majd en meg mellettem jobb 1be a kiskutyam ha jon velem utazni
o meg egy 3,9 kilos csivava
-
peugeotmate
őstag
Sziasztok,
Egerben vagy környékén tud valaki ajánlani egy megbízható szervizt/szervizest aki netán hétvégén is ráérne egy használt autó átnézésére? Köszi! -
mokus1
addikt
Nyár közepe vége fele úgy tervezem lecserélem a kis v40est. nincs már szükségem kombira viszont egy kis erőre lenne
Szedánokat nézegetek leginkább és dízel autókat. Van ami ésszerű van ami nem.
Alfa romeo 166 2,4 JTD a régi fajta béka szemű / nagyon tetszenek, elektronikától félek, motorról nem hallottam rosszat, és egy fekete vagy fehér hurkás bőrtől kicsordul a nyálam/
BMW 530d 2000-es környéki / nagyon tetszik a formája, a motorjáról se hallottam sok rosszat bár nincs a környezetemben senkinek ilyen, a nagy motor miatt viszont költséges lehet fent tartani/ de ez a No1
Opel Astra G 2.0 Dti / annyira nem tetszenek viszont olcsóbb a fenntartása mint a többinek/
alfa 156 1,9 2,4 jtd / belül gyönyörű, kivül is szép, bár nem túl nagy, 1,9 JTD-t nem ismerem./
Audi a4 1,9 TDI, néztem 2,5ösöket de arról úgy tudom nem valami megbízhatóak. /1,9 TDI ha sikerül kifognom egy jót akkor örök élet./
Lehet perverzió de nekem a Vel satis is tetszik 3.0 dci? nem ismerem ezt a motort egyáltalán.
Néztem még Saab 9-5öket is de sokat enne az összes motor mivel ott úgy tudom hogy a dízelek nem az igaziak.A szép megkímélt 5ösök nagyon tetszenek pl [link]
Mit gondoltok?
Hosszabb időre tervezem hogy megmarad, mit zárjak ki innen merre induljak? Keressek inkább benzinest? Nem szeretek váltogatni igazából szóval nyomatékos autót szeretnék.Szerk: Ja még Ford mondeo 2.0 TDCI-t is nézegettem / nagyok szépek, erősek bár semmi különleges, motorról rosszat nem hallottam/
-
Stafni
aktív tag
válasz
neduddki #81192 üzenetére
Köszi az értelmezést.
Kicsit szűköcske, de megbízható, és beszámítási áron megkapjuk. Apósom nem is szereti a klímát, nagyon ritkán megy.
Nagyon átalakult a használtautó piac, 2-300e km-kel vannak felrakva ezek az Avensisek is. Kicsit húzósabb az áruk, nem biztos, hogy beleférnénk. Nem azért mert nincs több pénz, de nem szeretnék ennyit elkölteni. -
Bdanyy
addikt
válasz
roberto211 #81191 üzenetére
Egy próbát mindenképp megér, nagyon jól be lehet állítani az ülést illetve kormányt. Cserébe hátul elég kicsi, mogem nem tudnak beülni, ezt mérlegelni kell azért
neduddki:
81189-ben én is váltót akartam írni. Elég soknak javították már viszont azok közül, amiket néztem.
-
Bdanyy
addikt
Nekem haverom pár éve vett 97es sr1.6ost 600 körül, hibatlan állapotban. Gyakorlatilag többért adta ősszel el, mint amennyit összesen rakoltott (xenon, bőr belső stb utólag)
Én is gondolkoztam ilyen facelift elottin, de végül egy 2000-est nem tudtam otthagyni
Kuplung, zarak amivel általában gond szokott lenni.
-
Stafni
aktív tag
válasz
roberto211 #81187 üzenetére
Nem tudom, hogy érdemes e én 1,5-2M körül nézegetek, és nem találtam szöveg alapján megtekinthetőt. Szerintem elég népszerű az Oktávia, és talán a kereslet miatt túlárazott.
98-as évjáratban nekem semmilyen tapasztalatom nincs, ismeretségi körömben sincs ilyen évjáratú autó. -
Qru
MODERÁTOR
-1 OT-s merga: [link]
-
Stafni
aktív tag
válasz
roberto211 #81183 üzenetére
Oktáviák ára már a japán közép kategóriásokét verdesik.
-
roberto211
őstag
válasz
Bdanyy #81182 üzenetére
Ohhhhh,hogy a f@szom kivan h ekkorára nőttem.
és a 4 ajtósba se fernek be tehat ami nem compact?
lagunaba sztem tuti elfernek mertt hatalmasnak tunik elol , g astraba jobb1 be elfértem vezetoulesbe mar nem tudom,hogy elférnék, scenicbe is elfernek csak hat 500ig keves van ami jo is meg ami nem a "csunya motorhazztetos" octaviat meg nem tudom ... es fabia? Nem a kombi hanem az 5 ajtos ebbe mekkora a hely ?
-
Bdanyy
addikt
válasz
roberto211 #81181 üzenetére
Szerintem esélytelen hogy beferj. Nekem nagyon ajanlgattak, de nagyon kicsi hely van benne elől. Konkretan vezetni nem nagyon tudnám
Még talán a g astra is nagyobb, én abba sem tudtam kényelmesen ülni, nem fér a kormánytól és a kozepkonzoltol el a lábam. Ilyen árban kisebb autók közül pl az octavia hatalmas elől hozzájuk képest
-
roberto211
őstag
Ha szép meg jó muszaki es esztetikai allapotut kilehet fogni akkor erdemes meg 95-98as e36 ot venni? Ugye multkor beszeltuk hogy laguna meg g astra a jelolt de ez az e36 nagyon magaval ragad
1.6 ba vennek max a fogyasztas miatt tehat 316i v 316i compact a kiszemelt.
-
Stafni
aktív tag
válasz
neduddki #81177 üzenetére
1zz és a d kasznit nem tudom értelmezni.
60km-t autózok naponta. A 1.6 G Astra most 8L körül eszik gázból, ha taposom 9. Akkor lett beszerelve amikor még nem volt ez az emelt adó.Nagyon nem találok amúgy autót, amit megnéznék. Valószínűleg maradok az alsó-köznép kategóriánál. Leginkább egyedül ülök a kocsiban és 4 embernek elég. Nincs olyan autó amibe 2 gyerek biztossági ülés +1 ember rendesen elférne. +1 emberre nem szeretnék 1+ M kicsengetni. Mert évente kb. 5x lenne erre igény.
Nem adom fel még, de lehet, hogy az lesz a vége, hogy a G Astra kirohad alólam.
Vagy apósom amikor cseréli a J Astrát rávetődök.(#81178) zsolt19900:
Modern házasság! Másképp gondolkodó! -
-
zolynet
veterán
2évet, ~25-30ekm, amiben van nem kevés pályanap
volt még rajta hús ... lehet a sárgákat visszateszem a szombati nyílt napra#81165 mokus1: 16. kerületben tudok, jobb hátsó ívet 15ért cserélte, talán 7kért szerzett ívet, amit én 9ért tudtam volna ... fényezőtől 100méterre volt, így nekem nagyon kényelmes volt
leadtam hétfő délután, szerdára már a fényezőnél volt a táltos -
Stafni
aktív tag
-
mokus1
addikt
Valaki tud budapesten, egy olcsó szépen dolgozó lakatost?
-
zolynet
veterán
válasz
DeFranco #81116 üzenetére
másnak kicsit többe van a fenntartása, mert nem csak üzemelteti: itt leírtam az utóbbi évet ... csak egy rizsraketta
-
reimerm
csendes tag
válasz
Bdanyy #81159 üzenetére
A konkrét össz árat sajnos nem tudom megmondani.
Az unix honlapján néztem az alkatrész árakat. A kettőstömegő 70k körül van.
Az üzemanyag rendszer meg ha jól tudom bosch amiről pont a totalcar-on volt cikk, hogy azok költséghatékonyabban javíthatóak cserélhetőek mint mások.
De saját tapasztalatom még nincs, ezért kérdeztem én is itt -
neduddki
nagyúr
válasz
reimerm #81157 üzenetére
HI!
akkor ennyiert vegyel benzines japot:- )
udv
neduddki
mod: Stafni: heves, deaz sejobb, eslo szeria denso befecskendezok /200-250Mm-nel ugyse bir tobbet aki mast allti az hazudik/ alkatreszhez en nem tok epeszu aru forrast, azaz mdeg hondahoz estotoyahoz kepest is draga raadsul ne annyir akedvelia ivao magyar utakat, hovd fel a szamot mond el mit akrsz onteni fogja Rad az infokat
-
DeFranco
nagyúr
válasz
mokus1 #81158 üzenetére
évre kötöd a biztosítást, nem 3 negyedévre
éves fordulónap előtt kapsz egy díjkalkulációt a biztosítódtól az új bonus fokozatoddal, és ilyenkor fordulónap körül (van x nap amennyivel előbb kell lépni, majd leírják a többiek, nem tudom mennyi) van lehetőséged váltani is. május-júniusban nem nagyon mehetsz sehova.
-
mokus1
addikt
Hogy van ez a bonus malus? 270 napnak kell eltelnie és akkor ugrok fokozatot? Azért érdekes számomra mivel augusztus 24-étől él a biztosítás ami azt jelenti hogy május 24.-e körül telik le. Az utolsó negyedéves részlet viszont juni 1-től indul. Megcsinálhatom azt hogy akkor májusban újra kötöm és ezáltal csökken a díjam vagy nem?
-
reimerm
csendes tag
válasz
neduddki #81149 üzenetére
Igazából ezek a javítások beleférnek, mert nem rövid távra venném hanem minimum 6 évre. Annyi idő alatt meg sokminden kijöhet.
Én a rendes és gondos gazdák közé tartozok, ha egyszer valamit meg kell csinálni akkor meg lesz. Azon nem spórolok. Lényeg, hogy egy megbízható autó legyen. -
Dany007
veterán
válasz
DroneZ^ #81147 üzenetére
Pedig nekem is pont ez volt a véleményem elsőre...
Aki sportautót vesz 3 millából az nehogy már a benzinfogyasztáson garasoskodjon... Főleg mikor legjobb esetben is csak pár liter differenciáról beszélünk, amit még én is lesz...rok pedig napi szinten autózok városon belül... -
-
reimerm
csendes tag
Sziasztok!
Vásárlás előtt vagyok és kicsit határozatlan vagyok.
Ezt a kettőt néztem ki magamnak:http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/118/bmw_118d_tokeletes_szep_allapotban-7789562
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/120/bmw_120d_automata_kitunocserelheto-7647362
A hírdetések alapján a 120D tetszik jobban felszereltségi szinten, de sajnos nincs tapasztalatom ezzel a váltóval. A másik dolog ami miatt van egy kis rossz érzésem az a fórumokon olvasott örvényszelep/pillangószelep hibalehetősége, mert ha jól tudom az a 118D-ben nincs.
Tudtok tapasztalatokat, véleményeket adni, hogy így első látásra melyik lehetne jobb vásár? Vannak tipikus hibák amikre figyelni kell?
Fogyasztásilag, ahogy néztem a spritmonitor.de-t nem jelentős a különbség vagy ez talán téves felvetés?
Ilyen km mennyiségnél milyen szervízekre kell számítani?
Van Budapesten egy bevált hely ahol vásárlás előtt reálisan átvizsgálják az autót és véleményezik?
A segítséget és a válaszokat előre is köszönöm!!
-
DroneZ^
őstag
-
FehérHolló
veterán
Kinéztem egy autót. Németből importálták, egyelőre egy 2013-as próbarendszáma van. Az ára nagyjából a reálisnak tűnő sáv alján. Telefon alapján az eladónak fogalma nincs arról, hogy például hogy megy a német forgalmi vizsgáztatás. Tehát az eladó valószínűleg nem a tulaj.
Mennyi az esélye, hogy az autó lopott? Figyelembe véve a rendszám korát is.
Hogy lehet az ilyet gyorsan, lehetőleg a megtekintés helyszínén kideríteni? -
TaaT
nagyúr
-
Stafni
aktív tag
31 pengőt kalkuláltam.
-
Acheron
őstag
válasz
szőröscica #81139 üzenetére
De egy mezei vásárlónak, mint nekem, pont elég infó, hogy értsem: a vastagon szedett árat nézd, barátom
-
-
szőröscica
addikt
válasz
runner 125 #81137 üzenetére
Az ÁFA-törvény ennél bonyolultabb a gépjárműveket tekintve, de ez nem az a topic.
Haszongépjárművekre igaz ez, amit leírtál, ha nagyon leegyszerűsítjük a dolgot. -
Acheron
őstag
válasz
runner 125 #81137 üzenetére
Köszönöm, így már világos!
-
Acheron
őstag
Mobile. de -n miért van némely autónál csak egy ár, máshol a nettó - bruttó külön feltüntetve?
-
trassher
addikt
Nálam ha itthoni benzinárat írok be akkor +10Ft-al nő az érték de engem az itthoni nafta nem fenyeget.
-
válasz
Typhoon47 #81089 üzenetére
90 Ft/km, de valojaban total meghatarozhatatlan, mert a koltseg kb. 40%-at a saccolt ertekvesztes teszi ki, arrol meg nem tudom megmondani, hogy pontosan mennyi (nem tudom, mennyiert tudnam eladni).
+ nemet biztositasi koltsegeket szamolok, otthon keves embernek kerul evi 300k-ba a biztositasa.
-
válasz
DroneZ^ #81125 üzenetére
Ha a fogyasztas szamit egy ilyen autonal, akkor az nem neked valo.
Nyilvan fogsz talalni mindenfele adatokat 10-13 liter korul, de ha minden kiporgetesnel eszedbe jut, hogy most mennyit eszik, az nem jo.
(Hozzavetolegesen: en motorral 7.5 liter korul jartam, 600 ccm, es nem sportmotor. Le lehetett volna vinni 4-ig...)
-
DroneZ^
őstag
Milyen fürge, megbízható coupet (vagy szerűt) érdemes venni maximum 3L-es körüli motorral viszonylag tűrhető fogyasztással? Maximum 3M forintig. Z3, régebbi Z4-et, 350z-t nézegettem bár egyikről sem tudok semmit. Esetleg valakinek tapasztalat?
-
Stafni
aktív tag
válasz
neduddki #81122 üzenetére
Néztem a H-kat, Easytrotyi válós is tetszik. Corollát vezettem, de olyan snasz volt, igaz 1.4-es motoros volt.
Olyan érzésem volt, mintha a régi swiftembe ülnék. Japo autókat nem igazán lehet gázosítani, kell nekik a felső kenés.
A H Astával annyi bajom van, hogy após nem nekünk adta el anno és ilyen pszichológia ok miatt nézek mást is.
Mi az a C vagy D?
Amúgy tetszik pl. a C5 is a második kiadásból. Kényelmes és nagy is, csak a francia futóműtől óv az autószerelő ismerősöm.DeFranco: Ez vagy 30 Litert fogyaszt!
-
DeFranco
nagyúr
-
Dare2Live
félisten
válasz
DeFranco #81113 üzenetére
Persze sok múlik, hogy kp, hitel....
anno hirtelen felindulásból írtam egy legolcsobban fentartható átlag km (évi 15kkm) autóról, [link] kb az is ezt hozza ki, hogy egy évi 12-15kkmel ha mindent belesszámolunk 400.000-500.000ft/év alatt nem jön ki az autó akármit csinálunk.
-
Stafni
aktív tag
Sziasztok!
Felmerült az autócsere a családban, egy majd 14 éves Astát használunk és van egy régi swift is ami nem használunk. Páromnak tartogattuk, de csak nem akarózik neki vezetni.
1,5-2M körül szeretnék valami családi autót, elsősorban benzinest és olyat amit el lehet gázosítani. A dízelektől félek, mert sokan azt mondják hogy elég sokat lehet elkölteni rájuk
Focus, Astra mennyire használható? Nagyobb autót szeretnék, de ami tetszene Pl. egy Accord 2,5M körül van már. Ennyit meg nem szeretnék egy szekérre elkölteni. Nincs brutál erőre igényem, dolgozni járok, meg a gyerekeket cipelem a suliba.
Itthon milyen esély van egy megbízható autót kifogni? Vagy mindenki a használt autó piacon nézelődik? Nagyon megdrágult az új autó ára sajnos. -
DeFranco
nagyúr
válasz
Dare2Live #81112 üzenetére
Persze hogy nem, egy átlagos 7 literes benzines fogyasztással alapból 28 Ft/km-ről indulsz csak üzemanyagköltségből, biztosítás, súlyadó és bármi egyéb költség nélkül.
Úgy, hogy egy szót nem hazudok a saját költségeimről, ki tudom hozni 4x Ft-tól 7x-Ft-ig bármilyen összegre. Ezért mondom, hogy nem sok értelme van ezt a számítást összehasonlítgatni. Magadnak kiszámolni persze ki lehet, annak van értelme, de totálisan összehasonlíthatatlan adatokat ad két autóra.
-
Dare2Live
félisten
válasz
DeFranco #81098 üzenetére
12ft/km közelébe még a 5évesen jóárasítva 1.1ért vett 11évesen 6Kt érő még 3évig megtartom és 0ft súlyadót fizetek éves kötelező 9.000ft, olajcsere évente 9.000Ft, nincs hitel és országúton 4.5 városban 5.2 es átlag, műszaki 19.000ftból abszolválva és 13.000km/év kiskocsi se tud.
De még ha kötelezőt 0Ftra írom sem.
-
neduddki
nagyúr
válasz
raczger #81108 üzenetére
HI!
arra aze kivacsi lennek mit tankoltakbeel 2 evig es mi lett az eredmenye...
udv
neduddki
mod: gyun eszmbe megint van egy otos fltanalonk:- )))
-
raczger
őstag
Erre a generációra gondolsz?
Nézegettem már a napokban (haveromnak volt ilyenje), de a Mazda túlságosan is tetszik már, nem csúnya ez az Avensis, de különösebben nem tetszik (a formája). -
trassher
addikt
válasz
Typhoon47 #81089 üzenetére
Suzuki swift: 23,80 Ft/Km
kornelka: Elmentettem neked az excel táblát az én adataimmal.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Typhoon47 #81100 üzenetére
Nagyon sok olyan szubjektív tétel van benne, ami miatt 20-30-50%-ot is szórhatnak a végeredmények.
Ott van rögtön az elérhető banki kamat átlaga, ilyen kis kamatszint mellett lehet az egyik kétszer akkora értéket fog írni (mint egy kamatperiódusra meghirdetett háromfeltételes akciós kamat) mint a másik (jegybanki alapkamat -10% mint elvárható)
Aztán a használtautó érték ami pontosan tudjuk, hogy marha szubjektív, ki mire értékeli a saját autóját, hirdetni akarja vagy eladni, szór vagy 30%-ot.
Évente mennyit költesz szervízre: nem mindegy, hogy egy 3 éve tulajdonban levő rendbehozott autóról beszélünk, vagy egy elsőévesről, amin most volt vezérléscsere meg két gumiszett csere.
Meg emellett egy csomó dolgot be kell becsülni (városi km. arány, stb.) ami megint csak torzít.
Persze meg lehet csinálni, csak nekem személy szerint nem tetszik (más miatt sem, de most itt ennyi a lényeges)
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Bebetto Luca 2in1 babakocsi - mózeskosár és sport résszel
- Eladó Wunderkid Luk babakocsi
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Stadler Form Oscar Little Titanium hideg párásító
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest